Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 14 Dec 2017 20:45

Re: Kerstpakket

Ik heb voor mijn collega’s een kerstpakket samen laten stellen door de Zuivelhoeve met allemaal lekkere wijntjes, biertjes, kaasjes, nootjes enz. enz.
Van de pv krijgen we een rollade en meestal krijgen we vanuit het bedrijf nog een mooie bonus. Ook sparen we alle relatiegeschenken op en deze verloten we onder het personeel, vaak krijgt iedereen op die manier wel een presentje.

Mijn man werkt pas sinds maart bij dit bedrijf dus geen idee wat hij krijgt, geloof wel een traditioneel pakket en een winstuitkering :cheering:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem281

Bericht 14 Dec 2017 21:10

Re: Kerstpakket

Wij krijgen een traditioneel pakket, met iets functioneel en etenswaar enz. Vind 't altijd wel leuk en ben weer benieuwd naar 't pakket van dit jaar! De twintigste hebben we een kerstborrel en mag ik de pakketten uitdelen. Kijk stiekem uit naar volgend jaar, dan mag ik meehelpen met uitzoeken :smile:
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 14 Dec 2017 21:22

Re: Kerstpakket

mijn man kwam vandaag ook thuis met een kerstpakket. traditioneel pakket met streekproducten.
dit jaar maar 1 ding wat we niet gebruiken dus dat gaat met nog wat andere spullen naar de voedselbank.
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 14 Dec 2017 21:24

Re: Kerstpakket

Ik krijg zoals iedereen jaar een Tinteling met ongeveer 20-30 euro tegoed erop.
Mijn man had een traditioneel kerstpakket met lekker eten en drinken erin, voornamelijk vreetwerk dus. En een envelopje met 50 euro.
04-2014
10-2015
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 14 Dec 2017 21:44

Re: Kerstpakket

Ik krijg waarschijnlijk net als voorgaande jaren een cadeaukaart van de winkel waar ik werk. Beetje suf :eyes: .
Man krijgt altijd een traditioneel kerstpakket en dat vind ik altijd super leuk! Krijg dan nog helemaal het gevoel van vroeger als mijn vader thuiskwam met zijn kerstpakket, samen uitpakken :heart: .
<<

Anoniem306

Bericht 14 Dec 2017 21:56

Re: Kerstpakket

Hier een kerstpakket met allerlei lekkere dingen. En ook nog 2 van die mason jar mug met bijbehorende karaf. Leuk voor de zomer. Ik ben er erg blij mee.

Mijn man heeft een bon gekregen waarmee hij wat kan uitzoeken. Stonden erg leuke dingen tussen. Ben benieuwd wat hij gaat kiezen.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 14 Dec 2017 23:13

Re: Kerstpakket

Mijn man heeft vandaag een kerstmarkt gehad en mocht voor 80 euro dingen uitzoeken. Hij heeft met name speciaalbier gekozen, een fles wijn, wikkelkoek (soort kerstbrood) en twee repen Tony's. Fijne man :heart:

Zelf heb ik zaterdag een kerstmarkt van mijn werk. Naast dat je dingetjes kunt kopen van bonnen die je krijgt, is er ook eten (er komen foodtrucks) en mag je met je hele gezin komen. Het is altijd gezellig, dus ik heb er zin in.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Dec 2017 23:25

Re: Kerstpakket

Wat een leuke dingen komen er voorbij! Ik verwacht dat wij een bon krijgen van Tintelingen, aangezien dat een klant van ons is en we dit eerdere jaren ook kregen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem316

Bericht 14 Dec 2017 23:48

Re: Kerstpakket

Marin schreef:Zo'n kerstmarkt lijkt mij ook heel leuk Chava. Laat je weten hoe 't was en wat het geworden is?

Wow Dee dat klinkt uitgebreid!


Ja denk dat ze het gevoel hadden iets goed te moeten maken (heri.nde.ling geme.ente)
Had ook nog iets van de pv bedenk ik me net. Een taartplateu met een banketkrans. Ook lekker.


Wat hebben jullie trouwens liever; een ouderwets kerstpakket of dat je zelf iets mag uitzoeken? (Daargelaten dat het een gunst van de werkgever is)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 14 Dec 2017 23:52

Re: Kerstpakket

Is een kerstpakket een gunst? Ja, voor een deel, maar de belastingdienst verschaft er ook gewoon fiscale ruimte voor. Dus och, zoveel pijn lijdt een werkgever niet :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2017 00:00

Re: Kerstpakket

Dee schreef:
Wat hebben jullie trouwens liever; een ouderwets kerstpakket of dat je zelf iets mag uitzoeken? (Daargelaten dat het een gunst van de werkgever is)


Ik vind een ouderwets kerstpakket wel heel leuk. Wij krijgen echt een hele grote doos met etenswaar. Een hoop van de werknemers van m'n man gebruiken al die dingen echt voor het kerstdiner of voor in de vakantie. Wij zelf trouwens ook, juist omdat het ook wel producten zijn die we normaliter niet kopen (schuddebuikjes bijvoorbeeld haha). Ik vind het elk jaar een feestje om uit te pakken (de dames van de administratie stellen het samen, dus m'n man weet ook niet wat er in zit). We krijgen er ook nog een kalkoen bij (of rollade of kaas, mag je kiezen).

Maar zoiets als een kerstmarkt lijkt me wel heel erg leuk. Dan proef je ook direct de sfeer. Een bon waarbij je online iets moet uitzoeken voelt voor mij als het minste echt als een cadeau, dat heb ik vroeger wel gehad bij een bijbaan.
Let's discover the world together.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 15 Dec 2017 09:57

Re: Kerstpakket

Ik krijg mijn kerstpakket volgende week donderdag tijdens een kerstfeestje van het werk. In de drie jaar dat ik er nu werk hebben we altijd een traditioneel kerstpakket gekregen en dat vind ik ook het leukste. Vorig jaar was het een heel mooi handbagage koffertje, gevuld met allemaal lekkere dingen en een mooi servies set. Dat koffertje gebruik ik nu steeds tijdens stedentrips, vond dat echt een goed idee van mijn werkgever, ben benieuwd naar dit jaar. :smile:

Mijn vriend heeft al allemaal losse dingen gekregen van klanten, een enorme chocolade kerstboom van Leonidas (moet moeite doen om eraf te blijven), een kerststol, een kookboek, een kistje met wijn (maar wij drinken niet, dus even kijken wat we daarmee doen), een assortiment met kaasjes en een mooie vulpen. En dan moet het kerstpakket van zijn werkgever nog komen :wtf:
<<

Anoniem306

Bericht 15 Dec 2017 10:08

Re: Kerstpakket

Dee schreef:Wat hebben jullie trouwens liever; een ouderwets kerstpakket of dat je zelf iets mag uitzoeken? (Daargelaten dat het een gunst van de werkgever is)


Ik vind het allebei leuk. De verrassing van het uitpakken van een kerstpakket of iets uitzoeken wat echt wilt. Het heeft allebei wel wat. Hier krijgen we het al jaren allebei. Pakket voor mij en een bon voor mijn man.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 15 Dec 2017 10:13

Re: Kerstpakket

Ik heb van de week via de post een bon gekregen om online iets uit te zoeken. Ga denk ik voor een bon die je zowel bij de rituals als een grote sauna hier in de buurt kunt gebruiken. Mijn man krijgt een traditioneel pakket volgende week bij de kerstborrel.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 15 Dec 2017 10:20

Re: Kerstpakket

Ik heb net een nieuwe baan en gisteren een heel luxe etentje gehad. Ik verwacht eigenlijk dat dat ons kerstpakket is. Vond dit ook wel leuk, zit er net 2 weken en zo kon ik wat beter kennismaken.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2017 10:31

Re: Kerstpakket

Ik vind een traditioneel pakket leuk, maar zo'n kerstmarkt lijkt me ook heel leuk. Geld is altijd goed.

Ooit heb ik eens zo'n tinteling gehad en het enige leuke wat je daar toen van kon kiezen was een Rituals pakket. Nou jeej. Zo van 'het moet maar' .
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 15 Dec 2017 10:36

Re: Kerstpakket

Oh, die bonnen van bonnenbedrijven vind ik altijd wel stom. Mijn vriend krijgt die altijd. Zijn werkgever is ook best royaal, vaak rond de 55 euro. En dan kijk je wat je ervoor kunt kopen en dat is dan allemaal van die rommel die je voor 2 tientjes bij de Blokker kunt halen. Dat vind ik zonde van het geld.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2017 10:37

Re: Kerstpakket

Nan schreef:Oh, die bonnen van bonnenbedrijven vind ik altijd wel stom. Mijn vriend krijgt die altijd. Zijn werkgever is ook best royaal, vaak rond de 55 euro. En dan kijk je wat je ervoor kunt kopen en dat is dan allemaal van die rommel die je voor 2 tientjes bij de Blokker kunt halen. Dat vind ik zonde van het geld.

Ja exact. Geef dan gewoon €50 met een mooie kaart, daar kan iedereen wat mee. Ik vraag me altijd ook wel af hoeveel van die tinteling achtige bonnen gewoon helemaal niet ingeleverd worden.
<<

Patsy

Bericht 15 Dec 2017 10:39

Re: Kerstpakket

Als ik mijn collega's mag geloven krijgen wij geen kerstpakket. Maar goed, er werd ook gezegd dat mijn werkgever niets aan sinterklaas zou doen en dat gebeurde wel, dus wie weet.

Mijn vader is met pensioen maar had een kerstborrel van zijn oude werk. Daar kregen ze bonnen voor zo'n kerstmarkt. Vond hij erg leuk. Hij heeft oa bonbons en droge worst voor ons uitgezocht, zó lief.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Dec 2017 10:48

Re: Kerstpakket

Ik had voor gisteravond een borrel en diner op kantoor geregeld voor medewerkers en aanhang. We waren met 21 man.
Voor iedereen had ik een klein cadeautje voor op het bord gekocht en voor de werknemers een bol.com cadeaukaart van €100.

Het kantoor had ik samen met een collega helemaal versierd en een lange tafel mooi gedekt. We gingen Chinees fonduen, een kok heeft dat helemaal verzorgd en bleef er de avond bij om te assisteren en te zorgen dat iedereen te eten had. Het was super lekker en heel gezellig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem301

Bericht 15 Dec 2017 10:49

Re: Kerstpakket

Wij krijgen altijd een FonQ-cadeaubon t.w.v. € 65,00, ik denk nu weer. Heb op de website al een aantal dingen op mijn verlanglijstje gezet :angel:
<<

Anoniem222

Bericht 15 Dec 2017 10:52

Re: Kerstpakket

Wat een leuke dingen! Wij hebben nog niks gehoord dus ik vraag me af of we wel wat krijgen. Al zouden ze dat dan ook wel gecommuniceerd hebben. Normaliter mochten we altijd wat uitzoeken via een kerstpakkettensite.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2017 11:06

Re: Kerstpakket

Dat klinkt leuk Ooh La La!
Let's discover the world together.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 15 Dec 2017 11:51

Re: Kerstpakket

Ik ga vanavond tijdens mijn dienst met cliënten naar de kerstmarkt om iets uit te zoeken. En de cliënten dus ook. We krijgen ook bonnnen voor eten dus dat gaan we ook daar doen. Ben benieuwd wat ze hebben, ik las dat er ook winkels uit de stad meedoen.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2017 12:13

Re: Kerstpakket

Ik vind een traditioneel pakket altijd erg leuk. Die van mijn man zijn ook echt super goed met allemaal nuttige dingen erin. En vaak ook een leuk cadeau erbij vorig jaar een metalen mand met deksel die staat nu nog in de woonkamer

Bij mijn werk krijg je een bon en moet je online iets uitzoeken en daar zitten niet bijzondere dingen bij. Vorig jaar kreeg ik 2 bonnen en kon met moeite wat leuks uitzoeken. Geef dan gewoon een leuk pakket of een meer keuze bij het uitzoeken dat je ook bv voor cadeaubonnen voor bol ofzo kan kiezen
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers