Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gordon gaat trouwen

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Dec 2017 22:26

Re: Gordon gaat trouwen

Neeeeee
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Dec 2017 22:26

Re: Gordon gaat trouwen

Nou, oké! Wel eerlijk maar wat een hoop poeha om niks dus. Al die gasten daar ook.
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Dec 2017 22:27

Re: Gordon gaat trouwen

Wat een slechte show!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Dec 2017 22:28

Re: Gordon gaat trouwen

Beetje jammer einde inderdaad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Dec 2017 22:28

Re: Gordon gaat trouwen

Wtf.... Wat de serieus fuck
<<

Anoniem245

Bericht 14 Dec 2017 22:29

Re: Gordon gaat trouwen

Ik heb het afgezet na de laatste reclame maar hij trouwt dus niet? Wat een naaistreek! Ik zou echt pissig zijn als vrienden en familie. Ben het nu zelfs al, op social media zei hij dat hij het van de daken wilde schreeuwen. Allemaal marketing dus..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Dec 2017 22:31

Re: Gordon gaat trouwen

Ik ben serieus een beetje boos..

(Wederom een openbaring haha)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Dec 2017 22:33

Re: Gordon gaat trouwen

Ja haha ik snap jullie Lejow en Kira ;)

Weet je, het is wel goed dat hij in die zin het huwelijk zodanig serieus neemt dat hij niet iemand anders meesleept in het hele mediaspektakel. Althans, dat is die hele show natuurlijk al, maar een huwelijk is natuurlijk toch wel serieuze zaak, dus in die zin is het wel eerlijk van hem. Maar wel echt de flop van 2017 dit, wat een anticlimax. Ik vind het met name suf en sneu voor die gasten die daar allemaal zo mooi zaten. Ben je helemaal naar Zuid Afrika gevlogen (ongetwijfeld gesponsord, maar toch, kost wel je tijd), voor noppes.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Dec 2017 22:34

Re: Gordon gaat trouwen

Alles voor niks..............zonde van het geld, het geregel etc en de gasten die speciaal zijn gekomen met een eveneens speciale kleding.

Nooit meer doen dit met een bner! Klaar!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Dec 2017 22:36

Re: Gordon gaat trouwen

Ik ben ook teleurgesteld Lejow. Ik gunde het hem zo. Natuurlijk is het lastig in zo een korte tijd iemand goed te leren kennen om daarmee een ‘contract’ voor het leven aan te gaan.
Ook wel eerlijk dat hij gewoon zegt dat het gevoel niet voldoende aanwezig is, maar toch. Voor mij gevoel nu is het allemaal script geweest.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Dec 2017 22:37

Re: Gordon gaat trouwen

Haha wat slecht dit! Ik heb het programma niet gekeken, alleen net de laatste tien minuten. Slechte titel voor de show ook :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Dec 2017 23:00

Re: Gordon gaat trouwen

Het is absoluut goed dat hij niet zomaar er in gestapt is... Maar vind het zo'n anticlimax...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Dec 2017 23:22

Re: Gordon gaat trouwen

Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2017 10:10

Re: Gordon gaat trouwen

Silly-One schreef:Ik ben ook teleurgesteld Lejow. Ik gunde het hem zo. Natuurlijk is het lastig in zo een korte tijd iemand goed te leren kennen om daarmee een ‘contract’ voor het leven aan te gaan.
Ook wel eerlijk dat hij gewoon zegt dat het gevoel niet voldoende aanwezig is, maar toch. Voor mij gevoel nu is het allemaal script geweest.


Is het ook!
<<

Anoniem306

Bericht 15 Dec 2017 11:16

Re: Gordon gaat trouwen



:lol:

Maar goed dat ik afgehaakt ben na 2 afleveringen en met half de laatste heb gezien. Idd wat een anticlimax zeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2017 12:56

Re: Gordon gaat trouwen

<<

Anoniem245

Bericht 15 Dec 2017 13:56

Re: Gordon gaat trouwen

Ik heb ook alleen maar de eerste twee gezien, maar door alle ophef, huwelijkse voorwaarden en ondertrouw, gedoe met ringen, hij wilde het van de daken schreeuwen was ik toch benieuwd.
Ik vind het jammer, niet dat hij niet getrouwd is, dat moet hij uiteraard zelf weten. Maar als hij er naar eigen zeggen al halverwege het seizoen achter was gekomen, waarom dan geen andere wending laten nemen? Daar kun je toch ook nog afleveringen over maken dan, in plaats van iedereen te laten denken dat hij echt gaat trouwen. Ik vond het altijd een aardige gast maar hij is wat dat betreft wel een aantal plaatsen op de ladden naar onder gezakt.
<<

anoniem224

Bericht 15 Dec 2017 15:43

Re: Gordon gaat trouwen

Maar hadden jullie serieus verwacht dat hij zou trouwen? Ik heb altijd het idee gehad dat dit programma puur voor de animatie was, niks meer en niks minder.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 15 Dec 2017 16:31

Re: Gordon gaat trouwen

Meneer Nilsson schreef:Maar hadden jullie serieus verwacht dat hij zou trouwen? Ik heb altijd het idee gehad dat dit programma puur voor de animatie was, niks meer en niks minder.



Precies dit.

Heb af en toe stukjes voorbij zien komen maar niet bewust gekeken, vind Gordon echt een vreselijk figuur. :thumbdown:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Dec 2017 23:28

Re: Gordon gaat trouwen

Gordon was net met Rogier bij Late Night (wat is het toch een kutprogramma ik bleef hangen dmv zappen).
Gordon kan alleen maar over de negatieve reacties praten en dat het niet kon blablabla! Nee, hij is altijd lekker heerlijk positief zeg godsamme nog an toe! Best wel sneu figuur eigenlijk.
Rogier heeft een aanbod gekregen om hetzelfde te doen en gaat er goed over nadenken. Hopelijk laat hij niet al die mannen, gasten ed voor niks komen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Dec 2017 00:12

Re: Gordon gaat trouwen

caribbeanlover schreef:Gordon was net met Rogier bij Late Night (wat is het toch een kutprogramma ik bleef hangen dmv zappen).
Gordon kan alleen maar over de negatieve reacties praten en dat het niet kon blablabla! Nee, hij is altijd lekker heerlijk positief zeg godsamme nog an toe! Best wel sneu figuur eigenlijk.
Rogier heeft een aanbod gekregen om hetzelfde te doen en gaat er goed over nadenken. Hopelijk laat hij niet al die mannen, gasten ed voor niks komen.



Iets met pot en ketel.... :palm:

Hij hoopte dat door door te gaan de vonk wellicht wel over zou springen, maar dat gebeurde niet.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Dec 2017 00:49

Re: Gordon gaat trouwen

Lejow schreef:
caribbeanlover schreef:Gordon was net met Rogier bij Late Night (wat is het toch een kutprogramma ik bleef hangen dmv zappen).
Gordon kan alleen maar over de negatieve reacties praten en dat het niet kon blablabla! Nee, hij is altijd lekker heerlijk positief zeg godsamme nog an toe! Best wel sneu figuur eigenlijk.
Rogier heeft een aanbod gekregen om hetzelfde te doen en gaat er goed over nadenken. Hopelijk laat hij niet al die mannen, gasten ed voor niks komen.



Iets met pot en ketel.... :palm:

Hij hoopte dat door door te gaan de vonk wellicht wel over zou springen, maar dat gebeurde niet.


Kan jij nooit normaal reageren op mij? Blijkbaar niet. Waarom reageer je uberhaupt nog op mij? Wat voor nut heeft het?
Je weet toch dat ik mijn eigen zin doe dat zeggen anderen en jij ook. Ik reageer nooit bij jou en zie niet in waarom wel.
Had je geblocked, maar weer geunblocked of hoe je dat ook noemt. Denk dat ik het weer terug zet omdat je toch alleen maar domme opmerking naar mij kan maken!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Dec 2017 14:47

Re: Gordon gaat trouwen

Oh sorry.. wist niet dat ik kennelijk regels had op wie ik wel en niet mag reageren.
Mijn nederige excuses...
<<

Anoniem282

Bericht 16 Dec 2017 15:00

Re: Gordon gaat trouwen

Gisteren keek ik naar RTL Late Night en ik vond dat hij wel een heel goed punt had door te benadrukken dat dit programma er 20 jaar geleden niet had mogen/kunnen zijn met het oog op homo-acceptatie en het homohuwelijk. Ik kan me wel indenken dat hij daar heel erg over struikelde dat kijkers via social media heel negatief waren en bijna niemand repte over LHBTI-rechten. Zelf vind ik ook dat het toch wel een heel positief signaal is dat 2 miljoen mensen dit programma hebben gevolgd; het zegt iets over hoe een substantieel deel van de bevolking denkt over twee mensen van hetzelfde geslacht die willen trouwen. Dat er uiteindelijk niet werd getrouwd, doet aan voorgaande niets af. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 16 Dec 2017 15:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Dec 2017 15:01

Re: Gordon gaat trouwen

Lejow schreef:Oh sorry.. wist niet dat ik kennelijk regels had op wie ik wel en niet mag reageren.
Mijn nederige excuses...


Dat zeg ik niet en dat weet je dondersgoed! Je moet het zelf weten alleen snap ik niet waarom je blijft reageren op mij.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers