Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help, last minute tips kinderfeestje nodig

<<

Anoniem336

Bericht 11 Dec 2017 21:02

Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Woensdag viert de middelste zijn feestje.
We hadden bedacht om naar een binnenspeeltuin te gaan, op verzoek van de jarige job.
Echter, het weer gooit roet in het eten. Mocht het nog glad zijn woensdagmiddag, dan gaan we niet.

Daarom wil ik een back up plan hebben voor een feestje thuis.
Er komen 4 5-jarigen (allemaal jongens)
Ik kom niet verder dan

Bij thuiskomst na school broodje knakworst eten
Later die middag cake versieren
Spekhappen
Vliegtuigjes inkleuren en vouwen (volgens mij bij action van die pakketjes)

Morgen werken we beide, woensdag heb ik nog 2 uurtjes om naar de winkel te vliegen om een en ander te kopen.

Ik ben graag goed voorbereid, dus wil graag wat op ideeën achter de hand hebben. Dus, heb je een ingeving...roep het uit :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Dec 2017 21:07

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Ik weet niet of je een tuin of park in de buurt hebt maar sneeuwballengevecht of sneeuwpoppen bouwen? Haal jij wortels enzo in huis voor decoratie, of juist andere gekke dingen waarmee ze de sneeuwpoppen kunnen versieren? Maar dan moet het wel droog zijn, geen sneeuwstorm in elk geval. En duidelijk aangeven dat ze warme kleertjes meemoeten.

Voederkettingen maken voor de vogels? Mogen ze mee naar huis nemen.
Let's discover the world together.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Dec 2017 21:07

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

- cadeautjes verstoppen of doorgeven op de muziek
- vliegtuigjeswedstrijd, wie gooit het verst/hoogst/dichtstbij
- verkleden
- gewoon zelf laten spelen, op die leeftijd vinden ze dat waarschijnlijk het allerleukst
- schminken
- ze een heldendiploma laten halen door spelletjes te doen (soort pietengym maar dan helden ipv pieten).
<<

Anoniem336

Bericht 11 Dec 2017 21:12

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Als het droog is wil ik wat verstoppen in de tuin. We hebben een speeltuintje hier tegenover, maar ze voorspellen neerslag. Bluh.

Cadeautjes kunnen we wel een spelletje mee verzinnen.
Verstoppen in de woonkamer idd.

Zet idd wat speelgoed klaar om zo te pakken.

Omdat we buitenshuis zouden gaan, heb ik 12:15 tot 16:30 aangeven. Als we thuis zijn is dat best lang. Misschien aan het eind een filmpje oid.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 11 Dec 2017 21:26

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Koekhappen
Spijkerpoepen
Een dobbelspel
Limodansen/gewoon dansen
Jenga achtige spellen (bouwen etc)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem336

Bericht 11 Dec 2017 21:39

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Thanks, heb alles opgeschreven. Morgenavond weer afwachten en evt uitwerken. Ik maak mij ongetwijfeld veel te druk, en ze zullen zich hier thuis ook wel vermaken.
<<

Anoniem247

Bericht 11 Dec 2017 21:43

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Ik vind dingen voor een jongens kinderfeestje verzinnen echt zo lastig. Voor meisjes is dit veel makkelijker!

Ik zou thuis sowieso als eten friet en snacks voorschotelen op een tafelkleed zonder borden en bestek. Die van mij vind dat echt fantastisch! Evt nog iets van een schatkaart maken of speurtocht in huis en de tuin of maskers maken. De Action heeft vast iets van een jongens achtig knutselpakketje. Succes!
<<

Anoniem244

Bericht 11 Dec 2017 21:48

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Hut bouwen met dekens / lakens / handdoeken (met tafels en stoelen)
Van plakken cake een piraat maken
Schatkaart / speurtocht door het huis
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Dec 2017 08:43

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Ava schreef:Ik vind dingen voor een jongens kinderfeestje verzinnen echt zo lastig. Voor meisjes is dit veel makkelijker!

Ik zou thuis sowieso als eten friet en snacks voorschotelen op een tafelkleed zonder borden en bestek. Die van mij vind dat echt fantastisch! Evt nog iets van een schatkaart maken of speurtocht in huis en de tuin of maskers maken. De Action heeft vast iets van een jongens achtig knutselpakketje. Succes!



Haha dat doen wij ook altijd, kleed op tafel en HOP de patat en de saus zo op het kleed.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 526

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 12 Dec 2017 09:35

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Bij de action wat vogelhuisjes kopen. Deze verven en aflakken (spuitbus ook bij de action).

Wat kleurplaten en een filmpje achter de hand als ze zich gaan vervelen.

En inderdaad wat speelgoed neerzetten wat ze kunnen pakken.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 526

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 12 Dec 2017 09:37

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Oja en met een dropveter en chips een ketting maken. Heb je een leuke activiteit en wat lekkers tussendoor.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1925

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 12 Dec 2017 10:59

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Voor feestje van dochter (waren ook jongens bij) had ik schilderdoeken bij de Action gehaald. Die hebben ze geverfd en versierd. Snoephappen in een bak water was hier ook een hit. Anders misschien een bak lego/kapla op tafel en lekker laten bouwen?
2011 2012 2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 12 Dec 2017 19:46

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

hier hadden we een sfeestje thuis in sint thema en stoelen dans ,sjoelen (met chocolademunten( en het spel snoepjesmemorie ( in een sinterklaasvariant) werden hier het enthousiast ontvangen
<<

Anoniem336

Bericht 12 Dec 2017 21:59

Re: Help, last minute tips kinderfeestje nodig

Knoop doorgehakt, we blijven thuis. Niet zozeer om het weer, meer omdat ik het best spannend vind. Vier andere kids, mijn twee oudste jongens, en baby...in een krijspaleis op een grauwe woensdagmiddag.

Heb nu een lijst met spelletjes en bezigheden wat we kunnen doen. En we zetten evt een filmpje op tussendoor

Beginnen met broodje knakworst, gaan cake versieren en een ketting van chipjes rijgen.
Sjoelen, knutselen, zaklopen, kegelen, koekhappen, kapla, duplo bouwen, standbeeldendans, wcpapier wikkelen.

Moet goed komen toch?!? Bedankt!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers