Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Den Haag: parkeren en uit eten?

<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 09 Sep 2014 18:54

Bericht 27 Dec 2017 10:58

Den Haag: parkeren en uit eten?

Ik ga morgen naar de musical West Side Story in Den Haag. Overdag willen we misschien even naar het Mauritshuis of gewoon wat shoppen. We zoeken nog een leuk, gezellig, niet te duur restaurantje en we gaan met de auto, dus ik zou graag tips willen over waar te parkeren. Het liefst zodat we na de voorstelling (in het world forum theater) niet te ver meer hoeven te lopen. Wie heeft er goede tips?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Dec 2017 12:19

Re: Den Haag: parkeren en uit eten?

Het world forum is best afgelegen. Zit niet direct bij enorm veel restaurantjes in de buurt.
Je bent niet al te ver van Scheveningen vandaan, daar zit genoeg, maar dan wel met de auto eigenlijk..
Er rijden overigens wel zat trams.
<<

renskenijn

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 26 Apr 2015 10:17

Bericht 27 Dec 2017 12:52

Re: Den Haag: parkeren en uit eten?

Ik heb de laatste keren in het world forum geparkeerd via www.uitjeauto.nl en dan ging ik met de tram of naar de stad of naar Scheveningen.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 27 Dec 2017 13:25

Re: Den Haag: parkeren en uit eten?

Je kunt parkeren bij het zwarte pad op Scheveningen, daar eten ergens op de boulevard & dan met de tram naar het world forum theater... of parkeren in de stad (enorm duur) en dan met de tram naar world forum.
11-2017 ♥
12-2021 ♥

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers