Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat 't met...

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Jan 2018 20:47

Re: Hoe gaat 't met...

Bliss schreef:Haha grapjas. Maar UN en ChiQ waren daar wel hoor! Pompoen weet ik niet. Volgens mij heb ik daarna met Toet, Carrie en UN nog even geborreld in een café daar in de buurt.


Ik was bij een high tea meeting en Den Bosch met Chiq, Carrie, Toet en meneer de uil in ieder geval, de rest weet ik niet meer, Teun heb ik op allerlei meetings gemeet dus dan weet ik niet meer precies welke ze wel of niet bij was. UN was daar inderdaad volgens mij ook en Caro weet ik ook niet omdat ik die ook op allerlei meetings gemeet heb.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 03 Jan 2018 20:56

Re: Hoe gaat 't met...

Carrie schreef:Ja wilde ik net zeggen, jullie hebben gelijk! In DB naamkaartjes en in Utrecht tilde ik het naar een hoger niveau door ook de avatars erbij te printen.

Gingen we toen ook niet onze bh-maat erbij schrijven? :palm:

Uiteindelijk vind ik kleinschalige picknick- of borrelmeetings het leukst geloof ik, of bij iemand thuis.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 03 Jan 2018 22:24

Re: Hoe gaat 't met...

Ik ben benieuwd naar:
-Cleo, met die katten toch? Of was zij nou ook van het naakt gourmetten?
-xLiefje1986x ofzoiets, met de baardagamen en (sorry) veel (of was het nou juist weinig?) tandvlees
-Geen idee wie dat was en misschien komt ze hier nog wel, maar iemand met een ‘doorgeef-dildo’. Ze plaatste eens een foto en daar stond die dildo ook op, bleek elk jaar met Sinterklaas of verjaardagen ofzoiets doorgeven te worden in de vriendengroep.
-Jacolien, zusje van GurkieXL (ik weet dat Gurkie hier nog komt onder een andere naam)
<<

anoniem224

Bericht 03 Jan 2018 22:25

Re: Hoe gaat 't met...

June schreef:
Aziraphale schreef:
Bliss schreef:
En ChiQ! En Toet volgens mij. Oh en Teun.


En UN en Pompoen waren er ook :)

Die waar ik bij was waren Pompoen, Chiq en Teun volgens mij niet hoor. UN denk ik ook niet eigenlijk. Wel Alex.


Inderdaad, kan me niet herinneren dat ik ChiQ en UN heb ontmoet.

Pompoen en Teun heb ik in Utrecht wel gezien volgens mij.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 03 Jan 2018 22:29

Re: Hoe gaat 't met...

June schreef:
Bliss schreef:Haha grapjas. Maar UN en ChiQ waren daar wel hoor! Pompoen weet ik niet. Volgens mij heb ik daarna met Toet, Carrie en UN nog even geborreld in een café daar in de buurt.

Ze staan ook niet op de lijst van aangemelde mensen!


Die waren er het jaar erop bij. Of hoeveel tijd er ook tussen heeft gezeten. Teun en Lavendel waren er die 2de keer ook bij.
Oh wat heb ik me allebei die meetings ongemakkelijk gevoelt zeg. Zo onzeker en dan ga ik maar stom lullen en schaapachtig zitten zijn. Zou ik nog wel eens over willen doen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2018 22:37

Re: Hoe gaat 't met...

Niks van gemerkt MdU. Vond je een leuk meisje en heb leuk met je gekletst! Nergens voor nodig je te schamen ofzo. Mallert.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 03 Jan 2018 22:41

Re: Hoe gaat 't met...

Lief van je Carrie. Ik voel me gewoon altijd heel ongemakkelijk in zulke situaties terwijl ik het wel heel leuk vind. Ben, of eigenlijk was, altijd bang dat anderen me niet leuk vinden. Dat heb ik de laatste jaren gelukkig los kunnen laten, maar toen had ik dat nog wel heel erg.
Maar dus leuk om te horen!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 03 Jan 2018 22:49

Re: Hoe gaat 't met...

Ik vond jou toen echt heel leuk! Ik weet ook nog dat wij hetzelfde accent hebben :smile:.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 03 Jan 2018 23:29

Re: Hoe gaat 't met...

Pompoen schreef:
Pippa schreef:
ekiaam87 schreef:Ik was ook op die meeting in Utrecht. Pompoen liep jij toen niet op krukken?


Dat was meneer Nilsson (toch?)


Ik liep toen volgens mij met 1 kruk


Pfff dat weet ik niet meer Haha Lejow was er ook dat weet ik wel. Maar of er 2 meiden met krukken waren weet ik echt niet meer! Ik weet wel dat we een foto hebben gemaakt ( groepsfoto) en uiteraard nog gewone foto’s

En wie waren er dan allemaal in Utrecht met de zoektocht met de telefoon bij?? Dat we zo’n stadswandeling gingen maken (ik ben zooo slecht in forum/gewone namen koppelen!)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 03 Jan 2018 23:34

Re: Hoe gaat 't met...

Ik vond de foto’s van de ‘speurtocht’ meeting net op mijn fb pagina, 26 september 2011. MissEnergy zie ik en de rest weet ik de forumnamen niet van (de gewone namen staan getagd)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Jan 2018 08:37

Re: Hoe gaat 't met...

Ekiaam, daar was ik ook bij! Staan die foto’s op Facebook?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jan 2018 08:42

Re: Hoe gaat 't met...

Meneer de Uil schreef:Lief van je Carrie. Ik voel me gewoon altijd heel ongemakkelijk in zulke situaties terwijl ik het wel heel leuk vind. Ben, of eigenlijk was, altijd bang dat anderen me niet leuk vinden. Dat heb ik de laatste jaren gelukkig los kunnen laten, maar toen had ik dat nog wel heel erg.
Maar dus leuk om te horen!


Ik vond jou ook hartstikke leuk en gezellig!
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2018 09:26

Re: Hoe gaat 't met...

June schreef:Volgens mij is er twee keer kort na elkaar in Den Bosch een meeting geweest en ik geloof dat ik er de tweede keer was. Sowieso maar één keer, maar daar ken ik jou van, Azi!

Edit: ik was er op 1 december 2013 high-tea-1-december-den-bosch-t2482-175.html#p131707 :vuurwerk:


Wat goed gevonden! En nu wordt alles weer helder. Ben ik blijkbaar twe keer naar de high tea meeting geweest!

MdU, wat vervelend dat je je toen ongemakkelijk voelde. Ben blij dat je nu lekkerder in je vel zit! For what it’s worth: ik vond je toen al een super leuke meid! Ik vond/vind zulke meetings ook altijd wel spannend en buiten m’n comfortzone hoor. Zeker als je alleen komt en nog weinig anderen kent.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 04 Jan 2018 09:29

Re: Hoe gaat 't met...

Heeft niet iedereen dat wel een beetje? Ik wel hoor!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2018 10:15

Re: Hoe gaat 't met...

Ik ben het spoor even bijster met die highteameetings. Weet niet meer waar ik bij was en wanneer!
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 04 Jan 2018 10:31

Re: Hoe gaat 't met...

Wow, dat dat alweer 4 jaar geleden is joh!
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jan 2018 10:34

Re: Hoe gaat 't met...

Bliss schreef:Ik ben het spoor even bijster met die highteameetings. Weet niet meer waar ik bij was en wanneer!


Sowieso dus die in 2013 want toen gingen Taeda en ik jou opwachten in Utrecht. Maar hadden wij het jaar erop ook niet weer samen afgesproken en dat we toen Lavendel tegenkwamen op het perron? De tweede keer was jij er ook dacht ik? Toen hadden ee een kortingsactie bij Pink Lemon dacht ik? Misschien even een June pullen en opzoeken :)

meeting-traditie-high-tea-den-bosch-t12632.html?hilit=High%20tea%20pink%20lemon
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2018 10:41

Re: Hoe gaat 't met...

Ahaaa dat verklaart een hoop. Ik haalde er twee door elkaar, maar was bij allebei aanwezig!
❤ 7 juni 2018
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 04 Jan 2018 10:50

Re: Hoe gaat 't met...

Suus schreef:Ekiaam, daar was ik ook bij! Staan die foto’s op Facebook?

Op mijn persoonlijke fb staan ze nog ja! Met volgens mij iedereen getagd, dus dan zou jij ze ook nog bij je losse foto’s moeten zien. Zo niet stuur gerust een pb, dan krijg je mijn fb :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jan 2018 11:27

Re: Hoe gaat 't met...

Ik weet het allemaal ook niet meer. Maar wat maakt het ook uit.
Ik was op meerdere high-tea meetings, en op andere meetings, en heb heeeel veel (leuke) mensen gezien iig.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2018 11:37

Re: Hoe gaat 't met...

Ik heb wel ineens zin in een high tea.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Jan 2018 11:39

Re: Hoe gaat 't met...

Ik was inderdaad ook bij die wijn high tea! Geslaagde meeting.

Maar ik herken ook wat jij zegt MdU, ik ben me zo overbewust van mezelf op dat soort momenten dat ik ook bang ben dat anderen mijn onzekerheid zien en dat ik daardoor raar overkom. Maar wijn hielp. En ik vond je ook leuk, voor wat het waard is!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

anoniem224

Bericht 04 Jan 2018 12:47

Re: Hoe gaat 't met...

Ik ben helemaal slecht in meetings. Zat dat oude topic wat June had gepost eens door te lezen, hoe vaak ik daar heb gezegd dat ik het maar eng vond. :palm:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 04 Jan 2018 13:00

Re: Hoe gaat 't met...

Zo....mijn ego is weer gestreeld dames. Net alsof ik daar naar aan het vissen was.
Nou precies dat dus Teun! Maar blij dat het dus niet zo overkomt op anderen.
Enne, misschien eens tijd voor weer eens een high tea. Bij Pink Lemon wordt lastig, want die is er niet meer.

En MN je bent leuk!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jan 2018 13:11

Re: Hoe gaat 't met...

Ik wil, als er animo voor is, best een highteameeting in Utrecht organiseren, maar heb nog een trauma van de laatste übermeeting die ik organiseerde, waar iedereen heen wilde en waar uiteindelijk drie mensen op af kwamen ofzo (wat overigens wel heel gezellig was!). Dus: wie is er in voor een high tea?
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers