Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn moeder heeft borstkanker.

<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 28 Dec 2017 10:55

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Ik denk dat ik het zelf alleen maar fijn zou vinden als mijn schoonmoeder het aan mijn schoonzus zou vertellen. Ik denk dat ik een niet over zou kunnen praten zonder emotioneel te worden, dat ik het naar zou vinden om zulk slecht nieuws steeds weer opnieuw te vertellen. Als mijn schoonmoeder het aan m’n schoonzus zou vertellen dan scheelt dat in elk geval één keer slecht nieuws overbrengen. Ik zou overigens ook echt willen dat mijn schoonfamilie ervan weet, zodat mijn vriend (en jouw man, in jouw geval) ook de steun kan krijgen die hij nodig heeft.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 11:21

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Poutine schreef:Ik denk dat ik het zelf alleen maar fijn zou vinden als mijn schoonmoeder het aan mijn schoonzus zou vertellen. Ik denk dat ik een niet over zou kunnen praten zonder emotioneel te worden, dat ik het naar zou vinden om zulk slecht nieuws steeds weer opnieuw te vertellen. Als mijn schoonmoeder het aan m’n schoonzus zou vertellen dan scheelt dat in elk geval één keer slecht nieuws overbrengen. Ik zou overigens ook echt willen dat mijn schoonfamilie ervan weet, zodat mijn vriend (en jouw man, in jouw geval) ook de steun kan krijgen die hij nodig heeft.


Ik had het nu al verteld aan mijn schoonouders al jankend, maar dmv een app aan mijn schoonzus die mijn man had gestuurd is het goed zo. Het maakt dan even niet uit of hij of ik het heeft gestuurd. Ik wilde gewoon niet dat mijn so het zouden zeggen tegen haar.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 28 Dec 2017 11:51

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat heftig, veel sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 28 Dec 2017 13:16

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Het nare van zulke ingrijpende ziektes is dat het nooit alleen om degene gaat die ziek is. Zodra een familielid ernstig ziek is, lijdt de hele familie eronder (ervan uitgaande dat er een goede band is). Het is heel logisch dat je het er moeilijk mee hebt en angst is in die zin een slechte raadgever. Ik begrijp dat het heel lastig is om positief te kunnen blijven denken, dat is misschien ook teveel gevraagd als dit niet bij je past. Probeer iig hoopvol te blijven en dit ook uit te dragen naar je moeder. Het is voor haar namelijk heel naar als zelfs haar dierbaren er geen vertrouwen meer in hebben.

Ik wens je alles wat je nodig hebt om deze verdrietige periode te doorstaan. :hug:
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 13:32

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dank je. Ik las dat jij eerder dan verwacht terecht kan bij je arts en dat je dat erg fijn vind. Wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Dec 2017 13:59

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

CBL wat een verdrietig bericht zeg. Veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik hoop op goed nieuws binnenkort.

♥♥
<<

Anoniem282

Bericht 28 Dec 2017 14:03

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

caribbeanlover schreef:Dank je. Ik las dat jij eerder dan verwacht terecht kan bij je arts en dat je dat erg fijn vind. Wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen.


Wat lief, dank je wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 16:00

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Ze word de 2e al geopereerd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Dec 2017 16:14

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat fijn dat ze zo snel terecht kan CBL!

♥♥
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 28 Dec 2017 17:53

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een naar bericht CBL, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Ik begrijp je angst heel goed, mijn mama heeft sinds 2005 borstkanker (ik was zelf maar 9 jaar als we het ontdekten). Ze werd 33 keer bestraald op drie plaatsen tegelijkertijd, waardoor de tumor (die er nog steeds zit) zo 'groot' als een rozijntje is geworden (kwam van 9 cm). Twee keer per jaar moet ze nog steeds allerlei onderzoeken laten doen om te kijken of de kanker stabiel blijft. Al 11 jaar lang is het rozijntje nog steeds dezelfde grootte, waar de oncoloog (en wij uiteraard ook) heel blij mee is.

Nog eens heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 17:57

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dank je. Wat fijn dat het toch best goed gaat met jouw moeder. Toch wil ik je ook veel sterkte wensen, want ondanks dat blijft het niet fijn natuurlijk.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 28 Dec 2017 18:06

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een naar nieuws Caribbeanlover. Ik weet hoe machteloos je je kunt voelen als iemand waar je veel van houdt ziek is. Mijn moeder en ik hebben beide borstkanker gehad en gelukkig zijn we er beide nog. Ik wens voor je dat het met je moeder ook goed gaat komen. Maar sowieso is en wordt het nog een heftige tijd, waarbij ik je veel sterkte wil wensen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 20:49

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Bisq schreef:Wat een naar nieuws Caribbeanlover. Ik weet hoe machteloos je je kunt voelen als iemand waar je veel van houdt ziek is. Mijn moeder en ik hebben beide borstkanker gehad en gelukkig zijn we er beide nog. Ik wens voor je dat het met je moeder ook goed gaat komen. Maar sowieso is en wordt het nog een heftige tijd, waarbij ik je veel sterkte wil wensen.


Wat vreselijk zeker voor jou zo'n jonge meid, dan is het zelfs riskanter. Gaat het nu weer goed? Of heb je nog regelmatig controle ed? Is het lang geleden van jullie beiden?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 29 Dec 2017 12:11

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat erg CBL! Heel veel sterkte! Heb je desondanks wel beetje kunnen genieten van de feestdagen met je moeder? Want ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk was.
<<

Anoniem298

Bericht 29 Dec 2017 12:59

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een heftig bericht, cbl. Heel veel sterkte gewenst, fijn dat je moeder al snel terecht kan voor de operatie.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Dec 2017 13:26

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Hope schreef:Wat erg CBL! Heel veel sterkte! Heb je desondanks wel beetje kunnen genieten van de feestdagen met je moeder? Want ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk was.


We hebben redelijke dagen gehad eigenlijk zoals elk jaar.
<<

Anoniem231

Bericht 02 Jan 2018 05:05

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Lieve cbl, ik las in een ander topic dat jouw moeder vandaag wordt geopereerd. Hopelijk is ze vroeg aan de beurt en zit je niet lang in spanning. Heel veel sterkte, we denken aan jullie.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 09:58

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Pollepel schreef:Lieve cbl, ik las in een ander topic dat jouw moeder vandaag wordt geopereerd. Hopelijk is ze vroeg aan de beurt en zit je niet lang in spanning. Heel veel sterkte, we denken aan jullie.


Lief van je. Denk dat ze as we speak nu geholpen wordt. Morgen mag ze naar huis en mijn vader mag daar ook slapen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2018 10:30

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte!
Moet ze na de operatie nog bestralingen of chemo door?
<<

Patsy

Bericht 02 Jan 2018 10:33

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte vandaag Cbl!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2018 10:57

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte vandaag
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 11:45

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Lejow schreef:Sterkte!
Moet ze na de operatie nog bestralingen of chemo door?


Dank je en nee.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2018 11:50

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat fijn dat deze operatie dan afdoende is! Dan waren ze er zeker op tijd bij.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jan 2018 12:28

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Hopelijk gaat alles goed en hoor je snel iets CBL!
<<

Anoniem278

Bericht 02 Jan 2018 13:47

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte vandaag en de komende tijd, CBL. Ik hoop dat je moeder goed herstelt.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers