Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneeuw!

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 10 Dec 2017 15:30

Re: Sneeuw!

Hier ligt nu aardig wat.
We zijn net naar buiten geweest, slee uit de schuur gehaald, maar dochter vindt het niks.
Keihard janken en gillen en ze wilde er niet in staan...
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 10 Dec 2017 16:13

Re: Sneeuw!

Hier ligt flink sneeuw. Mijn kinderen zijn bij mijn ouders die op een uur rijden hier vandaan wonen en die zouden we gaan ophalen. We hebben een poging gewaagd maar zijn na 20 minuten terug gegaan (toen hadden we een stukje gereden waar we normaal nog geen 10 minuten over doen) want het was echt te glad en slecht op de weg. Ik vond het niet verantwoord om zo met ze terug naar huis te rijden. Kinderen vinden het alleen maar leuk want nu hoeven ze morgen niet naar school.
2010 2012
<<

Anoniem306

Bericht 10 Dec 2017 16:22

Re: Sneeuw!

Ondertussen weer naar huis. Nu regent het weer.
<<

Anoniem247

Bericht 10 Dec 2017 16:51

Re: Sneeuw!

Ik moest vanmiddag werken en toen ik net goed en wel in de auto op weg naar huis zat stond ik ineens vast op de rotonde. Ik kon er gewoon niet op. Ondertussen sloten er steeds auto's achter mij aan en kwamen er ineens drie mannen naar mij toe om mij te helpen. Ik was al een keer de auto uit geweest om wat sneeuw weg te halen maar dat hielp niet. Ik ben ook nog steeds niet fit en voelde me echt rot. Ik kreeg echt zo'n warm gevoel dat die mannen mij hielpen op het moment dat ik hulp nodig had. Zo duf dat ik dat voelde maar ze kwam gewoon echt op het juiste moment. En zo vaak komt het in mijn ogen niet meer voor dat een onbekende een je een helpende hand bied.

Voor de rest vind ik sneeuw echt stom. Leuk achter een raam maar ik heb het voor dit jaar echt gehad.
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 10 Dec 2017 19:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem234

Bericht 10 Dec 2017 17:26

Re: Sneeuw!

Wat rot ava. Fijn dat ze kwamen helpen.
Ik sneeuw ook maar vervelend tenzij je de deur niet uit hoeft.
<<

Anoniem278

Bericht 10 Dec 2017 17:36

Re: Sneeuw!

Hier is het inmiddels echt een natte glibberige bende.
<<

Anoniem288

Bericht 10 Dec 2017 17:56

Re: Sneeuw!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 19:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem306

Bericht 10 Dec 2017 18:10

Re: Sneeuw!

Fijn Ava, dat ze geholpen hebben.

Ik hoop eigenlijk dat het morgen alweer weg is. Moet toch een half uur fietsen.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 10 Dec 2017 18:16

Re: Sneeuw!

Ah wat fijn Ava dat ze kwamen helpen! Je kan je dan zo hulpeloos voelen...
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 10 Dec 2017 21:16

Re: Sneeuw!

Morgen moet ik eigenlijk om 10 uur op school (Utrecht) zijn maar ik vraag mij af of het wel nut heeft. Docent moet helemaal uit Zwolle komen. En we hebben officieel tot 5/6 uur les, midden in de avondspits. Als het net als vandaag wordt heb ik geen zin om in de kou op een bus te moeten wachten die maar niet komt haha.
AfbeeldingAfbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 10 Dec 2017 21:20

Re: Sneeuw!

Ik ben er ook alweer klaar mee. Morgen komt er nog meer :cry:
Kan gelukkig thuiswerken maar hoop niet dat het weer zo'n winter wordt hoor :(
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 10 Dec 2017 21:41

Re: Sneeuw!

Wij moesten lang wachten op de sneeuw maar aan het begin van de avond begon het eindelijk. We Zijn nog even met de slee naar buiten geweest. Dochter vond het fantastisch.
<<

Anoniem291

Bericht 10 Dec 2017 21:52

Re: Sneeuw!

Julia schreef:We rijden vanuit de richting Gouda naar Vlaardingen. Wat een drama op de weg. Het is dat we echt moeten, maar anders.


Wij reden vanmiddag dezelfde route, wat een drama zeg. Ruim anderhalf uur over gedaan.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Dec 2017 22:38

Re: Sneeuw!

Rond 16u begon het te sneeuwen en werd het ook gelijk glad. Paar keer goed gegleden met de auto en dat vind ik stiekem nog steeds fantastisch. Er schijnt nog meer te vallen. Heerlijk!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 10 Dec 2017 22:45

Re: Sneeuw!

Lexi schreef:Hier ligt flink sneeuw. Mijn kinderen zijn bij mijn ouders die op een uur rijden hier vandaan wonen en die zouden we gaan ophalen. We hebben een poging gewaagd maar zijn na 20 minuten terug gegaan (toen hadden we een stukje gereden waar we normaal nog geen 10 minuten over doen) want het was echt te glad en slecht op de weg. Ik vond het niet verantwoord om zo met ze terug naar huis te rijden. Kinderen vinden het alleen maar leuk want nu hoeven ze morgen niet naar school.


Ik zie dat het morgen weer zo gaat sneeuwen. Ik hoopte toch eigenlijk morgen m'n kinderen wel op te kunnen halen. Ik hoop dat het wat beter is op de weg morgen :nopompom:
2010 2012
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 10 Dec 2017 22:47

Re: Sneeuw!

Lexi schreef:
Lexi schreef:Hier ligt flink sneeuw. Mijn kinderen zijn bij mijn ouders die op een uur rijden hier vandaan wonen en die zouden we gaan ophalen. We hebben een poging gewaagd maar zijn na 20 minuten terug gegaan (toen hadden we een stukje gereden waar we normaal nog geen 10 minuten over doen) want het was echt te glad en slecht op de weg. Ik vond het niet verantwoord om zo met ze terug naar huis te rijden. Kinderen vinden het alleen maar leuk want nu hoeven ze morgen niet naar school.


Ik zie dat het morgen weer zo gaat sneeuwen. Ik hoopte toch eigenlijk morgen m'n kinderen wel op te kunnen halen. Ik hoop dat het wat beter is op de weg morgen :nopompom:

Ik weet natuurlijk niet waar je woont en of je gebonden aan tijden bent, maar in grote delen van het land begint het in de loop van de middag pas! Als je ze alleen s avonds kan ophalen dan is het inderdaad flink balen denk ik..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Dec 2017 22:59

Re: Sneeuw!

Hier ligt een mini laagje stelt niks voor de weg en stoep is niet wit. Hoop dat het zo blijft. Vooral voor mijn man . Die morgen weer moet werken in Amsterdam
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Dec 2017 23:01

Re: Sneeuw!

Oh men ik ga morgen maar met het ov naar m’n werk, want als ik eind vd middag nog over de ring moet ben ik vast niet op tijd bij de kdv en bso van m’n zoons.. nou maar hopen dat de metro’s wel gewoon normaal doen.
#teammaple🍁
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Dec 2017 00:06

Re: Sneeuw!

Gisteravond begon het hier weer te sneeuwen, maar dat hield vannacht weer op.
In de loop van de ochtend begon het weer en flink ook. Er lag veel sneeuw. Toen het stopte met sneeuwen, werd het al snel wat minder. Hopelijk komt er morgen nog wat.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem236

Bericht 11 Dec 2017 07:55

Re: Sneeuw!

Lexi schreef:
Lexi schreef:Hier ligt flink sneeuw. Mijn kinderen zijn bij mijn ouders die op een uur rijden hier vandaan wonen en die zouden we gaan ophalen. We hebben een poging gewaagd maar zijn na 20 minuten terug gegaan (toen hadden we een stukje gereden waar we normaal nog geen 10 minuten over doen) want het was echt te glad en slecht op de weg. Ik vond het niet verantwoord om zo met ze terug naar huis te rijden. Kinderen vinden het alleen maar leuk want nu hoeven ze morgen niet naar school.


Ik zie dat het morgen weer zo gaat sneeuwen. Ik hoopte toch eigenlijk morgen m'n kinderen wel op te kunnen halen. Ik hoop dat het wat beter is op de weg morgen :nopompom:



Ik denk dat je ze het beste na de ochtendspits kan halen en voor 14.00 thuis zijn.
Kunnen je ouders niet tot de helft rijden en jullie tot de helft? Scheelt een korte tijdsduur op de weg
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 11 Dec 2017 08:09

Re: Sneeuw!

Ik ben afhankelijk van het ov. Echt een feestje vandaag haha. Ik woon nog geen 25 minuten rijden van mijn werk maar vandaag ging ik om kwart over zeven de deur uit en ik geloof niet dat ik op tijd kom, negen uur moet ik er zijn.

We rijden nu zo langzaam dat een scootmobiel ons in haalde haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Dec 2017 08:20

Re: Sneeuw!

Ik moet morgenochtend T wegbrengen en naar mijn werk. Aangezien er nog meer sneeuw aankomt zie ik er best tegenop.
2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Dec 2017 08:21

Re: Sneeuw!

Ik heb de “mazzel” dat ik ziek ben vandaag. Ik hoef dus niet de file in. Als ik niet ziek was geweest, zou ik denk ik thuis gaan werken.

♥♥
<<

Anoniem306

Bericht 11 Dec 2017 08:31

Re: Sneeuw!

Na ruim 3 kwartier bezig geweest op de fiets, zit ik eindelijk in metro. Ben alleen niet optijd op m'n werk.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 11 Dec 2017 08:42

Re: Sneeuw!

Lotus schreef:
Lexi schreef:
Lexi schreef:Hier ligt flink sneeuw. Mijn kinderen zijn bij mijn ouders die op een uur rijden hier vandaan wonen en die zouden we gaan ophalen. We hebben een poging gewaagd maar zijn na 20 minuten terug gegaan (toen hadden we een stukje gereden waar we normaal nog geen 10 minuten over doen) want het was echt te glad en slecht op de weg. Ik vond het niet verantwoord om zo met ze terug naar huis te rijden. Kinderen vinden het alleen maar leuk want nu hoeven ze morgen niet naar school.


Ik zie dat het morgen weer zo gaat sneeuwen. Ik hoopte toch eigenlijk morgen m'n kinderen wel op te kunnen halen. Ik hoop dat het wat beter is op de weg morgen :nopompom:



Ik denk dat je ze het beste na de ochtendspits kan halen en voor 14.00 thuis zijn.
Kunnen je ouders niet tot de helft rijden en jullie tot de helft? Scheelt een korte tijdsduur op de weg


Ja als mijn man op tijd klaar is met z'n presentatie gaan we ze nog eind van de ochtend proberen te halen. Tot halverwege gaat niet omdat m'n moeder zelf moet werken. En anders halen we ze sowieso morgen. Ik heb net gebeld en dochter vindt het helemaal leuk. Zoon mist me wel maar had gelukkig toevallig z'n tablet meegenomen dus dat helpt :laughcry:
2010 2012
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers