Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn moeder heeft borstkanker.

<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 14:20

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dank je meiden. Lejow, zij was er zelf op tijd bij en heeft het zelf ontdekt. Voor nu is alles goed en we zien wel wat de toekomst ons brengt, Wel een kut begin van het jaar.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 02 Jan 2018 14:41

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

De operatie is dus geslaagd CBL? Wat een fijn nieuws! Hopelijk is alles weg en blijft het ook weg.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 17:36

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Elliot schreef:De operatie is dus geslaagd CBL? Wat een fijn nieuws! Hopelijk is alles weg en blijft het ook weg.


Ik neem aan van wel, maar me vader heeft nog niet gebeld. Ik heb net 3 maaltijden voor de gekookt en de telefoon in de keuken gelegd.Dus ik hoop dat het nu niet lang meer duurt.
<<

Anoniem231

Bericht 02 Jan 2018 17:54

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Hopelijk hoor je snel iets. En fijn geen chemo. Hopelijk hebben ze alles weg kunnen halen.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 18:19

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Pollepel schreef:Hopelijk hoor je snel iets. En fijn geen chemo. Hopelijk hebben ze alles weg kunnen halen.


Geen idee neem aan van wel dat was tenslotte de bedoeling.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2018 20:46

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte met alles CBL. Hopelijk krijgen jullie gauw het nieuws dat alles weg is en hopelijk blijft ze daarna schoon. Fijn dat dit in elk geval achter de rug is.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 21:22

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Inmiddels mijn moeder gesproken. Alles is goed verlopen, ze voelt zich goed en de roomservice is ook goed. Ze verblijven in een soort hotelkamer kan je wel zeggen. Morgen gaat ze naar huis en ga ik langs met mijn eten.

Ze moest er vanochtend om 7.15 zijn en is pas om 11.30 geholpen! Echt belachelijk dat ze haar zolang hebben laten wachten, dan had ze kunnen uitslapen. Toen ik vanochtend onder de douche stond dacht ik momenteel word ze geopereerd..........niet dus!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 02 Jan 2018 21:35

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat fijn dat alles goed is verlopen CBL, hopelijk mag ze morgen naar huis. De tijden die jij noemt zijn wel normaal met een operatie, het vergt voorbereidingen (bv metingen doen bij de patient) en je weet nooit precies hoe laat een operatie ervoor is afgelopen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 02 Jan 2018 21:38

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Fijn dat de operatie goed is verlopen, CBL.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 21:41

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dank je wel weer meid dat doet een mens goed.
<<

Anoniem231

Bericht 03 Jan 2018 04:06

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Fijn dat het goed is gegaan. Lief dat je eten brengt!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Jan 2018 04:26

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat fijn dat alles goed is gegaan CBL. Is toch een geruststelling.

En wat Scandic zegt klopt. Neemt niet weg dat dat nare uren zijn. Je mag alleen maar liggen wachten.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Jan 2018 07:46

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Fijn dat het goed is gegaan en dat ze zich goed voelt! Hopelijk knapt ze gauw op en hebben ze alles kunnen verwijderen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Jan 2018 07:55

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Fijn dat het is goed gegaan.
2012
2016
2020

Instagram
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 09:13

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Scandic schreef:Wat fijn dat alles goed is verlopen CBL, hopelijk mag ze morgen naar huis. De tijden die jij noemt zijn wel normaal met een operatie, het vergt voorbereidingen (bv metingen doen bij de patient) en je weet nooit precies hoe laat een operatie ervoor is afgelopen.


Dat zou best kunnen, maar haar was verteld dat ze rond 9.00 geholpen werd en dan is 11.30 wel laat.
<<

Anoniem278

Bericht 03 Jan 2018 09:22

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Fijn dat de operatie erop zit.
En ik snap je goed, als er gezegd is dat ze om negen uur geholpen zou worden, is half twaalf echt heel lang wachten. En daarbij, daardoor had jij natuurlijk veel zorgen gister omdat je maar niets hoorde, maar als alles drie uur later is geworden.... Vervelend!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Jan 2018 10:05

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Als je opeens zo veel later geholpen wordt, betekent dat meestal dat er complicaties zijn bij een eerdere patiënt. Iets waar ze in het ziekenhuis ook niks aan kunnen doen. Helaas weten ze in het zkh ook nooit hoe lang het nog gaat duren. Van het ene op andere moment kun je opgehaald worden.

Ja, dit is heel frustrerend. Voor jouw moeder, jouw vader, maar ook voor jou.

Als het je echt dwars zit, kun je altijd nog bij je ouders horen of zij ook zo weinig informatie kregen en aangeven dat je het heel vervelend vond zo lang in onzekerheid te zitten. Maar probeer dat nu naast je neer te leggen. De operatie is goed gegaan, jouw moeder voelt zich goed, dat is veel belangrijker.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem306

Bericht 03 Jan 2018 10:39

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

CBL, fijn dat de operatie goed verlopen. Ik hoop dat je moeder voorspoedig hersteld. Sterkte ermee.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 03 Jan 2018 14:00

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen CBL! Een spoedig herstel toegewenst!

Dat het zo lang duurde eer je moeder geopereerd werd, is vaak zo in ziekenhuizen. Bij ons ziekenhuis laten ze iedereen dat die dag geopereerd moet worden komen om 7u30. Mijn moeder heeft 11 jaar geleden moeten wachten tot 20u30 eer ze haar gingen opereren. Kon ze helemaal niet mee lachen.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 14:21

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dorien.J schreef:Fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen CBL! Een spoedig herstel toegewenst!

Dat het zo lang duurde eer je moeder geopereerd werd, is vaak zo in ziekenhuizen. Bij ons ziekenhuis laten ze iedereen dat die dag geopereerd moet worden komen om 7u30. Mijn moeder heeft 11 jaar geleden moeten wachten tot 20u30 eer ze haar gingen opereren. Kon ze helemaal niet mee lachen.


Ze is niet in een ziekenhuis geopereerd en dan juist verwacht je er meer van.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jan 2018 20:59

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Vanmiddag even langs geweest met mijn man. Ze voelde zich goed en het was haar mee gevallen. Ze vond het iig fijn dat ze niet in een ziekenhuis is geopereerd. We konden niet eerder en haar nicht kwam ook langs die bij hun in de straat woont. Bij haar is een tijdje geleden borstkanker ontdekt en ik weet nog dat mijn moeder zo opgelucht was dat zij het niet had ondanks dat ze het er voor haar nicht vond. We zijn niet zolang gebleven, maar ga binnenkort wel weer even langs. Volgende week krijgt ze de uitslag.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jan 2018 20:28

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Deze week de kerstkaart van mijn ouders ontvangen...........klote postnl!
Ik ga vanaf nu alle verjaardags, kerst - en aankomstkaarten bewaren. Voorheen gooide ik ze een aantal dgn erna weg, maar nu vind ik het toch anders. Best gek!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jan 2018 20:42

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Géén goed nieuws helaas! Het is uitgezaaid in de poortwachter en ze zal binnenkort bestraald worden.
<<

Anoniem306

Bericht 10 Jan 2018 20:45

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Balen CBL dat er toch uitzaaiingen. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd :hug:
<<

Anoniem231

Bericht 10 Jan 2018 20:50

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte, had voor jullie gehoopt dat het bij de opetatie bleef. Hoe is ze eronder? En hoe gaat het met jou? Kan je er goed over praten met jouw ouders en man?

Wat is dat eigenlijk, poortwachter?
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers