Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 03 Dec 2017 20:41

Re: Netflix

Elliot schreef:Ik ben (nu pas) begonnen met Lucifer en dat is erg leuk!

Jaaa zo leuk is die!
2016
<<

Anoniem273

Bericht 03 Dec 2017 22:25

Re: Netflix

Marin, ik vind the Dark niet echt eng ofzo. Wel heel unheimlich en eerie. M’n man vindt er weinig aan, dat kijkt niet zo fijn haha. Dan heb ik liever dat ie ermee stopt en kan ik alleen verder bingen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Dec 2017 16:12

Re: Netflix

Salome schreef:
Elliot schreef:Ik ben (nu pas) begonnen met Lucifer en dat is erg leuk!

Jaaa zo leuk is die!

Ik ben stiekem een beetje verliefd op Lucifer :angel: (haha leuke smiley om te bekennen dat je verliefd bent op de duivel :nerd: )

♥♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 04 Dec 2017 16:31

Re: Netflix

Wij kijken the musketeers.
Vrijdag begint deel twee van the crown. Ik denk dat we die dan eerst weer gaan kijken.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Dec 2017 08:25

Re: Netflix

Elliot schreef:
Salome schreef:
Elliot schreef:Ik ben (nu pas) begonnen met Lucifer en dat is erg leuk!

Jaaa zo leuk is die!

Ik ben stiekem een beetje verliefd op Lucifer :angel: (haha leuke smiley om te bekennen dat je verliefd bent op de duivel :nerd: )


Ja ik vind hem ook erg charmant. Maar dat had ik ook bij White collar met Neal. Beetje bad guy dingetje :smile:
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Dec 2017 08:26

Re: Netflix

Aziraphale schreef:Marin, ik vind the Dark niet echt eng ofzo. Wel heel unheimlich en eerie. M’n man vindt er weinig aan, dat kijkt niet zo fijn haha. Dan heb ik liever dat ie ermee stopt en kan ik alleen verder bingen.

Staat ook nog op internet engste Netflix serie. Vind hem echt totaal niet eng.
2016
<<

Anoniem315

Bericht 06 Dec 2017 08:43

Re: Netflix

Ik heb ook dat, na aflevering 2 van The Dark, de grootste spanning wat wegvalt. In het begin kan het nog alle kanten op en mijn horrorminded hersenen zijn dan van alles aan het verzinnen. Maar daarna weet je wel ongeveer welke kant het op gaat.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2017 11:18

Re: Netflix

Ik vind het niet erg dat het geen horror is, maar wel vreemd dat Netflix die verwachting schepte in bepaalde artikelen enzo.
Ik ben bij aflevering 9 van Dark en wel echt fan hoor! Hele toffe serie, zit mooi in elkaar vind ik. Goed gefilmd, de muziek, de acteurs, de setting en ik vind het een heel gaaf verhaal.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Dec 2017 12:44

Re: Netflix

Opzich is het wel horror toch? Want het is hun grootste angst die werkelijk wordt.
(Aldus mijn man)
2016
<<

Anoniem315

Bericht 06 Dec 2017 14:11

Re: Netflix

Ik denk dat het meer een psychologische thriller is.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2017 14:28

Re: Netflix

Exogenesis schreef:Ik denk dat het meer een psychologische thriller is.


Eens! :)
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Dec 2017 14:30

Re: Netflix

Hmh oke. Ja horror is ook meer griezelen natuurlijk.
In ieder geval vond ik de titel van dit artikel nergens op slaan:
https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/11/nieuwe-netflixserie-dark-engste-ooit
2016
<<

Anoniem304

Bericht 06 Dec 2017 14:32

Re: Netflix

Ik vind zulke berichten ook erg jammer. Net als over Sinner ook. Ik hou dus niet van horror, maar beide series zijn waarschijnlijk wel echt iets voor mij, terwijl ik ze door de stemming makende berichten van de media zou overslaan.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2017 14:34

Re: Netflix

Salome schreef:Hmh oke. Ja horror is ook meer griezelen natuurlijk.
In ieder geval vond ik de titel van dit artikel nergens op slaan:
https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/11/nieuwe-netflixserie-dark-engste-ooit


Haha ja, de titel van het artikel voornamelijk. De rest vind ik wel kloppen.
Ik heb ‘m trouwens klaar! Ik ga ‘m denk ik opnieuw kijken en dan letten op alle details (nerdalert).
<<

Anoniem273

Bericht 06 Dec 2017 14:35

Re: Netflix

Cotton schreef:Ik vind zulke berichten ook erg jammer. Net als over Sinner ook. Ik hou dus niet van horror, maar beide series zijn waarschijnlijk wel echt iets voor mij, terwijl ik ze door de stemming makende berichten van de media zou overslaan.


Maar jij kijkt TWD toch? Dan kun je dit zéker makkelijk hebben hoor. Het is niet echt bloederig of horrorachtig eng. Totaal niet.
Beetje irritant inderdaad, die mediaberichten over the Sinner en Dark. Vast om kijkcijfers te trekken.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Dec 2017 14:36

Re: Netflix

Aziraphale schreef:
Cotton schreef:Ik vind zulke berichten ook erg jammer. Net als over Sinner ook. Ik hou dus niet van horror, maar beide series zijn waarschijnlijk wel echt iets voor mij, terwijl ik ze door de stemming makende berichten van de media zou overslaan.


Maar jij kijkt TWD toch? Dan kun je dit zéker makkelijk hebben hoor. Het is niet echt bloederig of horrorajtig eng. Totaal niet.
Beetje irritant inderdaad, die mediaberichten over the Sinner en Dark. Vast om kijkcijfers te trekken.

Ja klopt, ik weet inmiddels door anderen dat het prima voor mij is, maar als ze zulke berichten uitbrengen om kijkcijfers te trekken, denk ik dus ook dat heel veel mensen afhaken door die berichten. Dat deed ik dus in eerste instantie wel.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Dec 2017 14:39

Re: Netflix

Ja het is dat mijn man Dark aanzette en ik op Google zocht waar het over gaat.
Toen zag ik dus dat artikel en dacht ik: ''laat maar.''
Of nouja, ik las de titel dat het zo eng zou zijn.
Maar het is dus wel wat voor mij.
2016
<<

Anoniem252

Bericht 07 Dec 2017 18:27

Re: Netflix

Met mijn man met the crown begonnen gisteren, mooie serie zeg.

Vandaag the christmas prince gekeken, heerlijke film :love: :santac:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Dec 2017 19:52

Re: Netflix

Oh the Dark is auf Deutsch. Dat is even schakelen haha, die zag ik niet aankomen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 07 Dec 2017 19:53

Re: Netflix

Ik Netflix héél weinig, maar zit nu volop te hopen dat 't tweede seizoen van 3% snel begint.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 07 Dec 2017 20:34

Re: Netflix

Marin schreef:Oh the Dark is auf Deutsch. Dat is even schakelen haha, die zag ik niet aankomen.


Ja klopt maar dat went zo.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Dec 2017 20:37

Re: Netflix

Salome schreef:
Marin schreef:Oh the Dark is auf Deutsch. Dat is even schakelen haha, die zag ik niet aankomen.


Ja klopt maar dat went zo.


Ja vind het juist wel leuk! Hou er wel van, net als die Scandinavische series. Vaak zijn de acteurs ook 'minder mooi', net wat echter.. Zoals bij the Sinner dat de hoofdrolspeelster dan de bloedmooie Jessica Biel is. Vaak zijn Europese series net wat rustiger daarin, vind ik wel leuk.
Enige nadeel met andere taal dan Engels is dat ik echt moet opletten en dus minder met telefoon spelen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem250

Bericht 07 Dec 2017 20:48

Re: Netflix

Ik vind minder mooie mensen en geen gebleekte tanden ook fijner om naar te kijken.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 07 Dec 2017 20:52

Re: Netflix

Marin schreef:
Salome schreef:
Marin schreef:Oh the Dark is auf Deutsch. Dat is even schakelen haha, die zag ik niet aankomen.


Ja klopt maar dat went zo.


Ja vind het juist wel leuk! Hou er wel van, net als die Scandinavische series. Vaak zijn de acteurs ook 'minder mooi', net wat echter.. Zoals bij the Sinner dat de hoofdrolspeelster dan de bloedmooie Jessica Biel is. Vaak zijn Europese series net wat rustiger daarin, vind ik wel leuk.
Enige nadeel met andere taal dan Engels is dat ik echt moet opletten en dus minder met telefoon spelen.


Eens hoor. Komt inderdaaad echter over. Soms kan ik mij ook ergeren aan series omdat er alleen knappe mensen in voorkomen. Dus echt niet realistisch.
2016
<<

Anoniem245

Bericht 08 Dec 2017 07:36

Re: Netflix

Ik ben met Unce upon a time in seizoen 3, vind de serie erg goed.
Ben wel tussendoor met The Sinner begonnen, wat een gave serie, die heb ik al bijna klaar. The Crown komt vanaf vandaag weer geloof ik, dus die series met 1 nieuw seizoen kijk ik even snel tussendoor.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers