Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Hoe lang ben je samen met je partner?

0 tot 2 jaar
5
3%
2 tot 4 jaar
24
17%
4 tot 6 jaar
12
8%
6 tot 8 jaar
13
9%
8 tot 10 jaar
20
14%
10 tot 12 jaar
24
17%
12 tot 15 jaar
30
21%
15 jaar of ouder
17
12%
 
Aantal stemmen : 145
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 20 Dec 2017 19:55

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn nu dik 1,5 jaar pas samen. Maar het voelt zó anders, diepgaander en warmer dan ik ooit gehad heb.

We hebben niet echt 'dieptepunten' gehad, al is het wel zo dat onze situatie niet heel makkelijk is. Ik bedoel, hij is ineens stiefvader, ik lag nog in scheiding toen we samen kwamen. Maar we zijn er stuk voor stuk tot nu toe goed doorheen gekomen en juist heel sterk samen. Al zijn die dingen best lastig. Hopen dat dat zo blijft natuurlijk.

Ons mooiste moment samen was echt de avond waarop we het eerst zoenden...dat was gewoon uit een romantisch verhalenboek ofzo. Maar ook onze eerste vakantie samen naar Italie en de eerste vakantie met de kinderen erbij samen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 20 Dec 2017 20:41

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij waren in juli 15 jaar samen waarvan 9 jaar getrouwd.
Mijn mooiste herinneringen aan onze relatie zijn onze reizen, tripjes en weekendjes weg.
Na ons huwelijk in 2008 mochten wij in 2010 en 2012 twee prachtige dochters verwelkomen. Tegelijkertijd waren deze perioden ook erg zwaar voor mij omdat ik tijdens en na mijn zwangerschappen last had van depressies en ik hier niet met mijn man over kon en kan praten.
Hij begrijpt gewoon niet wat depressief is en als ik me weer eens rot voel zegt hij dat ik maar aan iets leuks moet denken... :palm: en snapt niet dat hij mij hiermee erg kwetst, op één of andere manier dringt dat niet tot hem door.
Ook de periode dat ik besloot het contact met mijn broer te verbreken en alle familieproblemen heb ik als zeer zwaar ervaren.

Ondanks alle ups en downs hebben we het toch fijn samen en met onze dames, ik hoop dat we tzt wat in rustiger vaarwater komen en er komen vast betere tijden voor ons...de basis is in iedergeval erg stevig.

Niet quoten aub
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Dec 2017 22:13

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

17 jr
<<

Anoniem221

Bericht 21 Dec 2017 08:19

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Mijn man en ik zijn over twee weken precies drie jaar samen en daarvan zijn we nu drie maanden getrouwd. We hebben samen heel erg veel meegemaakt en dat heeft ons als stel heel erg sterk gemaakt. Wat ik voor mijn man voel, heb ik nog nooit voor een ander gevoeld. En dat is meer dan wederzijds.
Laatst gewijzigd door Anoniem221 op 22 Dec 2017 06:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 21 Dec 2017 08:31

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 7,5 jaar zijn wij nu samen.
De mooiste momenten zijn voor mij de dagen dat we alleen maar samen aan het motorrijden waren, de concerten die we samen bezochten en de geboorte van onze zoon. Ook dat hij mij die dag ten huwelijk vroeg, ik ben daar nog steeds verbaasd over!
Echt flinke dieptepunten hebben we niet, maar we hebben beide wel een uitgesproken mening en die botst wel eens haha!
10.04.17
<<

Anoniem231

Bericht 21 Dec 2017 13:27

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Mag ik bekennen dat ik dat echt niet weet? We zijn volgend jaar 4 jaar getrouwd en onze 2 kinderen zijn de hoogtepunten. Maar hoe lang wij al samen zijn, ik heb echt geen idee!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Dec 2017 21:47

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn 14 jaar samen en nu 5 jaar getrouwd. Echt erg, nu ik het hier opschrijf realiseer ik me pas hoe lang dat is. :omg:
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Dec 2017 21:49

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Hoezo erg? Is juist mooi. Wij zijn 17 jr bij elkaar waarvan 10 jr getrouwd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Dec 2017 21:58

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Nou ik bedoel meer dat ik bij de poll zat te denken wat moet ik nou ook al weer invullen, ik dacht rond de 9 of 10 en toen ik ging rekenen was het nog veel meer. Had ik me even niet gerealiseerd! De tijd gaat snel!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2017 22:13

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn nu twee jaar en drie maanden samen. We hebben gelukkig nog niet echt dieptepunten meegemaakt. Hoogtepunten wel genoeg: de eerste date, andere dates, vakanties en andere uitstapjes en nu natuurlijk de baby die onderweg is en vandaag een meisje bleek te zijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Dec 2017 10:14

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Gefeliciteerd Bliss!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 22 Dec 2017 11:54

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn ruim 10 jaar samen waarvan 3,5 jaar getrouwd. We hebben veel hoogtepunten mee gemaakt zoals onze trouwdag, vakanties en andere mooie herinneringen samen. Ook hebben we vrij veel dieptepunten mee gemaakt helaas. Ik ben chronisch ziek en dat heeft wel voor dieptepunten gezorgd, omdat ik niet altijd bij belangrijke gebeurtenissen er bij kon zijn. Ook hebben we op het punt gestaan om te gaan scheiden. Het ging niet meer tussen ons, dagelijks ruzie en de liefde was eigenlijk wel op van beide kanten. Maar we hebben er keihard voor gevochten en tegen iedereens verwachtingen in gaat het nu al een poos beter dan dat het ooit gegaan is :heart:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Dec 2017 11:57

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Fantine schreef:Gefeliciteerd Bliss!


Thanks!
❤ 7 juni 2018
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 22 Dec 2017 12:00

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bliss schreef:Wij zijn nu twee jaar en drie maanden samen. We hebben gelukkig nog niet echt dieptepunten meegemaakt. Hoogtepunten wel genoeg: de eerste date, andere dates, vakanties en andere uitstapjes en nu natuurlijk de baby die onderweg is en vandaag een meisje bleek te zijn!

Wat leuk! :heart: Gefeliciteerd! Vind het echt zo ontzettend leuk dat je een fijne man hebt gevonden en ook nog eens moeder wordt! :D
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 22 Dec 2017 13:24

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn 9,5 jaar samen, waarvan komende april 5 jaar getrouwd. Voordat we een relatie kregen waren we al 5 jaar goede vrienden. Ik had in die tijd een relatie en hij had nooit iets blijvends.

Ik ben voor mijn gevoel echt een extreme bofkont met mijn man en we zijn echt dol op elkaar. Denk dat er heel wat zou moeten gebeuren om dit fout te laten lopen.

Onze hoogtepunten waren ons trouwen en onze kindjes. En we genieten iedere week wel van dingen, vooral van de kleine dingen. Dieptepunten... Toen ik misschien geen kindjes kon krijgen door mijn ziekte. Ik heb toen gezegd dat hij goed moest nadenken wat hij wilde, en dat was geen kindjes met mij, of wel kindjes met mij. Maar een leven zonder mij dat was niet aan de orde. Hier hebben we toen echt heel veel over gesproken. Hij had nooit een echte kinderwens, maar tussen ons is dat wel echt gegroeid en nu hebben we 2 schatten :love:
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Dec 2017 13:37

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wat grappig dat de meesten of onder 2-4 jaar of 12-15 jaar vallen. Best een groot contrast qua duur van de relatie. En wat zijn er veel mensen actief op het forum.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Dec 2017 14:04

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Fantine schreef:Wat grappig dat de meesten of onder 2-4 jaar of 12-15 jaar vallen. Best een groot contrast qua duur van de relatie. En wat zijn er veel mensen actief op het forum.

103 stemmen he? :good:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Dec 2017 14:41

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Hope schreef:
Bliss schreef:Wij zijn nu twee jaar en drie maanden samen. We hebben gelukkig nog niet echt dieptepunten meegemaakt. Hoogtepunten wel genoeg: de eerste date, andere dates, vakanties en andere uitstapjes en nu natuurlijk de baby die onderweg is en vandaag een meisje bleek te zijn!

Wat leuk! :heart: Gefeliciteerd! Vind het echt zo ontzettend leuk dat je een fijne man hebt gevonden en ook nog eens moeder wordt! :D


Wat lief, dank je!

En ik las dat jullie weer zo gelukkig zijn terwijl jullie op het punt stonden om te gaan scheiden, super!
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Dec 2017 15:38

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn bijna 11 jaar samen inmiddels.
Mensen schrikken altijd een beetje als ze dat horen, haha, vind ik wel grappig.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 22 Dec 2017 16:37

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn straks in januari 11 jaar samen.

Mooie momenten, de reizen die we samen hebben gemaakt, het krijgen van onze dochters en de vakanties met hun.
Moeilijke momenten, tja hij is gewoon veel weg en dat hij weg is vind ik tegenwoordig niet meer lastig, maar dat hij terug komt en er hier zoveel is door gegaan dat is wel lastig en de kinderen vinden dat ook steeds lastiger, gewoon het feit dat je dan ook naar papa moet luisteren, zorgt echt heel regelmatig voor conflicten tussen ons maar ook tussen hem en de kinderen. Het is gewoon lastig voor iedereen.
Ander moeilijk moment is en blijft de hele situatie met zijn familie.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem222

Bericht 22 Dec 2017 18:28

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Ik zou het wel een leuk experiment vinden om nu te kijken wat de partners antwoorden op alle vragen haha!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 22 Dec 2017 20:01

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Hahahaha die van mij zal meteen zeggen dat hij het niet weet!

We zijn ruim 6 jaar samen, wonen ruim 4 jaar samen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Dec 2017 20:44

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Harrison schreef:Ik zou het wel een leuk experiment vinden om nu te kijken wat de partners antwoorden op alle vragen haha!


Haha het hangt beetje van m'n man af, soms weet hij dat feilloos, soms moet ik 'm aan de jaartallen herinneren dat hij z'n eerste bruiloft had en ging scheiden. Soms is z'n geheugen echt een zeef en denk ik waarom weet ik dit?

Jaa Tom, uit het oude eerste kersverse relatie clubje! 6 years and still going strong!
Leuk dat het bij jullie ook nog steeds zo goed gaat.
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Dec 2017 20:47

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Ik was een meelezer van het kersverse relatietopic van meer dan 6 jaar geleden. Ik kreeg toen ook net een relatie met mijn man. We zijn dus bijna 6,5 jaar samen.
<<

Anoniem252

Bericht 22 Dec 2017 20:54

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Nu 8 jaar samen. Bijna 4 jaar getrouwd.
Mooiste moment is de geboorte van onze dochter. We zijn een enorm goed team. Zijn zo gek met haar en prachtig om te zien hoe geweldig mijn man ook zijn vaderrol oppakt :heart:
Andere mooie herinneringen zijn onze reizen, trouwdag en het prille begin met daten en die spanning!

Moeilijkste was de miskraam vorig jaar.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers