Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #2

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Dec 2017 16:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ja maar we hoeven je nu ook niet aan de grootste schandpaal te nagelen. Daarnaast heb je geen flauw idee wat nu de werkelijke afspraken tussen hem en haar zijn, en hoe zij dit allemaal ziet. Dus ik zou het zeker laten, dat vind ik niet de makkelijkste weg. Dat vind ik gewoon het meest juiste om te doen, wie ben jij om haar leven overhoop te halen? Je hebt nu al besloten dat je ermee stopt, en verder is het nu zijn verantwoordelijkheid.

Als het een relatie was, met kinderen en de hele rambam: ja dan moet je het wellicht zeggen. Maar misschien ook dan zelfs niet. Er zijn zat mensen die liever een oog dicht knijpen dan weten dat hun partner eenmalig vreemd gaat. En ja, ook mensen die het wel willen weten. Maar dat hoef jij niet voor deze situatie te beslissen. Daar was hun situatie nog te onduidelijk voor én heb je nu zelf al de conclusie getrokken dat je niet door wil gaan.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2017 16:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Caro schreef:
Guattari schreef:Misschien moet je er dan nog even over nadenken voor jezelf. Er zijn hier idd andere reacties en daar hecht je waarde aan, omdat deze beter in jouw straatje (schoonvegen) passen. Bedonderd worden is sowieso pijnlijk. Altijd. Er pas jaren later achterkomen of in een relatie zitten waarbij je denkt dat er monogamie is en dit niet zo blijkt te zijn, laat je als bedrogene vooral heel dom voelen en in dat opzicht heb ik te doen met zijn vriendin.

Ik zeg het misschien allemaal wat bot, maar iets wat krom is recht willen praten ben ik niet zo van. Kijk maar wat je ermee doet, want je hoeft immers door niemand hier overtuigd te worden. Uiteindelijk beslis jij wat het beste is voor je geweten.


Ik vind deze reactie erg eenzijdig. Je weet helemaal niet wat voor dat meisje krom is en wat recht. Er heerst ook geen allesoverheersende wet dat vreemdgaan ALTIJD en te allen tijde gemeld moet worden. Dat maak jij er bijna van door je mening zo stellig neer te zetten. Aangeven dat WE dan nog even moet nadenken over zichzelf vind ik erg naar overkomen en totaal niet binnen deze situatie passen.


Volgens mij komt mijn reactie anders over dan ik bedoel, want het is geenszins naar bedoeld. Het is een mening wat ik verkondig, geen feit. Whatever mag het ook gerust naast zich neerleggen. Wat bedoel je met je laatste zin? Ik heb het nergens over 'we'. Ik bedoelde daarmee, als reactie op Whatever, dat ze er dan misschien nog even over moest nadenken wat ze hiermee wil. Ze zei namelijk dat ze het niet zo goed weet, dus vandaar. :) Ik begrijp je geïrriteerde(?) reactie niet zo goed, want het is helemaal niet verkeerd bedoeld.

Edit: met 'WE' bedoelde je waarschijnlijk Whatever. Sorry, legde even de link niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 19 Dec 2017 16:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2017 16:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Whatever schreef:Wow, ik probeer volgens mij beide kanten niet recht te praten maar ik probeer wel ergens een beslissing te nemen voor mezelf en ik neig nu idd meer naar "ik kan het willen weten maar wie zegt dat zij dat ook wil, laat staan van mij en laat staan vlak voor de kerst - ik ken haar niet, kan ik dat voor haar beslissen". Eerder zei je nog dat er geen goed of fout was en daar ben ik ook een beetje zoekende in want het is gewoon een kutsituatie (waar ik zeker zelf ook mezelf in geholpen heb die laatste keer hoor) waar beide opties flinke voors en tegens hebben vrees ik.


Dat snap ik ook, je weet ook niet of zij het zou willen weten. Ik lees een argumenten waarom je het niet zou vertellen die ik zelf niet zo sterk vind. Als je neigt naar het niet vertellen, snap ik wel dat je waarde hecht aan de forummers die je adviseren niets te zeggen. Goed of fout is er ook wat mij betreft niet. Het enige wat ik niet volg is dat je het zelf wel graag zou willen weten, maar dat niet toepast op een ander.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Dec 2017 16:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Guattari schreef:
Caro schreef:
Guattari schreef:Misschien moet je er dan nog even over nadenken voor jezelf. Er zijn hier idd andere reacties en daar hecht je waarde aan, omdat deze beter in jouw straatje (schoonvegen) passen. Bedonderd worden is sowieso pijnlijk. Altijd. Er pas jaren later achterkomen of in een relatie zitten waarbij je denkt dat er monogamie is en dit niet zo blijkt te zijn, laat je als bedrogene vooral heel dom voelen en in dat opzicht heb ik te doen met zijn vriendin.

Ik zeg het misschien allemaal wat bot, maar iets wat krom is recht willen praten ben ik niet zo van. Kijk maar wat je ermee doet, want je hoeft immers door niemand hier overtuigd te worden. Uiteindelijk beslis jij wat het beste is voor je geweten.


Ik vind deze reactie erg eenzijdig. Je weet helemaal niet wat voor dat meisje krom is en wat recht. Er heerst ook geen allesoverheersende wet dat vreemdgaan ALTIJD en te allen tijde gemeld moet worden. Dat maak jij er bijna van door je mening zo stellig neer te zetten. Aangeven dat WE dan nog even moet nadenken over zichzelf vind ik erg naar overkomen en totaal niet binnen deze situatie passen.


Volgens mij komt mijn reactie anders over dan ik bedoel, want het is geenszins naar bedoeld. Het is een mening wat ik verkondig, geen feit. Whatever mag het ook gerust naast zich neerleggen. Wat bedoel je met je laatste zin? Ik heb het nergens over 'we'. Ik bedoelde daarmee, als reactie op Whatever, dat ze er dan misschien nog even over moest nadenken wat ze hiermee wil. Ze zei namelijk dat ze het niet zo goed weet, dus vandaar. :) Ik begrijp je geïrriteerde(?) reactie niet zo goed, want het is helemaal niet verkeerd bedoeld.


Ik denk een leesfoutje in die eerste zin. Ik las eerst ook dat ik maar eens even goed over mezelf na moest gaan denken ipv dat er voor mezelf maar even verder over moest nadenken. :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Dec 2017 16:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Guattari schreef:
Caro schreef:
Guattari schreef:Misschien moet je er dan nog even over nadenken voor jezelf. Er zijn hier idd andere reacties en daar hecht je waarde aan, omdat deze beter in jouw straatje (schoonvegen) passen. Bedonderd worden is sowieso pijnlijk. Altijd. Er pas jaren later achterkomen of in een relatie zitten waarbij je denkt dat er monogamie is en dit niet zo blijkt te zijn, laat je als bedrogene vooral heel dom voelen en in dat opzicht heb ik te doen met zijn vriendin.

Ik zeg het misschien allemaal wat bot, maar iets wat krom is recht willen praten ben ik niet zo van. Kijk maar wat je ermee doet, want je hoeft immers door niemand hier overtuigd te worden. Uiteindelijk beslis jij wat het beste is voor je geweten.


Ik vind deze reactie erg eenzijdig. Je weet helemaal niet wat voor dat meisje krom is en wat recht. Er heerst ook geen allesoverheersende wet dat vreemdgaan ALTIJD en te allen tijde gemeld moet worden. Dat maak jij er bijna van door je mening zo stellig neer te zetten. Aangeven dat WE dan nog even moet nadenken over zichzelf vind ik erg naar overkomen en totaal niet binnen deze situatie passen.


Volgens mij komt mijn reactie anders over dan ik bedoel, want het is geenszins naar bedoeld. Het is een mening wat ik verkondig, geen feit. Whatever mag het ook gerust naast zich neerleggen. Wat bedoel je met je laatste zin? Ik heb het nergens over 'we'. Ik bedoelde daarmee, als reactie op Whatever, dat ze er dan misschien nog even over moest nadenken wat ze hiermee wil. Ze zei namelijk dat ze het niet zo goed weet, dus vandaar. :) Ik begrijp je geïrriteerde(?) reactie niet zo goed, want het is helemaal niet verkeerd bedoeld.


WE= WhatEver. En je brengt je mening als een feit en ik vind (let wel, mijn mening) dat je hiermee erg kort door de bocht reageert. Ook dat meld ik gewoon normaal, als jij dat opvat als geïrriteerd dan is dat ook niet verkeerd bedoeld vanaf mij.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2017 16:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Kan gebeuren dat leesfoutje. Het was iig helemaal niet rot bedoeld, juist om met je mee te denken. Vind het dan ook vervelend hoe anders dit wordt uitgelegd, want het staat er echt als reactie op de laatste zin van jouw reactie ervoor. Ik had het beter aan kunnen vullen met 'wat je hiermee wil', zodat de verwarring niet was ontstaan. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 19 Dec 2017 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2017 16:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Caro: ok, thanks. Uitleg over dat nadenken over haarzelf heb ik gegeven hierboven. Misverstand.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 19 Dec 2017 16:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Dec 2017 16:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Guattari schreef:
Whatever schreef:Wow, ik probeer volgens mij beide kanten niet recht te praten maar ik probeer wel ergens een beslissing te nemen voor mezelf en ik neig nu idd meer naar "ik kan het willen weten maar wie zegt dat zij dat ook wil, laat staan van mij en laat staan vlak voor de kerst - ik ken haar niet, kan ik dat voor haar beslissen". Eerder zei je nog dat er geen goed of fout was en daar ben ik ook een beetje zoekende in want het is gewoon een kutsituatie (waar ik zeker zelf ook mezelf in geholpen heb die laatste keer hoor) waar beide opties flinke voors en tegens hebben vrees ik.


Dat snap ik ook, je weet ook niet of zij het zou willen weten. Ik lees een argumenten waarom je het niet zou vertellen die ik zelf niet zo sterk vind. Als je neigt naar het niet vertellen, snap ik wel dat je waarde hecht aan de forummers die je adviseren niets te zeggen. Goed of fout is er ook wat mij betreft niet. Het enige wat ik niet volg is dat je het zelf wel graag zou willen weten, maar dat niet toepast op een ander.


Nee, ik denk ook dat als ik het objectief bekijk dat die argumenten ook niet zo sterk zijn hoor. Want feitelijk heb ik van hem via onze vriendschap en goede gesprekken wel veel informatie gekregen en weet ik dus wel dat ze echt exclusief waren, zeker die laatste weken en de laatste keer (en ik twijfel nu over of hij eerlijk is geweest of het wel afgesloten was toen ze op vakantie was) want daar hebben we het dus qua voorbehoedsmiddelen over gehad. Verder weet ik dat hij er nog geen label aan wil hangen en hij het gevoel heeft dat hij twijfelt en zij erg verliefd is. Dus ik kan allerlei scenario's bedenken waarbij zij ook niks van hem verwacht en dit allemaal prima vindt of weet of niet wil weten, maar stiekem weet ik wel een beetje wat het meest waarschijnlijke scenario is. En in dat scenario zou ikzelf het willen weten. Dus ja, klopt wel dat het dan gek is dat ik het een ander niet wil vertellen.

Maaaaar: qua dat niet toepassen voor een ander en dus de argumenten van anderen hier. Ik denk dat ik neig naar "meer zijn verantwoordelijkheid dan de mijne" (ook een zwak argument) en het inderdaad waarschijnlijk biased ben om argumenten die in mijn geen-gedoe-straatje vallen meer waarde te geven. Maar anderzijds zijn er behalve het "ze heeft recht het te weten en ik zou het willen weten" ook niet heel veel argumenten voor vertellen. En "misschien wil ze het niet weten/je weet niet hoe zij het ziet" is wel een fair argument want ik ken haar niet en "je verpest haar feestdagen/gooit haar leven overhoop" ook wel. En in hoeverre het mijn verantwoordelijkheid is zijn de meningen dus ook over verdeeld, er wordt meer gezegd dat het mijn zaken niet zijn dan dat ik er wel deels verantwoordelijkheid in heb.

Naja, ik denk nog steeds rustig verder erover maar ik vind het fijn jullie meningen gehoord te hebben en vind het nogal een groot ding om te doen dus wil er wel heel zeker van zijn mocht ik het doen (wat ik dus niet snel zie gebeuren - die zekerheid).
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2017 17:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Lief dat je nog zo uitgebreid reageert, maar ik laat het hier verder even bij. Lijkt me beter om nog meer misverstanden te voorkomen. Het lijkt me wel duidelijk dat ik hier niet universele waarheid verkondig en het gewoon mijn mening is die ik niet continu heb ingeleid met ik vind/m.i.. Daardoor kwam het ongelukkiger over en dat was niet de bedoeling. :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Dec 2017 17:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik ben blij met je mening en reacties hoor en heb er zeker wat aan gehad, thanks! :) Wat mij betreft kan het hier verder ook bij gelaten worden, iedereen dank voor jullie reacties en adviezen! :heart:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Dec 2017 19:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Even hé, vinden "jullie" het dan de verantwoording van de meid waarmee de vent vreemdgaat om dit te vertellen aan de vrouw? Ik vind dit nog steeds de verantwoording van de vent eigenlijk. En zo ja, als ik erachter zou komen dat een gast waarmee ik het bed had gedeeld een exclusieve date had, moet ik dan die vriendin op fb ofzo gaan stalken om het haar te vertellen?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Dec 2017 19:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Wie bedoel je met jullie? :clown:

Ik vind het dus een beetje dubbel (joooohh dat hadden we na 2 pagina's nog niet door): want ik vind de verantwoordelijkheid puur neerleggen bij de vreemdganger ook te simpel, want die gaat het 99% van de gevallen niet vertellen. En ik vind wel dat de partner het recht heeft het te weten en dat er maar 2 personen zijn die het haar zouden kunnen vertellen en je daardoor ook als andere persoon die het weet wel een beetje verantwoordelijkheid daarin hebt. En ik denk dat de mate van verantwoordelijkheid waarschijnlijk verschilt met in hoeverre je het meisje kent, hoe de situatie verder is, hoe erg je betrokken was/bent etc.. Ken jij haar echt dan vind ik dat je er een grotere morele verplichting hebt naar haar toe dan als je geen van beide kent en alleen ontdekt dat jouw ONS ook al bezet was. Maar ook dan vraag ik het me af ja, ook dan zou ik het denk ik wel willen weten als mijn vriend dat zou doen, maar dan zou ik wel ook bewijs nodig hebben. En als ik dan degene was met wie er vreemdgegaan was zou ik me waarschijnlijk niet verantwoordelijk genoeg voelen om het gedoe aan te gaan (waar ik nu dus ook een beetje tegenaan hang omdat ik hem wel goed ken maar haar niet).
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:06

Bericht 20 Dec 2017 10:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hoi Whatever, ik reageer even anoniem omdat ik dit niet op internet wil hebben eigenlijk.

Ik ben zelf tot drie keer toe in de positie van die nieuwe vriendin geweest. Twee keer daarvan ben ik ingelicht door degene waarmee hij vreemdging. Ik ben ze nog altijd heel erg dankbaar en soms denk ik er wel eens aan en dan hoop ik dat het goed gaat met die meiden. Eentje ervan wist niet dat hij wat met mij had en kwam daar achter en we zijn samen kwaad geworden op hem. De ander wist het wel zoals jij en voelde zich enorm schuldig en ik ben blij dat ze het verteld heeft. Ondanks dat ik het van haar naar vond was ik vooral gewoon blij dat ik wist dat ik een leugenachtige vreemdganger zoals jouw ex aan de haak geslagen had en zij had me daar voor behoed.

De derde keer kwam ik er achter na jaren lang een relatie. Alles maar dan ook alles was dus nep geweest en ik heb daar echt enorm lang van moeten herstellen. Die jarenlange leugens die zijn volgehouden en dat contact achter mijn rug om in het begin, en ik die al die tijd van niets wist. Als ik er nu nog aan denk word ik weer verdrietig. Een stuk verdrietiger dan die twee keren dat de andere vrouw me op de hoogte bracht en dat ik het vroegtijdig kon afkappen.

Wat ik je zou willen aanraden is dit: vertel het haar wel. Je weet inderdaad helemaal niets van haar maar dat weinige dat je wel weet is dat zij exclusiviteit in elk geval belangrijk genoeg vind om er een afspraak over te maken. Als het voor haar niet zo belangrijk is of als ze het al weet dan doet het ook geen schade als je het vertelt. En stel ze denkt dat jij een wraakzuchtige ex bent: nou en? Je hoeft verder niets met haar of je ex, dus laat maar lekker denken dan. En misschien heb je wel een zaadje geplant en is ze op haar hoede voor leugens van hem. En misschien vraagt ze het hem wel op de man af. En dan? Gaat hij dan de stap zetten van verzwijgen naar liegen? Misschien geeft hij het wel toe.

Wat ik zeggen wil: de waarheid is gewoon wat hij is en kerst of niet, zij heeft recht om te weten met wat voor vent ze in zee gaat. En zoals Giattari ook zegt, het is niet helemaal hun zaak want jij bent onderdeel ervan geweest toen hij met jou vreemdging en toen hij je die seksuele berichtjes stuurde. Voor mij maakte het echt alle verschil in de wereld dat ik het wist en dat ik het respect kreeg en de keuze kreeg om zelf te bepalen wat ik met de informatie deed, of ik het geloofde en of ik het uitmaakte. Hij bepaalt nu voor haar dat zij dat niet kan, en dat recht heeft hij verspeeld toen hij met haar vreemdging vind ik.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Dec 2017 14:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik denk dat het meest lastige is dat iedereen hier anders over denkt en anders op reageert. Anoniem Antwoord heeft duidelijke argumenten, maar anderzijds kan ik me ook goed voorstellen dat zo'n meisje denkt: Wat moet die ex van me, ze is jaloers. Je weet pas hoe er gereageerd wordt als je het vertelt en ik kan me voorstellen dat je dat geen hele gezellige taak vindt en het dus niet doet.

♥♥
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 27 Dec 2017 18:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Biechtje met vriendschap en gevoelens

Het is al een tijdje geleden dat ik heb gepost ivm prive omstandigheden.
Ik heb hem begin december nog een keer gezien. Geprobeerd het erover te hebben maar kon niet echt een geachikt moment vinden. Daarna nog contact gehad maar het was anders. Heb nog een paar keer geprobeerd af te spreken maar hij was heel erg druk en had dus geen tijd. Ik weet dat hij inderdaad een hoop afspraken had staan en ook wat voor afspraken dus heb niet het idee dat hij het heel erg verzint.
Maar daar moet ik eigenlijk mijn conclusies al uit trekken. Al vind ik het wel gek dat hij ineens zo’n afstand neemt. Er is niet over gesproken oid.
Ik vind het heel jammer want denk dat we echt goed bij elkaar hadden gepast. Maar denk dat dit zijn manier is om te zeggen i’m just not that into you...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Dec 2017 16:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jammer dat 't zo loopt biechtje!

♥♥
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Dec 2017 20:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik moet even biechten. Ik heb woensdag samen met mijn man vrij, nu heb ik aan mijn baas gevraagd of ik eventueel ook de andere dag vrij mag zijn. Dan zou ik namelijk een dag hélemaal voor mezelf hebben. In het kader van goede voornemens; ook tijd voor mezelf nemen. Voel me nu al schuldig. :smile: Het weekend, maandag en dinsdag zijn we ook al samen vrij overigens.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Dec 2017 20:34

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Je bedoelt dat je woensdag dan wel gaat werken en een andere dag vrij neemt? Ik weet niet of je al iets had gepland met je man maar als dat niet zo is zou ik gewoon heerlijk een dag voor jezelf nemen. Dat begrijpt je man toch ook wel? Misschien wil hij dat ook wel een keer.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 29 Dec 2017 11:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ja, dat bedoel ik. Mijn man weet dat ik woensdag gewoon ga werken maar nog niet dat ik deze dag ga ruilen voor de donderdag zonder mijn gezin. Moet nog even bedenken hoe ik dit subtiel ga brengen. :pirat:
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 29 Dec 2017 14:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Gewoon doen! Heerlijk toch. Moet je jezelf gewoon eens gunnen. Dan kan hij dat woensdag doen.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 29 Dec 2017 14:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Hoe is het nu met het biechtje van de k porno? Vond het zo'n heftig verhaal, hopelijk hebben jullie ondanks alles wel fijne feestdagen gehad.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Jan 2018 07:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Biechtje op 03 Jan 2018 11:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Jan 2018 08:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Jeetje wat heftig!
Ik vind je advies heel goed en zou er vervolgens ook zelf mee zitten. Ik weet niet goed wat ik verder moet schrijven eigenlijk maar wilde het niet zomaar wegklikken.
30-04-2017
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 03 Jan 2018 09:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Dank voor je reactie Kees. Dat waardeer ik heel erg!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Jan 2018 09:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik vind het ook vrij heftig. Snap dat je hier erg van geschrokken bent omdat het afwijkt van de 'norm'. En omdat het gewoon echt niet hoort eigenlijk. Misschien dat er officieel pas echt sprake is vna misbruik als een van beide de ander dwong. Dat lijkt nu niet zo te zijn. Ik denk niet dat dit gedrag vaak voorkomt, wel denk ik hij niet de enige is die hiermee te maken heeft gehad.

Het lijkt me goed dat hij zelf kijkt in hoeverre hij dus hier last van heeft of niet. Misschien heeft zijn broer het heel anders ervaren, herinneringen kunnen ook rare dingen doen met een kind/ mens. Al met al zitten er nog wel wat dingen aan dit verhaal waardoor je niet simpel kan zeggen dat er één fout zit, of dat er misbruik in het spel was of dat er nu gevolgen aan moeten hangen. Het is voor je vriend het belangrijkst dat hij dit een plek weet te geven, wellicht dat hij dit met iemand moet bepraten omdat het best een complexe situatie is natuurlijk!

Sterkte!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers