Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mooie (houten) poppenkast

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Dec 2017 13:47

Mooie (houten) poppenkast

Beste vriendin heeft een 2e dochtertje gekregen! Ik wil graag een kraamkado geven waar beide meiden wat aan hebben, en de meeste babydingen heeft ze natuurlijk sowieso al. Dus ik dacht aan een poppenkast! Welke poppenkasten hebben jullie en wat is nou iets waar je op moet letten? Ik denk dat ze sowieso graag een houten zou willen...

Hebben jullie tips?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 10 Dec 2017 14:32

Re: Mooie (houten) poppenkast

Oh wat een superleuk idee!!

Geen ervaring, want wij hebben er geen. Maar ik weet dat Haba een hele leuke houten heeft, daar kun je ook nog een winkeltje van maken als je m omdraait oid.

Ik zou vooral letten op de grootte verder: niet te groot want dan sta-in-de-weg, maar ook laag genoeg dat ze op vrij jonge leeftijd al zelf er mee kunnen spelen (beetje jammer als ze er pas met 5 jaar bovenuit kunnen komen bijvoorbeeld ;))

Je hebt trouwens ook stoffen poppenkasten die je ineen deuropening kan hangen. Daar zijn ook hele mooie van.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 10 Dec 2017 14:37

Re: Mooie (houten) poppenkast

Oh of de circus poppenkast van maisons du monde
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Dec 2017 15:00

Re: Mooie (houten) poppenkast

Ah dank je ik ga kijken!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron