Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat 't met...

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Jan 2018 13:30

Re: Hoe gaat 't met...

Ik ben ook naar een aantal meetings geweest maar m'n geheugen laat me ernstig in de steek. Ik weet nog wel dat we naar Marin haar huis gingen in Utrecht (?) met zelfgebakken spul waarbij de mijne zwaar mislukt was.

En ik was wellicht die andere met krukken op die ene meeting.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 04 Jan 2018 14:03

Re: Hoe gaat 't met...

Ja jouw chocoladetruffelachtige dingen zal ik nooit vergeten, Feline ;)

Oh Bliss, voor mij is zo'n meeting echt jaren geleden. Lijkt me wel weer een keer leuk!
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem242

Bericht 04 Jan 2018 16:01

Re: Hoe gaat 't met...

ekiaam87 schreef:Ik vond de foto’s van de ‘speurtocht’ meeting net op mijn fb pagina, 26 september 2011. MissEnergy zie ik en de rest weet ik de forumnamen niet van (de gewone namen staan getagd)


Hier ben ik ook bij geweest! En Maple en Jordana? Oh en Fedora ook toch? Of heb ik nu een andere meeting in mijn hoofd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2018 16:07

Re: Hoe gaat 't met...

Meg schreef:Ja jouw chocoladetruffelachtige dingen zal ik nooit vergeten, Feline ;)

Oh Bliss, voor mij is zo'n meeting echt jaren geleden. Lijkt me wel weer een keer leuk!


Ja voor mij is het ook alweer jaren geleden! Ik zal gewoon eens een topic openen om te peilen of er animo is.
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 04 Jan 2018 17:05

Re: Hoe gaat 't met...

Ha Bliss, je weet nog hoe dat vorige keer ging he?!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2018 17:25

Re: Hoe gaat 't met...

Carra schreef:Ha Bliss, je weet nog hoe dat vorige keer ging he?!


Jazeker, dat noemde ik op de vorige pagina nog!
❤ 7 juni 2018
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 04 Jan 2018 18:32

Re: Hoe gaat 't met...

Stuiterbal schreef:
ekiaam87 schreef:Ik vond de foto’s van de ‘speurtocht’ meeting net op mijn fb pagina, 26 september 2011. MissEnergy zie ik en de rest weet ik de forumnamen niet van (de gewone namen staan getagd)


Hier ben ik ook bij geweest! En Maple en Jordana? Oh en Fedora ook toch? Of heb ik nu een andere meeting in mijn hoofd.


Hier ben ik idd ook bij geweest. En klopt stuiterbal wat je zegt. Maple en Fedora waren er ook bij. Was toen wel een heel leuk om te zien en heel gezellig!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Jan 2018 19:42

Re: Hoe gaat 't met...

Jordana schreef:
Stuiterbal schreef:
ekiaam87 schreef:Ik vond de foto’s van de ‘speurtocht’ meeting net op mijn fb pagina, 26 september 2011. MissEnergy zie ik en de rest weet ik de forumnamen niet van (de gewone namen staan getagd)


Hier ben ik ook bij geweest! En Maple en Jordana? Oh en Fedora ook toch? Of heb ik nu een andere meeting in mijn hoofd.


Hier ben ik idd ook bij geweest. En klopt stuiterbal wat je zegt. Maple en Fedora waren er ook bij. Was toen wel een heel leuk om te zien en heel gezellig!

Ja, klopt! Ik zal eens op facebook zoeken of ik de foto's nog kan terugvinden, anders stuur ik je even een berichtje, Ekiaam!

En die onzekerheid tijdens meetings heb ik ook heel erg, zelfs als ik mensen al eerder heb gemeet. Ik ben niet zo goed in groepen geloof ik, maar ik vind het wel heel gezellig. Ik ben wel voor een meeting met wijn, daar wordt het vast gemakkelijker van :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

anoniem224

Bericht 04 Jan 2018 20:53

Re: Hoe gaat 't met...

Meneer de Uil schreef:Zo....mijn ego is weer gestreeld dames. Net alsof ik daar naar aan het vissen was.
Nou precies dat dus Teun! Maar blij dat het dus niet zo overkomt op anderen.
Enne, misschien eens tijd voor weer eens een high tea. Bij Pink Lemon wordt lastig, want die is er niet meer.

En MN je bent leuk!!


Ah thanks!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 04 Jan 2018 22:09

Re: Hoe gaat 't met...

MissBitchy schreef:Ik ben benieuwd naar:
-Cleo, met die katten toch? Of was zij nou ook van het naakt gourmetten?
-xLiefje1986x ofzoiets, met de baardagamen en (sorry) veel (of was het nou juist weinig?) tandvlees
-Geen idee wie dat was en misschien komt ze hier nog wel, maar iemand met een ‘doorgeef-dildo’. Ze plaatste eens een foto en daar stond die dildo ook op, bleek elk jaar met Sinterklaas of verjaardagen ofzoiets doorgeven te worden in de vriendengroep.
-Jacolien, zusje van GurkieXL (ik weet dat Gurkie hier nog komt onder een andere naam)


Naar Cleo ben ik ook benieuwd! Ik ben haar een keer tegengekomen op Lowlands met haar vriend. Zij had enorm lang haar, toch?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 04 Jan 2018 22:26

Re: Hoe gaat 't met...

Ik geloof dat het zusje van Gurkie inmiddels 2 mooie kinderen rijker is.
04-2014
10-2015
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 04 Jan 2018 22:27

Re: Hoe gaat 't met...

Ja klopt! En een bril volgens mij.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 05 Jan 2018 10:00

Re: Hoe gaat 't met...

Moederkloek?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jan 2018 12:17

Re: Hoe gaat 't met...

Fedora? Ze is weer weg geloof ik.
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 05 Jan 2018 22:57

Re: Hoe gaat 't met...

Feline ben jij dan ook toen bij jadore thuis geweest?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 06 Jan 2018 13:01

Re: Hoe gaat 't met...

Feline schreef:Ik ben ook naar een aantal meetings geweest maar m'n geheugen laat me ernstig in de steek. Ik weet nog wel dat we naar Marin haar huis gingen in Utrecht (?) met zelfgebakken spul waarbij de mijne zwaar mislukt was.

En ik was wellicht die andere met krukken op die ene meeting.


Daar was ik bij, maar ik kan me niet meer herinneren wat jouw zwaar mislukte zelfgebakken spul was haha. Ik weet alleen nog hoe het er daar uit zag en verder herinner ik me niets.

We hebben ook een aantal bakkerswinkelsmeetings gehad in Utrecht, lang lang geleden.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 06 Jan 2018 13:02

Re: Hoe gaat 't met...

Derpy schreef:
MissBitchy schreef:Ik ben benieuwd naar:
-Cleo, met die katten toch? Of was zij nou ook van het naakt gourmetten?
-xLiefje1986x ofzoiets, met de baardagamen en (sorry) veel (of was het nou juist weinig?) tandvlees
-Geen idee wie dat was en misschien komt ze hier nog wel, maar iemand met een ‘doorgeef-dildo’. Ze plaatste eens een foto en daar stond die dildo ook op, bleek elk jaar met Sinterklaas of verjaardagen ofzoiets doorgeven te worden in de vriendengroep.
-Jacolien, zusje van GurkieXL (ik weet dat Gurkie hier nog komt onder een andere naam)


Naar Cleo ben ik ook benieuwd! Ik ben haar een keer tegengekomen op Lowlands met haar vriend. Zij had enorm lang haar, toch?


Ik ook, ik ben nog een keer bij haar thuis geweest.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 06 Jan 2018 22:05

Re: Hoe gaat 't met...

Pompoen schreef:We hebben ook een aantal bakkerswinkelsmeetings gehad in Utrecht, lang lang geleden.
Denk in het najaar 10 jaar geleden.
Kwam van de week nog een foto tegen van onze meeting (dat we in het stuk zaten waar je beneden komt. Was volgens mij een hele spontane meeting toen.)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

anoniem224

Bericht 06 Jan 2018 23:33

Re: Hoe gaat 't met...

Dat was dus de meeting waar ik bij was.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Jan 2018 01:30

Re: Hoe gaat 't met...

Ik ben bij een of twee bakkerswinkel meetings geweest idd. Schrik er alleen van dat het alweer zo lang geleden is!
10.04.17
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2018 08:37

Re: Hoe gaat 't met...

Suus schreef:
Jordana schreef:
Stuiterbal schreef:
Hier ben ik ook bij geweest! En Maple en Jordana? Oh en Fedora ook toch? Of heb ik nu een andere meeting in mijn hoofd.


Hier ben ik idd ook bij geweest. En klopt stuiterbal wat je zegt. Maple en Fedora waren er ook bij. Was toen wel een heel leuk om te zien en heel gezellig!

Ja, klopt! Ik zal eens op facebook zoeken of ik de foto's nog kan terugvinden, anders stuur ik je even een berichtje, Ekiaam!

En die onzekerheid tijdens meetings heb ik ook heel erg, zelfs als ik mensen al eerder heb gemeet. Ik ben niet zo goed in groepen geloof ik, maar ik vind het wel heel gezellig. Ik ben wel voor een meeting met wijn, daar wordt het vast gemakkelijker van :smile:


Ik heb denk ik ook nog wel foto's hiervan. Er was toen ook iemand met rolstoel mee.. edit: dat was sjaantje
Volgens mij waren we met zijn drieën met de trein uit het noorden?
08/2018
05/2021
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 07 Jan 2018 11:36

Re: Hoe gaat 't met...

Meneer Nilsson schreef:Dat was dus de meeting waar ik bij was.

Nee deze niet. Hier waren Pompoen, Prosecco, Smikkel, Feline, Saga en ik bij. Was je niet bij die grote? Toen zaten we in de achterste werfkelder.
Saga, zeker weten dat jij sowieso twee keer bij een meeting daar was :)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem246

Bericht 07 Jan 2018 14:13

Re: Hoe gaat 't met...

Caulfield. Niet weg, gewoon toe aan een nieuwe naam.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jan 2018 14:29

Re: Hoe gaat 't met...

Raphunus Sativus schreef:Caulfield. Niet weg, gewoon toe aan een nieuwe naam.


Gelukkig!

En, om in de geest van het topic te blijven: hoe gaat het met je?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Jan 2018 14:30

Re: Hoe gaat 't met...

Raphunus Sativus schreef:Caulfield. Niet weg, gewoon toe aan een nieuwe naam.

Wat zonde! Vond je naam zo leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers