Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 07 Dec 2017 10:09

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Ik ben 2x ingeleid, dus 2x in het ziekenhuis. Ook vliezen breken gebeurde daar, en niet vanzelf.
Eerste keer bevallen met ruggenprik omdat ik hele heftige weeën had en pas 4 cm. Gelijk na de ruggenprik had ik volledige ontsluiting, dus toen werd duidelijk waarom het zo'n pijn deed :laughcry: Dus de 2e keer afgewacht en toen gebeurde hetzelfde en toen redde ik het wel een soort van zonder ruggenprik. Van 4 naar 10 cm gaat bij mij schijnbaar erg snel, met alle gevoelens van dien laten we maar zeggen :wink:
De eerste was met 39 weken en woog 2700 gram, de 2e met 38+4 en woog 2744 gram.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 07 Dec 2017 11:25

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Elliot schreef:Gefeliciteerd Mickey! Mooie datum, mijn man is ook jarig vandaag :smile:

Mooie datum he :wink: Gefeliciteerd met je man :)
07.12.2011
11.12.2014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Dec 2017 13:49

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Eerste keer thuis met rommelen, na 41 weken.
Tweede keer ook thuis met rommelen met 41+2 weken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 09 Dec 2017 09:05

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Katrien schreef:
Elro schreef:Wat leuk om die verhalen te lezen. Ik lees alleen nergens verhalen over gebroken vliezen in de winkel ofzo;)

Mijn vliezen braken voor de ingang van het ziekenhuis :laughcry:.

Die van mijn zus op het schoolplein :laughcry:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem245

Bericht 09 Dec 2017 10:14

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Ik weet nog precies wat ik die dag gedaan heb. Heb nooit voortekenen gehad, geen harde buiken of niets.
Mijn moeder en oma zijn op visite geweest, niks aan de hand. Daarna hebben ik en ex nog een rondje met de auto gedaan om even eruit te zijn en hebben we een Bosche Bol gegeten :) Ex moest 's avonds weg en ik heb toen nog met mijn schoonzusje gemsnd, ook geen enkel teken. Ex kwam rond 23u thuis en toen ben ik met de hond gaan lopen en daarna ben ik zo'n 3x naar de wc geweest. Ik dacht buikgriep. Om 00u ongeveer gingen we naar bed, en om 00.59 voelde ik een krampje en een klein scheurtje. Ik wist meteen dat het begonnen was, heb ook meteen op de klok gekeken want ik wilde alles precies weten. Half uurtje later begonnen de weeën heel rustig, en rond 2u ben ik naar onder gegaan, lekker in mijn eentje beneden.
Rond 3.30 heb ik mijn ex geroepen, die had al een bevalling meegemaakt en die had zoiets van dat kan nog uren gaan duren dus die deed heel rustig aan. De weeën werden wel steeds heftiger en om 5u heeft hij de VK gebeld die er om 5.30 was en toen had ik 6 cm dus ik mocht naar het ziekenhuis. Daar hebben ze mijn vliezen doorgeprikt, mijn ouders zijn gebeld en mijn zoon is toen om 10.10 geboren.
Ik was 39.3 weken zwanger.
<<

Anoniem255

Bericht 10 Dec 2017 09:37

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Bij onze dochter ben ik ingeleid. In het ziekenhuis dus.

Bij onze zoon voelde ik weinig leven. Bij controle was alles oké en de afspraak voor de volgende dag voor inleiding bleef staan. Uiteindelijk braken mijn vliezen spontaan, om 5u 's ochtends.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Mei 2018 16:37

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Nan schreef:Met 37.3 's nachts denken dat ik in mijn broek geplast had. :laughcry: Vond het al zo gek, had daar de hele zwangerschap geen last van gehad. Wij 2 uur 's nachts naar het ziekenhuis, bleken het gebroken vliezen. Weeen kreeg ik pas echt de volgende middag. 's avonds was ze er.

Voorteken was dat ik zo mobiel als een baksteen was. Ik zag het gewoon écht niet zitten zo nog 3-4 weken door te moeten. Naar de supermarkt 150 meter verderop was al een opgave. En dan moest ik eerst nog een broek aantrekken ook. Ik geloof niet dat mijn mobiliteit nog verder af had kunnen nemen dan dat, dus achteraf gezien zie ik dat wel als een soort voorteken. Het nam ook echt heel snel af de dagen ervoor.


Ik heb dit topic er weer eens bij gepakt, was wel benieuwd hoe het bij iedereen begon!

Vetgedrukte heb ik dus nu precies zo, ik waggel als een (slome) eend nog net naar de supermarkt, met veel moeite. Een broek aantrekken is inderdaad al een opgave, want m'n been optillen gaat al bijna niet. Ik had dit niet als voortekenen gezien trouwens, maar zie het ook totaal niet zitten om zo nog wéken door te modderen! Dus ik ben benieuwd. Wat mij betreft mag ze wel een weekje of twee eerder komen, rond de 38 weken vind ik wel een mooie termijn. :)

Heb verder trouwens ook nog nooit een harde buik gehad voor zover ik weet, helemaal niks van voortekenen tot nu toe. Afwachten dus!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem252

Bericht 14 Mei 2018 20:17

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Haha te gek toch dat ik dit topic heb geopend en mijn dochter alweer 5 maanden is.

Het begon s ochtends spontaan met weeen op de uitgerekende datum. Hele ochtend onregelmatig tussen 6-10 minuten aangehouden van maximaal 1 minuut. VK kwam, 4/5 cm ontsluiting. Toen naar het ziekenhuis (want sneeuwstorm). Om 14u vliezen gebroken, 2 uur later volledige ontsluiting (helllls). 1,5 uur geperst en toen was ze er!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Mei 2018 22:31

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Van mijn zoon staat op pagina 1 geloof ik.

Bij dochter was ik er ook helemaal klaar mee ik voelde mij al een tijd niet lekker echt alsof ik de griep had.
Ook veel hoofdpijn slecht slapen etc.

Dus ik was met 39+2 bij de gynaecoloog voor controle zij ging kijken of ik al ontsluiting had, want als dat zo was dan gingen ze de dag erna mijn vliezen doorprikken om de bevalling op gang te brengen.
Ik had 3 cm ontsluiting en een bijna verstreken baarmoedermond.

Thuis geluncht en omm12:30 had ik wat rugpijn. Dus ik ben op bed gaan liggen. Een uur later kreeg ik buikpijn die weg ging en terug kwam. Maar het was zo licht dat ik niet doorhad dat ik weeën had. Bij zoon deden ze gelijk heel veel pijn.
Om 15:00 gaan timen en toen moest ik ze ook weg zuchten. En kwamen ze ook vrij regelmatig.
Dus het ziekenhuis gebeld rond 15:30 we waren daar rond 16:00 en toen gingen ze nadat ik aangesloten was vrij snel alles klaar leggen.
Ik had al vrij snel persdag dacht ik, maar had 4 cm. Ik mocht nog even naar de wc. Toen ik terug kwam had ik echt binnen 6 minuten 3 mega pijnlijke weeën gehad dus snel op de knop gedrukt.
Toen had ik ineens 8cm. Vliezen werden doorgeprikt en in een paar minuten zat ik op 10 cm en mocht ik mee persen. Dat duurde hooguit 5 minuten en toen was ze er om 17:34.
Megasnel dus en toch nog uit zichzelf gekomen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 14 Mei 2018 22:44

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Maandag op dinsdagnacht rond 3 uur braken mijn vliezen. Al dacht ik toen dat ik heel veel afscheiding had. Daarna een hele dag en nacht gewacht op weeën. Op woensdagochtend melden bij het ziekenhuis en uiteindelijk 's avonds na 20 minuten persen was ze er.

Ik had niet echt voortekenen verder, ik dacht juist dat het nog wel 2 weken ging duren.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Mei 2018 07:20

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Islandgirl schreef:Maandag op dinsdagnacht rond 3 uur braken mijn vliezen. Al dacht ik toen dat ik heel veel afscheiding had. Daarna een hele dag en nacht gewacht op weeën. Op woensdagochtend melden bij het ziekenhuis en uiteindelijk 's avonds na 20 minuten persen was ze er.

Ik had niet echt voortekenen verder, ik dacht juist dat het nog wel 2 weken ging duren.


Moet je er wel even bij zetten met welke termijn dit was natuurlijk :smile: (weet ik wel, maar is leuk voor de andere lezers)
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Mei 2018 07:41

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Met 38+3 gestript door de gynaecoloog.
38+4 om 3u 's nachts braken mijn vliezen.
38+5 om 00.15u is L. geboren.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Mei 2018 07:53

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Burn schreef:Met 38+3 gestript door de gynaecoloog.
38+4 om 3u 's nachts braken mijn vliezen.
38+5 om 00.15u is L. geboren.


Waarom ben jij zo vroeg al gestript?
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Mei 2018 08:00

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Bliss schreef:
Burn schreef:Met 38+3 gestript door de gynaecoloog.
38+4 om 3u 's nachts braken mijn vliezen.
38+5 om 00.15u is L. geboren.


Waarom ben jij zo vroeg al gestript?

Had toen controle, eerst was er sprake van inleiden ivm zwangerschapsdiabetes. Maar dat hoefde toen uiteindelijk niet meer. Heb ik gevraagd of ze al even wilde voelen of er iets gaande was. Had toen 2cm ontsluiting. Vroeg ze of ze me moest strippen of dat ik wilde wachten. Nou, dan maar strippen en kijken wat er ging gebeuren.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2018 08:07

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

39+5 braken mijn vliezen om 6:30 tijdens een hoestbui op de WC.
39+6 om 3:15 werd G. geboren.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Mei 2018 08:11

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Dus gewoon flink hoesten Bliss ;)

Ik ben ingeleid met 39+4. Dit mondde uiteindelijk uit in een keizersnede omdat L. niet goed reageerde op de weeënopwekkers en ze niet konden meten hoe het met haar ging.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 15 Mei 2018 08:17

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Bliss schreef:
Islandgirl schreef:Maandag op dinsdagnacht rond 3 uur braken mijn vliezen. Al dacht ik toen dat ik heel veel afscheiding had. Daarna een hele dag en nacht gewacht op weeën. Op woensdagochtend melden bij het ziekenhuis en uiteindelijk 's avonds na 20 minuten persen was ze er.

Ik had niet echt voortekenen verder, ik dacht juist dat het nog wel 2 weken ging duren.


Moet je er wel even bij zetten met welke termijn dit was natuurlijk :smile: (weet ik wel, maar is leuk voor de andere lezers)


Oh ja haha. Met 39+5 is ze uiteindelijk geboren.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 15 Mei 2018 08:58

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Bij mijn oudste werd ik ingeleid met 38+2. Om 09.00u werd gecheckt of er een ballon geplaatst moest worden of dat ze direct mijn vliezen konden breken. Het werd het laatste omdat ik al 2 cm ontsluiting had. Om 10.00u hebben ze de weeënopwekkers aangesloten en vanaf een uur op 10.30u begonnen de weeën. Om 12.30u had ik regelmatige weeën. De opwekkers hebben ze toen uitgezet. Ik ben onder de douche gegaan en om 14.30u wilde ik er onder uit omdat ik persdrang kreeg. Ik had 8 cm ontsluiting zo bleek. Binnen no time volledig en na 10 minuten persen is hij om 14.54 geboren.

Bij mijn dochter ben ik spontaan bevallen met 39+6. Niets geen voortekenen en met 39+4 zat alles nog dicht. We gingen eind van de middag nog even naar de bouwmarkt en de supermarkt. Ik kwam nog een collega tegen en ik vertelde toen nog dat ik nog nergens last van had en dat het nog wel een week kon duren :laughcry:. Rond het avond eten had ik buikpijn, maar ik zocht er niets achter omdat ik dat vaker heb. Toen mijn man onze zoon naar bed bracht kreeg ik kramp en een half uur later nog eens. Met Marins verhaal van dagen voorweeën in mijn achterhoofd had ik nog niet door hoe laat het was. Om 20.30u zei ik tegen mijn man dat we toch die weeënapp maar eens moesten downloaden voor het geval dat. Dus zo gezegd zo gedaan. Om 20.50u kreeg ik weer kramp en we zijn gaan timen. Een half uur later zat ik zo flink in de weeën dat ik voor mijn gevoel niet het uur regelmatige weeën af wilde wachten voor de verloskundige mochten bellen. De verloskundige was er om 21.45u en ik had 3 cm ontsluiting. Op naar het ziekenhuis met de verloskundige. Mijn man moest zoon nog overdragen aan de oppas en nog wat spullen pakken, dus hij kwam na. Daar aangekomen om 22.25u en had ik 8 cm. Dus de verloskundige mijn man gebeld dat hij op moest schieten. Om 22.40u kwam hij de kamer binnen gesneld en toen heeft de verloskundige mijn vliezen gebroken. Om 22.45u was ze er.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 16 Mei 2018 08:37

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Taeda schreef:Met 40+5 kreeg ik wat lichte weeën, die dag heb ik nog schoongemaakt en ben op visite geweest. Wat later op de avond wist ik dat het niet meer weg zou gaan, alleen ik verwachtte dat het wel even kon gaan duren. Bij een eerste hoor je vaker dat het nog wel 24-48u kan duren en dat kende ik vanuit mijn omgeving. Die nacht werd het snel heviger en ‘s ochtends is hij geboren.


Deze keer zijn mijn vliezen gebroken met 39+3. Dat was voor ons vrij onverwachts, omdat we weer hadden gerekend op 40+. Het breken van mijn vliezen was rond 19u, ik kreeg de eerste weeën om 21u en hij is om 3u 's nachts geboren, met 39+4 dus.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Mei 2018 10:26

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Ik was al met verlof maar gaf nog 1 keer in de week les aan 2 kinderen, die ik dan van school ophaalde en naar huis bracht, daar lesgaf en vervolgens mee speelde tot de ouders thuiskwamen. De ochtend ervoor had ik na het plassen nog wat urine lopen langs mijn benen voor de douche, maar ik dacht dat dat kwam omdat R constant op mijn blaas aan het trappen was.

Dus ik was die dag op het schoolplein en was in gesprek met een andere moeder. Die vond dat ik wat bleekjes zag en ik vertelde haar over die ochtend. Zij is de vrouw van een arts en zei: 'je moet NU het ziekenhuis bellen'. Dat was heel onhandig want ik had natuurlijk die 2 kiddos. Dus ik zei dat ik later wel ging bellen. Maar ze stond erop. Dus ik ziekenhuis bellen en die wilden dat ik meteen kwam. Grr. Dus die moeder nam die 2 kinderen mee naar huis, ik naar het ziekenhuis en man ook onderweg ernaartoe. Daar gecontroleerd en ja hoor - mijn vliezen waren aan het lekken. Super stom, want ik had de dag erna een hele belangrijke PhD vergadering.

Ze zeiden dat ik moest blijven en dat ik in de ochtend ingeleid zou worden, nu aan de antibiotica moest ivm infectiegevaar omdat mijn vliezen dus lekten. Ik baalde echt enorm haha. Man spullen gehaald, ik heb trouwens prima geslapen en om 8.30 begonnen ze met het infuus. Ik heb de hele ochtend zitten kaarten met mijn man, voelde niks van de weeen die op het apparaat wel sterk leken. Dus het werd steeds stukje opgeschroefd. En toen kreeg ik me toch intense gigantische weeen opeens. Zonder enige voorbereiding waren ze van 0 naar 1000. Ik schoot tegen het plafond. Het was net alsof mijn gevoel was uitgeschakeld en het opeens weer deed. Ik had weeen in mijn buik/rug/benen/zij - overal. Ik vroeg om gas, maar werd daar zo stoned van dat ik, met mijn evenwichtsstoornis, bijna van het bed viel. Dus ruggenprik. Die kreeg ik binnen 5 min en man... wat een heerlijkheid. Ik werd heerlijk warm en ontspannen. Voor de ruggenprik had ik 2 cm ontsluiting, na de ruggenprik 10cm.. Ohoh. Binnen een kwartier van 2 naar 10. Maar ik kon niet persen want verdoofd haha. Uur gewacht en toen hem in half uur, zonder ook maar iets te voelen, eruit geperst.

Perfect dus.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 16 Mei 2018 10:47

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Burn schreef:
Bliss schreef:
Burn schreef:Met 38+3 gestript door de gynaecoloog.
38+4 om 3u 's nachts braken mijn vliezen.
38+5 om 00.15u is L. geboren.


Waarom ben jij zo vroeg al gestript?

Had toen controle, eerst was er sprake van inleiden ivm zwangerschapsdiabetes. Maar dat hoefde toen uiteindelijk niet meer. Heb ik gevraagd of ze al even wilde voelen of er iets gaande was. Had toen 2cm ontsluiting. Vroeg ze of ze me moest strippen of dat ik wilde wachten. Nou, dan maar strippen en kijken wat er ging gebeuren.
Strippen kan trouwens pas als je ontsluiting hebt Bliss, anders niet. Niet dat je denkt 'ik ga vragen of ze me strippen, komt de baby lekker vroeg', hehe. Ik hoor je steeds hopen op een vroege bevalling, maar ik probeer bij dezen je verwachtingen ietsie te temperen. :wink:
Laatst gewijzigd door Geel op 16 Mei 2018 11:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Mei 2018 11:33

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Afgelopen zaterdag met 41+1:

De dag ervoor geprobeerd te strippen. Zoals Geel al zegt lukte dit niet omdat mijn baarmoedermond nog helemaal niet verstreken was en er geen ontsluiting was. Ik vond dat strippen trouwens behoorlijk pijnlijk.

8.00: onregelmatige, pijnlijke harde buiken. Harde buiken had ik steeds al, maar niet pijnlijk.
9.00: toch wel regelmaat, om de anderhalf tot twee minuten weeën van 45 seconden tot een minuut.
12:00: krachtige weeën maar baarmoedermond nog niet verstreken
14.00: 0 cm ontsluiting. Domper!!!
16.00: 6 cm ontsluiting!
17.00: persdrang
17.09: J geboren.

Het kan dus van niets heel snel naar iets :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Mei 2018 11:47

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Haha Geel, was ik niet van plan hoor. Ik hoop gewoon dat ze uit zichzelf wat eerder komt. :angel:
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 16 Mei 2018 12:09

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Bliss schreef:Haha Geel, was ik niet van plan hoor. Ik hoop gewoon dat ze uit zichzelf wat eerder komt. :angel:
Ik hoop met je mee!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jun 2018 16:11

Re: Hoe en wanneer begon bij jou de bevalling?

Geel schreef:
Bliss schreef:Haha Geel, was ik niet van plan hoor. Ik hoop gewoon dat ze uit zichzelf wat eerder komt. :angel:
Ik hoop met je mee!


Nou ze mag wel opschieten inmiddels, anders wordt het gewoon toch 40 weken of langer! M'n geduld begint al aardig op te raken :nopompom: Heb de baby al streng toegesproken dat ze eruit moet komen, weer eens gesekst én ananas gegeten, maar vooralsnog gebeurt er weinig. Baby is wel erg druk en drukt flink naar beneden steeds, maar geen harde buiken of voorweeën of dat soort dingen. Echt niks voor mij dit, ik houd gewoon niet van verrassingen :palm:
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers