Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkope tickets Budapest!

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 11:01

Goedkope tickets Budapest!

Mijn man gaat in April een weekend daarheen volgens mij de 21e t/m 23e.
Het goedkoopste heb ik tot nu toe gevonden € 120,00 met KLM op Skyscanner. Mijn man had het over € 140,00. Beide vind ik hoog, want ik heb wel een gehoord van een enkeltje € 20,00 in Europa.
Waar kan ik dat vinden? Heb geen ervaring met tickets binnen Europa en al helemaal niet voor een weekend.

Opzich kan hij alles in de handbagage doen, maar van Ryanair heb ik hier begrepen dat ze best moeilijk doen! Bovendien kan hij geen scheermesje meenemen en om ze nou daar te kopen voor die 2 dgn is ook zo zonde. Een hele koffer moet je voor betalen dus tja lastig.

Wie heeft er tips?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Dec 2017 11:05

Re: Goedkope tickets Budapest!

Ik ben het afgelopen jaar naar Boedapest gegaan voor een weekend met alleen handbagage mee. Over mijn eastpack rugtas werd totaal niet moeilijk gedaan. Ze keken er niet eens naar. Scheermesjes kun je daar prima voor een prikkie kopen en ander scheert ie zich maar een paar dagen niet toch. Een hele koffer heb je echt niet nodig voor 2 dagen of moet ie zich twee keer per dag omkleden? Alles oprollen doet wonderen qua inpakruimte.

Ik heb ook skyscanner gebruikt. Misschien wat later boeken? Volgens mij vliegt Wizzair ook op Boedapest. Met die maatschappij ben ik toen voor 20,- retour naar Gdansk Polen gevlogen.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Dec 2017 11:11

Re: Goedkope tickets Budapest!

Wizzair vliegt vanaf eindhoven op budapest. Let wel op de afmetingen van je handbagage. Wij hebben veel mensen vloekend in vliegtuig gezien omdat hun koffertje net te groot was...
08/2018
05/2021
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 22 Dec 2017 11:21

Re: Goedkope tickets Budapest!

Scheert je man dan met een open scheermes?
Een gesloten scheermes zoals Gillette mag gewoon mee. Scheerschuim valt onder de vloeistof regels.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 11:34

Re: Goedkope tickets Budapest!

Fantine schreef:Ik ben het afgelopen jaar naar Boedapest gegaan voor een weekend met alleen handbagage mee. Over mijn eastpack rugtas werd totaal niet moeilijk gedaan. Ze keken er niet eens naar. Scheermesjes kun je daar prima voor een prikkie kopen en ander scheert ie zich maar een paar dagen niet toch. Een hele koffer heb je echt niet nodig voor 2 dagen of moet ie zich twee keer per dag omkleden? Alles oprollen doet wonderen qua inpakruimte.

Ik heb ook skyscanner gebruikt. Misschien wat later boeken? Volgens mij vliegt Wizzair ook op Boedapest. Met die maatschappij ben ik toen voor 20,- retour naar Gdansk Polen gevlogen.


Met welke maatschappij ben je daarheen gevlogen? Waar had je het geboekt? Da's waar hij kan ze daar kopen. Een hele koffer is idd niet zonodig. Oprollen ja ik ken het, maar hij wil er niet aan geloven. Ik dacht juist dat je met losse tickets er beter vroeg bij kan zijn.
Dank je voor je tips iig.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 11:35

Re: Goedkope tickets Budapest!

MissEnergy schreef:Wizzair vliegt vanaf eindhoven op budapest. Let wel op de afmetingen van je handbagage. Wij hebben veel mensen vloekend in vliegtuig gezien omdat hun koffertje net te groot was...


Moesten ze bij betalen?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 11:37

Re: Goedkope tickets Budapest!

Elska schreef:Scheert je man dan met een open scheermes?
Een gesloten scheermes zoals Gillette mag gewoon mee. Scheerschuim valt onder de vloeistof regels.


Een open scheermes, hoe moet ik dat zien? Nee, zo'n mesje in zo'n houder die hij dan vast kan houden. Je kan ze er zo uit doen en iemand kwaad mee doen zulke gekken zijn er altijd. Dat weet ik dat scheerschuim daaronder valt. Hij heeft een mini flesje dus past in een zakje van 100 ml (zijn inmiddels wel ervaren ermee).
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 22 Dec 2017 11:48

Re: Goedkope tickets Budapest!

Ik weet niet wat de officiële regels zijn, maar ik neem altijd een nieuw scheermesje nog verpakt mee en het uh handvat waar het op moet los. Mag tot nu toe altijd.
Via tix.nl heb ik ook wel eens goedkope tickets gehad, maar dat was dan buiten Europa..
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 22 Dec 2017 12:49

Re: Goedkope tickets Budapest!

caribbeanlover schreef:
Elska schreef:Scheert je man dan met een open scheermes?
Een gesloten scheermes zoals Gillette mag gewoon mee. Scheerschuim valt onder de vloeistof regels.


Een open scheermes, hoe moet ik dat zien? Nee, zo'n mesje in zo'n houder die hij dan vast kan houden. Je kan ze er zo uit doen en iemand kwaad mee doen zulke gekken zijn er altijd. Dat weet ik dat scheerschuim daaronder valt. Hij heeft een mini flesje dus past in een zakje van 100 ml (zijn inmiddels wel ervaren ermee).

open scheermes:
Afbeelding
scheermes met een los mesje staat niet specifiek vermeld maar het lijkt me logisch dat dit soort scheermesjes niet mogen:
Afbeelding

wat wel mag zijn de gillette achtige mesjes, zowel de herbruikbare als de wegwerp scheermesjes.
Afbeelding
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 12:55

Re: Goedkope tickets Budapest!

Zo een heeft hij als die onderste.

Het is bekend dat stedentrips duur zijn, want voor onderhand dezelfde prijs kan je een week naar de sunny!
Is het zo dat al je zo vroeg mogelijk boekt je een goedkopere prijs hebt?
<<

DoubleFun

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 25 Okt 2017 13:50

Bericht 22 Dec 2017 13:04

Re: Goedkope tickets Budapest!

Wij gaan in de meivakantie voor 19 euro heen en 19 euro terug (Ryanair vanaf Brussel). Wel alleen met handbagage. We vliegen meerdere keren per jaar met alleen handbagage en we mochten wegwerpscheermesjes alle keren gewoon meenemen hoor.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 22 Dec 2017 13:17

Re: Goedkope tickets Budapest!

caribbeanlover schreef:Zo een heeft hij als die onderste.

Het is bekend dat stedentrips duur zijn, want voor onderhand dezelfde prijs kan je een week naar de sunny!
Is het zo dat al je zo vroeg mogelijk boekt je een goedkopere prijs hebt?

dan is het scheermes probleem opgelost :)
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 13:31

Re: Goedkope tickets Budapest!

DoubleFun schreef:Wij gaan in de meivakantie voor 19 euro heen en 19 euro terug (Ryanair vanaf Brussel). Wel alleen met handbagage. We vliegen meerdere keren per jaar met alleen handbagage en we mochten wegwerpscheermesjes alle keren gewoon meenemen hoor.


Ik heb op vliegtickets.nl gekeken daar zat Ryanair ook bij, maar lang niet zo goedkoop.Jij gaat maar 1 mnd later en zo goedkoop. Ik ga nog even zoeken!
<<

DoubleFun

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 25 Okt 2017 13:50

Bericht 22 Dec 2017 13:37

Re: Goedkope tickets Budapest!

Via Ryanair kun je op 21 april vertrekken vanaf Brussel voor 37.99 en terug op 23 april voor 45.99 (24e terug is 19.99)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Dec 2017 13:54

Re: Goedkope tickets Budapest!

Ik weet niet wat het heeft gekost want wij kregen het van werk man als personeels uitje. Maar wij zijn vorig jaar met wizzair gevlogen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 13:57

Re: Goedkope tickets Budapest!

DoubleFun schreef:Via Ryanair kun je op 21 april vertrekken vanaf Brussel voor 37.99 en terug op 23 april voor 45.99 (24e terug is 19.99)



Super lief dat je gezocht hebt. Dat is niet duur, maar ja dan moeten ze wel daarheen rijden. Heb je dat op de site zelf gezien of op Vliegtickets.nl oid?

Op vliegtickets.nl vanaf Brussel Zaventem is het € 202,58 en vanaf Charleroi € 90,80.
Als ik op Ryanair zoek kom ik ook op bovenstaande site uit wordt er niet goed van!
Dus je kan je voorstellen dat ik zeer benieuwd ben hoe jij eraan komt.

Ik zal wel heel dom zijn, maar zit nu op de Ryanair site.

Heen staat er vanaf Charleroi dat het vanaf € 37,99 is. Terug staat er € 45,99.
Moet ik beide optellen zodat ik het bedrag krijg van een retour?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 22 Dec 2017 14:48

Re: Goedkope tickets Budapest!

Ja dat moet je optellen. Maar kun je niet iets verder doorklikken dat de site automatisch laat zien hoeveel het totaal is?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Dec 2017 17:24

Re: Goedkope tickets Budapest!

caribbeanlover schreef:
MissEnergy schreef:Wizzair vliegt vanaf eindhoven op budapest. Let wel op de afmetingen van je handbagage. Wij hebben veel mensen vloekend in vliegtuig gezien omdat hun koffertje net te groot was...


Moesten ze bij betalen?

Ja en dan is het ook veel duurder dan vooraf ruimbagage bijkopen.
08/2018
05/2021
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Dec 2017 20:58

Re: Goedkope tickets Budapest!

Joey schreef:Ja dat moet je optellen. Maar kun je niet iets verder doorklikken dat de site automatisch laat zien hoeveel het totaal is?


Dat lukte niet heel raar.
<<

DoubleFun

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 25 Okt 2017 13:50

Bericht 23 Dec 2017 19:24

Re: Goedkope tickets Budapest!

Heb je wel de vlucht aangeklikt? Je moet namelijk eerst een keuze maken voor de vlucht (ook al staat er maar één op die dag) voor je verder kunt klikken.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 28 Dec 2017 18:55

Re: Goedkope tickets Budapest!

De goedkoopste vliegtickets zijn steeds vertrekken via luchthaven van Charleroi.
Wizz Air: 21 april €39,99 --> 23 april €49,99
Ryanair: 21 april €37,99 --> 23 april €45,99

Als je man het ziet zitten om naar België te rijden om van daar te vertrekken, kan hij zich steeds parkeren op een van de parkings van de luchthaven. Goedkoopste parking was rond de 30 euro voor 3 dagen dacht ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 20:41

Re: Goedkope tickets Budapest!

Dorien.J schreef:De goedkoopste vliegtickets zijn steeds vertrekken via luchthaven van Charleroi.
Wizz Air: 21 april €39,99 --> 23 april €49,99
Ryanair: 21 april €37,99 --> 23 april €45,99

Als je man het ziet zitten om naar België te rijden om van daar te vertrekken, kan hij zich steeds parkeren op een van de parkings van de luchthaven. Goedkoopste parking was rond de 30 euro voor 3 dagen dacht ik.


Lief van je voor de moeite, maar ze willen wel vanaf hier vertrekken dacht ik.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers