Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vraag jij voor je 4jaardag?

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2017 20:51

Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik niets en ik hoef ook niets. Zou niet weten wat. Waxinehouders.....................zet maar in de kast bij de overige tig ;).
Nee, ik heb alles al. Ben geen vrouw van de merken dus zal nooit een Chaneltas willen of iets anders van een duur/groot merk. Ik ben wel tevreden zo.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Dec 2017 21:00

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik ben toevallig vandaag jarig en ik heb eerlijk gezegd nooit zo'n moeite om mijn verlanglijst te vullen :smile:

Ik heb mooie oorbellen gekregen (door mijn moeder en zusje uitgezocht, heel blij mee!)
Een nieuwe e-reader met interne verlichting (had al heel lang eentje zonder licht, paar keer eentje met licht geleend en dat vind ik toch wel heel prettig! Ik mag van mezelf nooit zoveel geld aan mezelf uitgeven als het niet echt nodig is, dus heel fijn dat ik deze gekregen heb).
Een agenda voor het nieuwe jaar vraag ik altijd
Glazen van Blond (niet per se nodig natuurlijk, maar wel mooi!)
Bonnen voor een Wellness centrum hier in de buurt
Twee cd's (ik ben nog heel ouderwets, haha, lekker voor in de auto)

Verder stonden er nog een paar kledingstukken op mijn lijstje die ik gepast heb, heel mooi vond, maar ik moest keuzes maken.
Bonnen van de Hema of Ikea
Rituals shampoo en douchegel
Sloffen
E-books
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2017 21:08

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. :cheering:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Dec 2017 21:19

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik ben volgende week jarig en ik vraag een mama fiets.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Dec 2017 21:22

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Gefeliciteerd Suus! Klinkt alsof je goed verwend bent!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Dec 2017 21:29

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Gefeliciteerd Suus!
Ik ben ook jarig vandaag en heb gekregen:
- Geurtje
- Boekenbonnen
- Geurkaarsjes
- Een boek waarin ik allerlei vragen moet beantwoorden over mezelf (mooi als nalatenschap).
- Wijnpakketje
- Chocolade
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2017 21:35

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Marin schreef:Ik ben volgende week jarig en ik vraag een mama fiets.



Ik ook. Exo, ook jij van harte.
<<

Anoniem315

Bericht 06 Dec 2017 21:51

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Dankjewel!
<<

Anoniem313

Bericht 06 Dec 2017 21:57

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Gefeliciteerd jarigen! Ik moet nog heel lang wachten, maar ik vraag en krijg altijd:
- drank
- parfum
- cosmetica
- etentjes
- nieuwe schoenen
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Dec 2017 22:03

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Mijn vierjaardag is al 31 jaar geleden :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem244

Bericht 06 Dec 2017 22:10

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Gefeliciteerd suus en exo.

Cbl, en gewoon een bon van iets dan? Of in jullie geval een dinerbon bv? Vind ik wel echt iets voor jou.

Hier aardig wat dingen op mijn lijstje, hou altijd een heel jaar een lijstje bij wanneer er iets is wat ik graag wil hebben.
- rituals producten
- dinerbon
- saunabon
- een ring
- armbandje
- cover voor mijn ereader
- spullen van blond Amsterdam
- mascara
- oorbellen
- sloffen / warme huissokken
- warme relaxtbroek
- oplaadkabel voor de iPhone
- bedel Pandora armband
- instax
- warm plaid
- fles wijn
- happy socks
- cadeaukaart voor ebooks lezen
- kalender liefde is
- planner / agenda
- light box

Heb aardig wat op mijn lijstje staan voor kerst en m’n verjaardag haha
-
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Dec 2017 22:10

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Oh en aan mijn ouders vroeg ik dit jaar een bijdrage aan een winterjas, vorig jaar vroeg ik een mooie badjas (had ik zelf al uitgekozen). Aan m’n broertje+zus vraag ik bijvoorbeeld parfum of een bon.
Van m’n man heb ik een etentje gekregen met zn twee. Dat geven we elkaar als verjaardagscadeau en dat vind ik erg leuk.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2017 22:11

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Urban Naked schreef:Mijn vierjaardag is al 31 jaar geleden :(


Ach ja ik dacht even grappig te zijn! :P
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2017 22:14

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik weet wel iets of eigenlijk iemand nl een hond. Dat is mijn allergrootste wens. Helaas wil mijn man dat niet! :cry:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 22:22

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

caribbeanlover schreef:Ik weet wel iets of eigenlijk iemand nl een hond. Dat is mijn allergrootste wens. Helaas wil mijn man dat niet! :cry:


Jullie hebben een hondje toch?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2017 22:28

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Lejow schreef:
caribbeanlover schreef:Ik weet wel iets of eigenlijk iemand nl een hond. Dat is mijn allergrootste wens. Helaas wil mijn man dat niet! :cry:


Jullie hebben een hondje toch?


Hebben we weg gedaan. Hoe gaat het met jouw koningennhond?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 06 Dec 2017 22:38

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ik heb uiteindelijk voor mn verjaardag een Fossil smartwatch gekregen, een cadeaubon van de bouwmarkt (jaja, nog veel te klussen), een boekenbon en een Rituals pakket
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Dec 2017 22:38

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ah wat jammer cbl van je hond! Dat is dan pas net, toch? Vorige week had je hem nog als ik het me goed herinner. What happened dat hij er niet meer is nu?
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Dec 2017 22:39

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Huh? Weggedaan? What happened :O


Hier gaat t goed, as we speak ligt ze naast me te snurken op de bank.. En hard :12:
<<

Anoniem244

Bericht 06 Dec 2017 23:30

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Ah wat jammer cbl :( wat moet dat een verdrietige keuze geweest zijn.
Sterkte
<<

Anoniem231

Bericht 07 Dec 2017 06:30

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Gefeliciteerd!

Ik vraag niets, wij hebben cadeaus afgeschaft. Net wat jij zegt cbl, komt in de kast bij de rest. Wij kregen ook vaak cadeaus waarbij je echt dacht wat moet ik ermee. Totaal niet onze smaak, er werd wat gekocht om te kopen. Vind ik jammer van het geld.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 07 Dec 2017 07:59

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:
caribbeanlover schreef:Ik weet wel iets of eigenlijk iemand nl een hond. Dat is mijn allergrootste wens. Helaas wil mijn man dat niet! :cry:


Jullie hebben een hondje toch?


Hebben we weg gedaan. Hoe gaat het met jouw koningennhond?


In het topic over de ruzie met je man schrijf je nog dat je een andere route wil lopen met het uitlaten van de hond... Apart!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 09:08

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Urban Naked schreef:Ah wat jammer cbl van je hond! Dat is dan pas net, toch? Vorige week had je hem nog als ik het me goed herinner. What happened dat hij er niet meer is nu?



Nee joh het is niet waar! De meeste weten hoe vreselijk ik dat vind en hoe ik mensen afschuw die dat doen. Ik zou het never nooit over me hart kunnen verkrijgen en haar voor geen goud, maar dan ook voor geen goud wegdoen/dumpen! Ik zal me altijd afvragen hoe het met haar zou gaan.Bovendien is het niet eerlijk voor haar mocht er een andere hond komen. Die mag hier dan wel wonen terwijl zij hier ook nog had kunnen wonen. Nee, afschuwelijk.
Was benieuwd naar de reacties omdat de meeste weten hoe fout ik dat vind had ik eerlijk gezegd afgebrand te worden.
Ik krijg nu vast commentaar dat ik achterlijk bezig ben en blablablabla, maar ja sommigen weten inmiddels ook wel hoe ik in elkaar steek. Zo en dan ga ik nu mijn meiske uitlaten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Dec 2017 09:10

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Ah wat jammer cbl van je hond! Dat is dan pas net, toch? Vorige week had je hem nog als ik het me goed herinner. What happened dat hij er niet meer is nu?



Nee joh het is niet waar! De meeste weten hoe vreselijk ik dat vind en hoe ik mensen afschuw die dat doen. Ik zou het never nooit over me hart kunnen verkrijgen en haar voor geen goud, maar dan ook voor geen goud wegdoen/dumpen! Ik zal me altijd afvragen hoe het met haar zou gaan.Bovendien is het niet eerlijk voor haar mocht er een andere hond komen. Die mag hier dan wel wonen terwijl zij hier ook nog had kunnen wonen. Nee, afschuwelijk.
Was benieuwd naar de reacties omdat de meeste weten hoe fout ik dat vind had ik eerlijk gezegd afgebrand te worden.
Ik krijg nu vast commentaar dat ik achterlijk bezig ben en blablablabla, maar ja sommigen weten inmiddels ook wel hoe ik in elkaar steek. Zo en dan ga ik nu mijn meiske uitlaten.
Oh. Jeetje. Ik schrok al.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2017 09:12

Re: Wat vraag jij voor je 4jaardag?

Niet doen hoor ;). Ze zal altijd mijn kleine meiske blijven tot ze haar laatste adem heeft uitgeblazen wat in ons bijzijn net als de vorige zal zijn. Ik kan niet zonder haar!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers