Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


8 jaar lange nasleep

<<

Anoniem245

Bericht 11 Dec 2017 09:03

Re: 8 jaar lange nasleep

Pff jeetje wat een verhaal!!
En wat een fouten zijn er gemaakt. Hopelijk kom je over dit trauma heen, en herstel je nu goed!
<<

Anoniem222

Bericht 11 Dec 2017 09:56

Re: 8 jaar lange nasleep

Jeetje, wat een narigheid. Hopelijk heeft deze laatste operatie dan echt geholpen en ga je een pijnvrije periode tegemoet. Ik kan me voorstellen dat je mentaal ook een flinke klap hebt gehad. Heel veel sterkte!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Dec 2017 10:35

Re: 8 jaar lange nasleep

Ah Pannenkoek wat ellendig dat je hier al zo lang doorheen moet. En het is ook niet iets aan je grote teen dat je net even makkelijker met mensen deelt dan dit, kan ik me zo voorstellen. Goed dat je je verhaal hebt opgeschreven. Ik hoop voor je dat dit het laatste hoofdstuk is en dat je het kunt gaan afsluiten.

Gaat het trouwens om het streekziekenhuis in V? Daar heb ik echt geen hoge pet meer van op na allerlei geblunder van dat ziekenhuis bij meerdere mensen van mijn schoonfamilie.

Heel veel sterkte Pannenkoek, weet dat je je absoluut niet aanstelt als je het hier af en toe zwaar mee hebt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem242

Bericht 11 Dec 2017 10:37

Re: 8 jaar lange nasleep

Dank je wel. Nee het is het ziekenhuis in Zuid Limburg. Staat ook niet als beste kwaliteit zorg aangeschreven.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Dec 2017 13:48

Re: 8 jaar lange nasleep

Ik sluit me aan bij de eracties, wat een jarenlange ellende heb je over je heen gekregen. Hopelijk heeft deze operatie geholpen en kun je binnenkort aan de slag bij je nieuwe baan!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem282

Bericht 11 Dec 2017 16:28

Re: 8 jaar lange nasleep

Lieve Pannenkoek, wat enorm heftig voor je. Aanstellen is wel het laatste woord wat bij me opkomt. Dit moet keer op keer een levende hel voor je zijn geweest. Er is niets wat ik kan zeggen wat de lading dekt, want wat jij hebt moeten doorstaan is heel mensonwaardig. Wat fijn om te lezen dat er deze keer wel begrip is en je nu zo'n lieve partner hebt. Dat maakt dit gehele proces hopelijk een heel klein beetje draaglijker.

Ik wens je alles wat je nodig hebt om dit hoofdstuk af te sluiten en hoopvol de toekomst tegemoet te gaan. :hug:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 11 Dec 2017 19:38

Re: 8 jaar lange nasleep

Jeetje Pannenkoek wat een verhaal. Wat zijn jou laatste 8 jaar een verschrikkelijke periode. Hopelijk is het nu allemaal eindelijk afgelopen.
Fijn dat je nu zoveel meer begrip krijgt en een fijne partner hebt! Heel erg veel sterkte :hug:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Dec 2017 19:57

Re: 8 jaar lange nasleep

Ik heb 'm wel gelezen, maar jeetje!
Ik hoop echt dat 't nu klaar en afgelopen is.
Hele dikke knuffel!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem242

Bericht 14 Dec 2017 08:14

Re: 8 jaar lange nasleep

Lieve woorden allemaal dank je wel!
Vandaag weer even een terug val. Ik had 2 best goede dagen. In huis was ik goed mobiel, pijn viel mee en heb zelfs mijn zoon kunnen halen van school. Wel met de auto van mijn vriend (automaat)
Maar gisteren heb ik een verkeerde beweging gemaakt wat ervoor heeft gezorgd dat in 1 wondje iets gescheurd is. Man man man wat een pijn. Het brand niet normaal. Vandaag dus maar in bed blijven en niet te veel bewegen.

Ik wil zo graag gaan werken. Heb gisteren gebeld met mijn baas en volgende week een gesprekje gepland. Uiteraard is een voorwaarde dat ik mobiel genoeg ben om tot daar te komen. Het wordt sowieso pas in januari. Maar voel me zo doelloos.
Zo verlang je naar niks doen in een drukke periode. En als je dan daadwerkelijk niks kan doen, is het echt afschuwelijk.
Nog even doorbijten.
Over 3 weken heb ik een bruiloft shoot op staan. Wel een kleintje maar toch. Ik heb iemand mee gevraagd als back up. Want durf het niet volledig alleen aan.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Dec 2017 09:55

Re: 8 jaar lange nasleep

Hee Pannenkoek ik heb je berichtje gelezen maar nog niet gereageerd, wat heftig joh! Wat een hel moet het zijn geweest. Ik hoop dat je er na het herstel van deze operatie voorgoed vanaf bent. Veel sterkte!

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 14 Dec 2017 10:04

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat zul je je machteloos voelen zeg :( Heb je wat lieve mensen om je heen die op de hoogte zijn en jou kunnen ondersteunen in de dagelijkse zaken?
<<

Anoniem284

Bericht 14 Dec 2017 18:30

Re: 8 jaar lange nasleep

Jeetje wat een ellende heb jij meegemaakt en wat een bikkel ben je zeg. Ik hoop dat je nu voor eens en altijd gaat herstellen. Heel veel beterschap daarvoor.
<<

Anoniem242

Bericht 18 Dec 2017 08:48

Re: 8 jaar lange nasleep

Ik ben blij! Ik heb echt steeds meer goede dagen. Echt sinds vrijdag gaat het aanzienlijk beter. De pijnstilling heb ik eigenlijk niet eens meer nodig. Even liggen voldoet al genoeg.
De wond is wel nog open maar ik merk wel dat het wellicht kleiner is geworden want ik heb meer bewegingsvrijheid. Gisteren ben ik mee geweest naar het park om met de hond te wandelen en het ging echt wonderbaarlijk goed. Ik heb meer last van mijn bekken omdat ik toch wel een vreemde loophouding aanneem omdat het gewoon rechtop lopen net niet gaat. Maar ik heb geen slechte dag nu! :banaan:
Ohhhh eindelijk er zit nu echt zichtbaar herstel in. Morgen heb ik gesprek met mijn baas om te babbelen hoe we het kunnen gaan aanpakken in het nieuwe jaar. En zoals het nu gaat kan ik ook oprecht in het nieuwe jaar weer opbouwend gaan werken. Man ik ben zo blij! Ben er nog lang niet hoor maar dit is echt een lichtpuntje :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 18 Dec 2017 09:03

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat fijn dat het zo'n stuk beter gaat! En wat een bikkel ben jij en wat een goeie positieve vibe! Held!
<<

Anoniem242

Bericht 18 Dec 2017 09:50

Re: 8 jaar lange nasleep

:hug: Dank je ik voel me geen held hoor ik ben hier gewoon doorheen moeten gaan. Maar ben wel blij als het voorbij is. En uhhhh mijn vriend ook hahahaha
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Dec 2017 14:33

Re: 8 jaar lange nasleep

Fijn dat het al zoveel beter gaat!
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 18 Dec 2017 16:07

Re: 8 jaar lange nasleep

Fijn voor je!! Hopelijk blijft het zo goed gaan.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem306

Bericht 18 Dec 2017 17:34

Re: 8 jaar lange nasleep

Goed om te lezen dat het al zo veel beter gaat.
<<

Anoniem242

Bericht 27 Dec 2017 13:08

Re: 8 jaar lange nasleep

Vandaag bij de professor op de poli geweest die mij geopereerd heeft. Hij is letterlijk geschrokken dat mijn wond open is en ik daar gewoon mee rond loop. Dat ik het advies heb gekregen dat het vanzelf wel geneest. Helaas is dat dus niet zo en dat verklaard ook alle pijn en ongemak. De fase tot echte genezing zal zich niet aandienen zonder hulpmiddelen.
Wat verrassend ook weer en wat een misser alweer in de expertise.
Nu kan ik dus met spoed naar een wond verpleegkundige en gezien ik geen patient ben moet ik overal een verwijzing voor hebben. En die verwijzing gaat natuurlijk ook even duren. Ik heb op eigen houtje gebeld met een wond centrum van het ziekenhuis waar ik patient ben en als vandaag de verwijzing geregeld wordt, kan ik met een beetje geluk morgen al terecht. Anders volgende week pas.

Nou ik ben weer blij........
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 27 Dec 2017 13:37

Re: 8 jaar lange nasleep

Och och! Wat een drama weer. Sterkte.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem284

Bericht 27 Dec 2017 13:37

Re: 8 jaar lange nasleep

Nou, wat rot zeg! Dat is een domper, alweer. Sterkte!
<<

Anoniem306

Bericht 27 Dec 2017 13:45

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat balen weer Pannenkoek. Ik ga heel hard duimen dat je morgen al terecht kunt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Dec 2017 14:03

Re: 8 jaar lange nasleep

Jeetje! Wat een pech! :hug:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem242

Bericht 27 Dec 2017 14:10

Re: 8 jaar lange nasleep

Verwijziging is geregeld ik kan morgen vroeg komen. Gelukkig.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 27 Dec 2017 14:14

Re: 8 jaar lange nasleep

Oh da's fijn!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers