Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sim only

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2017 15:11

Sim only

Hoi!

Ik heb een nieuwe abonnement nodig, de telefoon heb ik al! Welke zouden jullie aanraden? Ik heb geen flauw idee welke provider de beste dekking heeft, hoeveel gig aan data je er gemiddeld doorheen jaagt (met alle wifi in NL).. kortom, wat is wijs? Denk niet dat ik heel veel zal bellen of smsen, gaat vooral om het internet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Dec 2017 15:15

Re: Sim only

Ik gebruik internet vrij veel, vooral voor social media (met name whatsapp) en ook veel voor Spotify (luister altijd minimaal 45 minuten muziek in de auto via bluetooth per dag, 4 dagen per week). Ik heb 6000 MB en kom daar eigenlijk vrijwel altijd mee uit. Ik heb dit abonnement nu een jaar en heb volgens mij 1 keer meegemaakt dat ik over m'n internetbundel heen was.

Ik heb T-Mobile en hoewel dat vroeger qua bereik volgens mij niet zo goed was, heb ik er nooit problemen mee gehad.

♥♥
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 21 Dec 2017 15:22

Re: Sim only

Ik zit al jaren bij Simyo, ik gebruik inderdaad veel wifi, thuis en op het werk. Ik had altijd 1000 mb waar ik prima mee uit kon, maar sinds ik 4G heb gaat het sneller, dus inmiddels 2000mb. Ik kijk eigenlijk filmpjes ed alleen met wifi maar ik zit wel de hele dag te appen ed.
Daarnaast heb ik nog wel 200 belminuten, zodat ik gewoon met mijn moeder kan bellen, maar ook de huisarts bijvoorbeeld en dat soort dingen zonder over na te hoeven denken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 21 Dec 2017 15:25

Re: Sim only

Ik heb tele2 en dat is volgens mij één van de goedkoopste. Valt onder netwerk van T-Mobile en de klachten die je hierover hoorde, heb ik ook nooit last van gehad.
Ik heb 4000mb en daar kom ik niet altijd mee uit, maar wel vaak. Kom soms niet uit omdat we thuis slechte Wi-Fi hebben en ik de Wi-Fi dan uit zet. En ik gebruik onderweg vaak Spotify, dan gaat het ook snel.
Toen ik ooit 1000mb had, kwam ik daar ook wel mee uit, doordat ik thuis altijd op Wi-Fi zat en weinig met ov reisde.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 21 Dec 2017 15:31

Re: Sim only

Ik heb ook net een nieuw sim-only abonnement afgesloten. Bij Simpel hebben ze nu actie en heb ik voor €10 per maand 500 min, onbeperkt sms en 4GB.
<<

Anoniem252

Bericht 21 Dec 2017 15:32

Re: Sim only

Youfone was ik eerder tevreden over, die zijn best wel goedkoop. Heb nu tele2 dat is ook prima!
<<

Anoniem316

Bericht 21 Dec 2017 15:37

Re: Sim only

Ik had destijds simyo, die vond ik prima. Laatst uitgezocht en tele2 is wel goedkoper en daar ben ik ook tevreden over(heb ik een abonnement nu).
<<

Anoniem243

Bericht 21 Dec 2017 15:40

Re: Sim only

Ik heb Simyo en ben daar tevreden over. Heb 2000 mb internet geloof ik en 100 belminuten/sms. Bellen doe ik zelden (hebben ook nog een huistelefoon) en zit veel op WiFi thuis dus aan de mb's heb ik ruim genoeg. Sinds kort wel weer 4G dus ben benieuwd of het dan harder gaat.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 21 Dec 2017 15:47

Re: Sim only

Ben is volgens mij het goedkoopste, goed bereik overal. Ben er jaren tevreden klant geweest, toevallig deze maand overgestapt omdat ik bij Ben niet de telefoon die ik wilde kon krijgen.
Wat ik ideaal vond was dat ik maandelijks mijn contract kon wijzigen, ook lager. En als ze een leuke aanbieding hadden kon ik daar ook naar overstappen (per onderdeel, dus als ze aanbieding voor mb's hadden veranderde ik enkel de mb's en zo ook voor de minuten).
Moet je wel het contract nemen dat maandelijks opzegbaar is.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 21 Dec 2017 20:17

Re: Sim only

Sawadee schreef:Ben is volgens mij het goedkoopste, goed bereik overal. Ben er jaren tevreden klant geweest, toevallig deze maand overgestapt omdat ik bij Ben niet de telefoon die ik wilde kon krijgen.
Wat ik ideaal vond was dat ik maandelijks mijn contract kon wijzigen, ook lager. En als ze een leuke aanbieding hadden kon ik daar ook naar overstappen (per onderdeel, dus als ze aanbieding voor mb's hadden veranderde ik enkel de mb's en zo ook voor de minuten).
Moet je wel het contract nemen dat maandelijks opzegbaar is.



Hier ook Ben, en tevreden over! Niet duur idd, ik kwam van KPN af en betaal nu 10 euro minder per maand en heb meer minuten en data dan dat ik bij KPN had.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 21 Dec 2017 20:22

Re: Sim only

ik heb ook Ben. klant van het eerste uur ;)
geen idee of andere providers dat ook hebben maar ik vind het handig dat je niet perongeluk over je internetbundel heen kan gaan. En als het nodig is kan je gemakkelijk extra MB's kan aanschaffen. Geen onverwachte kosten dus, heel fijn.
Laatst gewijzigd door Elska op 21 Dec 2017 21:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2017 20:44

Re: Sim only

Bedankt voor alle reacties! Ben ziet er inderdaad goed uit en daar krijg je 6500mb, dat moet voldoende zijn! Ga ik die bestellen :)
<<

Anoniem281

Bericht 21 Dec 2017 20:52

Re: Sim only

Jij hebt er niks aan, maar anderen misschien wel; ik heb KPN compleet en betaal 25 euro per maand voor onbeperkt bellen, 20.000MB en Spotify.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 21 Dec 2017 22:14

Re: Sim only

Hier hebben we simpel , zijn erg tevreden en het is ook niet erg duur

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers