Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 09:14

Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

De meningen zijn erover verdeeld. Wat is het nou?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 03 Jan 2018 09:38

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ik denk dat er geen echt duidelijk antwoord op is. Ligt aan je bestemming, reisperiode etc. Geloof wel dat voor bestemmingen binnen Europa met bijv Ryanair ofzo je meestal (niet altijd) goedkoper uit bent. Maar vaak genoeg hebben maatschappijen ook ineens aanbiedingen.

Dus mijn tip; zoek uit wat een gemiddelde prijs is voor je ticket, en hou de prijzen dagelijks in de gaten. Als je een ticket met een goede prijs vind gelijk boeken en dan blij zijn met de prijs waar je voor betaald hebt en de rust die je hebt omdat je er geen omkijken meer naar hebt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2018 09:44

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ja dat is een feit.

Prijzen worden gebaseerd op basis van beschikbaarheid. De eerste stoelen die verkocht worden zijn dus lager in prijs dan wanneer er al meer stoelen verkocht zijn, dus hoe eerder je een ticket koopt, hoe lager de prijs nog. Wel een beetje afhankelijk van wat je wilt natuurlijk, in welke klasse je vliegt en flexibiliteit wenst. Hoe meer flexibiliteit in je ticket, hoe hoger de kosten. Maar de tendens is dus vroeg boeken is een lagere prijs want meer beschikbaarheid.

Echter geldt dit met name voor de tickets die je direct bij de luchtvaartmaatschappij koopt. Bij reisbureaus (ook online) gelden weer ietsje andere tactieken. Stel TUI koopt van te voren 100 stoelen op een vlucht van KLM, zij zeggen tegen KLM, oké wij kopen deze stoelen nu en betalen het alvast aan jullie en we garanderen jullie dat we deze stoelen verkopen aan onze klanten. Vervolgens verkopen ze de helft in de loop van de maanden, maar nog niet alles. Daarom gooien ze een deel naarmate de reis datum dichterbij komt in de verkoop, last minutes, omdat ze die stoelen kwijt moeten. Immers hebben ze al betaald aan de luchtvaartmaatschappij, dus het zou voor hen verlies betekenen als ze ze niet verkopen. En dus zijn die stoelen dan wél goedkoper dichter op de vertrekdatum.

Uiteindelijk blijft het dus een gok. Een luchtvaartmaatschappij wil ook nog wel eens bestemmingen in de sale gooien (klm werelddeal weken beginnen morgen weer) en prijzen kunnen stijgen en dalen. Maar dit is de algemene tendens.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 10:53

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

We gaan zoals je weet in september en willen toch echt graag naar Bali.
Ik wil eerlijk gezegd niet te lang wachten met tickets kopen, dan staat dat iig al vast en kunnen we niet meer terug.
Acco's kunnen later makkelijk nog.

Ik ga zo even verder kijken, maar heb ze nu via Skyscanner voor € 1192,00 totaal gezien en dat is dan bij Gate1 (hopelijk zijn ze betrouwbaar). Dat is dan met Garuda Indonesia. Via hun zelf is het bijna hetzelfde.
Dat is volgens mij niet duur en een redelijke prijs. Dus ik denk dat het niet slim is om veel langer te wachten ermee. Het gaat dan om 17-9 t/m 4-10.
We vliegen overigens gewoon ec.

Ik had toen we naar Goa geweest waren een lijst van aanbieders zoals Cheaptickets ed dus die ga ik allemaal even na en noteer erbij wanneer ik heb gekeken.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 03 Jan 2018 10:59

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ik zou wel even die werelddeal weken bij KLM afwachten!
Vorig jaar hebben wij daar geboekt. En de reis was niet goedkoper, maar we hadden nu voor dezelfde prijs als op een goedkope site een rechtstreekse vlucht, waardoor de reistijd de helft korter was.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 11:05

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Joey schreef:Ik zou wel even die werelddeal weken bij KLM afwachten!
Vorig jaar hebben wij daar geboekt. En de reis was niet goedkoper, maar we hadden nu voor dezelfde prijs als op een goedkope site een rechtstreekse vlucht, waardoor de reistijd de helft korter was.


Dank je voor de tip. Tot wanneer kan ik dat het beste wachten? We willen in sept.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2018 11:09

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Kans is best aanwezig dat Bali bij de KLM WDW zit. Dat is een grote populaire bestemming van ze.
Ik heb het je vaker gezegd maar ik raad je aan om direct te boeken bij de luchtvaartmaatschappij en niet via zo'n website, in verband met makkelijk contact en regelgeving omtrent wijzigingen. Zeker nu met de verdrietige situatie met je moeder, als daar iets mee gebeurt en het nodig is om te wijzigen, kan je direct aankloppen bij de luchtvaartmaatschappij en niet via een derde partij (de reisagent). Dat lijkt me in jullie geval momenteel zeker de moeite waard om daarvoor bij de luchtvaartmaatschappij zelf te boeken.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 03 Jan 2018 11:34

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

caribbeanlover schreef:
Joey schreef:Ik zou wel even die werelddeal weken bij KLM afwachten!
Vorig jaar hebben wij daar geboekt. En de reis was niet goedkoper, maar we hadden nu voor dezelfde prijs als op een goedkope site een rechtstreekse vlucht, waardoor de reistijd de helft korter was.


Dank je voor de tip. Tot wanneer kan ik dat het beste wachten? We willen in sept.


Wdw beginnen morgen zag ik en duren 2/3 weken? Weet ik niet precies.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 11:35

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:Kans is best aanwezig dat Bali bij de KLM WDW zit. Dat is een grote populaire bestemming van ze.
Ik heb het je vaker gezegd maar ik raad je aan om direct te boeken bij de luchtvaartmaatschappij en niet via zo'n website, in verband met makkelijk contact en regelgeving omtrent wijzigingen. Zeker nu met de verdrietige situatie met je moeder, als daar iets mee gebeurt en het nodig is om te wijzigen, kan je direct aankloppen bij de luchtvaartmaatschappij en niet via een derde partij (de reisagent). Dat lijkt me in jullie geval momenteel zeker de moeite waard om daarvoor bij de luchtvaartmaatschappij zelf te boeken.


Oke ik zal het onthouden om direct bij de maatschappij te boeken. Jij hebt daar natuurlijk heel veel ervaring mee.
Als ik bij KLM boek, dan is het ook niet rechtstreeks toch?
Stel ik boek wel bij Cheaptickets, dan helpen zij toch ook mocht er wat gebeuren?
We hebben tenslotte een reis - en annuleringsverzekering.
Onze tickets naar Goa hadden we via Skyscanner geboekt bij die #$% Supersaver. Weet niet wat er was, maar er was iets en we hadden aan Vliegtickets hulp gevraagd. Zij hebben toen goed geholpen.

Ik vind het zo verwarrend, want als ik Garuda Indonesie intyp zie ik vaak links staan met het volgende Garuda Indonesie/vliegtickets.nl. Dus dan boek je uiteindelijk bij die laatste.


Deze link lijkt me dan van de maatschappij zelf, maar ja is in het nederlands dus ik snap er niks meer van!

https://www.garuda-indonesia.com/nl/nl/ ... 1AQAvD_BwE
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 03 Jan 2018 12:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 11:37

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Joey schreef:
caribbeanlover schreef:
Joey schreef:Ik zou wel even die werelddeal weken bij KLM afwachten!
Vorig jaar hebben wij daar geboekt. En de reis was niet goedkoper, maar we hadden nu voor dezelfde prijs als op een goedkope site een rechtstreekse vlucht, waardoor de reistijd de helft korter was.


Dank je voor de tip. Tot wanneer kan ik dat het beste wachten? We willen in sept.


Wdw beginnen morgen zag ik en duren 2/3 weken? Weet ik niet precies.


Dank je. Ik ga morgen zeker even kijken. Weet jij dat Marin hoe lang het duurt? Is het slim om aan het begin daarvan te boeken of als het bijna voorbij is?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 03 Jan 2018 12:14

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:Kans is best aanwezig dat Bali bij de KLM WDW zit. Dat is een grote populaire bestemming van ze.
Ik heb het je vaker gezegd maar ik raad je aan om direct te boeken bij de luchtvaartmaatschappij en niet via zo'n website, in verband met makkelijk contact en regelgeving omtrent wijzigingen. Zeker nu met de verdrietige situatie met je moeder, als daar iets mee gebeurt en het nodig is om te wijzigen, kan je direct aankloppen bij de luchtvaartmaatschappij en niet via een derde partij (de reisagent). Dat lijkt me in jullie geval momenteel zeker de moeite waard om daarvoor bij de luchtvaartmaatschappij zelf te boeken.


Ben het niet helemaal eens, ik heb meerdere keren via Gate1 geboekt en je krijgt gelijk je boekingnr etc van de maatschappij waarmee je kan inloggen op de site van de maatschappij. Heb zelfs een keer rechtstreeks iets laten wijzigen (kostenloos) bij Etihad toen op mijn e-ticket iets niet helemaal juist stond bij mijn naam (Geen typfout maar volgorde was niet juist overgenomen). Gewoon via FB contact opgenomen met ze.
Maar misschien heb ik toen geluk gehad.

Geloof wel zo is als je echt bij een reisagent boekt, dat je dan van hen afhankelijk bent.
Laatst gewijzigd door Sawadee op 03 Jan 2018 12:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 03 Jan 2018 12:19

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

caribbeanlover schreef:
Joey schreef:
caribbeanlover schreef:
Dank je voor de tip. Tot wanneer kan ik dat het beste wachten? We willen in sept.


Wdw beginnen morgen zag ik en duren 2/3 weken? Weet ik niet precies.


Dank je. Ik ga morgen zeker even kijken. Weet jij dat Marin hoe lang het duurt? Is het slim om aan het begin daarvan te boeken of als het bijna voorbij is?


Gelijk boeken als ze een aanbieding hebben want op is op volgens mij.

Zal ook wel ff goed opletten bij Gate1, soms krijg je aanbiedingen met hele lange overstaptijden. En het is de moeite om bij meerdere aanbiedingen te kijken waar en hoelang je overstap is en hoelaat je vertrekt en aankomt.

Voor mijn vakantie naar Thailand afgelopen november gekozen voor een iets duurder ticket, waarbij we rechtstreeks vlogen, ideale vliegtijden hadden (19:00u weg, 15:00 lokale tijd aankomst en terug vlogen we om 12:30u en aankomst om 20:00 uur ofzo). Dus niet midden in de nacht zoeken naar je hotel etc of heel vroeg smorgens naar vliegveld of uren nog moeten doden tussen uitchecken en vliegen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2018 12:47

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ik ken Gate1 niet, Sawadee, maar in principe mag je als luchtvaartmaatschappij alleen passagiers assisteren met bepaalde zaken (wijzigingen) als ze daadwerkelijk bij die luchtvaartmaatschappij boeken, dat is direct te zien in de boeking. Nou is het wel zo dat voor Nederlandse reisagenten die regels wat versoepeld zijn, maar hoe het allemaal precies zit weet ik ook niet meer. Ik geloof dat je daarbij wel toegang hebt tot de website van de luchtvaartmaatschappij ja, dus dat zou dit ook kunnen zijn.

CBL, ja dat is de website van Garuda Indonesia, maar dan de Nederlandse website. Dat klopt gewoon hoor.

En ja als je bij KLM boekt, is dat rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij ja, want dat IS de luchtvaartmaatschappij. Of bedoel je rechtstreekse vlucht? Ook dat heeft KLM, naar Denpasar op Bali.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 14:35

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin, ik bedoelde rechtstreeks als in bij KLM. Heb net even gekeken en dan staat er KLM/Garuda Indonesie dus een samen werking.

Sawadee, We moeten eerst even afwachten of mijn man die periode vrij kan krijgen, maar waarschijnlijk wel aangezien het al jaaaaaaaren kan. Wat bedoel je met direct boeken? Ik heb daar geen ervaring in om te weten of het dan een schappelijke prijs is. We zien het wel toch bedankt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2018 14:37

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ja Garuda en KLM zijn partners, dus het kan zijn dat de vlucht wordt uitgevoerd door een van hen ipv de ander, als je boekt bij hen.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 14:39

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:Ja Garuda en KLM zijn partners, dus het kan zijn dat de vlucht wordt uitgevoerd door een van hen ipv de ander, als je boekt bij hen.


Aha dank je. Wat bedoelde je precies met als ik bij Vliegtickets.nl oid boek mocht er wat gebeuren? Ik ben verzekerd dus neem aan dat het dan geregeld wordt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2018 15:00

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ongeacht of je verzekerd bent of niet heb je bij de luchtvaartmaatschappij vaak ook omboekmogelijkheden in geval van ziekte en/of overlijden van familieleden. Dus stel (een hele grote stel he, ik wens je dit natuurlijk totaal niet toe, begrijp me niet verkeerd) maar er gebeurt iets naars met je moeder waardoor je de vlucht moet annuleren of omboeken naar een later tijdstip, en je hebt geboekt bij KLM en niet via een andere website, dan kan KLM dit voor je regelen, dan wel tegen betaling, dan wel wat kosten kwijtschelden. Hier zijn veel regels voor en die weet ik ook niet meer uit m' n hoofd maar er zijn mogelijkheden. Als jij bij CheapTickets bijv boekt en je komt in deze situatie en je wilt omboeken bij KLM zeggen ze ja doei, je hebt niet bij ons geboekt maar bij CheapTickets, ga daar maar naar toe. Zo is de officiele regelgeving. Ik weet niet of je kunt herinneren hoe lastig het was om contact te maken destijds bij die ene website, maar dat heeft je veel gedoe gekost. Om dat soort situaties te voorkomen, zou ik dus adviseren rechtstreekt bij de luchtvaartmaatschappij te boeken. Een zo'n kort mogelijke lijn.

Natuurlijk kan je via de verzekering vaak wel geld terug krijgen etc, maar dat is achteraf. Op dat moment wil je misschien makkelijk snel dingen regelen en dan is makkelijk contact wel zo fijn.

Maar goed, dat is mijn advies na jarenlang in die business te hebben gewerkt. Er zijn ook genoeg mensen die wel via reisagenten of dat soort websites boeken, dat is ook je goed recht natuurlijk. Het zijn geen boeven ofzo, maar wel een derde partij, wat niet altijd even handig is.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 17:52

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:Ongeacht of je verzekerd bent of niet heb je bij de luchtvaartmaatschappij vaak ook omboekmogelijkheden in geval van ziekte en/of overlijden van familieleden. Dus stel (een hele grote stel he, ik wens je dit natuurlijk totaal niet toe, begrijp me niet verkeerd) maar er gebeurt iets naars met je moeder waardoor je de vlucht moet annuleren of omboeken naar een later tijdstip, en je hebt geboekt bij KLM en niet via een andere website, dan kan KLM dit voor je regelen, dan wel tegen betaling, dan wel wat kosten kwijtschelden. Hier zijn veel regels voor en die weet ik ook niet meer uit m' n hoofd maar er zijn mogelijkheden. Als jij bij CheapTickets bijv boekt en je komt in deze situatie en je wilt omboeken bij KLM zeggen ze ja doei, je hebt niet bij ons geboekt maar bij CheapTickets, ga daar maar naar toe. Zo is de officiele regelgeving. Ik weet niet of je kunt herinneren hoe lastig het was om contact te maken destijds bij die ene website, maar dat heeft je veel gedoe gekost. Om dat soort situaties te voorkomen, zou ik dus adviseren rechtstreekt bij de luchtvaartmaatschappij te boeken. Een zo'n kort mogelijke lijn.

Natuurlijk kan je via de verzekering vaak wel geld terug krijgen etc, maar dat is achteraf. Op dat moment wil je misschien makkelijk snel dingen regelen en dan is makkelijk contact wel zo fijn.

Maar goed, dat is mijn advies na jarenlang in die business te hebben gewerkt. Er zijn ook genoeg mensen die wel via reisagenten of dat soort websites boeken, dat is ook je goed recht natuurlijk. Het zijn geen boeven ofzo, maar wel een derde partij, wat niet altijd even handig is.


Ik begrijp je heel goed hoor dus je mag zeggen wat je wilt. Daar ga ik nu ook aan denken en is vrij logisch. Mijn neefje die boekt zo extra iets erbij zodat hij kan omboeken als hij wilt. Misschien is dat hetzelfde wat jij bedoeld? Om nou voor de zekerheid dat te erbij te kopen vind ik zonde. Waarom dient men daarvoor te betalen?

Ik weet zeker nog dat gedoe en denk er niet graag meer aan. Emirates kon zelf niks doen omdat zoals jij zei we niet bij hun hadden geboekt. Supersaver deed evengoed niks en daar hadden we geboekt....................belachelijk!

Dus mocht ik ervoor kiezen om bij Vliegtickets oid te boeken dat we met KLM vliegen, dan doet KLM niks bij problemen en moet ik bij VT zijn. Boek ik direct bij KLM ondanks dat ze samenwerken met Garuda helpen ze wel.
Wat als ik direct bij Garuda boek en er is wat? Dan kan ik toch bij de nederlandse tak ervan hulp vragen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 06:59

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

De Wereld Deal Weken van KLM zijn begonnen maar Bali zit er helaas niet bij. Had direct even gekeken voor je.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jan 2018 09:58

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:De Wereld Deal Weken van KLM zijn begonnen maar Bali zit er helaas niet bij. Had direct even gekeken voor je.


Lief van je. Zat net te kijken en dacht dat ik met mijn neus keek. Wie weet komt het nog. Misschien moet ik mij niet zo focussen op klm, want er zijn tenslotte ook anderen.

Als ik via die linke bij Garuda boek, dan wordt ik toch te woord gestaan in het nederlands omdat het een nederlandse tak ervan is toch?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jan 2018 10:06

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Nee als het er nu niet bij staat, komt het niet ook nog. Niet bij deze actie in elk geval. Misschien wel een andere actie een keer. Dat kan natuurlijk wel.

En ja dat laatste dénk ik wel maar weet ik niet zeker. Staat er een Nederlands nummer op de Garuda website?
Let's discover the world together.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 04 Jan 2018 10:29

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

caribbeanlover schreef:Als ik via die linke bij Garuda boek, dan wordt ik toch te woord gestaan in het nederlands omdat het een nederlandse tak ervan is toch?

Ja hoor CBL, zie net op hun website bij contact dat je ze van maandag tot vrijdag in het Nederlands kan bereiken tijdens de kantooruren.

https://www.garuda-indonesia.com/nl/nl/contact/index.page?
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jan 2018 11:24

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:Nee als het er nu niet bij staat, komt het niet ook nog. Niet bij deze actie in elk geval. Misschien wel een andere actie een keer. Dat kan natuurlijk wel.

En ja dat laatste dénk ik wel maar weet ik niet zeker. Staat er een Nederlands nummer op de Garuda website?


Oh dacht dat ze regelmatig van bestemmingen veranderen tijdens die weken. Jammer!
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jan 2018 11:26

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Dorien.J schreef:
caribbeanlover schreef:Als ik via die linke bij Garuda boek, dan wordt ik toch te woord gestaan in het nederlands omdat het een nederlandse tak ervan is toch?

Ja hoor CBL, zie net op hun website bij contact dat je ze van maandag tot vrijdag in het Nederlands kan bereiken tijdens de kantooruren.

https://www.garuda-indonesia.com/nl/nl/contact/index.page?


Dank je. Ik merk wel dat als ik op Skyscanner kijk het iets goedkoper is dan bij de maatschappij zelf.....................lastig!
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2018 21:28

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin,

Stel er gebeurd wat met mijn moeder waardoor ik terug wil. Wat is dan voor maatschappijen een gegronde reden? Waarom dien ik daarvoor te betalen om te annuleren en/of omboeken? Ik dacht dat gewoon kosteloos kon gezien een gegronde reden.
Ik had het er vanavond met mijn man over wat jij zei dat je dus beter via KLM zelf oid kan boeken om die reden. Hij zei nou als S. dat zegt, dan moet je er maar vanuit gaan. Had hem verteld waar je hebt gewerkt. Dus ik denk dat we bijna wel zeker direct bij de maatschappij gaan boeken. Ga morgen even informeren bij Garuda Nederland.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers