Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Londen! Wat te doen?

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Nov 2017 06:39

Re: Londen! Wat te doen?

De metro is echt zoveel sneller! Wij gingen met de hop on hop off bus naar Notting Hill (waren wel al bij St. Pauls Cathedral uitgestapt en daar ook weer opgestapt) en daarna reden we echt nog uuuuuren voor we in Notting Hill waren. Ja, je ziet heel veel tijdens de rit maar als je, tijdens de rit, foto's wilt maken heb je er dikwijls een stuk bus of andere mensen bij op staan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Nov 2017 09:54

Re: Londen! Wat te doen?

Ik vind het moeilijk om te adviseren omdat ik je interesses niet ken.

Ik ben in de London Eye geweest, niet in The Shard maar wel in de Emirates Airline kabelbaan bij de O2 Arena. Dat laatste verkies in boven de London Eye, maar je moet er wel even voor reizen.

Ik zou je wel adviseren om je goed te bedenken wat je écht gezien wil hebben. Als het ver uit elkaar ligt, dan zou ik meer met de tube doen dan de bus. De Oyster Pay as you go heeft een dagelijks limiet van £6.70 voor de tube. Ik durf niet te zeggen of bus daarbij in zit. Bus heeft een dagelijks limiet (cap) van £4 geloof ik en anders niet veel hoger. Om je beste route te bepalen kun je de site of app van www.tfl.gov.uk gebruiken.
L2014 & H2017
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Dec 2017 19:14

Re: Londen! Wat te doen?

Ik ben aan het zoeken wat we willen gaan doen... wij zijn met Kerst in Londen!

@Burn, nog tips? Of iemand anders wat je zeker met kerst moet doen?
08/2018
05/2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 16:38

Re: Londen! Wat te doen?

Joehoe! Ik kijk momenteel The Crown en kreeg zulke London / Engeland kriebels..dus...

Ik heb net stiekem een tripje naar Londen geboekt voor begin maart samen met mijn man. Als verrassing voor hem dus! Hij is nog nooit in Londen geweest en ik wel vaak en ik had zo'n zin erin. M'n moeder past op onze zoon, dus direct geregeld.
Z'n zus heeft iets van een hele lange saaie vergadering in de agenda gezet op die vrijdag om 'm vrij te houden van andere afspraken, maar dan vliegen we dus naar Heathrow. Vet leuk. We slapen er twee nachtjes, heb ook al het hotel geboekt.
Dit wordt het hotel: https://www.nh-hotels.nl/hotel/nh-london-kensington
Afbeelding

Voor 107 euro per nacht (ex ontbijt, doen we wel bij cafeetje). Vind ik echt helemaal niet zo duur voor een viersterrenhotel in London in Kensington. Ik wilde eerst het hotel waar ik vroeger altijd met m'n vader zat maar dat is veranderd in een veel duurder hotel en dat vond ik onzin. Dus helemaal prima dit!

Met de vlucht ging de betaling alleen even een beetje mis (bleek dat m'n pinpas verlopen was, zonder dat ik een nieuwe had ontvangen, vet stom) maar de boeking wordt tijdelijk vastgehouden en ik heb dus maar even een Messenger berichtje naar m'n oud collega's gestuurd om alsnog een betalingslink te sturen.

Ik ben ook al beetje plannetjes aan het maken voor wat we gaan doen.

Mijn idee:

Vrijdag:

Aankomst om 9.00 op Heathrow, met de metro naar hotel (= zelfde metrolijn, handig!), bagage droppen (inchecken nog niet mogelijk). Dan een wandeling langs Buckingham Palace, St James Park, Westminster Abbey, Parliament Buildings, Downing Street, Trafalgar Square etc. Echt even Londense sfeer opsnuiven en dag zeggen tegen The Queen en leuke kleine George en Charlotte :razz: .
En voor vrijdagavond heb ik al een reservering gemaakt in het restaurant op de 32e verdieping van The Shard, Oblix:
Zooooo vet.
Afbeelding

Zaterdag:

's Ochtends naar de Borough Market. Daarna misschien langs Tate Modern (mijn favo museum) naar St Pauls Cathedral. En dan misschien naar de British Museum (mijn andere favo museum). Bij slecht weer iig een optie. En verder vind ik dat ie Covent Garden gezien moet hebben. En verder? Ideetjes?

Ik wilde heeeeeeel graag naar de musical Hamilton, en gisteren had ik nog kaartjes in m'n mandje staan maar toen kon ik nog niet boeken en vandaag zijn ze al uitverkocht :cry: Dus dat is echt heel erg jammer. Had zelfs het restaurant voor een pre-theatre menu al gevonden. STOMSTOMSTOM. Maar nu dus misschien the Lion King. Ik weet het nog niet echt.
Musical is wel erg leuk natuurlijk.

Zondag:

Nog een half dagje. Dus beetje shoppen op Oxford/Regent/Bond Street en ik wil eigenlijk als ik toch op een zondag in Engeland ben een Sunday Roast en dan daarna maar weer richting Heathrow.

Tof he? Ik ben zo content! Als iemand nog leuke toevoegingen heeft, hoor ik het graag! (Enne niet stiekem hier meelezen he dierbare echtgenoot van me).
Let's discover the world together.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jan 2018 17:02

Re: Londen! Wat te doen?

Wij zijn met kerst in Londen geweest en toevallig zat dit hotel zowat om de hoek! Wij zijn met de trein gegaan en konden ook zo de metro richting het hotel pakken. We hebben heel veel gelopen die dagen en veel gezien.

Wat wij hebben gedaan:
Zondag (aankomst): inchecken en stadswandeling langs Theems & door Hyde Park (Winter Wonderland).
Maandag (eerste kerstdag, dus geen OV): Kensington Gardens + Hyde Park + Buckingham Palace (en hoogtepunten op route)
Dinsdag: London Eye + wandeling richting Oxford Street
Woensdag: Science Museum + Harrods
Donderdag: terug naar huis

Zelf vond ik het Science Museum ook een aanrader, erg groot leuke tentoonstellingen en ik denk dat je man zoiets ook wel leuk vindt!

Verder hebben we echt heerlijk gegeten in een straatje vlakbij ons hotel. Een soort van lokale pub (Earls court Tavern -
123 Earls Ct Rd) met echt prima en heerlijk betaalbaar eten; ook de italiaan (Zizzi - 194-196 Earls Ct Rd) was erg lekker en is aan te raden.
08/2018
05/2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 17:19

Re: Londen! Wat te doen?

Oh wat toevallig dat jullie in een hotel daar zo dichtbij zaten. Welke was het?

Die Earls Court Tavern is misschien een leuke optie voor de Sunday Roast voor we naar het vliegveld gaan. Lekker makkelijk met de bagage even in hotel laten waarschijnlijk. Ik ben gek op dat soort Engelse pubs.
Zizzi is een keten, dat probeer ik tegenwoordig een beetje te vermijden (al weet ik dat die langwerpige pizza's wel erg lekker zijn.).

Science Museum ga ik ook nog even naar kijken, sowieso handig om wat musea als mogelijkheid te hebben voor slecht weer. Het Natural History museum ben ik nog nooit geweest overigens maar 'bewaar' ik graag voor een keer met wat oudere kinderen.

M'n oud collega's hebben intussen de tickets ook uitgegeven dus we gaaaaan. Whiiie.
Let's discover the world together.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jan 2018 17:27

Re: Londen! Wat te doen?

Wij zaten in het Mowbray Court Hotel. Afgelopen jaar gerenoveerd en zag er heel strak en netjes overal uit. Qua prijs echt niet enorm duur en verder prima. Wel kun je voor de prijs geen 'grote kamer' verwachten. Alles was aanwezig, maar heel groot was het niet. Ik had het idee dat ons bed zowat een twijfelaar was...

Tegenover Zizzi zit ook nog een andere kleinere italiaan (met pizza-oven).

We wilden ook graag naar het Natural History Museum, maar er stond zo'n lange rij voor (in de regen).. we zijn maar deurtje verder gehopt naar het Science Museum. In het NHM was ik zelf ooit al wel eens geweest.
In het Science Museum was onder andere een tentoonstelling met vliegtuigen en stoommachines. Misschien stiekem ook wel leuk voor O. om zijn ogen uit te kijken. Overigens kun je hier wel een dag in verdwalen hebben we gemerkt!
08/2018
05/2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 17:30

Re: Londen! Wat te doen?

O blijft thuis bij m'n moeder. Het is een trip for two!
Maar wie weet wel leuk voor ooit met hem, dat soort dingen vond ik vroeger ook tof.
Science Museum ga ik zeker onthouden voor slecht weer in elk geval want ik vind dat ook wel leuk.

En jullie hotel is echt op steenworp afstand van het onze inderdaad. Grappig, wel toevallig. Ik vind Kensington altijd zo'n fijne buurt.
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Jan 2018 17:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jan 2018 17:32

Re: Londen! Wat te doen?

Marin schreef:O blijft thuis bij m'n moeder. Het is een trip for two!
Maar wie weet wel leuk voor ooit met hem, dat soort dingen vond ik vroeger ook tof.
Science Museum ga ik zeker onthouden voor slecht weer in elk geval want ik vind dat ook wel leuk.


Lekker met zijn twee! Ook is het Science Museum makkelijk aan te lopen natuurlijk.

Je zou ook nog fietsen kunnen huren (staan bijna op elke straathoek). Voor 2 pound kun je gedurende een half uur naar een ander punt fietsen. Betalen met onze ING-pinpas lukt niet, dus je zal wel een creditcard ervoor nodig hebben.
08/2018
05/2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 17:33

Re: Londen! Wat te doen?

Ja die Barclay fietsen he? Ik ben niet zo'n fietser maar wie weet. Ik heb nog een Oyster card dus metro en bus is iig prima.

En jullie hotel is echt op steenworp afstand van het onze inderdaad. Grappig, wel toevallig. Ik vind Kensington altijd zo'n fijne buurt.
Let's discover the world together.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 04 Jan 2018 17:48

Re: Londen! Wat te doen?

Heb er even mijn programmaboekje bijgenomen als ik met school naar Londen ben geweest in 2011. Wat vliegt de tijd... :(

Dinsdag (aankomst): St. Paul's Cathedral, London by Night Tour
Woensdag: British Museum, Westminsterwalk
Donderdag: London Dungeon, Natural History Museum, the Emirates (Arsenal FC), Musical: We Will Rock You
Vrijdag (vertrek): HMS Belfast, shoppen Oxford Street

Voor mij is vooral St. Paul's Cathedral, het British Museum en de Musical: We Will Rock You bijgebleven. Als ik terug naar Londen zou gaan, zou ik ze zeker opnieuw bezoeken.

Ik wens je nu al een hele fijne trip naar Londen met je man! (als je iemand zoekt voor jullie koffers te dragen, ik ben kandidaat haha) :smile:

Edit: Zie net dat het 2011 was en niet 2012.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Jan 2018 18:38

Re: Londen! Wat te doen?

Ik vind het heel erg lief dat je alles al gepland hebt Marin! Heel veel plezier!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 18:43

Re: Londen! Wat te doen?

Dank je! Haha ja als ik eenmaal los mag. Ik had geloof ik binnen een uur alles bedacht inclusief metro routes enzo. Soms ben ik echt erg.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jan 2018 18:45

Re: Londen! Wat te doen?

The Shard is tof, heb jij ook dat je het panorama gebeuren erbij krijgt bij je restaurant reservering? Tip: ga dan een half uur ongeveer voor de zon ondergaat al, dan kun je eerst Londen overdag zien en dan 'by night'. En neem je camera mee want daar wil je foto's van.

Ja Londen zonder Tate Modern kan wat mij betreft niet, dat weet je.

Om musicals geef ik persoonlijk weinig, dan zou ik liever een goed toneelstuk zien. Maar dat Harry Potter stuk wil ik ook nog zien, weet niet of dat iets voor jullie is?

Varen over the Thames is ook leuk, of in the Tower Bridge, dan kun je een stuk boven over lopen.

Camden Market?

Zondag vind ik sowieso Speaker's corner een must. En misschien een van de parken in Londen, while you're at it? Ik bedoel, die zijn wel heel mooi.

Misschien een wisseling van de wacht?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 19:07

Re: Londen! Wat te doen?

Nee geen panorama op die hele hoge verdieping. Kon wel apart geboekt worden maar weet niet of dat nou echt meerwaarde heeft als we er ook eten (hoewel dat wel stuk lager is).
Kan je dat ook nog daar op de bonnefooi kopen? Of moet dat echt van te voren? Kunnen altijd kijken dan nog als we wat eerder zijn en anders een drankje in de bar doen alvast.
In elk geval tof want de Shard stond nog op m'n wishlist, ben al zolang niet in Londen geweest (2011 voor 't laatst).

Harry Potter zou ik tof vinden maar doe ik m'n man geen plezier mee. Ik baal van Hamilton, die willen we allebei graag zien maar we komen voorlopig ook zeker niet in Amerika. Er is wel een lottery op de dag zelf dus kleine kans maar ga ik wel proberen.
Anders misschien les Miserables of the Lion King en anders maar niet, ergens leuk eten is ook leuk. Rest van de musicals doet me niet zoveel (ja Chicago maar die heb ik al drie keer gezien).

Ik wil sowieso naar Tate Modern ja, iig alleen al naar de gift shop! En weather permitting zeker de parken. En ik wist bij de South Bank ook nog wel wat leuke plekjes, moet toch weer eens Google Streetviewen even.
Borough Market ben ik ooit half in geweest, maar zou ik nu graag bezoeken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jan 2018 19:37

Re: Londen! Wat te doen?

Leuk hoor Marin, toffe dingen heb je gepland. Ik mis 2 dingen die voor mij essentieel zijn tijdens een London trip: Indiaas eten, en ergens een goeie gin cocktail gaan drinken. Dat laatste kan bijvoorbeeld heel goed hier (ze hebben een cocktail met kaas!): http://www.cityoflondondistillery.com/our-bar/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 19:41

Re: Londen! Wat te doen?

Nice! Ik ben een beetje uitgekeken op Gin Tonics, maar bij een goede gin distillery/bar wel erg leuk en er zijn genoeg andere leuke cocktails zie ik. Ze hebben Christopher Wren gin, dat is de history nerd in mij die dat dan weer leuk vindt. I like.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 04 Jan 2018 19:51

Re: Londen! Wat te doen?

https://www.soane.org/collections Ik vond het Sir John Soane's Museum speciaal, maar lag voor mijn gevoel wel uit de buurt van andere dingen. En ik weet niet of het echt iets is als je al 2 grote musea op een dag gehad hebt.

Ik heb net al op de site van de Royal Albert Hall gekeken of daar begin maart iets was, maar zag zo niets want ik vond het erg speciaal om daar een optreden mee te maken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem278

Bericht 04 Jan 2018 20:03

Re: Londen! Wat te doen?

Marin schreef:Nee geen panorama op die hele hoge verdieping. Kon wel apart geboekt worden maar weet niet of dat nou echt meerwaarde heeft als we er ook eten (hoewel dat wel stuk lager is).
Kan je dat ook nog daar op de bonnefooi kopen? Of moet dat echt van te voren? Kunnen altijd kijken dan nog als we wat eerder zijn en anders een drankje in de bar doen alvast.
In elk geval tof want de Shard stond nog op m'n wishlist, ben al zolang niet in Londen geweest (2011 voor 't laatst).



Ja. Dat heeft meerwaarde. Een prosecco op het panorama is echt top. (of in mijn geval, San Pellegrino)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 04 Jan 2018 20:08

Re: Londen! Wat te doen?

https://www.atlasobscura.com/things-to-do/london-england

Misschien staat hier wel iets bijzonders tussen om nog even mee te nemen. Ik kijk er graag op als ik ergens naar toe ga, staan vaak leuke dingen tussen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 20:33

Re: Londen! Wat te doen?

Dan ga ik daar toch nog even naar kijken Quizzle, dank je!

Oh leuk Rapa Nui, jij weet altijd van die bijzondere dingen. Jammer dat er niets in de Royal Albert Hall is, dat was ook gaaf geweest ja.

Leuke link, ik zie al wel wat dingen die me aanspreken. Ik hoef ook geen overvol programma. Ik hoef ook geen volledig super toeristisch programma maar een paar standaard dingen wil ik wel graag laten zien aan m'n man. Een paar leuke andere dingen er bij en klaar.

Die Leadenhall Market klinkt leuk, Harry Potterish en foodie.
De Hays Galleria moet ik ineens aan denken hierdoor, daar kwam ik ook graag.
Let's discover the world together.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 04 Jan 2018 21:30

Re: Londen! Wat te doen?

Echt suuuuper tof Marin! Wanneer ga je het vertellen, pas als jullie echt vertrekken of onderweg ofzo? :smile:

Qua tips denk ik dat alles wel genoemd is wat ik ook wilde noemen. Camden Market, Covent Garden, St. Pauls Cathedral (ik zou echt helemaal naar boven gaan ook!), London Bridge, Big Ben, wisseling van de wacht bij Buckingham Palace etc.
Notting Hill vond ik trouwens echt leuk om doorheen te struinen en te fotograferen.

The Lion King wil ik ooit ook nog zien in Londen. Ik denk dat ik mijn vriend ook maar eens verras met een reisje Londen :smile: De hotels die jij en MissEnergy noemden ga ik alvast onthouden.

Een afternoon tea vond ik ook tof om te doen maar daar moet je wel echt de tijd voor hebben natuurlijk en weet ook niet of jullie daarvan houden. Met een vriendin had ik een afternoon tea met als thema Charlie and the Chocolate Factory, deze vonden we beiden heel leuk!

The Shard lijkt me ook heel tof!

En moesten jullie ervan houden is een bezoekje aan M&M World en Hamleys ook tof, alhoewel ik M&M world na 1 keer eigenlijk wel gezien heb.

Ik was er van de zomer met een vriendin en toen zijn we ook een paar keer naar Chinatown Bakery in Soho geweest (ons hotel lag er vlakbij). Echt super lekkere cakes, broodjes, koekjes etc.
Laatst gewijzigd door Vanya op 05 Jan 2018 14:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 21:49

Re: Londen! Wat te doen?

Wat een leuke Vlaamse uitdrukking die laatste zin, Saythia haha. Edit, oh intussen eennalaatste alinea, dat moesten jullie.. .

M&m world is niks voor mij, wel eens in NYC gezien maar niet echt iets waar ik warm voor loop.

Notting Hill twijfel ik eigenlijk een beetje over. Ik was echt altijd gek op die wijk maar heb 't wel een beetje gezien misschien. Hoewel we leuke antiekwinkels wel kunnen waarderen en er zit een leuke spice shop en kookboekenwinkel. Maar de rest van de winkels zij wel wat te alternatief voor m'n man in elk geval.

St Paul's heb ik wel een soort zwak voor altijd. Ik ken de man (oude familie vriend) die een deel van de inscripties heeft gemaakt op de vloer en de deuren, dat zou ik wel leuk vinden om te laten zien. En m'n man en zoon heten van de tweede naam zo. Ja ik denk dat we daar wel langs gaan, vind ik wel leuk. En toch weer die Christopher Wren (architect van de kathedraal) waar we allebei wat mee hebben. Ja leuk!

Via de link van Rapa Nui kwam ik ook het standbeeld van Peter Pan tegen in Kensington Gardens. De literary nerd komt direct in me naar boven. Die heb ik even gepind in Google Maps. Ik heb Alice in Wonderland ook gezien in Central Park, dat soort dingen spreken me wel aan.

Ah ja afternoon tea deed ik vroeger met m'n vader ook, in the Dorchester en the Ritz. Had die hotels nog even bekeken om te slapen maar dat vond ik echt veel te duur en daarnaast ook te stuffy.

En ja als ik het volhoud en hij niet door gaat vragen hoop ik het pas op Schiphol te vertellen. M'n moeder komt natuurlijk logeren om op Ollie te passen en hij moet spullen pakken dus hij zal wel iets vermoeden maar theoretisch kan ik hem natuurlijk ook online inchecken en pas de instapkaart op Schiphol geven. Kijken of dat lukt!

Ik had er in elk geval al aan gedacht om alleen mijn Flying Blue nummer toe te voegen aan de boeking en niet het zijne, anders krijgt hij ook email. En de vluchten, hotels etc verscheen automatisch in onze gedeelde Google calendar, heel gauw gewist. En ik moest de bank bellen omdat ik issues had met m'n pinpas en toen vroeg ik of m'n credit card wel van mijn betaalrekening gaat en niet van de gedeelde cj rekening zodat hij het afschrift niet ziet, haha ik voelde me alsof ik een affaire had. Zo slecht, ik ging me helemaal verontschuldigen tegenover de bank meneer: 'ja maar het is voor een verrassing vlucht, meneer'. Uhuh. :laughcry:

Maar volgens mij heb ik aan alles gedacht!
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Jan 2018 00:13

Re: Londen! Wat te doen?

Een rondvaart over de Theems vanaf de Londoneye naar Greenwich (ga je onder de Tower Bridge door) vind ik wel mooi. Net zoals het park bij Greenwich en de nulmederiaan. Buiten het museum (een van de weinige museums waar je entree moet betalen) kun je al op de nulmederiaan staan bij een muurtje. Vond ik best bijzonder.
Maritine museum daar langs was wel aardig. Vluchtig doorheen gelopen omdat het toch gratis is.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2018 07:54

Re: Londen! Wat te doen?

De big ben staat overigens momenteel in de stijgers. Geen idee hoe dat in maart is.
08/2018
05/2021
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers