Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Hoe lang ben je samen met je partner?

0 tot 2 jaar
5
3%
2 tot 4 jaar
24
17%
4 tot 6 jaar
12
8%
6 tot 8 jaar
13
9%
8 tot 10 jaar
20
14%
10 tot 12 jaar
24
17%
12 tot 15 jaar
30
21%
15 jaar of ouder
17
12%
 
Aantal stemmen : 145
<<

Anoniem258

Bericht 19 Dec 2017 14:09

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 17 jaar.
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 22 Dec 2017 22:14, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 19 Dec 2017 14:37

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wat heftig allemaal Meggy! :(

Wij zijn bijna 4 jaar samen waarvan we nu ruim een jaar samenwonen. Sinds het samenwonen is het eigenlijk alleen maar beter gegaan tussen ons.
De mooiste en meest fijne momenten vind ik onze weekendjes naar diverse steden in Engeland of Ierland. Daar voelen we ons allebei op ons best.

Grote tegenslagen hebben we gelukkig niet gehad. In de begintijd was er wel onbegrip van beide kanten. Onze wensen en verwachtingen van de relatie lagen nogal uit elkaar. Maar dat is steeds meer naar elkaar toegegroeid en nu hebben we eigenlijk nooit meer ruzie.
Ook heeft mijn vriend recentelijk een diagnose gehad van een vaatziekte in zijn hersenen. Dit zorgt voor onzekerheid en angst maar brengt ons samen alleen maar dichter naar elkaar toe.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 19 Dec 2017 14:59

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

We zijn inmiddels 8 jaar samen! 2 dagen na ons “jubileum” kregen we onze zoon :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Dec 2017 16:51

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn in maart 4 jaar samen, waarvan in maart 1,5 jaar getrouwd.

Ons hoogtepunt vind ik onze trouwdag en de goede echo's van deze baby.
Ons dieptepunt vind ik de vele ruzies aan het begin van onze relatie. We zijn verschillend en botsen daardoor erg, maar door veel gesprekken en hier en daar wat aanpassingen gaat het veel beter.
Een andere dieptepunt is de miskraam geweest begin dit jaar. Dit heeft veel indruk gemaakt op onze relatie, waardoor we wel sterker zijn geworden als stel.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Dec 2017 18:01

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn 14 jaar samen en volgend jaar Dec 12,5 jaar getrouwd. De mooiste herinneringen zijn toch wel de geboortes van onze kinderen (ondanks dat het beide met spoed ging). De dieptepunten zijn er helaas een heel aantal maar het belangrijkste is denk ik het plotselinge overlijden van mijn schoonvader en de diagnose crohn die ik 2 jaar geleden kreeg + de daarop volgende operatie met complicaties. Ze zeggen altijd 7 magere jaren en daarna de 7 vette jaren maar ik denk dat wij eerst de magere jaren dubbelop hebben gekregen en nu de wat vettere jaren in gaan. Ondanks dat er voor mij weer onderzoeken en een operatie aankomen in het nieuwe jaar gaan we er toch weer positief in en denk ik dat we door al die narigheid ook wel dichter na elkaar toe gegroeid zijn.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 19 Dec 2017 18:03

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Afgelopen zondag waren we 5 jaar samen. Gisteren zijn we getrouwd.

Mooie dingen zijn de vele nachtjes naar een hotel. Vakantie. De lol die we hebben. Ons huis. De uitjes enz.

Minder leuke dingen niet echt bewust samen meegemaakt. Toen we nog maar net samen waren kreeg mijn moeder borstkanker. Alleen woonde hij toen nog in Amsterdam en ik in Brabant. Dus dat heeft hij niet echt meegekregen in de zin van alle ziekenhuisbezoeken enz. Wel heeft hij mijn moeder ontmoet met haar. En toen ineens kaal. Dat was wel gek.
D. 💙14-01-2019💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Dec 2017 18:32

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

16 januari alweer 16 jaar. Wow lang. Ik was 16 en hij 18 toen we verkering kregen via internet. En op 20 januari zagen we elkaar voor het eerst in het echt.

Mooie dingen onze trouwdag en vakanties.

mindere dingen. Gedoe met bedrijf van mijn man en geen werk van hem. Veel stress en schulden gekregen in die tijd. Gelukkig nu alles anders hij een vast contract en de schulden worden langzaam aan minder. En ook minder is de kinderwens het moeilijkste moment was toen mijn broer vertelde vader te worden. Jemig wat hebben man en ik toen samen gehuild. Maar we houden hoop dat we ooit een kindje mogen verwelkomen
Afbeelding
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 19 Dec 2017 18:33

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Ik ben volgend jaar 15 jaar (whuuut!) samen met mijn man. In maart zijn we 3 jaar getrouwd. Tijd voor kindjes zeg ik haha.

Mooie dingen die we meegemaakt hebben zijn in mijn ogen onze bruiloft, leuke tripjes naar van alles en nog wat, restaurantjes bezoeken, veel daten! Ik ben gewoon heel graag met hem samen.

We hebben ook minder stabiele tijden gehad maar dat was toen we net een jaar samen waren en beide pubers waren. Het overlijden (en ziektebed) van mijn schoonvader (59) vond ik ook vrij heftig om mee te maken. Met name voor mijn man en zijn broertjes, ik sta daar dan toch iets verder van af en vond het zo hartverscheurend voor ze.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Dec 2017 18:42

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 8 jaar, waarvan 2,5 jaar getrouwd.

Onze mooiste momenten zijn onze kinderen, bruiloft en reis naar Vietnam (onze eerste vakantie samen).
Eigenlijk gaat alles ons best wel voor de wind en hebben we nagenoeg geen erge dingen meegemaakt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 19 Dec 2017 20:48

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn 13 jaar samen waarvan 10,5 jaar getrouwd.

De mooiste momenten waren onze trouwdag, de positieve zwangerschapstesten en van 2 van de 3 kinderen de bevalling.

De mindere momenten waren de geboorte van de oudste (spoedkeizersnede onder narcose, man was echt bang dat onze zoon het niet zou redden) en de verwerking daarvan. Verder wat sterfgevallen en ziektes binnen de familie maar ik denk dat we niet mogen klagen!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 19 Dec 2017 20:56

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

In januari zijn we 8 jaar bij elkaar, waarvan 3,5 jaar getrouwd.

Het moeilijkste waren de eerste 1,5 jaar. Elkaar echt goed leren kennen, man die nog wel eens dingen anders voor deed dan dat ze waren en de afstand tussen ons (130km), vond ik erg lastig.

De mooiste momenten zijn onze trouwdag :heart: en de geboorte van onze zoon (2015) en dochter (2017).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Dec 2017 21:03

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Jaa Frankie, kindjes!

Wow 8 jaar alweer Snirp en alweer richting de 4 jaar getrouwd! Kan het me nog zo goed herinneren.

Wij zijn 6,5 jaar samen intussen. Tijd vliegt ook voorbij. De tijd vóór onze relatie begint wel echt lang geleden te worden.
Mooiste momenten waren onze reizen samen, samen ontdekken hoe we goed zijn samen. Intussen zijn we zo op elkaar ingespeeld en weten we zo waarin wij wij zijn. Dat vind ik heel erg leuk.
Dat geldt overigens ook voor momenten thuis, niet alleen op reis. Samen koken is eigenlijk gewoon het leukste.
Onze bruiloft vond ik ook heel erg leuk, maar zie ik niet persé als de mooiste dag. Ik vond het wel een hele mooie dag en we hebben het op een mooie manier invulling gegeven, zoals bij ons past.
Het meest intense moment was de geboorte van onze zoon. En ik geniet er enorm van om m'n man als vader te zien en om te zien hoe onze zoon op hem reageert.
Nare momenten hebben we eigenlijk niet meegemaakt. We prijzen ons gelukkig met ons leven.
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Dec 2017 21:29

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 17 jaar. Waarvan 2.5 jaar getrouwd.

Mooiste absoluut onze dochter, ons hele gezinsleven daaromheen in onze woning.

Moeilijkste: Aandoening van mijn man en problemen rondom zwanger worden/blijven.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 19 Dec 2017 23:08

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn ruim 10 jaar samen waarvan ruim 2,5 jaar getrouwd.

We hebben niet heel veel écht moeilijke momenten gekend, maar de periode dat het niet lukte om een kindje te krijgen waren achteraf gezien toch wel moeilijker.

De mooiste momenten zijn natuurlijk onze trouwdag en de geboortes van onze kinderen.
2012 & 2016
<<

Anoniem291

Bericht 19 Dec 2017 23:25

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Eind oktober waren we 7 jaar samen. Het moeilijkste moment was een paar jaar geleden toen ik echt geen toekomst meer zag samen, maar daar zijn we gelukkig samen uit gekomen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Dec 2017 03:24

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

We zijn bijna 8 jaar bij elkaar waarvan 2 getrouwd. Ik woon alweer 6 ervan in Australie.
Mooie momenten: onze vele (wereld)reizen, onze trouwdag, het praten in bed tot we in slaap vielen. We hebben dezelfde hobby's en smaak dus alles wat we daarmee ondernomen hebben.
Moeilijke momenten: toen mijn man het na een jaar samenzijn opeens uitmaakte. Daar was ik echt helemaal stuk van. Gelukkig kwam hij na 3 maanden bij zinnen. En nu natuurlijk met onze zoon die al onze energie wegneemt. We vinden het ontzettend zwaar en moeilijk. Maar ik weet zeker dat we hier NOG sterker en verliefder uit gaan komen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 20 Dec 2017 05:33

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wat leuk al die verhalen, soms ook heftig maar mooi om te lezen dat je er dan als stel sterker uit bent gekomen.
JustMeDaan nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!

In februari ben ik 4 jaar samen met mijn vriend. Recentelijk 4 maanden uit elkaar geweest omdat het niet lekker liep en we te snel zijn gaan samenwonen. Gelukkig misten we elkaar heel erg en toch besloten het nog een kans te geven (maar rustig aan).

Moeilijke momenten: mijn depressie wat nu gelukkig beter gaat en ik heb door Lupus een tijd in een rolstoel gezeten. Niet makkelijk maar hij was er wel altijd voor me. En hij heeft een autisme. Spectrum stoornis wat soms lastig is, maar samen komen er eruit. En het plotseling overlijden van m'n oom vorig jaar, maar hij was toen echt een steun.

Mooie momenten zijn de leuke uitjes en vakanties samen. Dat we gewoon allebei dezelfde humor hebben en dat we onszelf kunnen zijn. We zijn er echt voor elkaar in moeilijke tijden en mooie tijden.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 20 Dec 2017 07:13

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Ik heb 15 jaar of meer gekozen. Officieel is het net geen 15 jaar, maar eigenlijk zitten we er wel overheen.

Mijn mooiste herinneringen zijn (heel cliché) mijn huwelijk, onze huwelijksreis en de geboorte van onze kinderen.

De naaste herinneringen zijn dat we in 2009 op punt van scheiden hebben gestaan, het overlijden van mijn vader, de periode van mijn miskramen en de periodes dat het met mijn gezondheid niet goed ging.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem315

Bericht 20 Dec 2017 07:44

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 12 jaar. Sinds begin 2006.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 20 Dec 2017 09:03

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 9 jaar! :heart:
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Limoen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 92

Geregistreerd: 27 Jan 2016 19:55

Bericht 20 Dec 2017 09:25

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Bijna 10 jaar!
2012 & 2013

Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 20 Dec 2017 16:52

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Dank je Rose. Wat fijn dat jullie het toch weer proberen samen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem317

Bericht 20 Dec 2017 18:24

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn ruim 3,5 jaar samen.

De mooie momenten in onze relatie vind ik de vakanties, de aanschaf van ons hondje, de aankoop van onze huidige woning en de aankoop van onze nieuwe woning. Ik vind het fijn dat mijn vriend van het noorden van Nederland naar het midden van Nederland is verhuisd voor mij. Gelukkig heeft hij er geen spijt van. Ook kunnen wij onszelf zijn bij elkaar en hebben we grotendeels dezelfde interesses.

Helaas hebben we ook minder leuke dingen meegemaakt. Ik wil er niet teveel over uitwijden, maar het zijn geen dingen tussen ons. Het zijn altijd externe factoren die het wel eens moeilijk maakten.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 20 Dec 2017 19:42

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Exogenesis schreef:Bijna 12 jaar. Sinds begin 2006.

Wij ook! Pubers waren we nog, ik 16, hij 18.

Natuurlijk is er veel voorgevallen in die jaren. Na twee jaar heb ik de relatie verbroken (in Frankrijk :palm: ), ik vind het nog steeds vervelend dat ik toen geen andere manier zag om onze verschillen te benaderen en heb hem daarmee ook gekwetst. Al snel kwam ik erachter dan ik ondanks de verschillen, toch met hem verder wilde. We hebben daarna een balans kunnen vinden en de verschillen zijn afgelopen jaren minder geworden. We zijn samen volwassen geworden en zijn daarmee naar elkaar gegroeid.

De heftigste jaren waren waarin we probeerden een kindje te krijgen, dit heeft wel een weerslag gehad op onze relatie. Ik kon soms moeilijk genieten van onze relatie, had vaak het gevoel dat er tussen ons iets miste. Mijn man is hierin echt zo lief en zorgzaam geweest en heeft me dit nooit kwalijk genomen, ook al was ik niet altijd redelijk.

Ons huis, onze bruiloft en onze zonen zijn voor mij hoogtepunten, daar hebben we echt samen voor geknokt!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 20 Dec 2017 19:49

Re: Hoe lang zijn jullie samen? Nav gescheiden ouders

Wij zijn alweer bijna 10 jaar samen
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers