Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jul 2017 10:48

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Caro schreef:liefde
Dat mag zo blijven :-). Deze man geeft me zo ontzettend veel en is echt mijn gelijke op heel veel fronten. Ik hoop oprecht nog één onderdeel uit mijn verleden te kunnen afsluiten zodat ik daar geen last meer van heb.
huis
We hebben gisteren een huis gekocht! Dus we gaan uit mijn eigen huisje, en weer samen een nieuw thuis maken!
kinderen
Hopelijk gaat de band met de moeder van zijn kinderen dan weer beter. Ze heeft erg veel moeite met de controle loslaten en dat zorgt voor spanningen wat ik absoluut niet wil voor de kinderen. Dus wij moeten verstandig blijven. En wij gaan zelf voor een kindje in 2017!
werk/studie
Ik wil eigenlijk ook wel nieuw werk. Als ik dan toch bezig ben met allemaal plannen.
vakantie
Ik wil weer samen op skivakantie en in de zomer denk ik dat een paar weken naar Frankrijk gaan.
dagelijks leven
Af en toe wat meer ondernemen maar eigenlijk ben ik best happy!
forum voornemen
Euhmmm??
je "totale" doel van
Ik zou alleen nog wat meer willen afvallen. Maar ach: als dat niet gebeurt dan denk ik dat eindelijk mezelf gewoon zo kan accepteren :-)


Liefde: dat is zo gebleven en alleen maar nog beter geworden. We zijn zo blij en verliefd met elkaar dat het soms zelfs beetje misselijkmakend is. En dat na drie jaar. We vinden elkaar zó lief en leuk. En af en toe irriteren we elkaar net zo goed maar de liefde blijft door alles heen stromen en dat is heel erg fijn!

Huis: mijn huis is ontzettend goed verkocht, en we gaan in september naar het nieuwe huis toe. Spannend en leuk! We verheugen ons er echt op.

Kinderen: gaat ook allemaal hartstikke goed. Zijn ex heeft zelf werk en is een stuk stabieler dus dat werkt positief. En wij gaan binnenkort écht voor een kindje (alle voorbereidingen zijn er) dus dat is echt ontzettend spannend!

Werk/ studie: Ik was druk bezig met een nieuwe baan, ook gevonden, alleen waren er tal van andere ontwikkelingen dus zit ik nog steeds waar ik zit maar wel met meer mogelijkheden op de lange termijn en meer uitdaging. Terwijl ik wel de stabiliteit hou voor een eventueel kindje.

Vakantie; we zijn inderdaad op skivakantie geweest. Verder spaar ik al mijn dagen voor de verhuizing en hoop k dat we in november nog twee weken naar Curacao gaan.

Dagelijks leven: ik heb genoeg te doen dus blijkbaar heb ik aan dat voornemen voldaan!

Forum voornemen: had ik niet dus blijft hetzelfde.

Totale doel: ben ook alweer beetje meer afgevallen. Het zijn geen grote stappen maar voor mij voldoende om mezelf écht tegenwoordig een leuker mens te vinden.

Enige 'nadeel' is dat mijn ex ons kerkelijk huwelijk nietig wil laten verklaren. Daar kreeg ik een brief van en dat kwam beetje uit het niks. Het is nogal een grote toestand en ik heb daar geen zin in eigenlijk. Beetje lang verhaal maar hoop dat morgen te kunnen afsluiten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jul 2017 15:58

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Marin schreef:Jaa leuk!

Liefde
Samen zo blijven.

Huis
Babykamer klaar maken. In het loop van het jaar het huis babyproof maken. Heeft geen directe prioriteit natuurlijk, maar zodra de kleine gaat kruipen zal de drankcollectie toch écht hogerop moeten. En zeer belangrijk, twee hekken in de tuin, tegen vallen van de trap en tegen vallen in het water.

Kinderen
Een kleine jongen op de wereld zetten. Een beter voornemen is er niet wat mij betreft. Verder ben ik met name benieuwd en houd ik alles open voor hoe het gaat zijn.

Werk/studie
Stoppen met werken en een nieuwe draai vinden als moeder. Qua bedrijf hoop ik eind 2017 weer wat boekingen te maken. Ook wil ik gaan uitbreiden naar gezinsfotografie.

Vakantie
Eind januari naar Cambridge
Begin februari naar Spanje
Begin mei voor 't eerst met de kleine op pad, naar de Ardennen met de familie
In de zomer wil ik denk ik liever thuis blijven ivm de warmte, maar in de herfst zullen we wel nog lekker even naar Spanje gaan, waarschijnlijk voor een deel met z'n drietjes en voor een deel met schoonfamilie en/of vrienden.

Dagelijks leven
M'n draai vinden als moeder, samen een gezinnetje vormen

Forum voornemen
Weer bovenaan komen te staan naast Cotton

Je 'totale' doel van 2017
Moeder worden van onze zoon en samen een gezinnetje vormen



Alles check, behalve het forumdingetje. Hoewel ik wel tweede sta en ik denk dat ik effectief meer posts heb gezien ik een jaar later opnieuw lid ben geworden met dit account. Maar ik forum momenteel niet heel erg actief dus ik denk dat het nog wel even duurt tot ik ook president word (als dat al kan).
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Jul 2017 16:56

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Liefde
Het weer een beetje gezelliger hebben samen, door een baby en een verbouwing + verhuizing zijn we beide gestresst en reageren we dat op elkaar af. Vooral door niet te communiceren. De avonden samen zijn lang en stil. Daar wil ik heel graag vanaf.

Dit gaat gelukkig weer een stuk beter, al vervallen we wel weer hierin terug als het tijdelijk wat drukker is (op werk bijv)

Huis
De laatste post-verhuizing dingetjes afmaken, sparen voor een nieuwe badkamer en de tuin aanpakken.

De tuin is inmiddels af. Nu sparen voor de badkamer, nieuwe voordeur en andere kleine dingen.

Kinderen
Meer leuke dingen met de meiden ondernemen. Zwemmen, dagjes uit etc.

Hier in kunnen we nog een slag maken. We beginnen dit weekend door op vakantie te gaan :)

Werk/studie
Een dag extra werken. Dit betekent dat ik minstens 2, het liefst 3 nieuwe opdrachten moet binnenhalen.

Sinds april heb ik een nieuwe baan, 3 dagen in de week, dus dit punt kan ik afvinken :)

Vakantie
Eindelijk weer eens gaan. Dit jaar en vorig jaar zijn we niet weg geweest vanwege een bruiloft, baby en een nieuw huis. Het liefst gaan we dan een verre reis maken.

Geen verre reis, maar wel lekker een weekje Frankrijk. Plan is om in september dan nog een week of 2 weg te gaan.

Dagelijks leven
Meer structuur aanbrengen. In de ochtend eerder klaar zijn om leuke dingen te gaan doen ipv langzaam opstarten.

Op werkdagen gaat dit heel goed, op vrije dagen nog niet echt. Vind het eigenlijk ook niet meer zo erg als vorig jaar. Toen was ik gewoon teveel thuis en deed ik te weinig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

anoniem203

Bericht 04 Jul 2017 18:53

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Ava schreef:Liefde Niks, vind het prima zo. Wel wil ik een nachtje weg gaan met mijn man. Even wat romantiek :)
Huis Kleine klusjes afmaken.
Kinderen Meer dingen gaan ondernemen met de kinderen.
Werk/studie Zo doorgaan als nu.
Vakantie Nachtje weg met man en misschien een weekendje weg met het gezin.
Dagelijks leven Meer structuur.
Forum voornemen Minder forummen. Sowieso minder op internet/social media.
Je 'totale' doel van 2017 Wat minder tijd doorbrengen op de tablet/telefoon en meer tijd voor mezelf nemen en beter voor mezelf gaan zorgen. En eigenlijk wil ik gaan proberen om een kilo of 7-8 af te vallen komend jaar.



Oh wow het is me gewoon gelukt! Zo vet om dit zo terug te lezen en ik ben echt trots op mezelf!
Minder forummen/internet/social media is ook gelukt. En meer structuur ook.
En het is geen weekend weg geworden maar een midweek :)
Ik ga goed! :banaan:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jul 2017 19:35

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

sarah1985 schreef:Liefde gelukkig met elkaar blijven
Huis we moeten hier nog jaren blijven wonen. Gaan volgend jaar de achtertuin aanpakken
Kinderen wie weet maar denk het niet
Werk/studie ik hoop net zoals nu met werk maar is altijd onzeker als een client overlijd
Vakantie ik hoop een weekje weg wil niet te ver weg en man wil bergen. En we gaan met mijn ouders weg die ook wensen hebben
Dagelijks leven werken en sporten
Forum voornemen gewoon blijven op het forum
Je 'totale' doel van 2017 gelukkig zijn en genieten van het leven


huis de tuin is klaar jeej
Werk is slechter 2 cliënten kwijt geraakt 1 door bezuinigingen en 1 doordat die ziek werd. In januari had ik nog heel veel werk en nu amper

vakantie helaas niet gelukt
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jul 2017 19:37

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Wat een lekker gevoel Ava. Goed gedaan!
Let's discover the world together.
<<

anoniem203

Bericht 04 Jul 2017 19:39

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Dankje!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 04 Jul 2017 21:46

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Eigenlijk wil ik niet echt aan voornemens doen. Het is niet dat ik mezelf al 2 a 3 jaar teleurstel maar mijn voornemens komen vaak niet eens voor de helft uit haha. Toch kan ik het niet laten. Ik heb geleerd dat als je je doel niet haalt, je soms gewoon wat lager in moet zetten of even een niveautje terug moet. Dat ga ik dan maar doen :laughcry:

Check! Gaat helemaal goed, fijn enzo!
Liefde: Happy blijven in mijn huwelijk. Daar hou ik mezelf echt aan vast en is een onderdeel in mijn leven wat staat als een huis. Echt heel erg fijn.

Check! Gekocht en nu dagelijks een #bouvakkersdecollete
Huis: We zijn huizen aan het bezichtigen, dus wie weet wat 2017 ons brengt.

Nu maar even niet haha.
Kinderen: Ach ja.. Ik wil al 3 jaar, mijn man (nog steeds :face: ) niet. Ik kan wel weer hopen voor 2017 maar ik moet maar een stapje terug doen.

Check! Propedeuse in januari gehaald en zo goed als zeker afstuderen in september. Ook heb ik meer vastigheid in mijn werk gekregen op een leuke afdeling.
Werk/studie: Ik hoop dat ik mijn opleiding mag voortzetten. Qua baan hoop ik binnen het ziekenhuis een wat uitdagendere functie te krijgen. Ik solliciteer wel intern, dus wie weet wat dat mij zal brengen.

Ben twee heerlijke nachtjes/weekendjes weggeweest naar Rotterdam (voor mijn verjaardag) en naar Zeeland & Antwerpen voor ons 2-jarige huwelijk.
Vakantie: De pijlen zijn nu vooral gericht op een huis. Dus vakanties staan op een lager pitje in 2017
Dagelijks leven: Genieten van het nu en kleine momentjes. Veel daten met mijn man.

Hmm. Deze is nog niet gecheckt. Ik ben gewoon een stresskip als het gaat om mijn opleiding. Maar wie weet kan ik meer mezelf zijn in de afstudeerfase, omdat ik hier mijn studie wat meer zelf kan vormgeven.
Je 'totale' doel van 2017:Ik wil mijn werk/studie leven minder zwaar laten wegen in mijn leven. Dat maakt mij soms echt down en dat vind ik zonde. Ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken maar ik zou daar graag naar toe werken.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Jul 2017 09:33

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Super leuk om een half jaarlijkse evaluatie te lezen. Nu baal ik dat ik dit soort dingen nooit invul :').

Wat goed, Ava!

Frankie, ik vind het jammer voor jou dat je studie/werk zo zwaar weegt in je leven. Het is natuurlijk ook wel een belangrijk onderdeel, omdat je er veel tijd aan besteed. Waarom voelt het zo zwaar?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 30 Nov 2017 19:45

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Morgen is het 1 december, nog 1 maand te gaan en dan is het jaar om. Wat is er van deze voornemens terecht gekomen? Of wie heeft er nog wat te doen deze laatste maand?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Nov 2017 19:51

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

sarah1985 schreef:Liefde gelukkig met elkaar blijven
Huis we moeten hier nog jaren blijven wonen. Gaan volgend jaar de achtertuin aanpakken
Kinderen wie weet maar denk het niet
Werk/studie ik hoop net zoals nu met werk maar is altijd onzeker als een client overlijd
Vakantie ik hoop een weekje weg wil niet te ver weg en man wil bergen. En we gaan met mijn ouders weg die ook wensen hebben
Dagelijks leven werken en sporten
Forum voornemen gewoon blijven op het forum
Je 'totale' doel van 2017 gelukkig zijn en genieten van het leven

:vuurwerk:
*Je hoeft niet perse het lijstje in te vullen. Gewoon wat roepen is ook prima!


Huis tuin in verandert en klaar
Kinderen nee pas in augustus 2018 gaan we er weer voor
Werk nu wel weer beter 2 cliënten verloren 1 door bezuinigingen 1 overleden dat was heftig omdat ik tot op het einde er bij betrokken was
vakantie niet weggeweest ivm operatie. We gaan volgende maand 1 nachtje weg
dagelijks leven zelfde werk en sporten
Totale doel ook goed gegaan.

Dus dit jaar bijna aan alles gehouden
Afbeelding
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 30 Nov 2017 20:06

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Huismus schreef:liefde
Ik hoop dat het zo blijft, al wil ik wel gaan proberen om wat meer samen te gaan doen.
huis
Gewoon in ons huis blijven wonen, al zou ik wel graag beneden een andere vloer willen.
kinderen
We hebben 2 kinderen zijn compleet. Ik hoop dat de oudste zo in z'n flow blijft qua leren hij doet laatste tijd beter zijn best. De jongste doet ook lekker zijn ding.
werk/studie
Ik werk niet en zit ook niet in de planning.
vakantie
We hebben in 2017 wel leuke weekendjes weg op de planning schoonouders zijn 40 jaar getrouwd en gaan we met z'n alle naar center Parcs en mijn vader wordt 60 jaar en gaan we met beste vrienden van mijn ouders ook een weekendje weg, zelf gaan we in de grote vakantie weg en ik wil aan mijn man voor z'n verjaardag ook een overnachting geven voor ons samen.
dagelijks leven
Ik hoop dat ik lichamelijk in een wat beter vel kom te zitten. Dat mijn man het gaat lukken om te stoppen met roken . Ook hoop ik dat ik met mijn vriendinnen vaker wat kan afspreken en leuke uitjes kan gaan doen. Ook zou ik wat meer op mijn uitgave patroon willen letten
forum voornemen
Ik ben een hele onbekende forummer en wil gaan proberen om wat vaker te gaan reageren.
je "totale" doel van
Wat meer op de financiën letten, met mijn gezin leuke dingen doen, ook wat meer alleen met mijn man wat doen.


Liefde nog steeds met mijn man, we hebben niet veel samen gedaan, schiet er toch vaak bij in.
Huis, wonen nog in hetzelfde huis, de vloer is er nog niet uit
Kinderen oudste zit in een goede flow, vandaag ouderavond gehad laagste punt was een 7 en de rest gewoon hoger, dus erg leuk. Jongste zit in groep 1 en is een lief jongetje zei de juf.
Werk en studie nog steeds thuis.
Vakantie op een nachtje weg met mijn man na hebben we alles gedaan en het was allemaal erg leuk
Dagelijks leven , mijn man is bijna een jaar gestopt met roken dus weg knap van hem. Ik zit lichamelijkniet in een lekker vel, wel heb ik het geaccepteerd . Het uitgave patroon is jammer nog niet veranderd.
Forum voornemen , helaas mislukt , ben weinig op het forum geweest...
Totale doel we hebben leuke uitjes met ons gezin gedaan.
<<

Anoniem250

Bericht 30 Nov 2017 22:10

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

HollyGolightly schreef:
Ooh La La! schreef:Liefde
Mijn naasten liefhebben.

Huis
Ik wil graag een vogelhuisje voor in de tuin.


Kinderen
Heel erg genieten van mijn kinderen. Leuke dingen ondernemen. En vooral niks missen door vermoeidheid, werk of beslommeringen. Want ze worden zo snel groot. Oh en de aanschaf van het jaar wordt een elektrische bakfiets, dus ik neem me voor heel veel te gaan fietsen met de kinderen.

Werk/studie
Ik wil heel graag weer een stap verder/hoger.

Vakantie
Dat moet er dit jaar echt van komen. Ik zet in op Zuid-Frankrijk en Zeeland.

Dagelijks leven
Deze fijne werk-prive balans behouden.


Wat een mooi jaar was het weer. Ik heb mijn voornemens overtroffen. In plaats van een vogelhuis heb ik zelf een huis kunnen kopen. En dat huis wordt geweldig mooi. Ik heb al veel tochtjes met mijn bakfiets gemaakt en ik heb het heel fijn met mijn kinderen. We hebben een heerlijke vakantie in Frankrijk gehad. En ik heb in 2017 een functie gekregen die heel goed bij me past en die ik goed kan combineren met mijn kinderen.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Nov 2017 22:22

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Fedora schreef:Liefde Ik ben tevreden met mijn relatie en wil dat gewoon voortzetten in 2017. Genoeg liefde, genoeg geluk. Dus kan niet beter.
Huis We hopen in de achtste maand alle doelen te hebben bereikt en zouden graag naar een ander huis willen verhuizen.
Kinderen Tja, daar kunnen we niets over zeggen. Als het gebeurt, dan gebeurt het en zo niet, dan is het ook goed.
Werk/studie Ik hoop nu een baan te vinden waar ik mezelf ook voor langere tijd voor vast kan leggen.
Vakantie We willen volgend jaar graag naar Italië. Maar eigenlijk willen we wel meer landen zien.
Dagelijks leven Om doelen te kunnen halen moeten we minder makkelijk leven. Geen last minutes meer, omdat we thuis zat zijn. Geen pizza of patat als we geen zin hebben om te koken (a 5 dagen in de week). Geen broodjes tijdens een ziekenhuisbezoek of naar de Subway, omdat we toevallig in de buurt zijn. Geen geld uitgeven, omdat het kan. Anders komen we niet waar we willen zijn over tien maanden.
Forum voornemen Geen enkele.
Je 'totale' doel van 2017 Gelukkig blijven en doelen halen.


Liefde Ik ben getrouwd. Dat besloten we pas in maart. Getrouwd vrouw dus.
Huis Het huis is niet verkocht en we wonen hier nog steeds. We hebben hem ook pas laat in de verkoop gezet. Dus augustus had het sowieso niet kunnen zijn.
Kinderen Wat ik nooit wilde, heb ik dit jaar toch gedaan: Naar de gynaecoloog. We blijken beiden vruchtbaar. Van een zwangerschap is alleen nog geen sprake.
Dagelijks leven Qua dingen die ik heb beschreven hebben we alle doelen behaald.
Forum voornemen En nog steeds niet.
Je 'totale' doel van 2017 We hebben ook deze beschreven doelen behaald.

Als ik het lees was het geen slecht jaar. Voorgenomen doelen zijn (zo) goed (als) behaald. Voor 2018 hebben we grotere voornemens.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 01 Dec 2017 16:12

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

In juli ingevuld en nu weer..

Liefde: Happy blijven in mijn huwelijk. Daar hou ik mezelf echt aan vast en is een onderdeel in mijn leven wat staat als een huis. Echt heel erg fijn.
Gaat allemaal goed. Ik hoorde van veel mensen 'óhh een verbouwing dat is een aanslag op je relatie!' en we zouden zeker ruzie krijgen maar ik heb maar 1x met een emmer gesmeten haha. Maar ik mis wel wat romantiek op het moment haha. We lopen beide rond in joggingspakken met mega dikke sokken, liggen onder 5 dekbedden en zien er niet heel charmant uit. Ook kunnen we niet meer samen douchen en dat was echt ons dingetje. Dat mis ik echt! Ben zo blij als we weer een fijne badkamer hebben. Mijn man is ook (naast zijn vaste baan) als ZZP-er begonnen dus hij werkt tegenwoordig ook 45+ uur in de week en werkt dan in Friesland (2 uur rijden enkele reis). In december gaat hij daar waarschijnlijk 3 weken fulltime werken, dus dan zie ik hem nooit meer denk ik :thumbdown:


Huis: We zijn huizen aan het bezichtigen, dus wie weet wat 2017 ons brengt.
Ja, die verbouwing he. Haha. Nog steeds heel blij met ons huis. Ben blij als het af is.

Kinderen: Ach ja.. Ik wil al 3 jaar, mijn man (nog steeds :face: ) niet. Ik kan wel weer hopen voor 2017 maar ik moet maar een stapje terug doen.
Ik wil nog steeds heel graag een kind. Ik 'wacht' nog steeds op mijn man en hij heeft allemaal praktische bezwaren. Huis af, mijn studie af, beetje spaargeld hebben. Dus als ik 45 ben dan is hij er wel klaar voor :P

Werk/studie: Ik hoop dat ik mijn opleiding mag voortzetten. Qua baan hoop ik binnen het ziekenhuis een wat uitdagendere functie te krijgen. Ik solliciteer wel intern, dus wie weet wat dat mij zal brengen.
Ik mocht mijn opleiding voortzetten en heb tegen al mijn verwachtingen in de laatste rekentoets gehaald, mijn afstudeerplan (pva) gelijk gehaald en ben super lekker op weg. In 2018 studeer ik zeker af. Ik werk niet meer in het ziekenhuis, ik heb 3 contracten gehad en helaas moest ik er toen uit.

Vakantie: De pijlen zijn nu vooral gericht op een huis. Dus vakanties staan op een lager pitje in 2017
In februari een weekendje naar Rotterdam geweest en gegeten bij FG, in maart naar Zeeland en Antwerpen en gegeten bij De Kromme Watergang. Dat waren echt 2 fantastische weekenden!

Dagelijks leven: Genieten van het nu en kleine momentjes. Veel daten met mijn man.
In het eerste half jaar hebben we dat goed gegaan. Lekker veel spontane uitjes gemaakt en op veel leuke plekjes geluncht. Toen we de sleutel van ons huis kregen hebben we eigenlijk alle tijd die we samen hadden in het huis gestopt om te klussen.

Je 'totale' doel van 2017:Ik wil mijn werk/studie leven minder zwaar laten wegen in mijn leven. Dat maakt mij soms echt down en dat vind ik zonde. Ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken maar ik zou daar graag naar toe werken.
Nja, ik kan gewoon niet met mijn studiesituatie omgaan. Ik ben gewoon klaar met studeren en als ik mijn studie af heb dan ga ik echt niet meer studeren. Ik ben er klaar mee. En qua werk, ik wil gewoon voor mezelf beginnen. Ik werk gewoon niet lekker voor een baas. Heb nog nooit plezier gehad in mijn werk, dus geen idee hoe het voelt als je echt op je plek zit qua werk.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Dec 2017 16:19

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Mijn vriend is niet mijn man geworden, naar ik hoopte zwanger te raken en dat is gelukt (2x zelfs).
En ik wilde meer tijd besteden aan het huishouden.
Haha.
Ha.

Ha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Dec 2017 16:29

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Bliss schreef:
Bliss schreef:Liefde Gelukkig blijven met m'n vriend!
Huis Hopelijk snel mijn huis verkopen en later in het jaar samen op zoek naar een ander huis in een nieuwe stad.
Kinderen Die komen er komend jaar in elk geval niet.
Werk/studie Hopelijk wat minder werken.
Vakantie Waarschijnlijk een weekend naar Londen en op vakantie naar Sicilië.
Dagelijks leven Goed voor mezelf zorgen, voldoende rust nemen, maar ook genoeg leuke dingen blijven doen!
Forum voornemen Gewoon zo doorgaan.
Je 'totale' doel van 2017 Toekomstplannen uitstippelen en beginnen te realiseren.


Grappig om dit te lezen zeg! Er is echt veel gebeurd/veranderd in het afgelopen halfjaar.

Huis: mijn huis is snel verkocht en wonder boven wonder zonder restschuld, wat een opluchting was dat! De plannen om te verhuizen zijn echter op de langere baan geschoven.
Kinderen: deze plannen zijn juist wat naar voren gehaald. Waar ik vorig jaar nog dacht dat we er in 2018 misschien wel voor zouden gaan, willen we dat toch zeer binnenkort al gaan doen.
Werk: ik werkte te veel, raakte overspannen én vond vervolgens een nieuwe baan voor minder dagen. Het is dus uitgekomen en beter dan ik had verwacht uiteindelijk, want deze baan is véél leuker.

De rest is uitgekomen, we zijn naar Londen geweest en net terug van Sicilië. Eind augustus nog een paar dagen naar Zeeland en in november willen we een paar dagen naar Valencia.


Inmiddels weer een halfjaar verder en voilà, zwanger! Haha het kan raar lopen in een jaar tijd. Alles gaat z'n gangetje verder, m'n werk bevalt nog goed, binnenkort naar Valencia (dat is dus niet in november gebeurd, maar we gaan met oud & nieuw nu). Ben al benieuwd naar 2018, dat wordt pas echt een jaar vol verandering!
❤ 7 juni 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 08 Dec 2017 13:24

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Fiederilsje schreef:Liefde
Meer quality time. We kunnen prima thuis daten, maar we moeten het wel dóén.

Huis
Geen verhuisplannen en waarschijnlijk geen grote verbouwingen. Wel kalmpjes aan verder opknappen, babykamer moet gebeuren en een (spaar)plan voor de badkamer.

Kinderen
Geen voornemen, maar ik kijk wel uit naar de verdere ontwikkeling van onze zoon en ons nieuwe gezinsdynamiek na de geboorte van onze dochter.

Werk/studie
Ook geen spannende voornemens, behalve dat 2017 een laag pitje betekent qua werk. Ik hoop er 5,5-6,5 maand uit te zijn vanwege verlof.

Vakantie
Eigenlijk hebben we alleen een vakantie om de bruiloft van mijn best friend heen gepland. Verder heeft het niet mijn prioriteit.

Dagelijks leven
Mijn voornemen is om het tekenen (weer) opnieuw op te pakken. Ik word daar blij van.


Man en ik leven nog een beetje langs elkaar heen, maar ons gezinsdynamiek is over het algemeen wel fijn. We lopen wel tegen wat dingetjes aan, maar vullen elkaar over het algemeen wel aan. Verder is alles wel uitgekomen. Het tekenen is handlettering geworden ;)
L2014 & H2017
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 08 Dec 2017 13:45

Re: Waarom ook niet? Goede voornemens 2017!

Knillis schreef:Liefde
Meer tijd voor elkaar vrij maken. Man heeft het giga druk met zijn werk en is amper thuis momenteel waardoor we langs elkaar heen leven.

Huis
De binnenboel schilderen en de tuin aanpakken.

Kinderen
Van ze genieten! Het gaat zó snel, ze worden groot. En ik wil echt geen kind meer erbij en ben zo blij dat de babytijd voorbij is maar jeetje, de jongste is ook al 2,5 en de tijd vliegt voorbij :(

Werk/studie
Ik ben afgelopen september begonnen bij mijn nieuwe werkgever en hoop mijn functie verder uit te kunnen bouwen en mezelf onmisbaar te maken. Hopelijk wordt dan volgend jaar mijn jaarcontract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd want ik wil er echt niet weg, het bevalt zo goed!

Vakantie
Sowieso gaan we in de zomer 2 weken op vakantie naar Spanje. Hopelijk gaan man en ik met z'n 2en nog een weekendje weg.

Dagelijks leven
Blijven houden zoals het nu gaat.

Forum voornemen
Actiever worden.

Je 'totale' doel van 2016
Meer tijd nemen om bewust stil te staan bij dingen en niet alles maar voor vanzelfsprekend te nemen.

Verder heb ik nog als voornemen dat ik in de zomervakantie in bikini durf, dus er moet een kilo of 5 -10 vanaf. En ik wil wekelijks baantjes gaan zwemmen.


Aardig geslaagd kan ik zeggen!

Man heeft het nog steeds giga druk, daar is weinig aan verandert. Bewust tijd voor elkaar maken blijft een aandachtspuntje.

Qua huis hebben we inderdaad binnen aangepakt en de tuin gedaan.

Van de kinderen geniet ik maar de tijd blijft vliegen. Wel sta ik wat vaker stil bij het feit dat het zo snel gaat en probeer ik extra te genieten van het laatste half jaartje datde jongste nog thuis is.

Werk gaat prima, ik heb inmiddels een vast contract en de afgelopen periode mijn functie uitgebouwd en ik bleek ook nog eens onmisbaar te zijn :nerd:

Afvallen: ik heb er bijna 5 kg af en ben gestart met sporten. Stond vanwege een hele drukke periode op mijn werk wat op een lager pitje maar dat ga ik nu weer oppakken. En ik ben in bikini geweest op vakantie :cheering: wel met een hele flatteuze bikini en het kan nog veeeel beter, maar het was een ware overwinning op mijzelf.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron