Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Monthly Challenge

<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2016 21:37

Re: Monthly Challenge

Fietsen gaat redelijk en de lippenstift heb ik vaker gedragen.
Vaker wat make up op doen wil ik wel blijven doen.

Pippa's challenge vind ik erg leuk trouwens!

In mei ga ik echt 3 uit 5 werkdagen op de fiets! Misschien bedenk ik morgen nog wel iets.
<<

Anoniem215

Bericht 02 Mei 2016 06:39

Re: Monthly Challenge

Voor de maand mei wil ik op mijn eten gaan letten. Geen eten meer bestellen, maar zelf eten koken.
Het wandelen daar ga ik ook mee door, ik ga zo de deur uit voor mijn ochtendwandeling.

Leuk bedacht Pippa om er dagelijks een foto van te maken. Ik doe het ook doormiddel van een dankbaarheidsdagboekje bij te houden en dat is zo fijn.

Pomodori en Yadira succes.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 02 Mei 2016 11:25

Re: Monthly Challenge

Ik wil deze maand de 30 day shred (work-out programma) doen. Ik heb er al 6 opzitten!
Ook mag ik alleen in de avond een koekje/snoepje en alleen in de weekeinde chips. En dat lukt tot nu toe ook aardig.

Yadira: met het betere weer van de komende dagen moet dat fietsen helemaal goed komen toch?
Pippa: klinkt leuk! Mooi om de kleine dingen juist te belichten.
Madam: succes! Lekker wandelen in het zonnetje, dat moet goedkomen !
<<

Anoniem215

Bericht 12 Mei 2016 09:27

Re: Monthly Challenge

Hoe gaat het met de mei challenge tot nu toe?

Het wandelen gaat bij mij hartstikke goed. Tot nu toe elke dag een uur gewandeld of 20 km gefietst, mede door het lekkere weer :sunny:
En het eten koken ook. Tot nu toe maar 1 keer eten besteld. En daar wil ik het bij houden.

Hoe gaat het met de 30 day shred challenge Soleil?
En is het fietsen bij jou ook gelukt Yadira?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 12 Mei 2016 09:38

Re: Monthly Challenge

Madam 20 kilometer fietsen! Dat is een heel eind! Fijn dat het zo goed vol te houden is, petje af hoor!


De 30 day shred gaat super! Ik heb op de helft van het programma, het is nu echt een onderdeel van mijn ochtend routine aan het worden. Een aantal dagen terug mocht ik van mezelf een dagje vrij, maar toen heb ik het toch gewoon gedaan omdat ik me er echt goed bij voel!
<<

Anoniem215

Bericht 12 Mei 2016 09:44

Re: Monthly Challenge

Goed bezig Soleil! En slim om het in de ochtend te doen, dan begin je de dag gelijk goed.

Mijn moeder woont op 10 km afstand van mij en ik ga 's avonds soms nog even langs een kopje thee drinken.
Heen en terug is het 20 km, maar dat merk ik nauwelijks dat het een eindje fietsen is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mei 2016 15:44

Re: Monthly Challenge

Had ik in maart nog heel veel moeite met elke dag make up dragen, gaat het nu heel erg goed! Dus dat is wel leuk. Al denk ik dat het gauw voorbij is, want vanaf volgende week heb ik de rest van mei alleen maar nachtdienst. Dus mijn challenge word zombie zijn.

Madam wat goed dat je zoveel beweegt!
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 31 Mei 2016 08:57

Re: Monthly Challenge

Mijn mei challenge is goed gelukt! De 30 day shred heb ik helemaal doorlopen en hoewel het soms zwaar was, was het fijn om te doen. En het resultaat ook echt super! Min 4 kilo en rond mijn buik 8 cm kwijt! En dat zonder dieet.

Voor juni is mijn challenge een andere fitness programma voor de tv, Ripped in 30.
Ik ga nog steeds geen afval doel stellen, maar het minderen met suiker wil ik wel volhouden. Ik merk gewoon dat dat echt goed voor mij is. Hoe minder suiker ik eet, hoe minder ik er naar verlang.

Nog meer mensen met goede resultaten en nieuwe challenges?
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2016 07:57

Re: Monthly Challenge

Haha nou het fietsen is compleet mislukt. Fietsen suckt echt bigtime.

In juni ga ik eerder m`n bed uit zodat ik make-up kan op doen. Het is al 2 dagen gelukt!
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 02 Jun 2016 08:51

Re: Monthly Challenge

Mijn meichallenge (5.000 passen per dag) is op één dag na gelukt. Goed resultaat dus (al denk ik dat de mensen in de buurt zich wel beginnen af te vragen waarom ik steeds rond half 10 door de wijk zwerf)
Juni wordt een vervolg op mei, doorgaan met de stappen en verhogen naar 5.500 per dag.
augustus 2013
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 01 Jan 2018 23:45

Re: Monthly Challenge

Ik wil deze uppen voor 2018!

Januari: geen alcohol drinken
Februari: geen brood/aardappels/pasta eten
Maart: alle kamers in huis door gaan spitten9 en zooi op Marktplaats zetten
April: elke dag 2 stuks fruit eten
Mei: de voor- en achtertuin opknappen met perkgoed enz.
Juni: elke dag 30 min wandelen
Juli: 2-3 boeken lezen
Augustus: ....
04-2014
10-2015
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Jan 2018 16:04

Re: Monthly Challenge

Januari: Geen alcohol drinken.

Deze in ieder geval. Jouw andere challenges vind ik ook leuk! Maar ik kijk einde van de maand wel of en wat ik februari ga doen. Misschien een maand elke ochtend mediteren. Ik doe dat al bijna dagelijks, maar vaak 's avonds, terwijl ik het juist liever 's ochtends in mijn routine wil. Als dat niet lukt is het ook goed, maar misschien kan ik het in februari erin slijten.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Feb 2018 11:56

Re: Monthly Challenge

Januari is gelukt. Vrijdag heb ik een etentje maar ik denk dat ik gaan bobben. Ik wil het niet-drinken nog een volhouden, maar ik zie vanzelf hoelang dat lukt als ik het mezelf niet meer écht ten doel stel.
In februari wil ik het mezelf een stuk lastiger maken ... een maand 's avonds niet snaaien :shock:
<<

Anoniem304

Bericht 01 Feb 2018 11:59

Re: Monthly Challenge

Wauw veel succes Joey! En wat goed dat het gelukt is!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers