Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ervaringen ivf

<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 20:44

Bericht 11 Dec 2017 20:54

ervaringen ivf

...
Laatst gewijzigd door Kate op 04 Mrt 2023 07:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 11 Dec 2017 21:03

Re: ervaringen ivf

Wat verdrietig dat het nog steeds niet gelukt is.
Hopelijk gaat IVF wel lukken.

Weet hoe het is in de mmm. Slopend, onzekerheid, angst en verdriet..

Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen en dat jullie droom uit mag komen!♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Dec 2017 06:06

Re: ervaringen ivf

Wat verdrietig voor jullie. Ik kan me al je vragen goed voorstellen.

Er zijn hier veel dames met succesverhalen, en ook een topic voor dames voor wie het allemaal wat moeilijker blijkt te gaan. Wie weet dat je daar wat steun uit kunt halen. Veel sterkte.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8599

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 12 Dec 2017 06:48

Re: ervaringen ivf

Kate, wat verdrietig dat jullie nog met lege handen staan.
Bij ons is ook nooit een reden gevonden waardoor het niet lukte. Na drie jaar hebben wij onze eerste IVF poging gehad, deze leverde helaas geen cryo’s op. De ronde erna hebben we ICSI gehad en dit leverde wel vier cryo’s op. Uit deze vier cryo's ben ik nu zwanger van de tweede, eentje zit nog in de vriezer.

Fysiek viel bij mij IVF/ICSI erg mee. Ik hoefde relatief weinig hormonen te spuiten (150EH), waardoor ik weinig last had. Natuurlijk is het rot om dagelijks te moeten prikken, maar dat had ik er voor over. Ook de punctie vond ik erg goed te doen, ik heb daar bijna geen pijn aan gehad. Ik keek er wel tegenop, want bij mij was het HSG onderzoek ook niet goed verlopen.
De wachtweken zijn zwaar, heftig en emotioneel, dat is zeker zo. Maar het alternatief, niks doen en afscheid nemen van onze kinderwens (biologisch dan), zouden we nog veel moeilijker vinden. We konden onze wens nog niet loslaten tot we alles geprobeerd hadden.

Succes met jullie traject en sterkte! Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 12 Dec 2017 15:28

Re: ervaringen ivf

Wat wil je weten? Waar heb je op dit moment vragen over? Ik heb veel aan het 'moeilijk zwanger worden-topic' gehad. Daarin lees je veel ervaringen van mensen met IVF/ICSI.

Mocht je bepaalde dingen willen weten, mag je me altijd PB-en.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 20:44

Bericht 15 Dec 2017 20:48

Re: ervaringen ivf

..
Laatst gewijzigd door Kate op 04 Mrt 2023 07:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 16 Dec 2017 21:17

Re: ervaringen ivf

Ik zou me erop instellen dat de punctie net zo zeer kan doen als een hsg. Mijn punctie was 1 grote HEL! Ik zal je de details besparen, maar als ik ooit nog een punctie moet ondergaan, dan wordt deze uitgevoerd onder algehele narcose.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron