Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #7

<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2017 19:30

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Aah nee, wat rot voor je Feline. Ik kan me voorstellen dat je je enigszins verloren voelt nu en ik hoop dat je snel aansterkt, zodat je toch nog een beetje kunt genieten van je reis. Beterschap!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Dec 2017 19:45

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Ik heb volgens mij nog nooit echte voedselvergiftiging gehad maar allemachtig, wat voel ik me beroerd. Ik blijf maar spugen maar maag is nu leeg dus het doet zoveel pijn. En ik vind het zo ontzettend naar dat m'n kamergenoten dit aan moeten horen.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2017 19:48

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Ja, daar kun je je heel beroerd van voelen. Toen ik het had in Azië was het 24 uur heel heftig en daarna veel beter. Probeer kleine slokjes te drinken. Lauwe thee of water. Dat maakt het overgeven minder pijnlijk. Heel veel sterkte!
<<

Anoniem278

Bericht 16 Dec 2017 19:50

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Of cola waar de prik af is.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Dec 2017 19:52

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Dankjewel voor de tip. Ik lig echt heel hard te huilen nu omdat niemand even vraagt hoe het gaat of me helpt terwijl ik echt amper kan lopen. Heb nog een half flesje water maar moet ik voorzichtig mee doen want ik wil m'n mond kunnen spoelen.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2017 19:58

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Jeetje, wat bizar. Je ziet echt wel het verschil tussen iemand die kotsend door de kamer zwalkt, omdat diegene dronken is/was en iemand die amper kan lopen van de pijn en overgeven. Durf je aan niemand hulp te vragen? Heb met je te doen, dit is heel klote voor je.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Dec 2017 20:16

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Hè Feline, dat is wel heel naar. Je moet wel blijven drinken hoor. Debiel dat niemand even aan je vraagt hoe het gaat, in dat geval hoef je je dus ook niet rot te voelen dat ze je gehoord hebben. Jouw gezondheid gaat nu even voor dus ik vind dat je echt iemand aan moet spreken. Nee zeggen kunnen ze altijd nog. Heel veel sterkte, hoop dat je snel opgeknapt bent!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Dec 2017 20:18

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat ontzettend rot, Feline! Hopelijk voel je je snel wat beter!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Dec 2017 20:29

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat rot, Feline. Hopelijk knap je snel op.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 16 Dec 2017 20:39

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Jeetje wat asociaal dat gewoon niemand even aan je vraagt hoe het gaat, Feline. Zoiets zorgt ervoor dat je je even heel alleen voelt denk ik, heel naar. Als je morgen een thee kunt vinden met gember of kaneel erin, dat werkt verzachtend. Hoop dat het snel iets beter gaat, sterkte!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Dec 2017 20:50

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Lief van jullie, doet me goed :) Ik lig nu al 45 minuten en niet eens op de vloer in het toilet :') Hopelijk is het ergste voorbij.

Het is nu bijna 4 uur dus nog 3 uurtjes en dan is een Nederlandse jongen in de kamer hiernaast wakker. Heb hem geappt dus hopelijk wil hij even wat dingen voor me halen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Dec 2017 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Vanuit Nederland wordt er aan je gedacht hoor, maar snap dat dit alleen voelt.
<<

Anoniem247

Bericht 16 Dec 2017 22:06

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat naar Feline. Hopelijk knap je snel op!

Ik voel me ook al heel de dag niet top. Ik hik al de hele dag tegen een migraine aanval aan die zo te voelen gaat het zo losbreken. Dan ben ik er hopelijk morgenochtend vanaf. Ik heb morgen een surprisemiddsg met oa Snoes, Zonnetje en Nan en dan kan ik geen hoofdpijn gebruiken. Ik heb expres het licht van de iPad maar wat feller gezet zodat het getriggerd wordt en het werkt..
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Dec 2017 22:26

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Aww was je nu maar in Sydney! Hopelijk voel je je beter nu
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem306

Bericht 16 Dec 2017 23:39

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Heel veel beterschap Feline. Ook hier wordt aan je gedacht.

Sterkte Ava, ik hoop dat je je morgen goed voelt voor je suprise middag.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Dec 2017 00:28

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Zo lief van jullie! Ik heb net 2 uurtjes kunnen slapen. Paar slokjes water heb ik gelukkig binnen kunnen houden. Heb nu alleen ontzettend veel pijn aan m'n ribben/rug? Nederlandse jongen gaat na z'n ontbijt wat water voor me kopen want het is op in het hostel, superlief! Nogmaals dank voor jullie lieve berichtjes. :)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 17 Dec 2017 00:32

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Sterkte Feline! Heel naar zo iets! Had het 2 jaar geleden ook in Vietnam en Thailand en je voelt je dan zo alleen. Wat voor mij toen hielp was verse coconut water drinken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Dec 2017 01:23

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Bedankt voor de tip Sawadee! Ik heb net geprobeerd naar de receptie te lopen (5 meter) en redde het net terug naar m'n kamer dus voorlopig ga ik nog nergens heen ben ik bang.

Edit: Ik heb inmiddels een kop gemberthee op en een witte boterham. Ik bleek toevallig naast een dokter te zitten dus die heeft me nog wat advies gegeven. Nu weer even slapen en dan proberen een drankje met elektrolyten te kopen in de straat.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 13:08

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Gisteravond zouden we uit eten gaan nog voor mijn verjaardag. Na zo'n 20 min. knakte er 1 ruitenwisser en we schrokken natuurlijk.Ik reed niet gelukkig, want ik ben vrij panisch. Auto op de vluchtstrook gezet, gechecked en weer verder gereden. Het gebeurde nog 2x en weer gestopt. We moesten nog een stukje rijden, maar wilde het risico niet nemen om erheen te gaan. We zijn weer onze plaats gegaan en zijn daar uit eten geweest. Ik had voor de zekerheid nog 2 andere reserveringen ergens gedaan omdat ik twijfelde waar ik wilde eten. De andere 2 heb ik uiteraard netjes afgebeld.

Die middag vroeg mijn man of we niet ergens anders heen konden gaan omdat hij niet zoveel zin had om een stuk te rijden. Normaal gesproken als we naar dat restaurant gaan rijd ik heen en terug omdat ik het uit mijn hoofd ken (een hele prestatie wat mij betreft). Vorige maand zijn we geweest en toen reed ik ook heen (terug altijd ivm de alcohol die mijn man drinkt).

Dus uiteindelijk had hij zijn zin dat we toch vlak bij huis gingen eten ;).Hij voelde zich niet zo lekker en zei toen pas dat hij daarom s'middags vroeg ergens anders heen te gaan. Het was een hint, maar als hij nou duidelijk was geweest had ik niet zo ver willen reizen en zouden we sowieso dichterbij huis gaan.
Ik wilde nog rustig een dessert nemen en we hadden nog voldoende tijd over. Hij werd steeds warmer en wilde weg. Dus heb ik het maar mee genomen.

Ik begrijp hem, maar heb net wel gezegd dat ik het niet zo'n leuke avond vond. Net als gister zei ik dat we dan helemaal niet hadden moeten gaan en beter hadden kunnen uitstellen. Hij vond dat lullig en wilde mijn verjaardsetentje niet niet ontnemen, maar ik heb liever dat hij zich fijn voelt en er ook van kan genieten ipv zoals het nu was.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 17 Dec 2017 13:16

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Gister ging ik met m’n man nog voor m’n verjaardag uit eten. Halverwege bleek dat hij (eigenlijk al langer) niet lekker was, jammer dat hij dat niet eerder had gezegd want dan waren we gewoon een andere keer gegaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 13:23

Re: Wat wil je even kwijt? #7

MissBitchy schreef:Gister ging ik met m’n man nog voor m’n verjaardag uit eten. Halverwege bleek dat hij (eigenlijk al langer) niet lekker was, jammer dat hij dat niet eerder had gezegd want dan waren we gewoon een andere keer gegaan.


Waarom haal je een stuk uit mijn verhaal? Echt ontzettend sneu! Hij was niet halverwege niet lekker, maar al eerder alleen zei hij dat niet. Dus dan dien je het wel goed na te vertellen.

Ik ben niet van de korte versies en je hoeft het niet te lezen!
<<

Anoniem221

Bericht 17 Dec 2017 15:53

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Wat verschrikkelijk kinderachtig om andermans verhaal in te korten. Dit alleen omdat het ook in twee zinnen kan? Laat iedereen in zijn/haar waarde.

Morgen ga ik een dagje uit met mijn moeder. Dat is echt heel erg lang geleden en ik heb er zin in! Mijn moeder moet naar het ziekenhuis en ik speel taxi. Mijn man moet alleen ook naar het ziekenhuis in eigen woonplaats en ik baal er dan wel weer van dat ik mezelf niet in tweeën kan splitsen. Maar goed, mijn man moet woensdag ook weer naar het ziekenhuis in stad en morgen is gewoon een echo, dus het moet maar even zo.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Dec 2017 16:15

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Hahah het klinkt niet echt als een leuk dagje uit Fedora.
30-04-2017
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Dec 2017 16:17

Re: Wat wil je even kwijt? #7

[quote="Fedora"]Wat verschrikkelijk kinderachtig om andermans verhaal in te korten. Dit alleen omdat het ook in twee zinnen kan? Laat iedereen in zijn/haar waarde.

Morgen ga ik een dagje uit met mijn moeder. Dat is echt heel erg lang geleden en ik heb er zin in! Mijn moeder moet naar het ziekenhuis en ik speel taxi. Mijn man moet alleen ook naar het ziekenhuis in eigen woonplaats en ik baal er dan wel weer van dat ik mezelf niet in tweeën kan splitsen. Maar goed, mijn man moet woensdag ook weer naar het ziekenhuis in stad en morgen is gewoon een echo, dus het moet maar even zo.

Ik vind het ook kinderachtig, maar ja dat houd je toch niet tegen. Als iemand daar blij van wordt, dan mag dat alleen mag ik er op mijn beurt wat van zeggen. Met mijn verhalen heb je tenminste nog wat te lezen, weer eens wat anders dan een boek. Succes en sterke met de ziekenhuisbezoeken.
<<

Anoniem231

Bericht 17 Dec 2017 16:21

Re: Wat wil je even kwijt? #7

Ik wil even kwijt dat ik echt mega chagrijnig ben! Ik wil gewoon naar bed maar dat kan niet want man is niet thuis en de kinderen gaan nog lang niet naar bed. Of nou ja, half 7 maar voor nu voelt dat echt mega lang! Ben gewoon klaar met deze dag!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers