Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 03 Dec 2017 13:07

Re: Datetopic #4

Haha sorry! Nu was ik zo'n reactie nummer zoveel die ik zo irritant vond toen na al die adviezen omtrent mijn ex haha. Sorry! Ik denk dat je het zelf ook allemaal heel goed weet hoor. :)

En tja, het was gewoon een beetje awkward. Bleef echt zo'n back and forth vraag-antwoord conversation die nooit echt een leuk gesprek werd. En hij was ook niet heel goed in het vragen stellen of reageren, kreeg weinig terug. Had ook het idee dat hij een beetje moe was (of net zo verveeld als ik af en toe en minder energiek moeite aan het doen), maar toen ik dat dan weer vrolijk aardig zei greep hij dat ook niet even aan om zich te verexcuseren en te praten over hoe druk zijn week of dag was ofzo maar was het gewoon "no no no i'm ok, do you want another wine?".

Had er bij voorbaat ook al een beetje twijfel bij of het wel echt iemand voor mij was. Maar hey, ben weer op date geweest en het was prima. Heb hem de rekening laten betalen. Vond dat ik die twee wijntjes wel verdiend had na al mijn harde werk qua gesprek gaande houden EN het feit dat hij me een kwartier heeft laten wachten in een drukke kroeg. :smile:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2017 05:54

Re: Datetopic #4

Nee Whatever, ik waardeer je kritiek juist enorm! En Joey, bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaring. Nogmaals, ik snap zijn teleurstelling, ik kan alleen niet goed overweg met z'n jaloezie. Ik heb mijn excuses gemaakt voor mijn botte boodschap en aangegeven dat hij dingen heeft gezegd die mij kwetsen maar hij vindt dat ie niets verkeerd heeft gedaan dus mijn gevoel doet er blijkbaar even niet toe. Ik vind het oprecht heel jammer dat dit zo moet lopen maar hij heeft echt een hele lelijke kant laten zien inclusief het volledig updaten van zn profiel met als doel mij te sarren wat ik ongelooflijk kinderachtig vindt voor iemand van 28.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 04 Dec 2017 06:50

Re: Datetopic #4

Oh jemig daar zou ik ook wel de kriebels van krijgen ja..
<<

Anoniem245

Bericht 04 Dec 2017 07:06

Re: Datetopic #4

Hmm dat is wel erg jammer ja... Misschien toch maar even aan kijken hoe het gaat als jullie elkaar weer zien. Voordat je weg ging klonk het wel heel leuk.

Hier nog alles lekker rustig en fijn. Ook uitgesproken dat we het erg fijn vinden met elkaar op deze manier.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Dec 2017 08:03

Re: Datetopic #4

Ik snap ook nog dat hij jaloerse gevoelens krijgt als je voor de grap zegt dat je met die jongen getrouwd bent. Zou ik ook wat jaloers en onzeker van worden denk ik. Maar jeetje zijn Tinder profiel updaten? Erg kinderachtig ja, dat zou ik ook wel een afknapper vinden.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 04 Dec 2017 08:13

Re: Datetopic #4

Kinderachtig wel, maar misschien ziet hij het als allerlaatste wanhopige poging om je te bereiken. Om iets van bevestiging van je te krijgen.

Ik vind het echt heel jammer voor je Feline. Het klonk allemaal zo leuk en hij ging hartstikke goed om met het feit dat je zo lang weg zou gaan. Ik hoop dat als jullie elkaar zien over een paar weken dat je er nog over kunt praten. En zo niet, dan is het toch niet de man voor je.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2017 09:17

Re: Datetopic #4

Carrie, het is een meisje! En dat maakte ik heel duidelijk naar hem ook door te zeggen dat ze zo goed kookt. Ja, het is volgens mij ook een wanhoopsdaad maar eentje waar ie me heel hard mee wegjaagt.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Dec 2017 09:30

Re: Datetopic #4

Feline schreef:Carrie, het is een meisje! En dat maakte ik heel duidelijk naar hem ook door te zeggen dat ze zo goed kookt. Ja, het is volgens mij ook een wanhoopsdaad maar eentje waar ie me heel hard mee wegjaagt.

Hahah nee niet! Oooh nou ok dan neem ik mijn woorden terug! Gekke man.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2017 10:54

Re: Datetopic #4

Ik ben er oprecht ook wel verdrietig om hoor. Ik heb notabene m'n vlucht terug geboekt vanwege hem alleen vond ik een paar dagen niet zoveel verschil maken. Toen ik mijn excuses stuurde hoopte ik echt dat hij iets zou sturen als: ik waardeer je excuses, ik heb wellicht iets te snel gereageerd. Ik vind het superleuk voor je dat je vriendin langs komt en zou t leuk vinden om haar te ontmoeten! Ik wil je gewoon heel graag zien!

Hij blijft echter doen alsof ik alles verkeerd heb gedaan en hij perfect gereageerd heeft en dat is gewoon niet zo. Ik had me erop verheugd hem weer te zien maar ik ben echt geschrokken van alles wat ie nu doet na 1 teleurstelling en ik vraag me enorm af of ik überhaupt nog zin heb om hem te zien nu ik deze kant van hem heb leren kennen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2017 10:57

Re: Datetopic #4

Aaah shit zeg, wat een vervelende wending! Het leek zo mooi allemaal! Die afstand is ook lastig, ik denk dat jullie als je terug bent even goed moeten praten samen en kijken of jullie eruit komen.
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2017 11:02

Re: Datetopic #4

Ja, alleen vind ik dat toepasselijk als we daadwerkelijk samen waren. We kennen elkaar 4 weken en hebben elkaar in totaal 7 keer gezien. Ik heb eerlijk gezegd totaal geen behoefte aan dit soort drama. Mijn prioriteiten liggen nu bij een leven opstarten in NL (hij vindt overigens dat ik me maar aanstel dat ik dat eng vind na meer dan 4 jaar reizen) en dit soort gezeur is het laatste wat ik daarbij kan gebruiken. Ik vind het allemaal al heftig genoeg en sta op het punt om niet eens dat vliegtuig in te stappen en hier te blijven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2017 11:38

Re: Datetopic #4

Hmm ja ik kan me wel voorstellen dat je niet meteen op dit soort drama zit te wachten. Hoe dan ook lijkt het me wel goed om nu toch echt eens te gaan settelen in NL, want ik heb het idee dat je daar nu maar voor blijft vluchten. Natuurlijk is het eng, maar iets kan ook leuk eng zijn en zorgen voor een nieuwe boost. En als hij het toch niet voor je is, dan komt er wel weer iemand anders op je pad, maar ik denk dat dat geen prioriteit moet hebben nu.
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2017 11:43

Re: Datetopic #4

Ik kom ook wel terug hoor! Alleen heb ik hier zulke leuke mensen ontmoet die me letterlijk elke dag vragen of ik alsjeblieft wil blijven dat de keuze soms wel lastig is. En daten heeft ook totaal m'n prioriteit niet nu, een baan en huis vinden daarentegen wel. Heb wel echt zin in een eigen plek en een kledingkast na 4 jaar uit een tas te hebben geleefd :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Dec 2017 11:55

Re: Datetopic #4

Dat kan ik me voorstellen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 04 Dec 2017 13:37

Re: Datetopic #4

Ik snap het wel, Feline, ik zou daar helemaal eng van worden. Ik houd niet van claimerig gedrag, niet van vreemde jaloezie die nergens op slaat, maar het allerergste vind ik die Tinder stunt. Gewoon zonder dat er reden is meteen al wraak nemen.
Ik kan ook echt wel zijn gevoel op bepaalde dingen begrijpen, maar we zijn mensen, geen dieren, hij hoeft niet bij elk gevoel meteen aan de randen van het territorium te pissen.

Als dit al gebeurt terwijl er nog geen sprake is van een relatie, jullie hebben toen duidelijk 'we zien wel hoe het loopt' gezegd, dan zou ik echt heel nerveus worden voor hoe hij doet als er wel iets van een verbintenis bestaat.

Het is hartstikke spannend dat jij je misschien mogelijk eventueel wilt gaan settelen in Nederland, en dit soort externe druk helpt dan niet, en als hij serieus heeft gezegd dat hij niet snapt waarom jij dat spannend vindt toonde hij op dat moment wel vrij weinig inlevingsvermogen.

:hug:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Dec 2017 23:31

Re: Datetopic #4

Dankjewel voor je lieve reactie Quizzle! Het stomme is dat ik wilde dat het me wat deed als ie met andere mensen zou daten maar ik voel er vrij weinig bij moet ik zeggen. Ik baal vooral van de ruzie maar ik kan gewoon echt slecht tegen ruzie in het algemeen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Dec 2017 07:37

Re: Datetopic #4

Vrouwen komen van Venus en mannen van mars.

Even heel stom gezegd, maar het leest niet als flink drama. Meer een beetje gebekvecht omdat hij je blijkbaar heel erg leuk vind. Hoe dan Ook, ik zelf zou hem niet gelijk afschrijven, want 1 ook ruzie hoort soms erbij en 2 momenteel zijn je gevoelens waarschijnlijk ook afgezwakt omdat je hem al lang niet gezien heb.

Laat je even bekoelen ook en kijk gewoon in nederland
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 17 Dec 2017 23:05

Re: Datetopic #4

Wat is het stil hier!

Hoe gaat het bij jou Feline? Heb je hem nog gesproken? Wanneer kom je terug naar NL?

Ik heb ook bijzonder weinig te melden. Ik ben sinds een paar dagen aan het appen met een jongen van Happn. Op zich wel een leuke gast en we hebben echt heel leuke gesprekken maar hij maakt soms van die flirterige opmerkingen en daar word ik heel ongemakkelijk van. Ligt vast aan mezelf. We gaan denk ik deze week wel op date als het lukt, maar hebben het beide erg druk en zaterdag gaat hij op wintersport dus ik kijk het even aan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Dec 2017 00:43

Re: Datetopic #4

Oh Toet, dat ligt niet perse aan jou hoor. Dat kan echt heel ongemakkelijk zijn! Hoop dat het drankje doen wel gezellig is :)

Nee, we hebben geen contact meer! Niet meer gesproken sinds dat laatste berichtje. Ik maak me er niet druk om, heb andere prioriteiten thuis! Ben over 3 dagen weer thuis! Nu wel echt fijn, heb het echt gehad hier met regen en ziek zijn.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Dec 2017 13:47

Re: Datetopic #4

Toet, al iets gedronken?

Ik wil iedereen in het datetopic even een dikke knuffel geven, kan er zelf in ieder geval één gebruiken :) Word toch altijd een beetje melancholisch tijdens de feestdagen en vooral met dit grauwe weer. Gelukkig haal ik over een paar uurtjes een vriendin op die een week blijft logeren dus dat wordt mijn +1 :')
<<

Anoniem245

Bericht 23 Dec 2017 13:58

Re: Datetopic #4

Feline is het contact nu verbroken met jouw date? In ieder geval heel veel plezier met jouw +1 ;)

Hier nog steeds alles lekker rustig aan, we zien elkaar niet met Kerst (tenminste staat niet in de planning). Waarschijnlijk wel de 30e en 1 Januari.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Dec 2017 14:16

Re: Datetopic #4

Ja, blijkbaar wel :) Van mij hoefde dat niet maar blijkbaar was het feit dat deze vriendin tijdens de kerst langs komt onoverkomelijk voor hem. Ik heb nooit meer iets gehoord en aangezien ik mijn excuses heb aangeboden en hij nooit vond dat hij iets verkeerd had gedaan ben ik nu ook te koppig om iets te sturen. Plus dat ik extreem teleurgesteld in hem ben. Ik heb het idee dat het hem nooit echt om mij ging maar meer om het feit dat ie iemand had, vandaar dat ie ook nooit moeite voor me heeft gedaan. Ben best verdrietig erover. Maar goed, achteraf gezien hebben we echt nul overeenkomsten.

Fijn dat het bij jullie nog zo goed gaat! Leuk om samen het nieuwe jaar in te gaan!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Dec 2017 14:23

Re: Datetopic #4

Wat zonde Feline. Het klonk allemaal zo leuk maar blijkbaar is hij het dan toch niet voor je. Fijn dat er een vriendin komt met kerst, dan heb je afleiding.

Knuffel voor de meiden die het nodig hebben! Ik vond kerst ook al tijd lastig toen ik alleen was. Hoe gezellig het ook allemaal is, je wordt dan toch met je neus op de feiten gedrukt met al die stelletjes om je heen.
Ik hoop voor jullie in het nieuwe jaar een leuke en betrouwbae date!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 23 Dec 2017 17:23

Re: Datetopic #4

Een dikke knuffel voor de meiden die het nodig hebben.
Dat jullie in 2018 maar een leuke man mogen vinden!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem224

Bericht 23 Dec 2017 17:32

Re: Datetopic #4

Wauw Feline, die wending heb ik even gemist. En ook niet aan zien komen eigenlijk. Maar volgens mij vind je het nu prima zo, als ik het goed begrijp?

Toet, al een date gehad?

Alle mede vrijgezellen, fijne dagen en een fijne jaarwisseling alvast. Dat we in 2018 allemaal maar een leuke man tegen mogen komen!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers