Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor uit eten in Gent :)

<<

Anoniem282

Bericht 11 Dec 2017 20:25

Tips voor uit eten in Gent :)

Morgen ga ik voor een stedentripje naar Gent. Hebben jullie nog leuke tips voor leuke eetgelegenheden? Lees het graag! :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Dec 2017 20:40

Re: Tips voor uit eten in Gent :)

Ik wilde je een erg leuk restaurant tippen, maar ik zie nu op Google dat het niet meer bestaat, na 27 jaar. Heel erg jammer, want ik heb daar heerlijk gegeten.

Dan weet ik het ook niet. Het zal wel mooi romantisch nu zijn met kerstsfeer. Gent is een leuke stad.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 11 Dec 2017 21:53

Re: Tips voor uit eten in Gent :)

Thanks, Marin! Ik hoor ook van m'n omgeving dat Gent echt een leuke stad is. Haha, komt me bekend voor wat je zegt. Ik had ook op meerdere restaurantjes gezocht die allemaal niet meer bestonden. Gelukkig heb ik net allerlei tips gekregen van Quizzle. Ben benieuwd! :)
<<

Anoniem278

Bericht 12 Dec 2017 09:50

Re: Tips voor uit eten in Gent :)

In alle eerlijkheid, niet van Quizzle, maar de broer van :hulde:
<<

Anoniem282

Bericht 12 Dec 2017 10:34

Re: Tips voor uit eten in Gent :)

Haha, ja big bro! ;-)
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 12 Dec 2017 18:49

Re: Tips voor uit eten in Gent :)

Ben heel benieuwd waar je bent gaan eten Guattari!

Ik ga al twee jaar lang elke dag naar Gent naar school, ben er nog nooit iets gaan eten (shame on me :redface: ).
<<

Anoniem282

Bericht 18 Dec 2017 19:13

Re: Tips voor uit eten in Gent :)

Ik zie dit nu pas. De eerste avond hebben we bij de Keizershof gegeten en de tweede avond hadden we geen zin meer om eruit te gaan (slecht weer) en hebben we iets besteld.

Veel was gesloten en ik vond het veel dezelfde menu's. Had er meer van gehoopt/verwacht, maar vond het een beetje tegenvallen. Heel veel keuze in eetgelegenheden, maar overal waren de menu's vergelijkbaar in de prijsklasse waar wij keken (hoofdgerecht +/-25 euro).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers