Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Smartwatch of activity tracker

<<

Anoniem316

Bericht 21 Dec 2017 22:52

Smartwatch of activity tracker

Ik kan niet zo goed kiezen. Voor aankomend jaar heb ik als doel (wat) kilo's af te vallen. Ik heb gemerkt door de stappenteller op mijn telefoon dat het me motiveert om meer te lopen. Alleen heb ik mijn telefoon niet altijd in mijn zak of bij me. Nu zou ik dus een van bovenstaande opties willen kiezen maar welke van de twee? Activity tracker is natuurlijk goedkoper maar alsnog best prijzig. Een smartwatch is duur maar kan in tegenstelling tot een activity tracker ook wat meer en vind ik persoonlijk best stijlvol.

Wie heeft een van beiden of misschien wel beiden en kan me vertellen wat je er van vindt?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Dec 2017 23:29

Re: Smartwatch of activity tracker

Ik heb een fitbit (charge 2), dat vind ik wel heel motiverend. Ook interessant om te zien hoe veel ik eigenlijk al beweeg. Ik krijg ook appjes op mijn fitbit binnen en als ik gebeld wordt trilt hij en zie ik wie er belt.
Ik merk dat ik juist die extra foefjes leuk vind, ik wil graag een Apple watch heb ik besloten. Alleen mijn man vindt dat ik moet wachten tot de Apple watch ook kan werken zonder telefoon in de buurt dus ik twijfel nog.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 22 Dec 2017 07:24

Re: Smartwatch of activity tracker

Ik heb een Fossil Q smartwatch. Hierop zit een stappenteller en ik krijg dus meldingen van de dingen die op mijn telefoon binnenkomen.

Als ik echt zou gaan sporten doe ik m niet om, dat kun je er volgens mij niet mee meten. Daarnaast heb ik een tomtom spark3, die kan ik daar voor gebruiken.

Ik vind mijn smartwatch teouwens wel ‘stylish’ voor overdag omdat hij er echt als horloge uitziet. Moet alleen. Niet vergeten om m s avonds in de lader te doen anders heb ik de volgende dag een leeg horloge.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem316

Bericht 22 Dec 2017 07:48

Re: Smartwatch of activity tracker

Ja die zou ik dan ook kopen Tom. Vind ze zo mooi!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 03 Okt 2019 08:13

Re: Smartwatch of activity tracker

Even dit topic opgezocht omdat ik iemand zoek met een Galaxy smartwatch. Ik heb namelijk een vraag over een instelling waar ik niet uit kom. Heeft iemand deze toevallig?
<<

Anoniem300

Bericht 03 Okt 2019 09:12

Re: Smartwatch of activity tracker

Ik heb de samsung Galaxy active smartwatch
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 03 Okt 2019 10:21

Re: Smartwatch of activity tracker

Ik heb een Fitbit Charge 3 en vind het een fijn ding. Het motiveert mij goed doordat je ziet hoeveel stappen je nog zetten moet en ik vind het handig dat ik ook appjes even snel erop lezen kan. Voordeel vind ik ook dat je ermee kan douchen/zwemmen en ook zo je gegevens bijgehouden worden.
Laatst gewijzigd door Arizona op 03 Okt 2019 11:23, in totaal 1 keer gewijzigd.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 558

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 03 Okt 2019 10:44

Re: Smartwatch of activity tracker

Ik heb de Fitbit charge 3 en ben er heel tevreden over. Wat ik vooral fijn vind dat hij gewoon lekker zit en niet echt merkt dat je m om hebt en dat de batterij ongeveer een week mee gaat. Ook even een appje lezen wat binnenkomt vind ik super handig, zeker tijden vergaderingen, waarbij je niet even je telefoon kunt pakken.

Toen ik mij erin aan het verdiepen was wilde ik er eigenlijk ook eentje van Fossil, maar volgens mij gaat deze volgens de website maar 2 dagen mee en ik ben heel slecht in het opladen van dat soort dingen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers