Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yes-Awards 2017

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Dec 2017 22:58

Re: Yes-Awards 2017

Het leukste topic: wat wil je even kwijt/baaltopic/date topic/stomme vragen topics
De grootste rel: die hebben we niet echt gehad he? Gaan we wel rellen in 2018.
Het liefste topic: eiceldonatie topic natuurlijk, maar ik ben ook echt geraakt door alle lieve reacties op de moeilijke tijd met onze zoon, in verschillende topics.
Het saaiste topic: met name CBL's 'probleem- en reisvragen'
Het indrukwekkendste topic: Ook de biecht van de vrouw van de man die k.p. op zijn computer vond. Daar ben ik nog steeds ondersteboven van.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Quizzle!
De mooiste forummer: Ai... Harrison denk ik. Maar ik meen het als ik zeg dat er verdomd mooie dames hier zijn.
De grappigste forummer: ik vind Caulfield leuk uit de hoek komen
De meest actieve forummer: Marin, Quizzle
De liefste forummer: Quizzle, (sorry, ben beetje fan geworden van je)
De meest behulpzame forummer: Quizzle (het wordt nu beetje eng vind je niet?)
De leukste nieuwkomer: Pollepel (al weet ik niet of je eigenlijk een oude forummer bent)
De meest veranderde forummer: Sarah1985 - respect. Bliss: omdat er zoveel veranderd is dit jaar voor je.
De forummer die de leukste topics verzint: Marin
De forummer die de meeste relletjes start: CBL en Fedora (onbedoeld)

In de categorie moderators: sorry, schaam me beetje dat ik dit niet kan invullen..

De beste moderator in het algemeen
De beste nieuwe moderator
De snelste moderator
De grappigste moderator
Laatst gewijzigd door Marsy31 op 29 Dec 2017 10:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Dec 2017 07:18

Re: Yes-Awards 2017

Marsy, jij bent voor mij de forummer die de dikste knuffel verdient. Ik bewonder hoe jullie de zorg voor jullie zoon eerlijk verdelen en inzetten. Het zou niet meer dan logisch moeten zijn, maar soms is het niet haalbaar. Ook bewonder ik dat jullie de mooie momenten zo intens kunnen koesteren. Ik hoop dat jullie zoon snel opknapt.
L2014 & H2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 29 Dec 2017 08:27

Re: Yes-Awards 2017

Luisa schreef:Ik weet het allemaal niet (en nu net na een borrel al helemaal niet), maar de leukste forummer vind ik Elliot! Dat ‘botte’, wat ik juist prettig eerlijk en zeggen waar het op staat zonder politiek correct te zijn vind, vind ik dus juist een groot pluspunt.

Nou wat lief van je, fijn om te lezen! Ik bedoel het ook precies zoals jij het typt, zeggen waar het (mijns inziens) op staat zonder politiek correct te zijn. Bedankt!

♥♥
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Dec 2017 10:12

Re: Yes-Awards 2017

Fiederilsje: wat ontzettend lief. Heb in ander topic ook gezegd hoe warm het voelt dat mensen zo meeleven. Hij ontwikkelt zich verder super, we hebben ook hele leuke momenten met hem, zolang ik hem maar geen eten geef haha. En mijn man en ik zijn inderdaad superteam en mag ik in mn handjes knijpen. Vannacht heeft hij me laten slapen (we slapen apart en doen shifts omdat zoon elk uur wakker wordt) én werd ik wakker gemaakt met pannenkoeken op bed. Hoe hij het doet weet ik niet maar op deze manier slepen we ons er wel doorheen! Nog 2 maanden zeggen ze..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Dec 2017 10:13

Re: Yes-Awards 2017

Trouwens Elliot, wij botsen met regelmaat maar ook ik kan je directheid waarderen hoor. Zeker als ik weer eens onhandig dingen verwoord.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 03 Jan 2018 13:42

Re: Yes-Awards 2017

Wat lief van je Marsy, ik lees het nu pas. Bedankt!

Wanneer worden de awards uitgereikt?

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2018 13:51

Re: Yes-Awards 2017

Het leukste topic: Wat eten we vandaag. Heel saai, maar daar haal ik wel m'n dagelijkse pleziertje uit. En wat draagt mijn kind vandaag.
De grootste rel: Geen idee
Het liefste topic: Eiceldonatie
Het saaiste topic: Ebooktopic dat niet meer bestaat
Het indrukwekkendste topic: Voor mijzelf is dat de het geboortetopic van O., voor een ander zal dat niet zo boeiend zijn. Heb het laatst weer eens helemaal gelezen, zo fijn.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Elliot, Bliss en Caulfield.
De mooiste forummer: Urban Naked
De grappigste forummer: Caro
De meest actieve forummer: Cotton en ikzelf
De liefste forummer: Quizzle, by far!
De meest behulpzame forummer: Quizzle, Guattari.
De leukste nieuwkomer: Quizzle, Joey, DorienJ, en ik vind het heel erg leuk dat Islandgirl terug is (met babybuik)
De meest veranderde forummer: Bliss qua leven, Sarah qua uiterlijk.
De forummer die de leukste topics verzint: -
De forummer die de meeste relletjes start: Elliot is wel lekker recht voor haar raap.

In de categorie moderators:

De beste moderator in het algemeen: Nicky
De beste nieuwe moderator: Is Sil niet nieuw?
De snelste moderator
De grappigste moderator
Sorry de rest weet ik echt niet mods!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem231

Bericht 05 Jan 2018 20:28

Re: Yes-Awards 2017

Ah leuk marsy, ben alleen geen nieuwkomer.

Ik ben echt slecht in namen, vind dit een leuk topic maar ik kan niet echt overal namen bij plaatsen. Ik wil toch even een paar meiden noemen.

Sarah: ik vind het echt super hoe jij bezig bent! Je bent een voorbeeld voor mij. Ik ben weer begonnen en hopelijk nu op dreef!

Quizzle: ik vind jou zo lief, je neemt voor iedereen de tijd om een goede reactie te geven en je bent echt een meerwaarde voor dit forum.

Marsy: ik vind het mooi dat je zo openlijk durft te zijn over de problemen met jouw zoon. Vaak wordt het altijd mooier gemaakt dan het is, dat doe ik zelf ook wel eens. Ik ben blij dat jij eerlijk bent, dankzij jou ben ik eerlijker geworden tegenover vriendinnen.

K.p. biechtje: ik vind jou een hele sterke vrouw en ik weet zeker dat jij het gaat redden met jouw kinderen.

Raven: bedankt voor alle tijdschriften die ik heb mogen ontvangen. Ontzettend lief! Heb toevallig vanmorgen de laatste uitgelezen. Ik kom niet vaak een reactie van jou tegen maar degene die ik tegenkom zijn wel altijd behulpzaam en meelevend.

Sterremaan: hopelijk gaat het weer een stukje beter met jou. Heel veel beterschap!

Bisq: ik wens jou een kindje toe maar ik denk dat het hele forum dit doet. Ik denk aan jullie!

Roodkapje: jij bent toch echt wel mijn held! Dat je dit doet voor iemand is echt zo mooi!

Dit zijn maar een paar forummers zou er nog veel meer kunnen aangeven maar dan ben ik nog even bezig. Deze schoten mij als eerste binnen.

En als laatste bedank ik alle burgemeesters voor hun tijd, aandacht en hulp voor dit forum. Bedankt!
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 05 Jan 2018 23:20

Re: Yes-Awards 2017

31 december welk jaar sluiten de stembussen?

Anders maak ik ook nog ff een lijssie!
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 06 Jan 2018 20:07

Re: Yes-Awards 2017

Marsy31 schreef:Het leukste topic:
Wat draagt mijn kind vandaag, wat wil je even kwijt
De grootste rel: geen idee
Het liefste topic: eiceldonatie topic
Het saaiste topic: telefoon topics
Het indrukwekkendste topic: toch ook het eiceldonatie topic. Zo bijzonder dat 2 mensen die elkaar van internet kennen zoiets moois en heftigs doen. Ook het topic van Guatari vond ik heftig.

In de categorie forummers:

De leukste forummer: Marin
De mooiste forummer: Urban Naked
De grappigste forummer: Carrie
De meest actieve forummer: Marin, Quizzle, Elliot
De liefste forummer: Quizzle
De meest behulpzame forummer: Marin, Geel
De leukste nieuwkomer: uh....
De meest veranderde forummer: Sarah1985
De forummer die de leukste topics verzint: Elliot
De forummer die de meeste relletjes start: Fedora

In de categorie moderators: geen idee

De beste moderator in het algemeen
De beste nieuwe moderator
De snelste moderator
De grappigste moderator
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers