Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forummer van de maand december

<<

Burgemeester Puck

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Dec 2017 23:23

Forummer van de maand december

Deze maand is Ekiaam87 onze forumster van de maand, ze heeft ons deze dingen over zichzelf laten weten.

Ekiaam87
Vanaf het begin dat ik ben gaan forummen heb ik altijd Ekiaam geheten. Via het blad Yes! kwam ik op het forum terecht, daar heb ik heel wat jaren geleden ook nog in gestaan met mijn vorige huis.
Toen het forum veranderde, veranderde ik mee en ook na de verhuizing ben ik trouw gebleven.

De persoon achter Ekiaam
Ik sta in het dagelijks leven 4 dagen voor de klas en ben sinds dit schooljaar een collega van Lejow. Momenteel sta ik 1 dag voor groep 3, 2 dagen voor groep 4 en val ik 1 dag in binnen mijn school voor collega’s die bijv. ziek zijn of die verlof hebben. Daarnaast ben ik (hopelijk) net verhuisd, of druk bezig met de verhuizing.
Ik woonde samen, maar die relatie is helaas gestopt, gelukkig nu dus een plekje voor mijzelf. Mocht je het leuk vinden, kun je mijn klustopic volgen.

Als ik mezelf in 1 woord zou moeten omschrijven?
Dan zou dat behulpzaam zijn. Wat ook typisch mij is, is de liefde voor Disneyland Parijs. Dat is de plek waar ik gelukkig ben. Vooral van Belle ben ik helemaal onder de indruk. Ik kan daar in Disneyland zo genieten van alles, dat ik alles eventjes vergeet. Toeval? Mijn nieuwe huis is tegenover een bibliotheek en voor degene die het niet weten, Belle is ook dol op boeken.

Als ik een wens zou mogen doen zou ik er 2 hebben, een redelijk realistische en een wat meer onrealistische.
Een wens waar velen van jullie waarschijnlijk niks mee kunnen ;) Maar ik zou dolgraag voor 1 dag prinses Belle in Disney willen zijn. Voor één dag mee dansen in The Starlit Princess Waltz, een dag in de gele Belle jurk op de foto gaan, handtekeningen uitdelen, meerijden in de parade. Mijn tweede wens is trouwen en een kindje van mijzelf mogen krijgen. Een droom die ik al heb sinds mijn vijftiende.

Op het forum
Vanaf de tijd dat Weetjewel zwanger was van haar oudste dochter L, kwam ik veel in de zwangerschapspijler, daar heb ik enorm veel geleerd. Het is voor mij nu een lastige pijler, in verband met mijn nog niet vervulde kinderwens en lees ik eigenlijk alleen daar nog ‘Laatste foto van je kind’ en ‘Uitspraken van je kind’. Verder open ik eigenlijk alle pijlers wel, Eten en drinken kom ik eigenlijk nooit. Per pijler kijk ik dan in de ongelezen topics of ze mij interessant lijken of niet en lees ik ze door. Momenteel reageer ik weinig, ik heb het gewoon heel erg druk en daarbij forum ik vaak op mijn mobiel en ik vind dat niet zo lekker typen op het kleine schermpje. Elke ochtend kijk ik wel eventjes welke topics er weer ‘rood’ en dus ongelezen zijn, dan ’s middags en ’s avonds en soms tussendoor ook nog wel als ik tijd heb.

Wat ik nog steeds erg leuk vind, is het Bungeltopic. Bungel is ook nog steeds bij mij haha.
De foto topics (in welke pijler dan ook) vind ik altijd leuk en ik lees ook graag de wat wil je even kwijt, waar baal je van topics door. Op het forum heb ik al veel geleerd over zwangerschappen en mama zijn, ook al heb ik nog geen ervaring, ik heb toch vriendinnen wel advies gegeven over dingen die ik hier gelezen had.
Wat veel indruk op mij gemaakt heeft, is dat ik ’s ochtends op het forum las dat Lejow was bevallen. We waren toen nog niet zulke goede vriendinnen als nu dus we stuurden elkaar nog niet zo veel berichtjes. Dus dat was wel even schrikken. Daarnaast vind ik de inzameltopics voor wat voor actie dan ook indrukwekkend, fijn om te zien dat we wat voor elkaar over hebben. Wat ik minder leuk vind aan het forum is dat mensen blijven reageren op mensen die ze irritant vinden, als ik een topic lees wat ik niet interessant vind of waarin dingen worden gezegd waar ik het niet mee eens ben, klik ik het topic gewoon weg.

Als ik wat mocht veranderen aan het forum, zou ik het wel leuk vinden als er meiden die op vakantie zijn geweest (waar dan ook naar toe, of dat nou op de camping in de Achterhoek was of in Dubai), een ‘tripreport’ maken. Ik vind dat leuk om te lezen in ieder geval. Of topics over verschillende soorten vrijwilligerswerk (meiden die daar een verslagje van maken) wat je nu eigenlijk doet op zo’n dag en wat er allemaal bij komt kijken.

Nominatie forumster van de maand januari
Voor het nieuwe jaar, de nieuwe forumster van de maand, heb ik Mickey uitgekozen. Waarom zij? Ik ging de lijst eens door, om te kijken wie we allemaal hebben en toen kwam ik haar naam tegen. Dus ik dacht, we blijven in de Disneysfeer :D

Als laatste het verzoek om een foto waar ik blij van word te laten zien. Afgelopen oktober, na dertien keer de Princess Waltz te hebben bekeken, had ik eindelijk moed verzameld om Belle voor een selfie te vragen en dat mocht.
Eind december ga ik weer, mijn vijftiende tripje (sinds 1995), mijn achtste trip alleen.

Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Dec 2017 07:59

Re: Forummer van de maand december

Leuk om te lezen Ekiaam!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Dec 2017 08:56

Heel leuk stukje Ekiaam!
Mijn dochter had het toevallig van de week over bungel, dat ze het zo jammer vond dat hij weer weg moest. Is al ruim een jaar geleden haha!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Dec 2017 09:23

Ahhh bungel mag wel weer jullie kant op hoor als ze straks is verhuisd :)
<<

Julia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 16 Dec 2017 11:20

Leuk stuk Ekiaam.
♥ 18-09-2013 ♥ 26-05-2016 ♥
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Dec 2017 11:22

Leuk stuk! Ik vind je enthousiasme over Belle zo bijzonder en leuk!
<<

anoniem224

Bericht 16 Dec 2017 17:01

Leuk ekiaam! Ook leuk dat jij en Lejow collega's zijn, dat had ik even gemist.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Dec 2017 19:06

leuk stukje ekiaam en wist ook niet dat je collega was van lejow
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Dec 2017 19:07

Ik wist ook niet dat jullie collega’s zijn, wat leuk! En verder ook een leuk stuk.
26 september 2013
30 december 2015
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Dec 2017 11:47

ekiaam87 schreef:Ahhh bungel mag wel weer jullie kant op hoor als ze straks is verhuisd :)

Haha, is goed! Dat vind ze vast leuk!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Dec 2017 12:09

Ik vind het echt fantastisch om je passie voor Disney en Belle te lezen. Ik kan me der helemaal niks bij voorstellen, maar zó leuk hoe je erover vertelt. En dat je zo vaak naar Disnleyland gaat en ook gewoon alleen. Ik vind het helemaal leuk :ja:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 18 Dec 2017 14:44

Leuk Ekiaam! Als ik aan jou denk, denk ik aan Belle. (Belle is ook mijn favoriete Disney figuur)
En dat jij en Lejow bevriend waren wist ik uiteraard wel, maar nog niet dat jullie collega's zijn nu ook. Wat leuk!

Heel veel geluk in je nieuwe huis. Jaloers op je uitzicht :)
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Dec 2017 06:56

Leuk stukje Ekiaam!

En wat betreft Disneyland: hoe kan een mens daar níet gelukkig zijn? Leuke foto met Belle ook. Wij hebben afgelopen zomer bijna 3 uur moeten wachten voor een foto met Rapunzel in het prinsessenpaviljoen, dan is zo'n vlugge selfie beter te doen . ;)
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 20 Dec 2017 18:28

Leuk stukje, Ekiaam!
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Jan 2018 19:50

Kissyfur schreef:Leuk stukje Ekiaam!

En wat betreft Disneyland: hoe kan een mens daar níet gelukkig zijn? Leuke foto met Belle ook. Wij hebben afgelopen zomer bijna 3 uur moeten wachten voor een foto met Rapunzel in het prinsessenpaviljoen, dan is zo'n vlugge selfie beter te doen . ;)

Ik afgelopen week 2 uur voor Belle :)

Terug naar Forumzaken