Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz Baby's #1

<<

Anoniem278

Bericht 24 Dec 2017 07:44

Re: Showbizz Baby's

BAM Margera (jackass) heeft n zoontje gekregen : http://people.com/babies/bam-margera-so ... enix-wolf/
( het is, ondanks deze bron, inmiddels geboren maar ik kan nu.nl niet meer linken via iPhone)
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 25 Dec 2017 10:59

Re: Showbizz Baby's

Arie Boomsma heeft een zoon gekregen op kerstavond.
Mozes Wolf genaamd.
https://www.nu.nl/achterklap/5063633/ar ... -zoon.html
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Dec 2017 12:46

Re: Showbizz Baby's

Ook al Wolf hahaha
<<

Anoniem301

Bericht 25 Dec 2017 12:46

Re: Showbizz Baby's

Vind Mozes zo’n toffe naam he, die stond ook op ons lijstje.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 25 Dec 2017 12:49

Re: Showbizz Baby's

Ja ik vind het ook leuk!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Dec 2017 22:20

Re: Showbizz Baby's

Hmm nee Mozes vind ik echt een beetje too much!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 25 Dec 2017 23:18

Re: Showbizz Baby's

Bliss schreef:Hmm nee Mozes vind ik echt een beetje too much!

Too much in je broekje!
<<

Anoniem247

Bericht 28 Dec 2017 11:57

Re: Showbizz Baby's

Monica Geuze is zwanger van haar eerste kind.

https://www.ad.nl/show/vlogster-monica- ... ~ac8ac84b/
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 12:13

Re: Showbizz Baby's

Ava schreef:Monica Geuze is zwanger van haar eerste kind.

https://www.ad.nl/show/vlogster-monica- ... ~ac8ac84b/


Is het geen hoax? Er staat zou zwanger zijn. Ze hebben niet echt en bepaalde stabiele relatie. Het is een keer uit geweest waren toen soort van bij elkaar en daarna echt bij elkaar. Ze weet vaak niet wat ze wil dat zegt ze zelf wel eens en nu zwanger. Lijkt me niet zo verstandig, want ik heb het idee dat het niet zolang stand houd.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Dec 2017 12:25

Re: Showbizz Baby's

Op haar insta staat 'We're expecting' met een vage smiley er achter. Misschien bedoelt ze wel wat anders.

Ze zijn ook of niet zo lang bij elkaar toch? En onlangs een keer uit elkaar geweest. Baby als lijmmiddel? :(
<<

Anoniem247

Bericht 28 Dec 2017 12:44

Re: Showbizz Baby's

Ik denk wel dat het echt is. Ze vermelden in het bericht dat ze 14 weken zwanger zou zijn. En anders is het maar een raar berichtje op Instagram. En Facebook staat er ook al vol mee. En wat Exo zegt misschien wel zo’n lijmpoging en over een jaar zijn ze weer uit elkaar..
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 12:44

Re: Showbizz Baby's

Exogenesis schreef:Op haar insta staat 'We're expecting' met een vage smiley er achter. Misschien bedoelt ze wel wat anders.

Ze zijn ook of niet zo lang bij elkaar toch? En onlangs een keer uit elkaar geweest. Baby als lijmmiddel? :(


Dat zei ik al dat ze ooit uit elkaar waren ;). Daarna zag je ze al gauw weer samen, maar het was niet aan. Ze zijn pas 1 jr bij elkaar volgens het bericht. Ik vind haar geen goed voorbeeld naar haar kijkers ze krijgt de laatste tijd veel commentaar en terecht. Over kinderen praat ze nou niet bepaald aardig dus vind haar geen moedertype.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 12:45

Re: Showbizz Baby's

Ava schreef:Ik denk wel dat het echt is. Ze vermelden in het bericht dat ze 14 weken zwanger zou zijn. En anders is het maar een raar berichtje op Instagram. En Facebook staat er ook al vol mee. En wat Exo zegt misschien wel zo’n lijmpoging en over een jaar zijn ze weer uit elkaar..


Idd deze relatie is verre van stabiel.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2017 12:58

Re: Showbizz Baby's

Ik vind in haar instapost duidelijk naar voren komen dat ze zwanger is hoor.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 28 Dec 2017 13:30

Re: Showbizz Baby's

Zeker wel echt hoor. Lars heeft het ook op zijn IG staan en een van de beste vriendinnen can Monica heeft daar een reactie staan dat het zoontje van hem een goede grote broer gaat zijn. Dat zegt ze vast niet als ze gezinsuitbreiding van een hond krijgen ofzo.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem315

Bericht 28 Dec 2017 14:32

Re: Showbizz Baby's

Hahaha, nee. Geen hond inderdaad.

Ik zie nu ook dat het bevestigd wordt overal. Zo zag ik net bij Anna Nooshin een echo foto met de tekst dat het nu eindelijk all in the open mag. Ik zou niet zomaar een echo van iemand delen, maar wie ben ik?
<<

Anoniem316

Bericht 28 Dec 2017 14:45

Re: Showbizz Baby's

Ik had dit wel aan zien komen. Bij die aflevering van Peter van der Vorst draaide ze er ook niet echt om heen. Of ik het verstandig vind, is een tweede.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2017 14:46

Re: Showbizz Baby's

Nou nou zo negatief allemaal! Misschien heeft Anna het eerst netjes gevraagd, weten wij veel.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 16:02

Re: Showbizz Baby's

Exogenesis schreef:Hahaha, nee. Geen hond inderdaad.

Ik zie nu ook dat het bevestigd wordt overal. Zo zag ik net bij Anna Nooshin een echo foto met de tekst dat het nu eindelijk all in the open mag. Ik zou niet zomaar een echo van iemand delen, maar wie ben ik?


Wat een rare manier van haar zeg net alsof het om haar gaat. Al die vloggers zijn zogenaamd dikke vriendinnen. Als ze elkaar 1x ontmoet hebben is het een en al liefde wat ze dan vaak zeggen. Zo overdreven!

Ik zie trouwens niks op Monica's insta.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 28 Dec 2017 20:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: bericht aangepast wegens taalgebruik
<<

Anoniem301

Bericht 28 Dec 2017 18:32

Re: Showbizz Baby's

Dan kijk je niet goed, het is de laatste foto die ze plaatste en hij staat er gewoon nog.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 28 Dec 2017 19:49

Re: Showbizz Baby's

Ik neem aan dat Anna echt niet zomaar die foto zal plaatsen. Ik zou het ook niet doen van een vriendin, maar dat is aan hun toch? Leven en laten leven.
Ik gun ze alle liefde en geluk. Of iets goed blijft gaan, weet je nooit van te voren. Dat ze kinderen willen, roept ze al langere tijd dus ze zullen er vast heel goed over nagedacht hebben.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 28 Dec 2017 20:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: bericht aangepast wegens taalgebruik, niet van jou
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 20:55

Re: Showbizz Baby's

Carrie schreef:Dan kijk je niet goed, het is de laatste foto die ze plaatste en hij staat er gewoon nog.


Ik ga nog eens kijken dan. Oh die op da boat! Dacht dat ik een echofoto moest zien.
Een kind krijgt een kind! :P
<<

Anoniem315

Bericht 28 Dec 2017 22:18

Re: Showbizz Baby's

Ik verwonder slechts.

CBL: bij Anna stond een echo in haar verhaal. Monica zelf had een foto van hen op een boot inderdaad.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Dec 2017 22:29

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Dan kijk je niet goed, het is de laatste foto die ze plaatste en hij staat er gewoon nog.


Ik ga nog eens kijken dan. Oh die op da boat! Dacht dat ik een echofoto moest zien.
Een kind krijgt een kind! :P



Een kind? Ze is 22?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Dec 2017 23:36

Re: Showbizz Baby's

Ik vind het ook wel heftig dat hij straks twee kinderen bij twee verschillende moeders heeft. Nu vind ik dat niet het probleem, maar omdat hun relatie niet stabiel leek (omdat het even uit was) en ze naar mijn mening vrij snel deze keuze maken (nog voordat ze 1 jaar samen waren) lijkt het mij minder kans van slagen hebben. Dus straks heeft hij misschien twee kinderen die niet altijd bij hem wonen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers