Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Serious Request 2017

<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 20 Dec 2017 11:29

Re: Serious Request 2017

Ik heb het nooit echt gevolgd. De oudste is er op school mee bezig en wil het graag kijken dus zet ik het aan. Zometeen is er kerstmarkt op school en dan zamelen ze geld in wat naar serious request gaat.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem301

Bericht 20 Dec 2017 11:47

Re: Serious Request 2017

Dee schreef:Ik ga er niet langs en ik heb ook geen geld ingezameld.
Merk dat het me dit jaar minder boeit dan andere jaren. Vind de dj's niet zo leuk en het heeft toch niet het magische sfeertje als dat het had op de een of andere manier. Ben ook benieuwd of ik dit als enige heb.

Ik heb precies hetzelfde, ik voel er niks bij, vorig jaar en het jaar daarvoor ook niet. Vroeger vond ik het echt supertof, sowieso was ik echt groot fan van 3FM. Jammer dat die tijd voorbij is!
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 20 Dec 2017 11:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Dec 2017 11:47

Re: Serious Request 2017

Toet schreef:
Fred schreef:Ruim een jaar geleden ben ik overgestapt naar Radio 2. Veel diverser qua muziek dan 3FM.


Ik ook, sinds een paar maanden dan. Ik voel me echt volwassen sinds deze keuze! Grappig dat jij dat ook hebt Bliss. Al heb ik m’n radio nu voor SR wel weer even op 3FM maar echt boeiend vind ik het niet, veel meer zin in de top2000.

Radio 2 luisteraar represent!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers