Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn moeder heeft borstkanker.

<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 24 Dec 2017 11:26

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Veel sterkte CBL!
<<

Anoniem315

Bericht 24 Dec 2017 12:05

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een naar bericht. Sterkte...
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 24 Dec 2017 12:16

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte CBL, heftig om zulk nieuws te krijgen.
Fijn dat jouw moeder er zelf positief in staat, dat zal helpen om door deze periode heen te gaan.
Laatst gewijzigd door Liadan op 26 Dec 2017 14:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Dec 2017 12:49

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dank je iedereen voor de mooie, lieve, tips en woorden ik krijg er gewoon tranen van of zal dat door die rot verkoudheid komen?

Poutine, Wat jij zei vind ik geen goede idee...........sorry! Ze gaan dan geheid vragen hoe het is en dat terwijl ik ook amper wat weet. Ik heb er geen zin om het er over te hebben. Morgen vertellen vind ik al helemaal niks, want ik ga geheid janken en daar pas ik voor. Mijn man weet dat dondersgoed dus daarom snap ik niet waarom hij zo pusht!
Nee, hij belt ze maar dat is het beste. Het is mijn moeder dus ik beslis.
Zoals ik al zei (dacht ik) heeft mijn moeder het niet eens persoonlijk verteld aan haar broers/zus.
Waarom zou ik het dan face to face zeggen tegen mensen die geen familie zijn van haar? Nee dat vind ik overbodig.
<<

ChiQ

Bericht 24 Dec 2017 12:51

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Naar bericht CBL. Je kunt als je schoonouders er naar vragen vertellen dat er onlangs dit is geconstateerd bij je moeder en dat je zelf ook niet veel weet nog.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Dec 2017 12:51

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat akelig CBL, sterkte.

Wat ook kan: je man belt zijn familie, vertelt het, en legt uit dat jij het er met Kerst liever niet over hebt omdat je er verdrietig van wordt. Dus of ze er niet naar willen vragen. Dat is heel normaal en zullen ze ook begrijpen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Dec 2017 12:57

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Heftig cbl heel veel sterkte voor jullie
Afbeelding
<<

Anoniem247

Bericht 24 Dec 2017 13:01

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

CBL hopelijk komt alles goed met je moeder. Veel sterkte..
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Dec 2017 13:10

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Nogmaals dank jullie wel voor de mooie woorden.

De reden dat ik het op de manier wil doen heeft ook weer een reden. Wel vaker hebben wij zijn ouders wat verteld en toen hoorde we van zijn zus dit en dat. Heb wel vaker tegen mijn man gezegd dat zijn ouders dingen door lullen wat wij verteld hebben tegen ze oftewel wat wij ook zelf tegen anderen willen vertellen.
Dat zij dat niet snappen zonder dat wij dat erbij zeggen. Dat grapje hebben ze vaker geflikt en dat wil ik niet. Dus zie het zo gebeuren dat ze het nu weer gaan doen!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Dec 2017 13:19

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een vreselijk nieuws CBL! Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je moeder.
<<

Anoniem244

Bericht 24 Dec 2017 13:26

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat verdrietig cbl
Sterkte voor jullie
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 24 Dec 2017 14:01

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Mijn moeder had trouwens borstbesparend. Dat is ook goed gegaan. En zoals ik zei nu ruim 4 jaar vrij ervan. Alle controles blijven angstig. Mijn moeder heeft het alleen tegen de mensen verteld wat zij wilde. Maar liet mij vrij het te vertellen aan wie ik wilde. Ik zit tenslotte er ook mee. Maar ieder doet dat op zijn eigen manier.

Ze heeft verminderd gevoel in voeten en vingers door de chemo’s. Kreeg wat irritaties aan de huid van het bestralen. En heeft wat meer vocht in haar ene arm. Aan die kant mag ook geen bloeddruk gemeten bv. Zij is heel goed begeleid door de mammapoli. Iets waar jullie ook wel mee te maken zullen krijgen. Ook ivm pruiken of doekjes als verdere behandeling nodig is.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 24 Dec 2017 14:02

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een shitnieuws CBL. Heel erg veel sterkte voor jou, je moeder en de rest van de familie.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Dec 2017 16:23

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Veel sterkte!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 24 Dec 2017 16:29

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte gewenst, CBL.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 25 Dec 2017 12:28

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat verdrietig. Heel veel sterkte voor jou, je moeder en de rest van de familie.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 26 Dec 2017 01:17

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Sterkte CBL, wens jullie veel sterkte toe.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 26 Dec 2017 03:34

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een rotnieuws CBL, heel veel sterkte!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Dec 2017 06:42

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat naar voor jou en je familie CBL.
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Dec 2017 11:42

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een verdrietig bericht CBL. Sterkte!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Dec 2017 12:07

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Wat een rotnieuws, veel sterkte!
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2017 13:41

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Dank je wel iedereen weer.

Gister kerst gehouden bij mijn schoonfamilie. Zoals afgesproken met mijn man het er niet over te hebben. Bij het weg gaan (mijn schoonzus met gezin waren net weg) vroeg mijn schoonvader hoe het met mijn vader ging. Geen idee waarom hij niet naar mijn moeder vroeg, maar oke wellicht zou dat het er anders achteraan komen. Dus ik hield het niet meer en begon te huilen en kon even niks zeggen. Iets verderop stond mijn man met zijn moeder te praten en hij keek mij af en toe aan zag het geen eens! Zijn moeder op den duur wel en zei dus tegen hem dat ik aan het huilen was. Dus toen ondanks dat de jassen al aan waren, de hond aangelijnd die dacht mag ik nou nog niet weg ben ik nog even gaan zitten.
Wellicht is het beter zo. Ik wilde het iig niet zeggen waar zijn zus en gezin bij waren omdat ik niet wilde huilen in ieders bijzijn. Alleen in die van mijn schoonouders vind ik het geen probleem.

Eenmaal thuis wilde mijn man zijn zus appen dus ik zei dat het beter morgen kon of dat hij dan kon bellen. Hij wilde daarmee voorkomen dat zijn ouders ons voor waren. We hebben niet gezegd dat ze niks tegen haar mochten zeggen, maar een beetje mens die logisch nadenkt moet toch wel snappen dat diegene dat zelf wil zeggen. Mijn moeder is geen familie van hun! Bovendien vind ik niet dat zij dat recht hebben om het tegen mijn schoonzus te vertellen. Mijn man zei dat ze het anders zelf hadden gezegd en ik zei hem dat ze dat niet kunnen maken dat dat aan mij is of aan hem in dit geval. Ze stuurde als snel wat terug overigens dus hopelijk voordat mijn schoonouders het hadden gezegd.

Overigens zat ik bijna de hele tijd tijdens het eten met tranen in mijn ogen met het idee dat het de laatste kerst zou kunnen zijn! Dmv mijn verkoudheid wat ik iedereen ook melde bij binnenkomst kon ik het verdoezelen en leek het daaraan te liggen. Zelfs mijn man die tegenover me zat had niks door!
<<

Anoniem306

Bericht 27 Dec 2017 12:42

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Heel veel sterkte CBL, wat een naar nieuws.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 27 Dec 2017 22:35

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

CBL, probeer dat soort dingen nou toch los te laten meid.
Wat doet het er toe wie wat zegt tegen wie, daar verandert de situatie toch niet door?
Er zijn momenteel dingen waar je je energie veel beter aan kunt besteden.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 10:46

Re: Mijn moeder heeft borstkanker.

Lejow schreef:CBL, probeer dat soort dingen nou toch los te laten meid.
Wat doet het er toe wie wat zegt tegen wie, daar verandert de situatie toch niet door?
Er zijn momenteel dingen waar je je energie veel beter aan kunt besteden.


Dat kan ik niet. Vind je het niet raar dan dat zij het anders tegen mijn schoonzus hadden verteld. Ik dat dat niet aan hun is. Het is persoonlijk dus vind niet dat zij dat recht hebben. De situatie veranderd er idd niet door, maar leuk is anders.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers