Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op zondag eten wij....

<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2018 16:29

Re: Op zondag eten wij....

Wij eten zondags vaak bij mijn ouders. En daar is het standaard soep, vlees en gekookte pudding. Heerlijk vind ik dat.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 04 Jan 2018 19:14

Re: Op zondag eten wij....

Is elke keer anders, de ene keer koken we, de andere keer bestellen we iets of we gaan uiteten. We hebben gelukkig geen vaste rituelen op vaste dagen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Jan 2018 19:28

Re: Op zondag eten wij....

Bij mn ouders standaard friet, al zolang ik t me kan herinneren.

Met mn ex vaak afhaal, of evt broodje hamburger oid

Nu wisselend, van uit Eten of friet naar gewoon aardappelen/vlees/groenten
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Jan 2018 20:21

Re: Op zondag eten wij....

Makkelijk! Vaak vlees uit de oven. Vooral omdat het fornuis dan schoon blijft. Frietjes in de actifry en wat sla erbij.
2016
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 04 Jan 2018 21:05

Re: Op zondag eten wij....

Dat verschilt per keer. Ik kook, net zoals op alle andere dagen, wel altijd.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 04 Jan 2018 22:42

Re: Op zondag eten wij....

Wisselend, kan echt van alles zijn. Enige speciale is dat wij elke zondagochtend ontbijten met afbakbroodjes.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 04 Jan 2018 22:45

Re: Op zondag eten wij....

We ontbijten altijd met worstenbroodjes en verder is het altijd anders. Behalve op zondagen dat ik naar PSV ga, dan eten vriend en dochter vaak pannenkoeken. Die worden er dan een paar extra gebakken zodat mijn vader en ik daar bij thuiskomst ook nog van kunnen eten.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem317

Bericht 04 Jan 2018 23:59

Re: Op zondag eten wij....

Dat is heel wisselend: of we koken of we gaan uiteten of we eten bij iemand anders of we halen ergens eten.
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jan 2018 08:28

Re: Op zondag eten wij....

Ik probeer ons eigenlijk vaak uit te nodigen bij m'n schoonouders, omdat 't zo makkelijk is :nerd:

Anders probeer ik een 2-dagsmaaltijd te maken, zoals nasi, bami, pasta of smoor. Maandag zijn we wat later thuis dan andere dagen en is 't makkelijk om gewoon iets op te warmen, zonder dat 't gelijk een magnetronmaaltijd of iets ongezond is.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers