Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Antwerpen

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Nov 2017 20:55

Antwerpen

Mijn vriend en ik gaan dit weekend naar Antwerpen. Ik ben er 12 jaar geleden eens geweest, maar toen heb ik niet veel gedaan.
Heeft iemand nog leuke tips om te gaan doen, of leuke restaurants waar we heen kunnen gaan?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem232

Bericht 30 Nov 2017 21:52

Re: Antwerpen

Het is al een tijdje geleden dat ik er ben geweest, maar op de Meir kun je goed winkelen, ga vooral ook de zijstraatjes in voor leuke en minder standaard winkeltjes.
De wijk 't Zuid is ook erg leuk.
Aan het einde van de Meir (achter een bieb of gemeentehuis oid, iig een redelijk groot en bekend gebouw haha) zit een pleintje met allemaal leuke eettentjes.
Bij Appelmans heb je lekkere cocktails, en kun je ook lekker eten.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Dec 2017 06:12

Re: Antwerpen

Bedankt voor de tips. Ik neem ze mee!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 01 Dec 2017 12:20

Re: Antwerpen

Dit topic staat vol tips: antwerpen-t23508.html

Veel plezier op jullie reisje!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Dec 2017 13:19

Re: Antwerpen

O super! Hier heb ik wel wat aan, bedankt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem278

Bericht 01 Dec 2017 15:17

Re: Antwerpen

In de laatste 'Spoor' (blad NS) staat een stuk over Antwerpen en de 'hotspots'.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers