Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 16:21

Re: Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

Kees schreef:Wij gaan alleen naar de verjaardagen van onze gezinnen incl de 4 neefjes en nichtjes. We zien wel hoe lang we dat doen, kan me voorstellen dat ergens wel een keer ophoudt bij de neefjes en nichtjes.


Idd en op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet geven omdat ze alles al hebben. Het wordt dan vaak geld wat ik ook kreeg toen ik ouder werd. Dat waren anderen tijden kinderen van nu vind ik vn verwend en willen alles beter/groter/duurder ed. Niet allemaal hoor, maar echt veel meer wel dan niet.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 17 Dec 2017 17:26

Re: Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

Bij ons vroeger werden de kinderverjaardagen alleen thuis gevierd (met ouders) en op school. Opa’s, oma’s, ooms en tantes kwamen nooit. Ik zag mijn familie alleen als we op een zondag met hen afspraken.

Met onze eigen kinderen vind ik het best lastig. Ik merk dat niet iedereen er op zit te wachten om naar de verjaardag te komen, maar niet meer uitnodigen voelt ook zo definitief. Ik heb eerlijk gezegd ook niet altijd zin in alle kinderverjaardagen, ik heb 20 neefjes en nichtjes, dus dan ben je er ook best druk mee.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 17:57

Re: Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

Maan schreef:Bij ons vroeger werden de kinderverjaardagen alleen thuis gevierd (met ouders) en op school. Opa’s, oma’s, ooms en tantes kwamen nooit. Ik zag mijn familie alleen als we op een zondag met hen afspraken.

Met onze eigen kinderen vind ik het best lastig. Ik merk dat niet iedereen er op zit te wachten om naar de verjaardag te komen, maar niet meer uitnodigen voelt ook zo definitief. Ik heb eerlijk gezegd ook niet altijd zin in alle kinderverjaardagen, ik heb 20 neefjes en nichtjes, dus dan ben je er ook best druk mee.


Wat apart dat je opa's en oma's nooit kwamen, want dat hoor je niet vaak. Wat was hun reden?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Dec 2017 21:12

Re: Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

caribbeanlover schreef:
Kees schreef:Wij gaan alleen naar de verjaardagen van onze gezinnen incl de 4 neefjes en nichtjes. We zien wel hoe lang we dat doen, kan me voorstellen dat ergens wel een keer ophoudt bij de neefjes en nichtjes.


Idd en op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet geven omdat ze alles al hebben. Het wordt dan vaak geld wat ik ook kreeg toen ik ouder werd. Dat waren anderen tijden kinderen van nu vind ik vn verwend en willen alles beter/groter/duurder ed. Niet allemaal hoor, maar echt veel meer wel dan niet.


Het gaat me niet om iets geven maar gewoon dat de kans wel groot is als ze bijvoorbeeld het huis uit zijn, of gewoon niet meer zitten te wachten op die oude, suffe ooms en tantes.
30-04-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Dec 2017 21:35

Re: Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

Ik zou lekker niet meer gaan, die kinderen voelen prima aan dat je niets met ze hebt. Die zitten ook echt niet op een zure tante te wachten.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 21:42

Re: Tot bepaalde leeftijden naar verjaardagen gaan.

Minx schreef:Ik zou lekker niet meer gaan, die kinderen voelen prima aan dat je niets met ze hebt. Die zitten ook echt niet op een zure tante te wachten.


:cheers:

Waarom vind je mij zuur dan? Vind je het heel gek, want zoveel dankbaarheid komt er niet bepaald van ze af. Mag ik dan wat zuur zijn?
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers