Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


inbouw keukenapparatuur

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 08 Dec 2017 14:46

inbouw keukenapparatuur

Welk merk inbouwkeukenapparatuur heb jij en bevalt het je ook ?
Ik zou heel blij zijn als je het typenummer weet :smile:

Koel Vriescombinatie
Vaatwasmachine
Oven (hele lucht)
Kookplaat (gas)
Afzuigkap ik wil heel graag een design ding ( pelgrim :love: )
Magnetron
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2017 14:50

Re: inbouw keukenapparatuur

Ik heb geen typenummers, maar we hebben een koel vriescombi van Liebherr, een vaatwasser van Zanussi geloof ik, de kookplaat (inductie) en afzuigkap van AEG.

En dat was het.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 08 Dec 2017 14:52

Re: inbouw keukenapparatuur

Ik ben niet thuis, dus typenummers kan ik niet opzoeken, maar daar heb je toch ook niet zoveel aan? Het moet dan alsnog wel passen in de keuken die jullie willen. Wij hebben koel/vries combi, gasfornuis, vaatwasser en combi oven/magnetron van whirlpool. Op de vaatwasser na, ben ik over alles tevreden. Wij wisten niet dat whirlpool een B-merk was :palm: maar de rest doet het prima, gewoon standaard apparatuur, maar de vaatwasser is een drama.

Onze afzuigkap is van bauknecht, gewoon strakke rechte kap van rvs. Werkt prima en is makkelijk schoon te maken
december 2016
juli 2019
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Dec 2017 15:11

Re: inbouw keukenapparatuur

Wij hebben alles van Siemens, behalve de koelkast die is van Whirlpool. We wilde dat we de temperatuur van het vries- en koelgedeelte los van elkaar konden. Siemens dit geloof ik niet of het was veel duurder. Zeker met een gemiddelde levensduur icm energieverbruik vonden wij whirlpool hiervoor een goede keuze.
08/2018
05/2021
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 08 Dec 2017 17:51

Re: inbouw keukenapparatuur

Wij hebben een losstaande koel/vrieskast van Smeg, losstaand inductiefornuis met oven van MSystem, afzuigkap ook van MSystem en vaatwasser van Etna. Bevalt tot nu toe (twee maanden) prima. Alleen had de vaatwasser wel iets groter gemogen. Inbouwmagetron vonden we echt veel te duur t.o.v. een losstaand exemplaar, dus we gebruiken onze oude in de bijkeuken.
2011 2012 2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 08 Dec 2017 20:11

Re: inbouw keukenapparatuur

Siemens en het bevalt enorm goed. Ook erg goede service toen de vaatwasser een mankement had.
Typenummers heb je inderdaad niets aan. Wij hebben gewoon uitgekozen wat we mooi vonden wat ze in die winkel hadden. En de koelkast uit een boek geloof ik.
2016
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 08 Dec 2017 20:26

Re: inbouw keukenapparatuur

Wij zijn nu bezig bij iemand die geen grote showroom heeft dus weinig te kijken in het echt dat is wel jammer. Hij heeft nu alles van pelgrim in de offerte gedaan maar dat wil ik dus niet. Ik las bijv dat Samsung goeie koelkasten heeft en bijv Siemens en Bosch goeie vaatwassers. Maar alles van een ander merk is zeker niet handig ?.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 08 Dec 2017 22:05

Re: inbouw keukenapparatuur

sanskie schreef:Wij zijn nu bezig bij iemand die geen grote showroom heeft dus weinig te kijken in het echt dat is wel jammer. Hij heeft nu alles van pelgrim in de offerte gedaan maar dat wil ik dus niet. Ik las bijv dat Samsung goeie koelkasten heeft en bijv Siemens en Bosch goeie vaatwassers. Maar alles van een ander merk is zeker niet handig ?.



Hier hetzelfde, ook een kleine showroom met weinig apparatuur maar wij zijn bij Bemmel & Kroon wezen kijken wat we wilde hebben. Wij krijgen ook alles van Pelgrim behalve de vaatwasser (miele) en de koelkast (liebherr)

Waarom wil je geen Pelgrim? Is een prima merk hoor. Atag is de grote zus (maar ook stuk duurder), daarna komt Pelgrim en dan komt Etna (meer budget).
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 08 Dec 2017 22:07

Re: inbouw keukenapparatuur

Inductie kookplaat:
IDK795ONY

Afzuigkap:
BSK961RVS

Oven:
MAC524RVS
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 08 Dec 2017 22:23

Re: inbouw keukenapparatuur

sanskie schreef:Wij zijn nu bezig bij iemand die geen grote showroom heeft dus weinig te kijken in het echt dat is wel jammer. Hij heeft nu alles van pelgrim in de offerte gedaan maar dat wil ik dus niet. Ik las bijv dat Samsung goeie koelkasten heeft en bijv Siemens en Bosch goeie vaatwassers. Maar alles van een ander merk is zeker niet handig ?.

Waarom zou alles van een verschillend merk niet handig zijn denk je?
2011 2012 2017
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 08 Dec 2017 22:25

Re: inbouw keukenapparatuur

@beachgirl
Omdat ik veel negatieve dingen vind over pelgrim ook bij leden van de consumentenbond en ik vind veel producten van "betere" merken voor een lagere prijs. Dus waarom zou ik dan voor pelgrim gaan ?

@ indigo ... misschien lastig met bestellen, handiger als je alles van 1 merk neemt. Geen idee dacht ik zo
Laatst gewijzigd door sanskie op 08 Dec 2017 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 08 Dec 2017 22:26

Re: inbouw keukenapparatuur

Alles van eenzelfde merk kan handig zijn met garantie. Ik meen dat wij de vaatwasser van Atag hebben gekozen, zodat we langere garantie hadden op het fornuis en de oven.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 08 Dec 2017 22:28

Re: inbouw keukenapparatuur

Kijk zoiets bijv wat taeda zegt ;).
Of dat je korting krijgt als je meerdere producten afneemt.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Dec 2017 22:34

Re: inbouw keukenapparatuur

Korting moet je sowieso vragen natuurlijk. Ongeacht of je alles van 1 merk neemt of niet.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers