Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


foodies topic

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Dec 2017 18:12

Re: foodies topic

Aha vandaar en ach ieder sausje vn wit denk ik volstaat. Je had toch kunnen weten wat ik bedoelde met wit sausje?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Dec 2017 18:19

Re: foodies topic

Ja ik was het gewoon compleet vergeten dat dat er ook nog bij hoorde.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 21 Dec 2017 19:11

Re: foodies topic

caribbeanlover schreef:
Saga schreef:
caribbeanlover schreef:Zeker eens heen gaan! Is Martin jouw oud leermeester? Ik ken dat woord niet dat is pleonasme, want van een meester leer je sowieso iets ;). Wat voor werk doe je dan?

Martin inderdaad! Hij had toen een restaurant in Amersfoort en in De Bilt, daar werkte ik als leerlingkok. Leermeester klinkt inderdaad een beetje gek, maar dat is iemand die leerlingen mag begeleiden op de werkvloer.
Ik werk nu dus als kok :)


Welke in de Bilt, Zebs? Woon je nog in die omgeving? Waar werk je nu? Hij is de neef van Nicky Romero en van mijn oude klasgenoot.


Het restaurant heette Het Moment, maar dat bestaat al jaren niet meer. Ik kom niet echt uit de omgeving, woon op de Veluwe! Ik werk nu bij Restaurant Smakelijck in Putten.
Wat grappig, ik wist niet dat Nicky Romero zijn neef is, en wat leuk dat hij ook familie van je oud klasgenoot is!
Ken je Martin goed? Dan mag je wel de groeten doen van mij (S.uzanne)
10.04.17
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 14:32

Re: foodies topic

Marin schreef:Ja ik was het gewoon compleet vergeten dat dat er ook nog bij hoorde.


Omdat de hoofdmoot de wings zijn wordt ik steeds gelinkt hoe de saus gemaakt moet worden. Kunnen ze net zo goed even vertellen. Oke dus heb ik specifiek op de saus gezocht, maar tot nu tot alleen een combi van zure room met mayo en geen blauwe kaas.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2017 15:24

Re: foodies topic

<<

Geel

Bericht 22 Dec 2017 15:27

Re: foodies topic

caribbeanlover schreef:Aha vandaar en ach ieder sausje vn wit denk ik volstaat. Je had toch kunnen weten wat ik bedoelde met wit sausje?
Ja, zeg, je zit hier in een foodies-topic. Daar is het van levensbelang om welke witte saus het gaat! :thumbsup:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Dec 2017 17:05

Re: foodies topic

Ik zou voor de blue cheese gaan!
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 20:59

Re: foodies topic

Geel schreef:
caribbeanlover schreef:Aha vandaar en ach ieder sausje vn wit denk ik volstaat. Je had toch kunnen weten wat ik bedoelde met wit sausje?
Ja, zeg, je zit hier in een foodies-topic. Daar is het van levensbelang om welke witte saus het gaat! :thumbsup:



:good:
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 20:59

Re: foodies topic

Caulfield schreef:Recept voor ranch dip: http://www.smulweb.nl/recepten/1421818/Ranch-dip-saus

Recept voor blue cheese dip: http://www.smulweb.nl/recepten/1433279/Blue-cheese-dip

Enjoy!



Dank je
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 21:32

Re: foodies topic

Eten jullie iets speciaals met Oud & Nieuw of niet?
<<

Anoniem231

Bericht 29 Dec 2017 07:23

Re: foodies topic

caribbeanlover schreef:Eten jullie iets speciaals met Oud & Nieuw of niet?


Nee, man moet gewoon werken (nacht) dus een gewone maaltijd en is dus zoals een gewone dag is.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Dec 2017 16:51

Re: foodies topic

Ik ga even wat halen bij de grote gele M. :smile:
<<

Anoniem313

Bericht 30 Dec 2017 20:01

Re: foodies topic

caribbeanlover schreef:Ik ga even wat halen bij de grote gele M. :smile:


En dat voor een foodie!
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Dec 2017 21:44

Re: foodies topic

Caulfield schreef:
caribbeanlover schreef:Ik ga even wat halen bij de grote gele M. :smile:


En dat voor een foodie!


Foodie, foodie, foodie, nou wat verstaat men daaronder? Hahaha Ik heb het vn met uit eten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Jan 2018 15:20

Re: foodies topic

Eind feb ga ik bij de basiliek eten. Mijn vriend heeft daar al vaker gegeten en is echt fan. Stiekem vind ik het zelf bedt eng.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2018 15:22

Re: foodies topic

Wat vind je er eng aan Minx?
Ik wist zelf in 't begin me nooit zo goed te gedragen. Ging heel rechtop zitten, uitermate keurig gedrag allemaal. Maar nu vind ik 't juist heel leuk om er wat relaxter mee om te gaan. Natuurlijk wel beleefd, maar niet zo stijf. Hangt ook heel erg van het soort sterrenrestaurant af natuurlijk.

Maar leuk joh!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jan 2018 15:51

Re: foodies topic

De Basiliek is top! En behoorlijk informeel juist. Leuk hoor, veel plezier vast!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jan 2018 16:08

Re: foodies topic

Mijn schoonzus vond die niet goed.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Jan 2018 16:10

Re: foodies topic

Ik denk dat het vooral het loslaten van de controle is. Alles is al geregeld. J slaapt bij mijn ouders en het broertje van mijn vriend haalt en brengt ons.
2015 💙
<<

Anoniem250

Bericht 08 Jan 2018 16:20

Re: foodies topic

Wat leuk Minx! Ik vond de eerste keer eten in een sterrenrestaurant ook best spannend. Begin maar met een lekker aperitief. Daar ontspan je wel van. Veel plezier!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jan 2018 16:33

Re: foodies topic

Weet je welke pas echt goed is................... FG. Holy fuck echt Geweldig!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 08 Jan 2018 16:38

Re: foodies topic

Daar sluit ik me helemaal bij aan CBL, is ook mijn favoriet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2018 16:44

Re: foodies topic

Hopelijk kan je het een beetje loslaten en lekker gaan genieten, Minx. Laat maar weten hoe het was.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Jan 2018 17:09

Re: foodies topic

Komt vast goed, het is vooral ook dat ik bang ben dat ik het niet lekker vind. Al lust ik best veel en probeer ik ook gewoon wel eens wat uit.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jan 2018 18:00

Re: foodies topic

Kreeft schreef:Daar sluit ik me helemaal bij aan CBL, is ook mijn favoriet!


Niet zozeer een favo, want die heb ik niet. Velen waren goed!
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers