Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies nodig (jurkje combineren)

<<

Anoniem284

Bericht 28 Dec 2017 21:16

Advies nodig (jurkje combineren)

Voor ons geregistreerd partnerschap heb ik dit jurkje besteld: *

Hij is vandaag binnen gekomen en zit als gegoten, maarrr ik wil ‘m alleen houden als het totaalplaatje goed is. En daar heb ik wat hulp bij nodig.

1. Het is in februari, dus blote benen is geen optie. Wat moet ik doen qua panty?
2. Blote armen is ook wat ambitieus. Wat te doen qua vestje (dat vind ik het lekkerst zitten) of evt. blazer/jasje (liever niet).
3. Schoenen. Ik draag geen hakken en ik heb een hekel aan ballerina’s. Het liefst loop ik op sneakers/gympen, maar ik weet niet of het oké/mooi/leuk is om dat met dit nette jurkje te combineren. Dus help!
Laatst gewijzigd door Anoniem284 op 29 Dec 2017 09:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Dec 2017 21:38

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Heb je de roze of wit met beige?

1 Bij de roze zou je eventueel een hele dunne zwarte panty aan kunnen doen of een grijze met een subtiel glittertje. Blote benen is wel het mooiste.. huidskleurige panty's houd ik niet van.
2 Vestje maakt het wel meteen super casual, misschien dat een grijs vestje met een glittertje erin nog feestelijk kan zijn (maar dan geen panty met glitter dan is het too much). Ik zou denk ik voor een mooie sjaal gaan die je om je schouders kan slaan.
3 Schoenen: gympen lijkt me niet echt mooi. Het is een soort zijde stof toch? Als je dan een keer wat chiquer gaat kunnen er best een paar mooie schoenen onder. Hakken zou een optie zijn of idd ballerina's, maar als je dat per se niet wil dragen vind ik het lastig worden.

Al deze opties horen trouwens bij de roze.

Leuk! Veel plezier alvast.
<<

Anoniem284

Bericht 28 Dec 2017 21:40

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

De wit met beige!

Thanks! Ik ben bang dat het lastig gaat worden. Ik ben ondertussen al voor een alternatief aan het zoeken, maar wie weer heeft iemand nog een briljant combineeridee.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Dec 2017 21:50

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Oh echt :palm: .

Het zou kunnen met zwart maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi. Ik vind het echt een soort zomerjurkje qua kleuren. Mooi met een gebruinde huid en mooie sandaaltjes of hakken. Sorry ik heb niet echt tips nu.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Dec 2017 22:15

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

<<

Anoniem284

Bericht 29 Dec 2017 09:52

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Het gaat 'm niet worden, ontdek ik al. Helaas. Ik stuur het jurkje terug en ik ga op zoek naar een wat winterse outfit.

Bedankt voor de adviezen!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 29 Dec 2017 12:41

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Jammer! Maar beter iets waar je je helemaal happy in voelt en goed kan combineren i.v.m de kou. Succes!
<<

Anoniem284

Bericht 30 Dec 2017 20:32

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Inderdaad, en ik moet wel gewoon m’n Allstars aan kunnen ;).
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Dec 2017 21:41

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Kun je niet een skaterdress of A-lijn jurk aanschaffen? Daar staan All Stars wel leuk onder vind ik. Welke kleur zijn je All Stars?
<<

Anoniem284

Bericht 03 Jan 2018 13:33

Re: Advies nodig (jurkje combineren)

Heb in de lage Allstars de kleuren wit en (donker)blauw.

Ik ga denk ik voor een (leren) kokerrok met daaronder Allstars. Dat vind ik wel mooi bij elkaar staan. En dan een zwarte panty met een wat lichtere denier en de donkerblauwe Allstars. Heb nog een jurkje en zo'n rok besteld, gister binnengekomen dus ik ga vanavond even passen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers