Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thuisstudie voedingsleer

<<

Anoniem223

Bericht 08 Jan 2018 16:19

Thuisstudie voedingsleer

*
Laatst gewijzigd door Anoniem223 op 22 Jan 2018 08:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Jan 2018 16:54

Re: Thuisstudie voedingsleer

Waarschijnlijk niet wat je wil horen maar start niet tijdens je verlof. Er veranderd zoveel met een kleintje in huis. Je bent dan net een paar weken bezig en dan komt de baby. Een thuisstudie is ontzettend veel discipline hebben. Zeg ben ik begonnen toen J 2 was. Ik zou eerst in het ritme komen met baby en dan pas gaan studeren.
2015 💙
<<

Anoniem223

Bericht 09 Jan 2018 11:55

Re: Thuisstudie voedingsleer

*
Laatst gewijzigd door Anoniem223 op 22 Jan 2018 08:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jan 2018 14:13

Re: Thuisstudie voedingsleer

Is het dan geen idee om een korte inleidende module o.i.d. te gaan doen? Iets wat niet gelijk voor langere tijd is, maar wat je binnen een paar weken kan afronden?
Ik studeer naast mijn werk, zonder kinderen en dat is al heftig qua tijdsplanning. Plus de energie die het kost.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Jan 2018 14:34

Re: Thuisstudie voedingsleer

Pre-bevalling jezelf nuttig bezig houden lijkt me helemaal geen gekke gedachte. Ik had ook een to do lijst en heb alles af weten te krijgen. Ook wat nuttige tijdrovende klusjes zoals foto albums maken voor alle ouders van onze bruiloft, iets waar ik normaal echt niet aan toe kwam. Nou ging ik 10 weken van te voren met 'verlof', lange vakantie eraan vastgeplakt, dus ik had ook wel wat tijd over.

Post-bevalling zou ik niet te hoog inzetten. Ik kan nog geen tijdschrift lezen. Onderschat het echt niet.

Inhoudelijk heb ik geen tips voor je. Ik zie dat de LOI het aanbiedt en dat is wel een grote in de thuisstudies natuurlijk. Ik heb er zelf een tijdje voor gewerkt dus weet dat het best oké in elkaar zit.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 09 Jan 2018 15:41

Re: Thuisstudie voedingsleer

1 tip: doe het niet bij de LOI. Wat een balleninstelling is dat.
Verder eens met het verhaal van Marin.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem223

Bericht 09 Jan 2018 16:32

Re: Thuisstudie voedingsleer

*

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers