Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Proefmonstertjes

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Dec 2017 10:52

Proefmonstertjes

Krijg jij vaak proefmonstertjes? Spaar je ze of gebruik je ze ook echt? Welke vind je leuk om te proberen en welke niet? Heb je ooit iets gekocht n.a.v. een succesvol proefmonstertje?

Ik heb niet zoveel met geurproefmonstertjes, hoewel ik het wel handig vind om er eentje in m'n toilettas te doen voor je weet maar nooit. Tegenwoordig vind ik creme/serum e.d. wel heel handig om als proefmonstertjes te krijgen. Die gebruik ik ook echt. Om te proberen, maar ook als ik een weekendje weg ga bijvoorbeeld. Ik vind het wel handig! Ik heb echter nooit iets gekocht a.d.h.v. een proefmonstertje. Dat dan weer niet, maar die van Kiehls vond ik bijv wel fijn of een mini potje van Clinique Moisture Surge. Die gebruik ik zelf al jaren dus dit is m'n reispotje geworden, vul ik gewoon aan.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6184

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Dec 2017 11:46

Re: Proefmonstertjes

Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als jij. Ik doe ze wel eens in m'n toilettas, of ze blijven ergens liggen, maar ik gebruik ze vrijwel nooit. Ik heb 1 keer iets gekocht naar aanleiding van een proefmonster, nou ja mijn vriend eigenlijk. Bij de dag- en nachtcrème van Eucerin kreeg ik een proefmonster van een crème die rode plekjes, bultjes etc. sneller moet doen weggaan. Mijn vriend heeft een zeer onrustige huid en had het idee dat het wel enigszins werkte. Hij gebruikt deze crème nu regelmatig. Ook heb ik van Eucerin een zonnebrandproefmonster gekregen die ik eens gebruikt heb. Vond hem heel fijn, maar vind het te duur om die altijd te kopen en te gebruiken.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Dec 2017 13:04

Re: Proefmonstertjes

Oh ik vind eigenlijk bijna alles wel fijn. Inderdaad smeerseltjes voor reis en soms ook wel om uit te proberen. Parfum hangt het er een beetje vanaf. Soms is het ook totaal je luchtje niet, maar ik vind het ook wel leuk om gewoon thuis of nutteloze dagen een keer wat anders te proberen en soms kom ik daardoor op iets nieuws wat ik heel lekker blijk te vinden.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Dec 2017 15:16

Re: Proefmonstertjes

Van die sachetjes crème gebruik ik eigenlijk nooit. Ik vraag weleens om proefjes crème in een klein potje, end at wordt dan idd m'n reispotje. En van geurtjes vraag ik ook vaak proefjes. Superhandig dat je bv bij Skins voor ik dacht €15 5 mini's kunt uitzoeken.
<<

Anoniem223

Bericht 02 Dec 2017 17:26

Re: Proefmonstertjes

Vandaag toevallig nog een gekregen. Ik kocht iets van clarins en de verkoopster vroeg of ik ook graag een monstertje van clarins wilde. Daar heb ik dan wel echt iets aan. Gebruik ik gewoon thuis of als ik toevallig wegga neem ik het mee. Maar monsters van bv foundation gebruik ik eigenlijk nooit, het is bijna nooit mijn kleur. Geurtjes test ik wel, vind ik ze lekker dan bewaar ik ze en maak ze op. Als ik ze niet lekker vind gooi of geef ik het weg. Soms vraag ik ook om een monster, als ik bv een bepaalde crème of geur wil proberen. Ik heb ook nog wat sisley monstertjes liggen, die neem ik mee naar Dubai volgende week (scrub en bodylotion, en die zijn heerlijk van sisley, maar veel te duur).
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 02 Dec 2017 17:33

Re: Proefmonstertjes

Bij bestellingen van de parfumerie zitten dikwijls proefjes, maar dingen als crème gebruik ik eigenlijk nooit. Ik las hier ooit eens, ik geloof dat Carrie het was die dat zei, dat je een crème een dag of 30 moet gebruiken eer je effect bereikt. Ik vraag me dan af hoe zinvol zo'n monstertje voor een- of tweemaal smeren is. Samples voor geuren vind ik wel ideaal, voor op reis bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door Skyler op 02 Dec 2017 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Dec 2017 17:48

Re: Proefmonstertjes

Oh interessant Skyler (en Carrie dus).
Ik merk wel binnen één of twee keer gebruik of ik de crème prettig vind. Heel veel vind ik te vet. Ik voel het eigenlijk direct aan m'n huid. Dus daar heb ik geen 30 dagen voor nodig. Maar an sich snap ik 't wel!
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Dec 2017 18:16

Re: Proefmonstertjes

Ja qua of het iets doet is het te kort denk ik inderdaad. Maar ik heb net als marin bij heel veel dat het of irriteert of veel te vet is. En daarvoor is 2 of 3x smeren perfect om te proberen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 03 Dec 2017 13:45

Re: Proefmonstertjes

Ik gebruik die proefmonstertjes eigenlijk nooit! Een proefluchtje vind ik dan wel weer leuk om te testen of ik het lekker vindt. Maar cremes enzo blijf ik liever bij het gene wat ik heb. Je kunt zeker wel in 2/3 dagen testen of je de creme fijn vindt in gebruik, maar of het wat met je huid doet kun je inderdaad na zo'n korte periode nog niet zeggen.
Of je moet direct een allergische reactie krijgen bijv. Dan is 'ie ook niet helemaal geschikt :wink:
<<

Patsy

Bericht 03 Dec 2017 14:17

Re: Proefmonstertjes

Proefmonstertjes van Parfum vind ik heerlijk, die gebruik ik ook echt. Crèmes leg ik meestal apart om ze na een paar maanden alsnog in de kliko te gooien.

Ik kreeg ooit eens een proefmonster van een parfum toen ik een ander parfum kocht. Die bleek eigenlijk veel lekkerder dan het parfum dat ik gekocht had, dus die heb ik later ook maar gekocht.
<<

Anoniem317

Bericht 05 Dec 2017 18:32

Re: Proefmonstertjes

Ik vind het altijd wel leuk om proefmonstertjes te krijgen. Als het proefmonstertje geschikt is voor mijn huid(type) gebruik ik ze meestal ook. De proefmonstertjes van geuren doe ik altijd in mijn tas en gebruik ze dan als ik me onderweg even wil opfrissen.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron