Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2017 23:42

Re: Stomme vragen topic

Cotton schreef:Ik heb vorig jaar een dekbedovertrekset gekocht bij IKEA. Wij hebben gewoon normale kussens (2 per persoon) en ik merk geen verschil tussen het sloop van de IKEA en het sloop van de HEMA.
Ik gebruik dan een neutrale van de HEMA onderop en 1 van de set voor het 'zichtbare' kussen.


Dan zal het het lichtje wel zijn gaan branden bij Ikea.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2017 23:47

Re: Stomme vragen topic

Lonely Goatherd schreef:
caribbeanlover schreef:
Lonely Goatherd schreef:Ja je moet wel echt katoen hebben (of zijde, maar goed, dat is van een iets andere prijsklasse). Die van de H&M die ik heb gekocht is van katoensatijn, dus heel glad, maar wel katoen. Ik krijg al kriebels als ik alleen al aan microvezel of polyester beddengoed denk, brrr.


Dus die katoensatijn glijd niet van je af? Ik ga op safe en kies katoen. Er ligt nog een onaangebroken van DBD en de glimt, maar is niet van microvezel. Ik vrees dat die ook ruk is.
Katoensatijn is wel 100% katoen, maar is heel dicht geweven en daardoor gladder dan gewoon katoen, veel mensen vinden dat lekker, maar misschien jij niet niet natuurlijk. Of het van me afglijdt weet ik niet, want ik wikkel mezelf in mijn dekbed als een tortilla. :laughcry: Dus dat dekbed kan nergens heen.



Hebben ze ze van H&M echt alleen van katoensatijn? Zo ja, je zou toch denken dat ze allerlei materialen mbt dekovertrekken verkopen. Ik wil het risico niet echt nemen om ze daar te kopen. Kruidvat heeft wel eens van die aanbiedingen en daar heb ik ze vaak vandaan, prima spul.

Heb even op de H&M site gekeken en vind ze best duur. Van zo'n winkel had ik ze goedkoper verwacht. Vind ze ook niet erg bijzonder qua prints.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Dec 2017 00:17

Re: Stomme vragen topic

Ik heb alleen katoen satijn en er totaal geen last van dat het van mijn lichaam af glijdt.
Qua prijs, tja het is gewoon duurder, maar zeker wel het geld waard vind ik.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2017 11:08

Re: Stomme vragen topic

Lonely Goatherd schreef:Ja je moet wel echt katoen hebben (of zijde, maar goed, dat is van een iets andere prijsklasse). Die van de H&M die ik heb gekocht is van katoensatijn, dus heel glad, maar wel katoen. Ik krijg al kriebels als ik alleen al aan microvezel of polyester beddengoed denk, brrr.


Iets met micro in de naam kies ik niet. Omdat jij tevreden bent met katoensatijn twijfel ik om die te kiezen. Ik vraag me af of katoen-polyester en percale katoen ook katoen bevat zou ik die ook kunnen kiezen. Katoen alleen heeft zeer weinig keuze, echt best lelijke. De enige kleurrijke (dat wil ik het liefste) is een kinderversie met Snoopy wel heel leuk misschien kies ik die.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 13:28

Re: Stomme vragen topic

Is het s'Avonds of 's Avonds?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Dec 2017 13:32

Re: Stomme vragen topic

's avonds. Komt,geloof ik, van des avonds.
30-04-2017
<<

Anoniem260

Bericht 17 Dec 2017 13:32

Re: Stomme vragen topic

De tweede. De ‘ komt op de plek waar je wat weg laat (des avonds)
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 13:46

Re: Stomme vragen topic

Jerry schreef:De tweede. De ‘ komt op de plek waar je wat weg laat (des avonds)


Ik schrijf het altijd op de 1e manier vind dat mooier staan. Weer wat geleerd.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Dec 2017 19:52

Re: Stomme vragen topic

‘s avonds. Dus met een kleine letter. Begin je een zin met ‘s Avonds dan is het wel met een hoofdletter inderdaad.
<<

Anoniem266

Bericht 17 Dec 2017 21:47

Re: Stomme vragen topic

Ik heb een nieuwe bril, perfect afgesteld (dacht ik) en nu drukt hij toch een partij in mijn neus.
Er zit een hele afdruk in terwijl hij niet te strak zit. De afdruk komt telkens ook pas na een uur ofzo en na een tijdje gaat het pijn doen.

Het is een kunststof montuur volgens mij kunnen ze er in de winkel niet veel meer aan doen of wel ?
<<

Anoniem316

Bericht 17 Dec 2017 21:58

Re: Stomme vragen topic

Nee daar kunnen ze weinig aan doen. Maar misschien kunnen er nog voor zorgen dat hij minder op je neus leunt en meer op je oren? Geen idee hoor. Zou er wel even mee terug gaan :).
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Dec 2017 22:20

Re: Stomme vragen topic

Nee terug gaan Reep en de bril opnieuw laten afstellen. Wat Dee zegt, je kan de bril laten afstellen dat hij meer op je oren steunt. Verder kunnen ze ook kijken in hoever je bril te ver naar voren staat op je neus of te ver naar achteren, waardoor deze nog meer op je neus steunt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Dec 2017 09:12

Re: Stomme vragen topic

Verkopen ze glutenvrije broodjes bij Lidl? Van die kleine die je bij de soep en/of een voorgerecht eet.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Dec 2017 09:22

Re: Stomme vragen topic

Heeeeel sporadisch. Dan moet je echt mazzel hebben. Ik zou er niet op gokken.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Dec 2017 09:50

Re: Stomme vragen topic

Joey schreef:Heeeeel sporadisch. Dan moet je echt mazzel hebben. Ik zou er niet op gokken.



Oke dank je voor de waarschuwing. Ze hebben wel brood, maar heb nog nooit broodjes gezien.
<<

Anoniem231

Bericht 20 Dec 2017 14:12

Re: Stomme vragen topic

Hier hebben ze wel maar liggen er volgens mij maar 10 per dag. Heb er naar gevraagd voor een familielid en dan willen ze die wel vasthouden voor jou als je het een paar dagen van tevoren aan geeft. Iig hier doen ze dat.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Dec 2017 14:36

Re: Stomme vragen topic

Ja Google weet dit vast oook, maar ik vraag jullie.

Wie is de Familie Pos?
<<

Anoniem260

Bericht 21 Dec 2017 14:46

Re: Stomme vragen topic

Zijn die niet van ‘Helemaal het einde’?
<<

Anoniem231

Bericht 21 Dec 2017 14:59

Re: Stomme vragen topic

Geen idee. Denk dat Google eerder een antwoord heeft?
<<

Anoniem304

Bericht 21 Dec 2017 15:05

Re: Stomme vragen topic

Ja schijnbaar zijn ze idd van dat programma. Ik begrijp dat ze iets met wijn deden? Ik kom het steeds op FB tegen, die wijnen. En dat schijnt nogal populair te zijn.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 21 Dec 2017 15:09

Re: Stomme vragen topic

Ja, die zitten in Helemaal het Einde. Ze zijn daar een wijnexport bedrijf begonnen en hebben door het programma aardig wat bekendheid in Nederland gekregen. Doen idd veel op social.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Dec 2017 15:13

Re: Stomme vragen topic

Ah wat grappig!
<<

Anoniem231

Bericht 21 Dec 2017 21:40

Re: Stomme vragen topic

Komt er dit jaar ook weer een forum award topic? Vond dat altijd zo leuk om te lezen (zelf vergeet ik heel veel).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Dec 2017 15:41

Re: Stomme vragen topic

Heeft iemand een idee tot wanneer de sale duurt bij de Bijenkorf? Ik kan het nergens vinden.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Dec 2017 14:00

Re: Stomme vragen topic

Ben ik nou zo stom of lijkt het alsof de lente en zomer korter zijn dan de koude seizoenen? :laughcry:
Voor mijn gevoel is de zomer zo voorbij en zitten we te lang in de kou met de herfst en winter.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers