Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teen Mom

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 15:48

Re: Teen mom

Cotton schreef:Kailyn doet ook lippen opspuiten, net als Chelsea.
En Kailyn heeft haar tandvlees laten 'opsnijden' zodat je haar tanden ziet bij het lachen ipv voornamelijk tandvlees.



He bah! Mijn man heeft zijn tanden laten doen, maar dat was medisch anders zouden ze er op den duur uit liggen. Hij heeft nu mooiere dan ik . :cry:
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 15:50

Re: Teen mom

Beachgirl schreef:
caribbeanlover schreef:
Beachgirl schreef:Zo zonde dat die meiden allemaal zo vreselijk verbouwd zijn. Die Brianna ook... een kont van hier tot Tokio en borsten formaat meloen.


Wie nog meer dan? Van Jenelle weet ik van haar borsten af.


Kail heeft al flink wat laten doen, billen, borsten, liposuctie etc. Zo'n mommy make over noemen ze dat. Daarnaast heeft ze van die neptanden (veneers ofzo) en haar lippen zijn opgespoten

Amber is helemaal verbouwd (ook een mommy make over)

Maci haar borsten zijn vergroot

Om het over Farrah nog maar niet eens te hebben.... :palm:


Maci had toch best wel redelijk wat? Tja, Farrah idd heb je even?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 19:08

Re: Teen mom

Ik volg het niet trouw , maar kijk zo nu en dan en dan vaak stukjes. Zag dus net dat Tyler en Catelynn zoveel gezeik hebben met de adooptieouders van Carly. Ze hebben hun verboden om over de adoptie te praten. Waar halen die mensen het recht vandaan? Ze moeten hun dankbaar zijn! In het begin was er geen gezeik en later mocht zelfs Tylers vader van hun niet in de buurt komen van Carly. Dat heeft hij wel gedaan op de bruiloft dus net goed, want het is wel zijn kleinkind.

Catelynn heeft problemen, maar schaft wel een varkentje aan en weet hier duidelijk niet mee om te gaan. Ze kan eerst beter stabieler worden en dan verder zien. Haar moeder vind het reuze komisch dat ze een varken heeft gehaald. Ik vind de aanschaf van dieren bij die meiden te ver gaan. Ze hebben allemaal honden, meer dan 1. Wat ik van Amber wel super vind dat ze alleen rescuedieren heeft, maar helaas er geen stop op heeft aangezien ze ze maar blijft nemen.
Sinds wanneer is Maci verhuist? Ze had eerst een bruin huis, nu een blauwe. Of heeft ze die laten schilderen?
Ik ben overigens de tel kwijt hoe vaak Farrah fucking zegt na onderhand elk woord en/of zin.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 07 Dec 2017 21:13

Re: Teen mom

caribbeanlover schreef:
Beachgirl schreef:
caribbeanlover schreef:
Wie nog meer dan? Van Jenelle weet ik van haar borsten af.


Kail heeft al flink wat laten doen, billen, borsten, liposuctie etc. Zo'n mommy make over noemen ze dat. Daarnaast heeft ze van die neptanden (veneers ofzo) en haar lippen zijn opgespoten

Amber is helemaal verbouwd (ook een mommy make over)

Maci haar borsten zijn vergroot

Om het over Farrah nog maar niet eens te hebben.... :palm:


Maci had toch best wel redelijk wat? Tja, Farrah idd heb je even?



Maci was bijna plat....en nu niet meer :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 21:23

Re: Teen mom

Dat heeft ze dan al jaren geleden laten doen toch? Ik begrijp haar wel, maar er zijn uitzonderingen ala Farah.
<<

Anoniem278

Bericht 09 Dec 2017 10:32

Re: Teen mom

Amber verwacht een...........................


http://www.mtv.com/news/3051894/amber-p ... en-mom-og/
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2017 23:54

Re: Teen mom

Zat vandaag weer een stukje te kijken. Woont Brianna samen met haar zus en moeder in een huis? Ik snap dat die ex van haar een sukkel is, maar zij kan zelf toch ook werken? Waar bemoeit die moeder zich mee zeg echt een bemoeial! Die jongen blijft er rustig onder.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Dec 2017 09:34

Re: Teen mom

Bedoel je Brianna, CBL? Want Brianna is de enige die, buiten de opnames van TM2, werkt voor een 'normale' werkgever. Wat haar zus en moeder doen, weet ik niet. Wel weet ik dat haar moeder ernstig ziek is en wellicht daardoor niet werkt?

Brianna en haar zus waren samen zwanger. Zus, ik ben echt haar naam kwijt, heeft abortus laten plegen en Brianna dacht dat ze het zou redden met Devoin en heeft daarom haar kindje gehouden. Devoin bleek alleen een dead beat te zijn en samen met zus en moeder heeft ze Nova opgevoed. Er is nu ook pas sprake van alimentatie van Devoin. Dus al die jaren hebben ze het met zijn drieën weten te rooien. En toen werd Brianna zwanger van Luis. Brianna wilde het kindje afstaan ter adoptie, omdat ze niet wist hoe zij alleen moest zorgen voor het 2e kindje zonder vader (Luis was vreemdgegaan en Brianna maakte een einde aan hun relatie). Luis heeft haar er toen van overtuigd om Stella niet te laten adopteren. Hij is de vader en zou zorg dragen voor haar en voor Stella. Al met al ontwikkeld Luis dezelfde trekken als Devoin altijd heeft laten zien. Eerlijk? De angst zou mij net als moeder en zus ook om het hart slaan. Want het was al moeilijk met Nova, gaat het nu weer zo? Ik zou hem net zo achter de broek aanzitten, tot ik op zijn minst twee loonstroken heeft laten zien en voor Nova kan zorgen.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2017 09:37

Re: Teen mom

Brianna wilde Stella nooit laten adopteren. Dat is in scène gezet voor de show.
<<

Anoniem221

Bericht 10 Dec 2017 09:40

Re: Teen mom

Cotton schreef:Brianna wilde Stella nooit laten adopteren. Dat is in scène gezet voor de show.


Ah, ok. Ik lees weleens wat over de show via roddelsites, maar dit gegeven was nog niet voorbij gekomen. Hoe je het ook went of keert, Luis beloofde er altijd te zijn. Emotioneel en financieel. En dat laat hij vooralsnog niet zien. Maar ik loop een paar afleveringen achter en weet alleen dat hij vrachtwagenchauffeur wil worden en dat het nog niet zover is.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2017 09:43

Re: Teen mom

Ja de rest klopt als een bus!
<<

Anoniem278

Bericht 10 Dec 2017 10:01

Re: Teen mom

Cotton schreef:Brianna wilde Stella nooit laten adopteren. Dat is in scène gezet voor de show.

Weet je wat ik daar zo stom aan vind, aan dat 'in scène zetten'? Ik geloof dan de rest dus steeds ook maar voor de helft. Als je zoiets enorms in scène kunt zetten, wie zegt dan dat er niet veel meer gemanipuleerd wordt voor de camera?
<<

Anoniem304

Bericht 10 Dec 2017 10:48

Re: Teen mom

Quizzle schreef:
Cotton schreef:Brianna wilde Stella nooit laten adopteren. Dat is in scène gezet voor de show.

Weet je wat ik daar zo stom aan vind, aan dat 'in scène zetten'? Ik geloof dan de rest dus steeds ook maar voor de helft. Als je zoiets enorms in scène kunt zetten, wie zegt dan dat er niet veel meer gemanipuleerd wordt voor de camera?

Dat is ook zo. In oude afleveringen kan je bijvoorbeeld zien dat Ryan met een vriend over Maci moet praten. Die vriend begint dan 'spontaan' het gesprek, maar dat is echt niet spontaan. Praktisch alle gesprekken zijn een moetje.

Behalve de ruzies van Jenelle lol. Die komen zo wel haha.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2017 12:39

Re: Teen mom

Fedora schreef:Bedoel je Brianna, CBL? Want Brianna is de enige die, buiten de opnames van TM2, werkt voor een 'normale' werkgever. Wat haar zus en moeder doen, weet ik niet. Wel weet ik dat haar moeder ernstig ziek is en wellicht daardoor niet werkt?

Brianna en haar zus waren samen zwanger. Zus, ik ben echt haar naam kwijt, heeft abortus laten plegen en Brianna dacht dat ze het zou redden met Devoin en heeft daarom haar kindje gehouden. Devoin bleek alleen een dead beat te zijn en samen met zus en moeder heeft ze Nova opgevoed. Er is nu ook pas sprake van alimentatie van Devoin. Dus al die jaren hebben ze het met zijn drieën weten te rooien. En toen werd Brianna zwanger van Luis. Brianna wilde het kindje afstaan ter adoptie, omdat ze niet wist hoe zij alleen moest zorgen voor het 2e kindje zonder vader (Luis was vreemdgegaan en Brianna maakte een einde aan hun relatie). Luis heeft haar er toen van overtuigd om Stella niet te laten adopteren. Hij is de vader en zou zorg dragen voor haar en voor Stella. Al met al ontwikkeld Luis dezelfde trekken als Devoin altijd heeft laten zien. Eerlijk? De angst zou mij net als moeder en zus ook om het hart slaan. Want het was al moeilijk met Nova, gaat het nu weer zo? Ik zou hem net zo achter de broek aanzitten, tot ik op zijn minst twee loonstroken heeft laten zien en voor Nova kan zorgen.


Ik bedoel idd Brianna, maar dat zei ik toch ;). Nee, ik bedoelde Brianna zelf waarom zij niet werkt niet haar moeder. Dat wist ik niet dat zij werk heeft. Wat voor werk? Wat heeft haar moeder dan? Brianna heeft het recht Luis achterna te zitten, maar haar moeder niet. Het is hun kind en zij heeft zich er niet mee te bemoeien.
<<

Anoniem278

Bericht 12 Dec 2017 10:19

Re: Teen mom

Als je toch eens af en toe op het channel van Farrah kijkt dan merk je pas echt dat dat hautaine neerbuigende voorkomen in ieder geval niet in scène gezet wordt. Zij heeft echt bijna elke dag wel een filmpje waarin ze zichzelf neerzet als een soort Godin van alles en anderen als niet waardig om zelfs maar haar onderdanen te zijn.
<<

Anoniem221

Bericht 12 Dec 2017 15:09

Re: Teen mom

Cotton weet vast wat voor bedrijf Brianna werkt. Het schijnt 13 in een dozijn te zijn. Maar ze werkt in ieder geval.

Farrah vind ik alleen maar zielig. Ze is de koningin in haar eigen verhaal geworden. En dat omdat er iets verschrikkelijk scheef zit in haar jeugd. Een arts, de man van moeders, die haar op die manier aanspreekt.... :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2017 15:11

Re: Teen mom

Haha. Als ik het goed heb onthouden werkt ze op de klantenservice van een bedrijf wat doet in verzekeringen. Maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval een soort van kantoorbaan, al jaren.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Dec 2017 22:28

Re: Teen mom

Fedora schreef:Cotton weet vast wat voor bedrijf Brianna werkt. Het schijnt 13 in een dozijn te zijn. Maar ze werkt in ieder geval.

Farrah vind ik alleen maar zielig. Ze is de koningin in haar eigen verhaal geworden. En dat omdat er iets verschrikkelijk scheef zit in haar jeugd. Een arts, de man van moeders, die haar op die manier aanspreekt.... :palm:



Welke manier?
<<

Anoniem221

Bericht 13 Dec 2017 13:27

Re: Teen mom

Staat er een beetje krom hè?

Ik vind Farrah voornamelijk zielig. In haar jeugd zijn dingen gebeurd, die ook zijn gefilmd, maar die Debra blijft ontkennen. Debra heeft dan ook haar eigen versie gemaakt en dit heeft ze haar man (volgens mij is ze nu getrouwd met de dokter) verteld. Met als gevolg dat man compleet over Farrah valt, zonder te willen luisteren naar haar verhaal. 'Je moet respect hebben voor je moeder'. Altijd, maar dan moeder het wel verdienen. En volgens mij is dat niet het geval.
<<

Anoniem278

Bericht 13 Dec 2017 13:47

Re: Teen mom

En toch, Fedora, vind ik een moeilijke jeugd geen excuus voor haar gedrag.
Dat ze niet aardig tegen haar moeder kan zijn, prima, dan verbreek het contact, of ga serieus samen in therapie maar vecht dat niet zo ordinair jarenlang uit op tv.
Maar ze behandelt haar vader, haar collega's en alle mannen die de revue hebben gepasseerd ook als vuilnis.
Ik verwacht dat je op een gegeven moment ook iets leert.
Je kunt een slachtoffer zijn of een overlevende, maar daarin heb je wel een keuze.
<<

Anoniem221

Bericht 13 Dec 2017 13:52

Re: Teen mom

Daar heb je helemaal gelijk in, Quizzle. Ze is een kutwijf en zo behandeld ze anderen ook. Ik probeer er altijd achter te komen waarom mensen doen zoals ze doen, maar bij haar kan ik niets vinden. Ik praat het goed hoe ze is tegenover Debra, maar ik vind dan ook echt dat respect verdiend moet worden, ook al ben je de moeder, maar een leuke vrouw is ze absoluut niet. Maar ze moet iets goed doen, want Simon blijft al jaren terugkomen.
<<

Anoniem278

Bericht 13 Dec 2017 19:09

Re: Teen mom

Jenelle heeft haar relatiestatus veranderd, en foto's van haar 'man'(?) weggehaald:
https://radaronline.com/photos/jenelle- ... elicagency
<<

Anoniem301

Bericht 14 Dec 2017 09:59

Re: Teen mom

Maar later wel weer een foto dat ze samen gaan jagen. Waarom man tussen ‘ zijn ze niet echt getrouwd dan?
<<

Anoniem304

Bericht 14 Dec 2017 10:02

Re: Teen mom

Radar heeft meestal wel juiste info, maar vind dit maar wazig hoor.
<<

Anoniem278

Bericht 14 Dec 2017 10:06

Re: Teen mom

Man tussen aanhalingstekens omdat zij dus haar relatiestatus heeft aangepast, ik weet niet wat hij dan is. Vooralsnog wel man.
Ik denk dat de info best kan kloppen, we weten na zoveel jaren TeenMom wel hoe wisselvallig Jenelle is, voor hetzelfde geld heeft ze vandaag weer allemaal liefdesbetuigingen neergezet.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers