Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe veel alcohol drink jij?

<<

Anoniem273

Bericht 15 Dec 2017 21:59

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Ik zag deze vandaag en vond ‘m wel leuk voor on dit topic :)

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2017 22:16

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Haha!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Dec 2017 22:18

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

We zijn nu druk bezig met een fles Hugo soldaat te maken (en zo nog 1 denk ik).
Ik drink gemiddeld 1 á 2 keer per week, en vaak dan maar 1 of 2 glaasjes. Soms ook weken niks.
Maar soms ga ik ‘los’
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem245

Bericht 16 Dec 2017 05:13

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Plaatje is leuk en soms kloppend. Maar vaak ook niet :)
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 16 Dec 2017 13:07

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Ik drink ook wel meerdere dagen per week iets. Probeer het wel tot weekenden of speciale avondjes als borrels en etentjes te beperken. Meestal drink ik rode wijn, heel soms een biertje.
Nu drinken mijn ouders ook wel een wijntje in het weekend, maar ik denk dat het bij mij vooral gekomen is door mijn studententijd. Alcohol hoor en daar zó erg bij. Ik ken echt niemand die gestudeerd en op kamers gewoond heeft die geen alcohol drinkt.

Verder prima als iemand niet drinkt hoor, en ik kan ook niet goed uitleggen waarom, maar ik vind het toch een beetje ongezellig als ik met iemand zit te 'borrelen' die cola drinkt. Gek eigenlijk he.
Smile, it's free!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 16 Dec 2017 13:34

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Ik dronk tijdens mijn studententijd wel maar nu vrijwel niet meer (op het moment natuurlijk helemaal niet). Die link studententijd-alcohol heb ik dan weer niet.

Het ligt er denk ik vooral aan wat je gewend en wat in je omgeving gebruikelijk is. Ik weet zo niemand die elke avond drinkt dus voor mij is dat vreemder dan iemand die helemaal niet drinkt want daarvan ken ik er meerdere.
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 16 Dec 2017 14:20

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Tijdens mijn studententijd dronk ik trouwens ook niet.
<<

Anoniem335

Bericht 16 Dec 2017 14:23

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Ik drink niet zoveel, ben meestal met de auto en dan drink ik niet. Anders vind ik 2/3 glaasjes wijn wel lekker op een avond. Paar keer per jaar drink ik echt 'veel' voor mijn doen. Thuis drinken wij nooit alcohol.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 16 Dec 2017 17:42

Re: Hoe veel alcohol drink jij?

Ik drink zelden, mijn man drinkt wel regelmatig een biertje. Hier is ook verschillende soorten alcohol in huis voor als iemand een wijntje biertje etcc wil.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers