Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Anoniem286

Bericht 24 Dec 2017 01:19

Re: Reisplannen voor 2018.

Nee niet helemaal vrijblijvend helaas. Dus hopelijk weten we het snel :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 24 Dec 2017 08:59

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat een leuke plannen allemaal! Wij wachten nog even met boeken, ik ben zwanger en als alles goed mag gaan ben ik ergens begin augustus uitgerekend. Denk dat we ergens in het voorjaar dan nog een weekje weggaan :)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 25 Dec 2017 23:56

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben vandaag geboekt. 2 weken Oostenrijk. Vast voor de meesten hier niet echt een wereldbestemming. Voor ons wel.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 26 Dec 2017 09:25

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben ook geboekt. Dit jaar iets dichterbij en minder duur ;-) We gaan eerst een week naar het zwarte woud (duitsland) en aansluitend een week naar de vogezen/Elzas.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2017 13:50

Re: Reisplannen voor 2018.

JustMeDaan schreef:Wij hebben vandaag geboekt. 2 weken Oostenrijk. Vast voor de meesten hier niet echt een wereldbestemming. Voor ons wel.


Kan jou het schelen joh! Als jij maar gelukkig bent toch! De meeste krijgen kriebels van mijn vakanties.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 26 Dec 2017 19:21

Re: Reisplannen voor 2018.

Dat is ook zeker zo CBL. Dit word de 16/17e keer ofzo. Mijn ouders gaan met mijn man en mij mee. Man is er nog nooit geweest en mijn vader spreekt wat beter Duits dus man zei waarom gaan we niet met hun. Najah prima.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2017 22:01

Re: Reisplannen voor 2018.

JustMeDaan schreef:Dat is ook zeker zo CBL. Dit word de 16/17e keer ofzo. Mijn ouders gaan met mijn man en mij mee. Man is er nog nooit geweest en mijn vader spreekt wat beter Duits dus man zei waarom gaan we niet met hun. Najah prima.


Ook zo'n ding. Ik zou never nooit met ouders op vakantie gaan! Toen mijn schoonouders 40 jr getrouwd waren wilde ze een weekend weg en het is jammer ondanks dat ze wisten hoe ik erover denk dat ze perse hun zin wilde doordrijven. Oke uiteindelijk ging ik ook mee, maar voor géén goud dat ik met hun onder 1 dak zou slapen (wil ik ook niet met die van mij).
Dus iets verderop had ik zelf zo'n huisjespark gevonden waar de hond mee kon.
Mijn ouders weten ook hoe ik daarover denk dus die proberen het al geen eens! Die snappen het iig.

Wat jij al 16 a 17 keer gedaan hebt hebben wij al 13x all in naar de cariben gedaan en 1x all in Egypte.In 2015 een tussenjaar naar Goa even wat anders. Moest even wennen niks geen all in, zelf je drinken/eten kopen/uit eten gaan. Achteraf gezien vond ik het erg leuk, even wat anders. Vandaar ook dat ik volgend jaar naar Bali wil, weer even geen all in. Da's leuk, maar even niet. Vooral voor mij als vegetarier komt het neer op aardappels, groenten en sla. Dat was oa de reden voor Goa. Op/in Bali is er ook voldoende keuze, veel vegan en vega restaurants kortom ze houden er erg veel rekening mee!
Ik weet dat het niet om het eten alleen gaat, maar is wel een belangrijk aspect je kan niet zonder. Als het dan lekker is en veel keuze is dat heel prettig.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 26 Dec 2017 22:53

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik kan gelukkig erg goed met mijn ouders en mijn man ook dus dat is geen probleem. Scheelt dat we elkaar vrij laten en wederzijds respect hebben.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Dec 2017 23:23

Re: Reisplannen voor 2018.

JustMeDaan schreef:Ik kan gelukkig erg goed met mijn ouders en mijn man ook dus dat is geen probleem. Scheelt dat we elkaar vrij laten en wederzijds respect hebben.


Ik ook hoor dus het heeft totaal niks met respect te make dus erg raar dat je dat erbij haalt! Ik vind het gewoon niks dat mag ik vinden.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 27 Dec 2017 16:59

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik zeg nergens dat jullie dat niet hebben hoor. Dat maak je er zelf van. Ik vind het alleen fijn dat wij dat onderling ook hebben en dat wij plezierig 2 weken met elkaar op vakantie kunnen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Dec 2017 17:03

Re: Reisplannen voor 2018.

JustMeDaan schreef:Ik zeg nergens dat jullie dat niet hebben hoor. Dat maak je er zelf van. Ik vind het alleen fijn dat wij dat onderling ook hebben en dat wij plezierig 2 weken met elkaar op vakantie kunnen.


Dat maak ik er niet van dus lees het nog eens zou ik zeggen!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 27 Dec 2017 17:28

Re: Reisplannen voor 2018.

Het staat er echt niet. Anders zou er wel staan gelukkig kan ik WEL goed met mijn ouders en hebben wij WEL wederzijds respect. En dat staat er dus niet. Dus dat maak je er echt zelf van.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Dec 2017 20:32

Re: Reisplannen voor 2018.

JustMeDaan schreef:Het staat er echt niet. Anders zou er wel staan gelukkig kan ik WEL goed met mijn ouders en hebben wij WEL wederzijds respect. En dat staat er dus niet. Dus dat maak je er echt zelf van.


Zucht! Ik zeg dat ik nooit met ze op vakantie zou gaan omdat ik dat niks vind. Dus ik ik beweer/zeg zeker niet dat ik niet met ze om kan gaan oid. Begrijpelijk lezen is nog altijd erg moeilijk nietwaar?!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 27 Dec 2017 21:35

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik zeg ook niet dat jij niet met ze om kan gaan. Begrijpelijk lezen is moeilijk he.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Dec 2017 22:20

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat jij wil is jouw feestje. Je hebt gelijk hoor wil je dat horen?
<<

Anoniem244

Bericht 27 Dec 2017 22:34

Re: Reisplannen voor 2018.

Cbl je leest echt verkeerd... zo bedoeld ze het namelijk niet, zoals jij het opvat
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 27 Dec 2017 22:56

Re: Reisplannen voor 2018.

Jada schreef:Ik hoop een weekend naar Ameland te gaan in 2018 en verder hoop ik in september voor het eerst in 15 jaar echt minimaal een week op vakantie te gaan naar het buitenland.


Dit schreef ik in oktober, inmiddels ga ik in elk geval in januari 3 dagen naar Vlieland. Ik ben bang dat het weekend naar Ameland door omstandigheden het niet gaat worden in 2018.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 10:41

Re: Reisplannen voor 2018.

Jada schreef:
Jada schreef:Ik hoop een weekend naar Ameland te gaan in 2018 en verder hoop ik in september voor het eerst in 15 jaar echt minimaal een week op vakantie te gaan naar het buitenland.


Dit schreef ik in oktober, inmiddels ga ik in elk geval in januari 3 dagen naar Vlieland. Ik ben bang dat het weekend naar Ameland door omstandigheden het niet gaat worden in 2018.


Jammer. Waarom?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Dec 2017 12:35

Re: Reisplannen voor 2018.

Onze Zuid Afrika plannen verschuiven naar een andere bestemming. We zijn nu wat serieuzer aan het kijken naar Chili en dan met name Santiago, Patagonie en Paaseiland.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 28 Dec 2017 18:32

Re: Reisplannen voor 2018.

Zomervakantie in september ligt al twee maanden vast, gaan terug voor 10 dagen naar Kos, en ook weer naar het zelfde hotel.

Al enkele jaren hebben we de gewoonte om tijdens onze Belgische feestdag van 21 juli een paar dagen op vakantie te gaan, we zijn nog steeds op zoek naar plaatsen waar we welkom zijn met twee redelijk grote honden.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 20:45

Re: Reisplannen voor 2018.

Dorien.J schreef:Zomervakantie in september ligt al twee maanden vast, gaan terug voor 10 dagen naar Kos, en ook weer naar het zelfde hotel.

Al enkele jaren hebben we de gewoonte om tijdens onze Belgische feestdag van 21 juli een paar dagen op vakantie te gaan, we zijn nog steeds op zoek naar plaatsen waar we welkom zijn met twee redelijk grote honden.


http://www.dogsincluded.nl/vakantiehuis ... uTEALw_wcB


https://www.holidu.nl/s/belgie/belgisch ... GtEALw_wcB

https://www.casamundo.nl/vakantiewoning ... d=99tw77_d
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 20:53

Re: Reisplannen voor 2018.

Echt leuk om al die plannen te lezen en leuk dat ze zo verschillend zijn.
Ik zit lekker te neuzen en het lijkt me leuk om voor een paar dagen een prive zwembad te hebben. Verblijf hoeft echt niet groot te zijn, maar wat ik tot nu toe gevonden heb is echt megagroot.
Voor 7 nachten een privevilla met eveneens zwembad incl. ontbijt heb ik er nu een gevonden voor € 347,00! :shock:
Ook andere mooie, ook voor 7 nachten en allemaal onder de € 500,00. Wat een luxe heb je daarvoor zeg ik sta er echt van te kijken.
<<

Anoniem278

Bericht 28 Dec 2017 20:57

Re: Reisplannen voor 2018.

Dorien,

Wij zijn met honden al in parken van Landal, Roompot en Hoogeboom vakantieparken geweest, en dat kan prima. En daar was onder andere een zeer uit de kluiten gewassen retriever bij en een kruising tussen iets groots en een bizar grote fox.
Maar ik weet niet of jullie van de parken zijn?
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 21:06

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hadden onze hond ooit meegenomen naar een park van Droomparken in Zeeland, maar weet niet of ze uberhaupt in Belgie zitten.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 28 Dec 2017 21:34

Re: Reisplannen voor 2018.

Dank je CBL en Quizzle om mee te denken! Het hoeft zeker niet in België te zijn, zelfs liever de buurlanden aangezien we bij alles dichtbij wonen.
Aan vakantieparken hebben we ook al gedacht, al zou het wel handig zijn moesten de huisjes omheind zijn. Maar dat is het geval niet waarschijnlijk?

Vorig jaren waren we op hotel aan de Moezel dat zelfs op Dogsincluded stond, daar waren de dames niet zo welkom. De eigenaars vonden hen te groot :no:
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers