Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Nov 2017 20:55

Re: Reisplannen voor 2018.

Waarom kan je het adres niet aanpassen? Dat zou wel moeten kunnen. Dat zou namelijk mijn advies zijn, om dat aan te passen, zo die ik het ook als ik weer naar de VS reis, maar als dat niet kan, dan weet ik het niet.
Let's discover the world together.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 28 Nov 2017 21:05

Re: Reisplannen voor 2018.

Ja dat weet ik ook niet, want dat was mijn eerste gedachte dus.
Ik kan alleen een e-mailadres aanpassen. Misschien omdat ik voorheen ingevuld had in transit te zijn?
In vliegtuig krijg je altijd zo' n formuliertje toch, kan altijd nog daar juiste adres op zetten.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2017 14:25

Re: Reisplannen voor 2018.

Tabbie,

Ik heb momenteel de volgende bestemming in gedachten die overigens niet op volgorde staan waar ik als 1e heen wil.

Bali, Cyprus( maar dan wel Ayia Napa), Griekenland (Santorini of Mykonos eventueel beide mocht dat niet te lastig zijn) en hoe verrassend weer Mexico. Allemaal heel verschillende bestemmingen.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 29 Nov 2017 15:01

Re: Reisplannen voor 2018.

Libelle' schreef:Ja dat weet ik ook niet, want dat was mijn eerste gedachte dus.
Ik kan alleen een e-mailadres aanpassen. Misschien omdat ik voorheen ingevuld had in transit te zijn?
In vliegtuig krijg je altijd zo' n formuliertje toch, kan altijd nog daar juiste adres op zetten.


Ik heb wel vaker op ESTA's gevlogen met verschillende doelen (overstap/verblijf), nooit iets veranderd, en nooit problemen mee gehad. Gewoon bij de douane op het vliegveld vertellen wat je die keer komt doen:)
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 29 Nov 2017 18:49

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat een leuke plannen komen er allemaal voorbij zeg!

Wij hebben nog niks concreets, zijn meer van de last minute vakanties.
Maar mijn vriend heeft nog een lang weekend naar de Eiffel van me tegoed en sowieso gaan we nog op familiebezoek in Duitsland.
Verder gaan we meestal 2x per jaar echt op vakantie. Meestal sowieso een keer naar Griekenland, dan wel elke keer een andere deel. Zou graag naar Zakynthos gaan deze keer. Verder hoop ik mijn vriend zover te krijgen om naar Ibiza te gaan, lijkt me zo leuk! Voorlopig is hij echter nog niet zo enthousiast... Anders zou ik het leuk vinden om naar Malta ofzo te gaan.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 29 Nov 2017 19:03

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik heb nog een mailtje gestuurd hoe het nou zat, en inderdaad, het maakt niks uit!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2017 19:21

Re: Reisplannen voor 2018.

mevrouw Stemband schreef:Wat een leuke plannen komen er allemaal voorbij zeg!

Wij hebben nog niks concreets, zijn meer van de last minute vakanties.
Maar mijn vriend heeft nog een lang weekend naar de Eiffel van me tegoed en sowieso gaan we nog op familiebezoek in Duitsland.
Verder gaan we meestal 2x per jaar echt op vakantie. Meestal sowieso een keer naar Griekenland, dan wel elke keer een andere deel. Zou graag naar Zakynthos gaan deze keer. Verder hoop ik mijn vriend zover te krijgen om naar Ibiza te gaan, lijkt me zo leuk! Voorlopig is hij echter nog niet zo enthousiast... Anders zou ik het leuk vinden om naar Malta ofzo te gaan.


Als je vriend echt niet naar Ibiza wilt, dan zou je eens kunnen denken aan Hvar. Beetje ala Ibiza, maar dan anders. Het is nog niet zo upcoming en dus nu nog best te doen. In/op Ibiza zit 3/4 Nederland.................leuk not (vind ik)!
Ayia Napa lijkt mij erg mooi dus wie weet wat voor jou. Ben je al eens in/op Santorini geweest? Lijkt mij heel mooi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Nov 2017 19:26

Re: Reisplannen voor 2018.

Bliss schreef:Ik begin het jaar in Valencia en verder heb ik nog nul plannen. Misschien in maart/april nog even op babymoon, is hartstikke hip tegenwoordig.


Die babymoon wil ik echt graag, maar ik weet niet zo goed waarheen. Ik onderneem altijd graag van alles op vakantie, maar dat is hoogzwanger niet echt een aanrader denk ik. Het liefst ga ik ergens heen waar het lekker weer is, maar ik wil er ook weer niet te veel geld aan uitgeven omdat we dat wel voor de baby kunnen gebruiken. :laughcry: Schiet lekker op dus. Als het buitenland niet lukt, wil ik denk ik lekker een lang weekend ultiem chillen ergens in NL of België ofzo. Duitsland desnoods. Gewoon met de auto. Iemand nog leuke ideeën?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Nov 2017 19:32

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik was naar Valencia op babymoon :laughcry:

Het enige lastige op babymoon vond ik het lekkere eten en drinken laten staan, dat is op vakantie toch nog net iets lastiger. Maar 't was wel heel leuk. We waren in februari in Spanje en we hebben heerlijk gecocooned bij de open haard.
Oh en m'n grenzen aangeven met een stedentrip met wandelen was ook wel lastig.

Misschien lekker cocoonen idd in de Ardennen in een huisje?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Nov 2017 19:39

Re: Reisplannen voor 2018.

Oh ja, Ardennen! Dat klinkt ook leuk cocoonerig ja! Dacht ook nog aan Texel, ben ik nog nooit geweest, maar Ardennen vind ik ook leuk. Het is dan nog niet echt heel lekker weer denk ik, maar des te meer cocoontijd haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 30 Nov 2017 09:56

Re: Reisplannen voor 2018.

Bliss, de Belgische Ardennen zijn heel leuk ja, of in Duitsland naar de Eifel of Moezel gebied?

Ik heb nog geen reisplannen voor 2018. We wilden naar Rome een paar dagen en ook met de auto door Frankrijk heen trekken en dan telkens ergens paar nachten verblijven, maar we willen ook verhuizen dus even kijken wat dan financieel het slimste is :smile:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 04 Dec 2017 13:22

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:Oh leuk zeg. Wanneer ga je en hoe lang?


We gaan midden augustus tot begin september. Zin in! :banaan:
AfbeeldingAfbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2017 23:43

Re: Reisplannen voor 2018.

Briggy schreef:
caribbeanlover schreef:Oh leuk zeg. Wanneer ga je en hoe lang?


We gaan midden augustus tot begin september. Zin in! :banaan:



Ben je niet bang voor een orkaan?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 08 Dec 2017 23:53

Re: Reisplannen voor 2018.

Tja, bang is een groot woord. Het is wel orkaanseizoen dus het kan best voorkomen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Dec 2017 23:57

Re: Reisplannen voor 2018.

Briggy schreef:Tja, bang is een groot woord. Het is wel orkaanseizoen dus het kan best voorkomen.



Omdat het dit jaar ook zo erg was daar vandaar. Wij hebben het dit jaar mee gemaakt, maar dat is een risico wat we nemen. Altijd is het jaren goed gegaan en dit jaar even wat minder. Geen ramp het is erger voor de locals.
Volgend jaar Bali denk ik dus geen orkanen mag ik hopen, maar wie weet weer een vulkaanprobleem.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Dec 2017 21:14

Re: Reisplannen voor 2018.

In maart een lang weekend weg in eigen land. Mijn vriend heeft het geregeld en ik mag niet weten waar we naartoe gaan.

Heb zelf net een tripje naar Dublin geboekt voor juni volgend jaar als mijn vriend en ik een jaar samen zijn. Hij weet niet waar we heengaan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Zoux

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 06 Apr 2015 20:36

Bericht 17 Dec 2017 22:24

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik ga met mijn kinderen 10 dagen naar (Noord-) Spanje. Een heerlijke zon-zee-strand vakantie. Zo veel zin in! :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Dec 2017 14:48

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk Zoux!

Ik merk dat ik heel onrustig ben omdat we nog geen concrete plannen hebben. Dat ben ik niet gewend en ik wil dan van alles regelen maar er valt nog niets te regelen want we hebben gewoon nog niet echt een idee. First world problem.
Let's discover the world together.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 18 Dec 2017 18:17

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan in mei naar Toscane 11 dagen en in de zomer 14 dagen naar de Ardèche. Leuk om naar uit te kunnen kijken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem244

Bericht 19 Dec 2017 12:15

Re: Reisplannen voor 2018.

Nog geen idee, ik weet alleen dat ik eind februari vrij moet houden voor een verrassingsreis. Heeft vriend alvast geregeld voor mijn verjaardag, dus ben benieuwd :-)
En waarschijnlijk naar Denemarken / Legoland met vriend en zijn kinderen.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Dec 2017 12:39

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuke plannen dames. Radler, ohhhhh wat spannend zeg! :smile:

Ik ga voor alsnog even verder op Bali zoektocht. :banaan:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 19 Dec 2017 13:50

Re: Reisplannen voor 2018.

Misschien in het voorjaar op vakantie naar Frankrijk. Bourgogne of zo lijkt me wel leuk / mooi.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 19 Dec 2017 15:31

Re: Reisplannen voor 2018.

Aah wat leuk Radler! Spannend :smile:

Wij gaan half augustus 8 dagen naar Italië (Florence) met mijn familie, en misschien dat we daarna nog met zijn tweetjes een last-minute boeken maar dat bekijken we nog even :)
Wat als het lukt
<<

Anoniem286

Bericht 23 Dec 2017 23:08

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik heb net een midweekje bij landal geboekt voor februari, beach resort ooghduyne. Ook heb ik afgelopen week flink gezocht naar een camping voor de zomer, ik heb een leuke in Frankrijk gevonden, in Bretagne. Als de vakantie van mijn man goedgekeurd is hoop ik dat hij nog te boeken is.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Dec 2017 23:21

Re: Reisplannen voor 2018.

Highway schreef:Ik heb net een midweekje bij landal geboekt voor februari, beach resort ooghduyne. Ook heb ik afgelopen week flink gezocht naar een camping voor de zomer, ik heb een leuke in Frankrijk gevonden, in Bretagne. Als de vakantie van mijn man goedgekeurd is hoop ik dat hij nog te boeken is.


Kan je geen optie nemen?
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron