Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 29 Dec 2017 18:17

Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ik doe (als het nog schoon en fris is natuurlijk) 2 dagen achter elkaar hetzelfde setje kleren aan.

Ondergoed en sokken elke dag schoon, bh draag ik wel meerdere dagen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 29 Dec 2017 18:23

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

2 dagen max. Ondergoed en sokken, dagelijks schoon. BH draag ik vaak meerdere dagen. Vaak hang ik kleding uit voor het raam zodat het niet te vaak gewassen hoeft te worden.
Laatst gewijzigd door Fantine op 29 Dec 2017 19:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem247

Bericht 29 Dec 2017 18:25

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ik ook meestal twee dagen. Behalve in de zomer al het echt heet is. Dan trek ik ieder dag een schoon shirt aan.
Ondergoed en sokken dagelijks schoon en onderhemdje, bh en broek draag ik een paar dagen.
<<

Poutine

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 236

Geregistreerd: 15 Jul 2017 12:32

Bericht 29 Dec 2017 18:27

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Broek en bh 2 dagen, voor de rest alles dagelijks schoon.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 29 Dec 2017 18:28

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Broek 2 dagen, shirts 1 dag. Ondergoed en sokken dagelijks schoon.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Dec 2017 18:30

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Momenteel draag ik kleding maar een klein deel van de dag en draag ik het tot het vies is, wel iedere dag schone sokken en ondergoed. Bh's draag ik meerdere dagen.
Overdag loop ik nu veel in makkelijke kleding, dat gaat om de dag in de was.
30-04-2017
<<

Anoniem315

Bericht 29 Dec 2017 19:13

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Onderbroek draag ik 1 dag.
Rest van de kleding max 2 dagen. Spijkerbroeken soms wat langer.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2017 19:46

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Exogenesis schreef:Onderbroek draag ik 1 dag.
Rest van de kleding max 2 dagen. Spijkerbroeken soms wat langer.

Same here behalve dat ik 2x per dag een schone onderbroek aan doe.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Dec 2017 19:50

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ik draag zelden twee dagen achter elkaar hetzelfde, maar doe niet alles na 1x dragen in de was. Ik hang het uit of leg het weer in de kast als het nog helemaal schoon is.

Ondergoed en sokken wissel ik dagelijks. BH’s om de paar dagen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 29 Dec 2017 20:01

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Teun schreef:Ik draag zelden twee dagen achter elkaar hetzelfde, maar doe niet alles na 1x dragen in de was. Ik hang het uit of leg het weer in de kast als het nog helemaal schoon is.

Ondergoed en sokken wissel ik dagelijks. BH’s om de paar dagen.


Hier hetzelfde!
Alhoewel ondergoed en sokken nog wel eens 2 keer per dag vanwege s ochtends en soms s avonds douchen :wink:
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 29 Dec 2017 20:10

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Teun schreef:Ik draag zelden twee dagen achter elkaar hetzelfde, maar doe niet alles na 1x dragen in de was. Ik hang het uit of leg het weer in de kast als het nog helemaal schoon is.

Ondergoed en sokken wissel ik dagelijks. BH’s om de paar dagen.


Ja precies dit!
december 2016
juli 2019
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 29 Dec 2017 20:19

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ik draag mijn kleding 2 dagen achter elkaar.
3x per week een schone bh, elke dag schone sokken, in de ochtend schoon ondergoed en in de avond schoon ondergoed.
En dat gaat dan ook daarna allemaal in de was, niet uithangen oid.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 29 Dec 2017 20:46

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Teun schreef:Ik draag zelden twee dagen achter elkaar hetzelfde, maar doe niet alles na 1x dragen in de was. Ik hang het uit of leg het weer in de kast als het nog helemaal schoon is.

Ondergoed en sokken wissel ik dagelijks. BH’s om de paar dagen.


Dit, alleen ik draag overdag vaak een string en ‘s avonds/‘s nachts degelijke katoenen onderbroeken dus ik wissel m’n ondergoed twee keer per dag.

♥♥
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 29 Dec 2017 21:26

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Teun schreef:Ik draag zelden twee dagen achter elkaar hetzelfde, maar doe niet alles na 1x dragen in de was. Ik hang het uit of leg het weer in de kast als het nog helemaal schoon is.

Ondergoed en sokken wissel ik dagelijks. BH’s om de paar dagen.


Dit dus ook! Als ik een.basic shirt eronder heb gaat die wel in de was.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem236

Bericht 29 Dec 2017 21:29

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

2x per dag schoon ondergoed. Iedere dag schone sokken. De rest als het vies is of stinkt. Als het nog fris ruikt en geen vlekken hang ik het terug in de kast of trek het nog een keer aan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Dec 2017 21:55

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Onderbroeken, sokken en shirts die onder m'n oksels zitten doe ik sowieso elke dag in de was. Broeken doe ik wel wat langer mee, vooral nu ik nogal krap in de (positie)broeken zit. Een vest over een shirtje draag ik soms nog weleens een dag, net als een basic onderhemdje (mits ik niet heb gezweet).
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Dec 2017 22:27

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ondergoed en sokken dagelijks. Shirt en broek 2 dagen. Hangt ook vanaf waar ik werk, werk bij een vrouw die erg rookt en dan stinkt mijn kleding zo die gooi ik bij thuiskomst meteen in de was
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Dec 2017 02:45

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ik zweet niet, een irritant iets want heb het dus altijd teringwarm hier.
Ik zou dus mijn sokken prima dagenlang kunnen dragen, maar die doe ik elk dag schoon aan, net als ondergoed. BH gooi ik 1 keer in de 2 dagen ofzo in de machine erbij. En kleding wissel ik vaak op een dag dus die gaan ook wel weer eens gedragen de kast weer in. Man doet elke dag alles schoon aan, soms 2 keer, want die zweet wel behoorlijk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Dec 2017 08:42

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Onderbroek en sokken wissel ik elke dag, kleding doe ik 2 dagen mee. Tenzij het heel vies is geworden op het werk, dan trek ik iets anders aan.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Dec 2017 10:42

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Wow, ik voel me ineens vet smerig haha.. ik doe wel elke dag schoon ondergoed aan. Voor de mensen die dat 2x doen? Verschoon je dan halverwege de dag ofzo? Verder draag ik truien echt heel vaak zonder wassen. Spijkerbroek toch ook zeker wel keer of 5/6 maar ik zweet dus ook niet. Nu heb ik ook amper kleding dus elke keer een was draaien met 1 broek is ook zonde.
<<

Anoniem245

Bericht 30 Dec 2017 10:47

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Iedere dag schone slip en sokken, alhoewel ik sokken soms ook nog twee dagen draag (als ik in het donker geen zin heb om te zoeken). Ik zweet niet dus in principe wordt het niet vies.
BH's en hemdjes draag ik 4-5 dagen, broeken en shirts/truien ook zo iets. Alleen ik wissel wel af, ik draag dus niet 5 dagen achter elkaar dezelfde kleding. Ik hang alles uit en dan gaat het terug de kast in.
In de zomer gaat het vaker de was in, maar dan draai ik sowieso meer wasjes met handdoeken etc en dan kan kleding er ook even snel bij in.
<<

Anoniem222

Bericht 30 Dec 2017 10:56

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Haha Feline, ik doe ‘s ochtends en ‘s avonds schoon ondergoed aan.

Verder, sokken doe ik na 1 dag in de was en de rest als het vies is. Spijkerbroeken en colbertjes echt pas als er een vlek op zit of niet fris meer ruiken. Maar vaak is buiten hangen ook prima. Blijft het langer mooi :). Hemdjes en shirtjes na een dag of 2.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Dec 2017 11:13

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Oja, ik slaap 't liefst naakt of alleen een lang shirt ofzo. Maar inderdaad, broeken en vesten, zolang ze fris ruiken en onbevlekt :) zijn hang ik ze terug!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 30 Dec 2017 12:37

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ondergoed elke ochtend na het douchen. Ik slaap bijna altijd in m'n blootje dus dan gaat m'n onderbroek 's avonds de was in.

Hemdjes meestal een dag of 3, bh's hang ik altijd uit die was ik niet zo vaak. Blijkbaar best ranzig als ik jullie mag geloven haha. Ik ben altijd bang dat ze lelijk worden in de machine en die band van de bh zit bij mij vrij ver onder mijn oksel dus ruikt ook niet naar zweet ofzo haha.

Shirts, broeken, truien e.d. tot ze muf gaan ruiken of echt vies zijn door een vlek. Ik heb jeans die ik maar 1x in het half jaar was. Vind het zo zonde om die in de was de gooien, dan worden ze echt snel lelijk.

Ik moet wel zeggen dat ik nu in ons viezige huis vaker was. Heb het idee dat mijn kleding sneller vies is. Nadeel is dan weer dat we bij mijn ouders wassen dus ik maar 1x per week kan wassen dus de wasmanden dan ook echt vol zitten.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Dec 2017 12:53

Re: Hoeveel dagen draag jij dezelfde kleding?

Ondergoed en sokken elke dag. Bovenkleding vervolgens vaak maar 1 dag en jeans 2 a 3 dagen. Duurdere en mooie items die ik niet te vaak wil wassen hang ik op of leg ik op het bankje bij ons in de kamer om nog eens te dragen.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers