Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 30 Dec 2017 12:55

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Frankie 1x per half jaar broek wassen vind ik wel ranzig hoor haha....hemdjes gaan hier 1 dag mee, geen 3.
En bh's max 1 week. Dan maar lelijk. Koop ik weer nieuwe.

Hier nooit elke dag zelfde kleren aan. Broeken draag ik 2 dagen... strings wissel ik 2x per dag en sokken elke dag. De rest draag ik 1 dag (hemdjes, truien en jurken).
Ik hou gewoon niet van die geur in de oksel, deo met zweet ofzo. Ik ruik t ook altijd meteen bij een ander als de kleren niet gewassen zijn (huisdierenlucht, rooklucht, bak/frituurlucht, zweetlucht of muf).
Mijn kids dragen 1 dag kleren. De jongste wisselt soms 2x. Zij is een tadderik.
Mijn winterjas was ik ook regelmatig. De wasmachine staat hier elke dag wel aan.
04-2014
10-2015
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 30 Dec 2017 13:20

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Frankie schreef:Ik ben altijd bang dat ze lelijk worden in de machine en die band van de bh zit bij mij vrij ver onder mijn oksel dus ruikt ook niet naar zweet.


Ik neem mn bh's op advies van een speciaalzaak mee onder de douche. Beetje douchespul erop, even beetje insoppen, uitspoelen en laten drogen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Brooke

Bericht 30 Dec 2017 13:49

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Onderbroek elke dag, na het douchen in de ochtend een schone aan. Shirtjes is wisselend, maar meestal als deze direct onder de oksel heeft gezeten een schone aan. Bh om de paar dagen en sokken verwissel ik alleen in de zomer elke dag, anders om de dag. Meestal heb ik ook nog een spaghetti topje aan onder mijn kleding, heb het heel snel fris. Afhankelijk van wat ik doe en het seizoen, verwissel ik elke dag of twee dagen. Broek doe 3 a 4 dagen mee.
<<

Brooke

Bericht 30 Dec 2017 13:51

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Burn schreef:
Frankie schreef:Ik ben altijd bang dat ze lelijk worden in de machine en die band van de bh zit bij mij vrij ver onder mijn oksel dus ruikt ook niet naar zweet.


Ik neem mn bh's op advies van een speciaalzaak mee onder de douche. Beetje douchespul erop, even beetje insoppen, uitspoelen en laten drogen.


Doe ik ook wel eens, vind dat lekker makkelijk. BH in de wasmachine ben ik ook geen fan van, worden dan snel minder vind ik.
<<

Anoniem335

Bericht 30 Dec 2017 14:28

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ik was mijn BH's niet zovaak, 1 keer per week ofzo. Net als spijkerbroeken en vesten, als ik vind dat ze vies zijn gooi ik ze in de was. Als ik dit zo lees ben ik maar een viezerik.

Maar ik zweet ook niet zoveel en zo vies wordt het allemaal niet bij mij.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2017 14:33

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

M'n BH doe ik in de was als ik erg gezweet heb. Anders na een dag of 4-5. Nu heb ik niet zoveel BH's die passen dus gaan ze vaker mee onder de douche en op de kachel.
Ik was ze anders altijd in een waszakje in de machine en ze gaan jaren mee.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 30 Dec 2017 14:39

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Burn schreef:
Frankie schreef:Ik ben altijd bang dat ze lelijk worden in de machine en die band van de bh zit bij mij vrij ver onder mijn oksel dus ruikt ook niet naar zweet.


Ik neem mn bh's op advies van een speciaalzaak mee onder de douche. Beetje douchespul erop, even beetje insoppen, uitspoelen en laten drogen.


Hee dat ga ik ook doen!
<<

Anoniem243

Bericht 30 Dec 2017 14:44

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Kexter schreef:Ik was mijn BH's niet zovaak, 1 keer per week ofzo. Net als spijkerbroeken en vesten, als ik vind dat ze vies zijn gooi ik ze in de was. Als ik dit zo lees ben ik maar een viezerik.

Maar ik zweet ook niet zoveel en zo vies wordt het allemaal niet bij mij.


Ik ook zo.
Ondergoed, hemdje en sokken draag ik 1 dag. Shirts/truien 2. De rest was ik veel minder vaak, pas na een keer of 4 tot 7 dragen. Tussendoor hang ik het uit. Tenzij het echt vies is door zweet of knoeivlekken ofzo natuurlijk.

Beha's ook ongeveer na 7 keer dragen. Die douchetip vind ik wel een goede!
<<

Anoniem328

Bericht 30 Dec 2017 15:11

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Sookie schreef:
Kexter schreef:Ik was mijn BH's niet zovaak, 1 keer per week ofzo. Net als spijkerbroeken en vesten, als ik vind dat ze vies zijn gooi ik ze in de was. Als ik dit zo lees ben ik maar een viezerik.

Maar ik zweet ook niet zoveel en zo vies wordt het allemaal niet bij mij.


Ik ook zo.
Ondergoed, hemdje en sokken draag ik 1 dag. Shirts/truien 2. De rest was ik veel minder vaak, pas na een keer of 4 tot 7 dragen. Tussendoor hang ik het uit. Tenzij het echt vies is door zweet of knoeivlekken ofzo natuurlijk.

Beha's ook ongeveer na 7 keer dragen. Die douchetip vind ik wel een goede!


Hier hetzelfde. Ik hang gerust iets weer terug in de kast na het 2x gedragen te hebben. Zo lang het schoon en fris is vind ik dat prima. Ik zweet amper.
Broeken was ik het minst, zeker spijkerbroeken.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 30 Dec 2017 15:52

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ondergoed en sokken iedere dag. Shirts meestal ook na het 1 keer gedragen te hebben. De rest meestal na 2-3 x dragen.

BH's draag ik meestal 3-5 dagen. In de zomer wissel ik sneller ivm zweten. Stop ze wel in de wasmachine. Heb geen zin om ze op de hand te wassen.

Broeken was ik niet echt maar spoel ik alleen maar.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Dec 2017 17:23

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Teun schreef:Ik draag zelden twee dagen achter elkaar hetzelfde, maar doe niet alles na 1x dragen in de was. Ik hang het uit of leg het weer in de kast als het nog helemaal schoon is.

Ondergoed en sokken wissel ik dagelijks. BH’s om de paar dagen.

Dit. Maar doe nooit 2 keer achter elkaar hetzelfde aan.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Dec 2017 17:35

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Marsy31 schreef:Ik zweet niet, een irritant iets want heb het dus altijd teringwarm hier.
Ik zou dus mijn sokken prima dagenlang kunnen dragen, maar die doe ik elk dag schoon aan, net als ondergoed. BH gooi ik 1 keer in de 2 dagen ofzo in de machine erbij. En kleding wissel ik vaak op een dag dus die gaan ook wel weer eens gedragen de kast weer in. Man doet elke dag alles schoon aan, soms 2 keer, want die zweet wel behoorlijk.

Ik zweet ook amper tot niet maar heb het huist altijd koud.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 02:22

Bericht 30 Dec 2017 18:50

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Na 2 dagen gaat mijn bovenkleding in de was. Ondergoed elke dag.
*2009*2011*2013*
<<

Anoniem317

Bericht 30 Dec 2017 19:21

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ondergoed en sokken gooi ik elke dag in de was. Over het algemeen gooi ik de andere kledingstukken na 2 dagen in de was. Heel soms na 3 dagen. Ik probeer niet twee dagen achter elkaar hetzelfde aan te trekken. Als ik al eens iets aan gehad heb, hang ik het uit op de badkamer en trek ik het later nog eens aan.
<<

Anoniem223

Bericht 02 Jan 2018 13:28

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Onderbroek 2x per dag (overdag een string en 's nachts een broekje), bh's heb ik nu maar 2 passende, dus die was ik ongeveer 1x per week. Sportkleding heb ik nu ook amper, dat spoel ik meestal even uit, zodat ik het 1 of 2 dagen daarna weer aan kan.
Ik was broeken ook nauwelijks. Zeker dure broeken (als ik niet zwanger ben draag ik vaak broeken vn 7 for all mankind, die kosten 200 euro, en aangezien wassen nogal slecht is voor jeans stop ik die bijna nooit in de wasmachine). Goedkope jeans van H&M bv was ik vaker, maar die verliezen vaak ook hun vorm.
Truien en vesten was ik zodra ze niet fris meer ruiken, ik draag het nooit langer dan 2 dagen achter elkaar, maar het kan best dat ik het dan uithang, even Robijn op spray en niet meteen weer was.
<<

Spunks

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 14 Sep 2017 18:24

Bericht 02 Jan 2018 17:32

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Onderbroek twee keer per dag
Sokken dagelijks
Hemdjes dagelijks als ik ze draag
BH niet zo extreem vaak, om de week ofzo? Dat douchen ermee vind ik een toptip, dus dat ga ik ook doen!
Truitjes en T-shirts na een dag of 2/3, dikke trui draag ik soms 4/5 dagen
Broeken 3/4 dagen
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers