Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een Huis Vol

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Dec 2017 20:55

Een Huis Vol

Afgelopen maandag is een nieuw seizoen begonnen, wie kijkt?
Voor mij de eerste keer dat ik het kijk, met name omdat het grootste gezin hier in de buurt woont en een van de kinderen bij mijn oudste in de klas zit :wink: Ik ken ze niet echt, maar wat ik tot nu toe zie, komt wel aardig overeen met de indruk die ik op school van ze krijg.
Laatst gewijzigd door Mickey op 14 Nov 2019 19:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 20 Dec 2017 21:04

Re: Een Huis Vol

Ja ik kijk ook! Ik vind het inderdaad ook een bijzonder gezin, volgens mij luisteren die kinderen echt voor geen meter. En dan ook nog zeggen dat de oudste 6 gepland waren en de andere kinderen waren verrassingen :palm:

De alleenstaande vader vind ik echt heel leuk en het gezin met de vierling ook, zulke lieve meisjes :love:
<<

Anoniem247

Bericht 20 Dec 2017 21:08

Re: Een Huis Vol

Ik heb het nu twee keer gezien en ik vind het wel een leuk programma.

Weet iemand waarom er geen mama in beeld is bij het gezin Lopez?
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 20 Dec 2017 21:11

Re: Een Huis Vol

Die is 1,5 jaar geleden vertrokken en komt zo nu en dan op bezoek.

Vind het ook leuk om te kijken, vind die vierling van die leuke eigenwijsjes.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 20 Dec 2017 21:13

Re: Een Huis Vol

Die heeft het gezin anderhalf jaar geleden verlaten vertelde de vader.

Ik vind die met de vierling zo leuk, zo ontspannen. Maar ook van die Jay vind ik het heel leuk om te zien.

Die andere familie krijg ik gewoon stress van, zoveel herrie in zo'n klein huis.
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 20 Dec 2017 21:13

Re: Een Huis Vol

Ava schreef:Ik heb het nu twee keer gezien en ik vind het wel een leuk programma.

Weet iemand waarom er geen mama in beeld is bij het gezin Lopez?


Mama heeft het gezin 1,5 jaar geleden verlaten en ‘ lijdt nu haar eigen leven’ verder werd er niks over gezegd.

Ik kijk het ook graag, al jaren trouwens. De familie Adema is bij mij favoriet met die mooie, lieve meisjes. Ik heb echt bewondering voor ze hoe zij met de meisjes omgaan en ze opvoeden, volgens mij hebben die echt engelen geduld.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Dec 2017 21:17

Re: Een Huis Vol

Het is inderdaad een bijzonder gezin, die met 10 kids. Echt een enorme bende in huis en die tuin gisteren :wtf: Wel leuk om mijn verloskundige gisteren te hebben gezien.
Bij die 2 andere gezinnen is het zo rustig en opgeruimd. En die 4-ling zijn echt schatjes zeg.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem245

Bericht 20 Dec 2017 22:42

Re: Een Huis Vol

Mickey, dan wonen we in dezelfde stad ;)

Ik kijk dus ook, vind die Jay echt een topper. Wat een lieve vader voor die kids!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Dec 2017 23:35

Re: Een Huis Vol

Kira, ik woon niet in dezelfde stad als zij, maar in L, ernaast dus :wink: Maar wel bij elkaar in de buurt dus :ja:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem316

Bericht 21 Dec 2017 07:56

Re: Een Huis Vol

Ik heb het even terug gekeken (aflevering van dinsdag). Die Adema volgde ik al langer. Wat een schattige meisjes zijn dat geworden intussen. Zo lief!
Die alleenstaande vader is pas 33! Vind het echt onwijs knap hoe hij het doet.
Dat andere gezin.. Tja. Niet echt hoogvliegers. 4 keer ongepland zwanger worden. Ik snap echt niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
Ben wel benieuwd waar ze al die kinderen laten in dat huis.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 21 Dec 2017 10:34

Re: Een Huis Vol

Ik zit ziek thuis, dus alle tijd om het even terug te kijken.
De Adema’s volg ik sinds het begin al op Facebook. Zo’n leuk gezin en die twee oudste meisjes helpen zo goed mee!
Jay vind ik een leukerd. Wat doet hij het goed met zijn kinderen. De nageltjes van zijn dochtertje lakken en dan droogblazen :heart:
Dat gezin uit Limburg vind ik niet zo leuk. Al 4x ongepland zwanger?! Beetje simpele mensen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 21 Dec 2017 11:19

Re: Een Huis Vol

Ik vind het echt super leuk dit seizoen. Deze week fikse griep te pakken dus alle afleveringen gekeken. Ik heb echt super veel bewondering voor Jay. Wat mooi om te zien hoe hij met de kinderen omgaat. Ook het vierling gezin vind ik leuk om naar te kijken. Het mega grote gezin irriteert me vooral maar aan de andere kant vind ik het ook weer mooi hoe liefdevol de oudere broers over hun baby zusje praten.
<<

Anoniem245

Bericht 21 Dec 2017 14:56

Re: Een Huis Vol

Ja dat hele grote gezin, ik raakte gisteren wel echt ontroerd bij dat nieuwe kleine baby'tje en hoe ze daarmee omgingen. Maar qua opvoeding heb ik toch veel meer respect voor Jay inderdaad, die is zo rustig. Ik ben ook 33 en ik wordt al gek met 1 kind dus heb echt respect voor hem.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Dec 2017 18:03

Re: Een Huis Vol

Wat grappig dat het zo herkenbaar is voor je Mickey.

Ik heb nu net de drie afleveringen gezien en ik vind het ook wel leuk. Wel bijzonder gezin hoor, dat Limburgse. Ik probeer dan zo hard niet te oordelen over hoe je vier keer 'een ongelukje' kunt hebben, maar doe het toch.

Die Jay vind ik ook leuk inderdaad. Alleen met dat uitje in de auto.. zaten die twee jongste nu samen op de middelste stoel en meisje zonder riem?

Die oude familie (ken het vorige seizoen niet hoor) vind ik het leukst. Je zal maar een vierling krijgen joh.


Het is voor mij wel heeel duidelijk dat ik geen groot gezin wil haha.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Dec 2017 10:18

Re: Een Huis Vol

Dat viel me ook al op Marin. Volgens mij zat het jongste kind los in de auto en hield oma haar vast. Maarja vroegah zaten we zelf ook zo los in de auto of met veel te veel mensen in de auto en geen haan die ernaar kraaide haha. Ik ga zo weer de nieuwe aflevering kijken, ben benieuwd.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 22 Dec 2017 19:06

Re: Een Huis Vol

Wat ik me afvraag, heeft vader Buddenbruck eigenlijk een baan?
<<

DoubleFun

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 25 Okt 2017 13:50

Bericht 22 Dec 2017 19:55

Re: Een Huis Vol

Wat luisteren die kinderen van de Buddenbrucks verschrikkelijk slecht. Dit zou echt mijn nachtmerrie zijn :omg:
<<

Anoniem236

Bericht 22 Dec 2017 20:08

Re: Een Huis Vol

die zwemlessen zouden nu wel gedaan worden om het programma op te vullen. Mochten die kids echt geen diploma hebben dan snap ik die zwembaden in de tuin niet, zeer onverantwoord.

Ook die gordel vond ik onverantwoord. Maar moet zeggen dat ik dat vaker zie op de weg, ook bij het wegrijden van school. Veel kinderen los voorin de auto ook
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Dec 2017 21:26

Re: Een Huis Vol

Oh jakkes wat word ik kriegel van die familie Buddenbruck. Er wordt gewoon echt NIET geluisterd. Zeker met zoveel kinderen verwacht je iets meer discipline.

Vindt Jay wel echt heel cool! Wat doet hij het knap zeg.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 22 Dec 2017 21:50

Re: Een Huis Vol

Meneer de Uil schreef:Oh jakkes wat word ik kriegel van die familie Buddenbruck. Er wordt gewoon echt NIET geluisterd. Zeker met zoveel kinderen verwacht je iets meer discipline.

Vindt Jay wel echt heel cool! Wat doet hij het knap zeg.

Die Jay is echt zo’n leukerd volgens mij!

Die familie Buddenbruck (?) roept vooral heel hard dat de kinderen zo slecht luisteren, maar ze doen net of ze daar totaal geen invloed op hebben. Zo raar!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 23 Dec 2017 21:43

Re: Een Huis Vol

June schreef:
Meneer de Uil schreef:Oh jakkes wat word ik kriegel van die familie Buddenbruck. Er wordt gewoon echt NIET geluisterd. Zeker met zoveel kinderen verwacht je iets meer discipline.

Vindt Jay wel echt heel cool! Wat doet hij het knap zeg.

Die Jay is echt zo’n leukerd volgens mij!

Die familie Buddenbruck (?) roept vooral heel hard dat de kinderen zo slecht luisteren, maar ze doen net of ze daar totaal geen invloed op hebben. Zo raar!

Ik vind het ook super om te zien hoe Jay in het in zijn eentje doet allemaal.
Laatst gewijzigd door Mickey op 14 Nov 2019 19:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Dec 2017 22:07

Re: Een Huis Vol

Pff, ik word al gek als ik kijk naar die drukke jongens van dat grote gezin. En ook echt niet luisteren.

De vierling volg ik op fb, wat worden die meiden groot en wat een schatjes!

En die alleenstaande vader, echt ree hoor. Volgens mij hebben die het heel fijn met elkaar.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem252

Bericht 24 Dec 2017 17:09

Re: Een Huis Vol

Ik vind het gezin met de vierling geweldig. Wat een lieve ouders en lieve meiden. Zo leuk hoe zij met elkaar omgaan.

Vader jay vind ik ook erg leuk, aanpakker en liever kinderen. Wat ik mij afvraag is hoe hij het financieel red. Ik vond zijn auto best luxe, en het huis is ook keurig, goede kleding. Terwijl hij toch zelfstandige klusser is volgens mij en ik begreep dat zijn inkomen niet altijd zeker was.

Familie buddenbruck, Tsja. Bewondering hoe je het red met 10 kinderen. Maar ik vind ze toch wel asociaal. Het lijkt mij een nachtmerrie om naast hen te wonen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 27 Dec 2017 00:11

Re: Een Huis Vol

Net afl 1 en 2 gekeken.
Die Jay vind ik superleuk, leuke kinderen ook. Vooral dat kleine grietje met die krulletjes, echt superschattig. En ze zien er inderdaad allemaal goed gekleed uit.
De familie Adema 'kende' ik nog van vorig seizoen. Lieve meisjes ook allemaal. Wel sneu van dat armoedige vakantiehuisje van Centerparcs, Limburgse Peel. Voortaan kunnen ze beter naar Landal gaan.

Familie uit Limburg met die 10 kinderen: verschrikkelijk. Een moeder die verslaafd is aan zwanger zijn... die gaat net zo lang door tot het een keer mis gaat, lijkt me.
En die kinderen... vreselijk vervelend en brutaal. Verschrikkelijk zeg. Niet dat die van mij heilig zijn, maar door tuinen lopen en alles maar pakken in een winkel... lijkt wel alsof ze alles mogen en gewoon niet weten dat dat niet normaal is.
Superleuk seizoen weer.

Ben wel benieuwd naar de familie Dijs, die hadden er 12 of 13 geloof. Waarvan de jongste Downsyndroom.
04-2014
10-2015
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 27 Dec 2017 00:21

Re: Een Huis Vol

Bizar dat er door die pubers gewoon boven gerookt wordt op hun kamer. Hoefde ik niet te proberen haha. Maar wel echt asociaal hoor. Je zou er maar naast wonen, die tuin ook!
04-2014
10-2015
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers