Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Een aantal artikelen die ik wel betaald heb zijn niet geleverd. Er staat ook netjes aantal 0 achter. Ik kan alleen nergens vinden of deze later nog geleverd worden of dat ik geld terug krijg. Weet iemand dit?
Staat er geen melding in je account op de website? Ik weet wel dat H&M sinds mei nogal problemen heeft met leveringen. De klacht die jij noemt komt dikwijls voor. Mocht er in je account niets staan, met een mailtje naar het social media team (cssocialmedia.nl@hm.com) krijg je vrij snel een reactie.
Ik heb dat ook gehad! Op t moment dat ze jouwn bestelling dan klaarmaken komen ze er achter dat het artikel niet aanwezig is. Als je vooraf hebt betaald krijg je je geld gewoon terug.
heb dat nu oook, geen bericht over de terugbetaling. Ik ga er vanuit dat het binnen nu en 2 weken weer op de rekening staat. Volgens mij lopen ze wat achter met leveringen en uitbetalingen.
Ja ik vind het gewoon dom dat ze niet vermelden wat ermee gebeurd. 1 zinnetje extra op de bon/e-mail en mensen gaan er ook niet over bellen of mailen. Scheelt ze ook weer werk. Iedereen tevreden.